6. leht 10-st

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2012, 22:04
Postitas M4rt
Sellest punasest pannist ka paar pilti kui veel minu käes oli :

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2012, 22:56
Postitas heikki
Ega jah nii hullus seisus pole isegi mu onu Mosse 401 mis on 10a metsa all seisnud ja nüüd sealt välja koogitud. Lausa imestama paneb kuidas saab auto nii mädaneda ise arvan, et umbne ja niiske garaaž on selle põhjuseks. Punase kere on paljas ainult armatuur on veel küljes ja rändab ta varsti teisele ringile. :lol:

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 11 Veebr 2012, 19:05
Postitas heikki
Sai siiber sellest, et ustes lambid ja salongivalgustus ei tööta ja otsustasin uurida mis värk sellega on. probleem on siis selline, et uste sees valgustus põleb koguaeg aga lae valgusti ei põle üldse ja kui panin salongivalustus kaitsme pessa kärssas kohe see äbi.Avastasin siis seda et salongivalgustuse pistik ripub niisama kaitsme bloki juures ja otsisin kohta kuhu seda pista, leidsin aga seal oli mini pistik juba olemas tõmbasin tolle välja ja panin salongi valgustuse sinna sisse. Tulemuseks sain töötava laevalgusti, süütelukuvalgusti ja kaitse ei kõrbe läbi aga ei tööta uste sees olevad tuled ja armatuuri tuled samuti ei anna valgust enam. Kahjuks ei oska ise elektriskeeme lugeda ja seda olukorda on üsna raske seletada aga ma ise arvan, et viga võib olla kaitsmeblokis kuna üks pistik jääb lihtsalt üle. Parim lahendus oleks võrdlus teise samasuguse masinaga, proovin homme sellest kohast pilte teha siis saab asi puust ja punaselt. :lolno:

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 23:09
Postitas heikki
Alustasin käigukasti puhastusega. Lähemal uurimisel selgus , et sellelt kastilt saan vist ainult tagasillale minevat nurkülekannet kasutada, kuna käiguvahetus hoovad on teise koha peal ja kahest kastist ühte ma esialgu vist ei saa teha.
Pilt
Pilt


kas keegi teab mida see hoob teeb?
Pilt

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2012, 09:16
Postitas tomkulibin
Neliveolise kast erineb totaalselt kaksveolise kastist, ehk hea on kui mõni üksik detail ehk sobib vastastikuseks vahetamiseks. See teebki antud kasti remontimise/ülalpidamise keeruliseks.
See nn arusaamatu juhthoova ots, mis veovõlli ava ligidal - kas mitte difri plokkimise või 4 vs 2vedu lülitus :roll: Ple materjali, kust sada konkreetset vastust.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2012, 11:08
Postitas heikki
Väljendasin ennast natuke valesti nimelt mul on kaks 4X4 kasti, üks on pärit GD alt millel on tagasilda mineva nurkülekande hambad maas ja teine kast on GE pealt. Halb asi on see, et kast mis on vigane on eelmise omaniku poolt lahti võetud kõik jupid peaks olemas olema aga mina seda kokku ei oska panna ja pean leidma inimese kes on seda 4X4 kasti lahti võtnud ja on sellega rohkem sina peal, kui mina aga seda alles kevadel väga suur abi oleks muidugi MANUALIST aga olen netis tuhlanud ja pole leidnud.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2012, 22:07
Postitas heikki
Täna oli pesupäev ja pesin siis käigukasti juppe mõnusalt 4h :thumbup:
Pilt
Pilt
siin on näha seda hooba mille kohta ma ennist küsisin, lülitabki tagasilda sisse ja välja, hea uudis. :thumbup:
Pilt
selle asja sees on siis esisilla differ ja ülekanded tagasillale.
Pilt

Pesemise ajal tuli selline mõte, et teeksin GE pealt võetud käigukasti sidurikojale F2 mootori jaoks kinnitused kuna tundub loogilisem lahendus sest teine kast on ikka seest haiget saanud, see samune esisilla differ on käinud mingi nipiga käigukasti korpusesse arvan, et laagrid ära.
Neid juppe pestes vaatasin ja mõtlesin :idea: et pole neid laagreid ise nii hull midagi vahetada.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2012, 23:56
Postitas heikki
Uurisin käigukasti kodade kinnitusi ja tegin šablooni ja võrdlesin kastide erinevust ja selgus, et 12 kinnitusest 3 on vale kohapeal, see aga tähendab seda, et läheb F2 mootorile FS mootori kinnitustega. Peab natuke ümber tegema aga see kõigelihtsam varjant. Pean käigukastile laagrid muretsema aga seda hiljem kuna arvatavasti on see korraga suurem väljaminek. Mõtlesin, et lähen käin esinduses ja lasen neil hinnapakkumise teha laagritele ja semmeritele väga huvitab mis ulme numbrid sealt tulevad.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 29 Veebr 2012, 06:04
Postitas tomkulibin
On olemas "Laagri ja tihendi keskus", küsi sealtki :wave:
http://www.laager.ee/

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 29 Veebr 2012, 16:59
Postitas heikki
Ega ma kohe esindusse ostma ei lähegi sealt tahan ainult hinda teada ja muidugi ostan tihendid ja laagrid sealt kust odavam ;)

