Pole suurt midagi kribada olnud, nüüd selle nädala jooksul on nii head kui halba juhtunud.
Sai siis õõtsad alla aetud kõik tundus ok aga proovisõidu ajal tuli välja, et õõtsad käivad esimeste piduriketaste vastu.
Uurisin siis spetsalistide käest milles viga võib olla selles, et pole pingutand siis õõtsasid kinni kui auto tungraua pealt maas oli vaid siis kui tungraua peal oli.
Olin ise selles suht kindel, ka kuna kuna ma ainult lammutand õõtsasi alt ää, pingutasin uuesti sis ää kui auto oli oma raskuse peal, kuid ei olnud sest kah kasu käis ikka koledasti vastu.
Võrdlesin siis vanu õõtsasid ja uusi vanadel oli kah nagu otsad ümaramad, ning otsustasin, et tuleb relakaga ää lihvida otstest õõtsad, sai nõnda tehtud ja enam vastu ei käi.
Sai õõtsadega ühele poole ning sai ka tagumised tuled ää vahetatud ilusamate ja korralikumte vastu:)
Vahetasin siis ka käikukangi lühema vastu, algul oli natuke imelik aga meeldiv sõita, nüüd täitsa meeldib, oleks võin julgemalt lühemaks võtta
Paras pea valu oli vahetamine nõnda peab väljaklaske kolektori vahetamiseks uurma äkki saan kanalit reintida külamehelt
Sai ka nati teises foorumis lastud valud valgeks teha, päris kõva tuuning näeb välja valgete valudega:D
Eile sai siis hondas käidud ja vahetusse läksid veovõlli tolmukaitsmed ning käigukasti õli ning sellega seoses tuli välja, et kastis oli olnud punane autom. kasti õli, see on imelik kuna kui doonori kallal lammutasin siis voolas selle kastist sama moodi punane õli väla.
veovõllide kummi vahetusega tuli välja, et üks veovõlli laager on omadega läbi ning loksub kõvasti:) peab minema doonori võlli kallale ning laagri mõõdud võtma ning uue tellima.
Käisin siis kasutaja bumeri juurest lõpuks läbi ning toodud omale sportpütt toodud millest ma olen suvi läbi unistanud
Ning täna hommikul sai avastatud, et olen saanud esipõlle kõveraks sõita kuskil:(
Sai nüüd pikk jutt maha kribatud