Mazda 626 GD - hardstyler
Postitatud: 15 Sept 2011, 15:59
Nonii, kuna elektrisaag ja vihmasadu kokku ei sobi, jätsin tänase töö ülehomse varna ja tulin tuppa autot reklaamima.
Seoses 121e "projektikaks" jätmisega tekkis meie perel vajadus igapäevaliikuri järgi. Tuhnisime auto24 ja streetrace.org saitidel päevi, silma jäi mitu e34 tdsi ja nii mõndagi veel. Elu suurimast veast, BMW ostust, päästis mind tuttava e38, millega mõned kuud liiklesin. Esimesel nädalal konstateerisin fakti, BMW ei ole mulle! Õnneks leidis kaasa motors24 lehelt tolle punase GD ja nii ta läks. Autot esimest korda vaatamas käies saime kohe aru, see ongi see mida me vajame. Nüüdseks oleme mazdarõõme nautinud juba pea pool aasta ja hoolimata tuhandeeurosest hinnast ei ole kahetsust tundnud.
Paremuse poole pealt tooks välja väga hea kere, korras mootori, suhteliselt hea juhitavuse (võrreldes e38ga) ja kindlasti selle, et tegemist on siiski Mazdaga.
Pigem halvaks võiks nimetada suurt kütusekulu (9+ L/100km), varuosade hinda ja rikkis käigukasti. Teine käik läheb külmalt kole pahasti sisse, ilmselt sünkronisaatorid?
Tehtud on siiani õlivahetusi kaks, filtrid, küünald ja muud kuluosad on samuti vahetatud, haagisekonksu ostsin siitsamast foorumist ja paigaldasin koos pistikuga ise ja nii kogemata said külge uued esimesed õõtshoovad. Tagumised pidurid oli eelmine omanik kenasti korda teinud aga esimesed kettad-klotsid on minu poolt vahetatud. Samuti "taastasin" pidurisadulad uute tihendite ja mansettide näol. Sõidumüra on vanadel Mazdadel teadupärast väga vali, selle abiks muretsesin ühe odava Alpine raadionässaka ja väikese bassikõlari koos Hifonics´i võimendiga. Vigadest võiks nimetada eelpool mainitud käigukasti probleemi (uus kast? remont?), üks tagaratta laager teeb vist häält ja rooli pöörates, kasvõi kohapeal, kostub esimesest amordipüstakust kahtlast krudinat. Tugilaager?
Kokkuvõttes oleme autoga hoolimata kõrgemapoolsest kütusekulust väga rahul. Sõitu on vähe ja seda oleme siiani suutnud finantseerida.
Seoses 121e "projektikaks" jätmisega tekkis meie perel vajadus igapäevaliikuri järgi. Tuhnisime auto24 ja streetrace.org saitidel päevi, silma jäi mitu e34 tdsi ja nii mõndagi veel. Elu suurimast veast, BMW ostust, päästis mind tuttava e38, millega mõned kuud liiklesin. Esimesel nädalal konstateerisin fakti, BMW ei ole mulle! Õnneks leidis kaasa motors24 lehelt tolle punase GD ja nii ta läks. Autot esimest korda vaatamas käies saime kohe aru, see ongi see mida me vajame. Nüüdseks oleme mazdarõõme nautinud juba pea pool aasta ja hoolimata tuhandeeurosest hinnast ei ole kahetsust tundnud.
Paremuse poole pealt tooks välja väga hea kere, korras mootori, suhteliselt hea juhitavuse (võrreldes e38ga) ja kindlasti selle, et tegemist on siiski Mazdaga.
Pigem halvaks võiks nimetada suurt kütusekulu (9+ L/100km), varuosade hinda ja rikkis käigukasti. Teine käik läheb külmalt kole pahasti sisse, ilmselt sünkronisaatorid?
Tehtud on siiani õlivahetusi kaks, filtrid, küünald ja muud kuluosad on samuti vahetatud, haagisekonksu ostsin siitsamast foorumist ja paigaldasin koos pistikuga ise ja nii kogemata said külge uued esimesed õõtshoovad. Tagumised pidurid oli eelmine omanik kenasti korda teinud aga esimesed kettad-klotsid on minu poolt vahetatud. Samuti "taastasin" pidurisadulad uute tihendite ja mansettide näol. Sõidumüra on vanadel Mazdadel teadupärast väga vali, selle abiks muretsesin ühe odava Alpine raadionässaka ja väikese bassikõlari koos Hifonics´i võimendiga. Vigadest võiks nimetada eelpool mainitud käigukasti probleemi (uus kast? remont?), üks tagaratta laager teeb vist häält ja rooli pöörates, kasvõi kohapeal, kostub esimesest amordipüstakust kahtlast krudinat. Tugilaager?
Kokkuvõttes oleme autoga hoolimata kõrgemapoolsest kütusekulust väga rahul. Sõitu on vähe ja seda oleme siiani suutnud finantseerida.