Hakkame siis asju lahti harutama - 626 2.0 ja 2.2 mootoritel on peal siibriga MAF-id(õhulugejad). Midagi seal ära lõhkuda ei ole, kui just haamriga ei löö vastu või seda musta kaant sealt pealt ei eemalda. Sees on klapid vedruga, mis liigub õhu liikumise käigus. Rohkem õhku - siiber avaneb rohkem - siibri võll on ühenduses reostaadiga ja selle takistus muutub. Reostaadi signaalklemm on ühenduses ajuga ja annab aju analoogsisendile teada, palju õhku mootorisse tuleb(ja palju bensiini peale anda, ehk siis kui kaua pihusteid lahti peab hoidma iga pihustuse juures). Kuumniiti pole. Kui 626 GD mootori MAFi pistik lahti võtta, seiskub mootor, sest bensiinipump lülitub välja. Miks? Sest õhulugejas on bensiinipumba klemmid(nii kui mootor vähegi õhku imeb, rakendub pump järgi). Lihtne ja kaval süsteem.
Heikki, minu mootoril on kõik need vaakumklapid eemaldatud, 1. kütuse tagasivoolu oma, 2. EGRi oma, 3. Jagaja oma
ja kütusekulu on siledal maanteel ~90km/tunnis sõites 6l/100km kohta. Vaakumklappides tulemüüri küljes...nende viga vaevalt on.
Aga milles võib olla:
1)Pihusti(d) lahti jäänud, pritsib liiga palju;
2)Õhulugeja viga ikkagi, proovi asendada sama tüübi omaga;
3)Püsikiirusehoidja süsteem jamab(mainisid ju, et sidurit vajutades pöörded kukuvad...siduripedaali juures peaks olema lüliti...
Aitaks sind, kui näeks autot kohapeal. Aga kaugelt on raske diagnoosi panna.