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 16 Juul 2012, 00:43
Postitas heikki
Toimus siis see, et naine sõitis dragi 17,3sek 400m (esimest korda elus) rada oli liimiga ja kui saaks pidamist juurde oleks aeg parem 128kmh.
Võistluse ajal said pealtvaatajad panustada kaua Mazda mootor tellis gaasipedaalil vastu peab ja kes lähemale pakub saab 50% kogutud summast ja see üks inimene võitis 100eur :rokib
Ega minagi uskunud, et peale sellist mootori väljasuremist see asi enam käima läheb aga sõitsin isegi kojua sellega, mina kummardan Mazda mootori ees :hail

Pilt
Pilt
Pilt

Tuleb ka video mootori "kokkulaskmisest". 18min 6sek käis mootor piirajas.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 16 Juul 2012, 00:47
Postitas Zachary
Just hetk tagasi sirvisin Streetrace foorumis mazdasid ja vaatasin neid pilte, ja nüüd mazdafoorumis klõpsti sama masin :lol: :clap: :wave: :D

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 23 Juul 2012, 20:44
Postitas heikki
Kuna ma enda täispikka videot Youtubi ülesse laadida ei saa kuna see on liiga pikk ja ma ei oska ka seda lühemaks teha siis postitan siia kellegi teise tehtud video.
http://www.youtube.com/watch?v=DWCIltbXXyg

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 24 Juul 2012, 22:32
Postitas hardstyler
Miks kotti lasid?

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 25 Juul 2012, 11:20
Postitas heikki
Tegelikult ta ei länud kotti! Kui lõdviku puru lõi siis suri mootor välja aga pärast käivitus ja sõitis ning sõitsin veel ilma jahutusvedelikuta raadilt koju, teise linna otsa. Järgmine päev panin uue lõdviku ja vee sisse ja sõitsin väikese tiiru veel aga katki läks plokikaanetihend ja käsipiduri trossid sulasid kuumusest kinni. Seda tegin sellepärast, et panen teise mootori peale ja sõber korraldas kiirendust ning rahvale sai vaatemängu pakutud.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 15 Sept 2012, 23:24
Postitas heikki
Peale viimaseid sõite on auto seisnud aga nüüd võtsin käsile!!! Tänased tegemised oli mootor maha ja mootoriruum puhtaks. Homme, kui ilm lubab pritsiga roostes kohad puhtaks, epo ja värv(MUST) selga. Kuna plaanin ennem tagasilla korda teha, kui 4x4 kasti pela tõsta siis präegu läheb e.vedu kast peale.
Tegelikult tahaks FIATI värvitud saada ja siis oleks juba rahulikum edasi tegeleda, oleks suur töö tehtud.
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 16 Sept 2012, 22:02
Postitas heikki
Ja värvitud ta saigi. Järgmine etapp on igasuguste väikeste vidinate ja kronsteinide puhastamine ja värv, loodan järgmiseks pühapäevaks mootori peale saada.

Pilt

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 16 Sept 2012, 23:17
Postitas hardstyler
heikki kirjutas:loodan järgmiseks pühapäevaks mootori peale saada.



Ikka F2? F2T või "homemade" FE3T oleks huvitavam... :)

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 17 Sept 2012, 21:18
Postitas heikki
Jaa FE3T oli kunagi plaanis aga ei leidnud sobiva hinnaga normaalset varjanti . Präegu on plaanis F2 korda teha ja kunagi, kui 4x4 autot vedama hakkab siis on lihtne F2 otsa turbo ja MS2 aju installida. F2 on ju 8.6:1 surveastmega ja see on juba ideaalne turbotamiseks. Tegelikult võimsuse kasvu väga tõsta ei julgegi sest arvatavasti ei pea käigukast vastu, 4x4 kastid õrnakesed aga eks vaatab seda tulevikus.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 17 Sept 2012, 21:46
Postitas heikki
Kas F2 ja FE3 plokid on samad?

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 17 Sept 2012, 22:31
Postitas hardstyler
heikki kirjutas:Kas F2 ja FE3 plokid on samad?


Kahjuks praktikat ei oma aga niipalju kui internetiavarustest lugenud olen, siis FE3 kaas F2 otsa niisama ei sobi.

http://www.solomiata.com/FE3info.html

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 18 Sept 2012, 06:03
Postitas tomkulibin
Õli tagasivoolu kanalid erinevates kohtades, see suurim erinevus F2 ja FE3 vahel plokkide poolelt. Käigukasti kinnitus sobib, aga nn tolmukate ei klapi, jääb osaliselt avatuks hooratas. Ristamisel tekkib ka sobiva hammasrihma leidmisega jamasid, F2 plokk on kõrgem. F2T puhul on kasutusel suurem hooratas( ka suurem siduri ketas), mis ei mahu vabalthingava mootorile ettenähtud käigukasti sidurikoja sisse. Originaaal siduri ketast(F2, FE3) ei jätku kauaks, turbol on väänet liiast selle tarbeks. Seega kui tahad nelivedu säilitada on suuremaid ümberehitamisi F2T puhul.
F2 on kahe erineva survega: 8,6(85kW) ja 9,2(100kW). F2T surveaste on 7,6.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 19 Sept 2012, 22:28
Postitas heikki
9,2surveastmega (100kW) mootoreid pandi 929 peale minuteada neid mujale pole pandud.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 19 Sept 2012, 22:38
Postitas tomkulibin
Aga neid kolbe on saada ja sobivad ka madalama survega mootorile asenduskolbideks.

Re: Mazda 626 GD 2.2 85kW 88a. - heikki

PostitusPostitatud: 20 Sept 2012, 17:14
Postitas heikki
Kas siis kolbides peitubki ainuke vahe kas pihustid ja aju on samad? Kui kellegil kiiresti kolbe on pakkuda siis teeks selle pulli ära :D