Mazda 323 1.7D 41kW 90a. - rallymees
Postitatud: 19 Juul 2011, 12:04
Tervist, olen järjekodselt otsapidi mazda margi juures tagasi.
Nimelt sai siis päästetud pm vanaraua hunnikust mazda 323 1,7diisel mis omab metsikuid 41kw!
Masin oli juba pea 3 aastat seisnud aia nurgas kasutult, aga kuna otsingud käisid mazda poole ning diisel ning universaal on nagu eriti hea kokkusobivus minu silmis.
Diislit soovisin kuna vana(loe isa) omab 626 diislit ning mootor on näidanud head koostööd ning madalat küttekulu.
Auto sai soetatud 27-ndal juunil. Esimene pilk autole ning selge oli see et tööd on-oli palju.
sai siis masin koju taritud ja muidugi ka väga palju altkulmu vaatamisi tuli ette.
Nimelt masinal oli tagant luuk korralikult kaetud roostega. muidugi ka see et mina ja diisel nagu ei pidavat kokku sobima. Elame näeme mis saab mina olen igaljuhul ostuga rahul.
Siiani olen tegelenud auto vigadega pole just eriti palju aega olnud ning tegelenud olen vabadel hetkedel.
Esimese asjana kiskusin paagi alt ära kuna see lekkis, paigaldasin endajaoks uue teise mehe jaoks vana paagi alla.
esimesi pidureid tehes selgus et erilist töölooma neist ei saa ning alla läksid jällegi kasutatud aga korralikud püstakud, kuna amordid polnud esimeses nooruses nind mingi tuuningumees või siis vanadusest olid vedrud keeru jagu lühemad.
Vahepeal oli siis pikem paus kus lihtsalt masin seisis ja ise olin tallinnas tööl, tagasi tulles sai kohe soetatud vasest piduri torud kuna vanad tundusid paagi kohalt väheke mädad olema. Samuti sai ka summutit parandatud ning ka muidugi silmad päevaks kinni keevitatud
Tänase seisuga peaks siis jõudma pidurid õhutatud ja nippet näppet veel ning üritaks üv ametlikult läbida.
Pikka juttu sai palju kostitan mõne pildiga kah:
Mõlemad masinad pildil.
Selline kägarik ilutseb põhja all.
Kerge keevitus:
Kerge püstaku vahetus oli käsil:
Diesel Power:
Tavaasend ostust siiani:
Taga aknasse olevat löönud äike:
Hetkel rohkem pilte ei paneks jooksvalt lisan juurde.
Nimelt sai siis päästetud pm vanaraua hunnikust mazda 323 1,7diisel mis omab metsikuid 41kw!
Masin oli juba pea 3 aastat seisnud aia nurgas kasutult, aga kuna otsingud käisid mazda poole ning diisel ning universaal on nagu eriti hea kokkusobivus minu silmis.
Diislit soovisin kuna vana(loe isa) omab 626 diislit ning mootor on näidanud head koostööd ning madalat küttekulu.
Auto sai soetatud 27-ndal juunil. Esimene pilk autole ning selge oli see et tööd on-oli palju.
sai siis masin koju taritud ja muidugi ka väga palju altkulmu vaatamisi tuli ette.
Nimelt masinal oli tagant luuk korralikult kaetud roostega. muidugi ka see et mina ja diisel nagu ei pidavat kokku sobima. Elame näeme mis saab mina olen igaljuhul ostuga rahul.
Siiani olen tegelenud auto vigadega pole just eriti palju aega olnud ning tegelenud olen vabadel hetkedel.
Esimese asjana kiskusin paagi alt ära kuna see lekkis, paigaldasin endajaoks uue teise mehe jaoks vana paagi alla.
esimesi pidureid tehes selgus et erilist töölooma neist ei saa ning alla läksid jällegi kasutatud aga korralikud püstakud, kuna amordid polnud esimeses nooruses nind mingi tuuningumees või siis vanadusest olid vedrud keeru jagu lühemad.
Vahepeal oli siis pikem paus kus lihtsalt masin seisis ja ise olin tallinnas tööl, tagasi tulles sai kohe soetatud vasest piduri torud kuna vanad tundusid paagi kohalt väheke mädad olema. Samuti sai ka summutit parandatud ning ka muidugi silmad päevaks kinni keevitatud
Tänase seisuga peaks siis jõudma pidurid õhutatud ja nippet näppet veel ning üritaks üv ametlikult läbida.
Pikka juttu sai palju kostitan mõne pildiga kah:
Mõlemad masinad pildil.
Selline kägarik ilutseb põhja all.
Kerge keevitus:
Kerge püstaku vahetus oli käsil:
Diesel Power:
Tavaasend ostust siiani:
Taga aknasse olevat löönud äike:
Hetkel rohkem pilte ei paneks jooksvalt lisan juurde.