33. leht 37-st

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 06 Aug 2018, 23:33
Postitas kanemgi
hullkonn kirjutas:Kuidas põhi end üleval on pidanud kõik need aastad ja kas tõsta kannatab tungrauaga veel?

Tunksiga kannatab tõsta ikka ;D karbi ääred tahaks tegemist sada, ei ole kursis kui hullus seisus on hetkel.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 07 Aug 2018, 00:02
Postitas kanemgi
Pole pikka aega siia jõudnud, kuna masina park on suur, tööl kiired ajad jne, kuid lohtuseks võin öelda, et vanur pole kuskile kadunud :D
Sai nüüd kiirel ajal stange ette võetud, üsna palju juba vatti saanud ja tahaks korrastamist saada juba.
Vahepeal olen üritanud asja parandada aga aeg on ikka oma töö teinud
Pilt
Värv on üsna halvas seisus juba
Pilt
ja ega ka äär pole paremas seisus.
Pilt
Pole just kõige paremini läind aga ehk saab asja veel parandada
Pilt
Lolli peaga kiirustasin ja tegutsin ilma ette mõtlemata .
Enne sai ära karestatud ja siis kohe vaiguga üle limama hakkatud
Pilt
Üritaks stange korda teha ja siis koopaääre ette võtta ning vahepeal läheb esiklaasi vahetusse vanur.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 28 Okt 2018, 18:49
Postitas kanemgi
Vahepeal on vett jälle kõvasti juurde voolanud :D
Nüüd sai ÜV läbitud
Pilt
Käisin ennem kontrollis veel ja vigadeks oli esisilla raamil üks tagaumine polt tahtis peale pingutamist saada ning teine oli puudavad tagurpidi käigutuled.
Polti sai veerand tiiru peale pingutatud ning tuledele sai omamoodi jama tehtud.
Eelnevalt kontrolliks sai pandud stange alla töötuli, et äkki see heastab asja aga öeldi, et sellest abi pole, kuna tagurpidikäigu tuled peavad põlema.
Kaotasin töötule ära ning katkestasin juhtmed ära mis tulede peale läksid ning vedasin uue voolu peale.
kuna orig pirnudega pole toimima tahtnud hakkata siis panin H3 pirnud pesadesse.
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 28 Okt 2018, 23:56
Postitas tomkulibin
Selliste pirnidega võid tagatule (pleksi)klaasi sulatada. Varemgi nähtud vale pirni kasutamise tagajärjel klaasid deformeerunud.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 30 Okt 2018, 21:24
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas:Selliste pirnidega võid tagatule (pleksi)klaasi sulatada. Varemgi nähtud vale pirni kasutamise tagajärjel klaasid deformeerunud.

See mõte käis endalgi algul peast läbi.
Aga miskit lahjemat pirni poleks võimalik leiautada kuidagi sinna?

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 31 Okt 2018, 22:20
Postitas tomkulibin
Tee lambipesad roostest (või mis iganes sul sinna kogunenud on) puhtaks ja saad originaal pirne kasutada.
Need plekkhülsid, milles pirn pesitseb, on plasti seest välja tõmmatavad/asendatavad :wave:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 05 Nov 2018, 01:01
Postitas kanemgi
tomkulibin kirjutas:Tee lambipesad roostest (või mis iganes sul sinna kogunenud on) puhtaks ja saad originaal pirne kasutada.
Need plekkhülsid, milles pirn pesitseb, on plasti seest välja tõmmatavad/asendatavad :wave:

Selge
Üritan asja ette võtta :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2019, 16:05
Postitas hullkonn
Hello saaremees,kas on uudiseid? :wave:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 11 Sept 2019, 17:44
Postitas kanemgi
hullkonn kirjutas:Hello saaremees,kas on uudiseid? :wave:

Pole uudist midagi :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 11 Sept 2019, 17:46
Postitas kanemgi
Tere klubilistele taaskord :D
Sai siis taaskord tegeletud vanuriga nagu ikka enne ülevaatust :D
Esimeseks sai etttevõetud mootori aluseraami üks tagumistest poltidest mis 2 aasat juba loksunud ning peale keeranud kuid pole eriti kasu olnud sellest.
Eelmine aasta ülevaataja soovitas seib vahele panna, et äkki sellest abi. Sai siis nii ka toimitud ning see aasta pole sellega probleeme olnud.
Lisaks tegelesin käsipiduriga mis alati murelapseks olnud ehk siis sai trosse peale keerdud.
Ja rohkem polnudki mideagi teha. Nüüd oleks veel tarvis õli ära vahetada.
Pilt
Ja sai üv läbitud kh
Pilt
Aga sellega pole veel kõik kahjuks.
Nüüd see aasta peaks hakkama kerega tegelema.
Tegemist tahaks vasak tagumine k.karbi otsa alumine pool, siis samalt poolt ka põhi karbi äärest natuke, koopaääred tagumised ning stange lisaks.
Loodan, et talvel saaks toimetama hakkata nende probleemidega.
Praegusesk kõik :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 13 Sept 2019, 21:37
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Niiet aasta seisab,ss väheke putitad teed ü.v. ja seisma tagasi...

Pm jh :D
Aga vahest ajan külavahel ikka vanuri kurjaks Ning siis uuesti karagesse seisma.
Mel kirjutas:ma ikka aegajalt ka tiirutan,aga ka vist ei saa enam paratamatuid asju edasi lükata,kui siitseal kostub kolinaid ja vilinaid,mis pole küll ü.v. seganud,niiet tuleb ikka garage teha niipalju ruumi,et saaks tõstukile :)

Mul koliseb koguaeg, kui võrrelda audiga :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 13 Sept 2019, 21:52
Postitas kanemgi
Krt korralik peavalu, et tellida k.piduri keskmist trossi. :crazy:
Aeromotors, ladu24 ja autoosad neis pole olnud ning varuosade keskusessse päringu tegin siis pole kh miskit tulnud.
Nüüd google kaudu leidsin alvadist uue trossi

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 18 Sept 2019, 22:08
Postitas kanemgi
Täna toimetasin esimeste pidurite kallal mis peale olid jäänud.
Võtsin lahti ja ülla ülla, klotsid olid piiripeal suht.
Pilt
Juhpoolt hakkasin enne uurima ja avastasin, et pooltelje kummikott oli töölepingu lõpetanud.
Pilt
Asendamises pole miskit keerulist aga... valesti arvasin.
Esimeseks hakkasid amordi kinnitus poldid vastu. Proovisin toruga keerata kuid oli tunda, et keeran poldi poleks kui nii jätkan.
Pilt
Tagusin suurama hammariga poldid lahti ja sain amordi lahti ning asusin veovõlli välja.
Vahetasin kummikoti ära ja asusin tagasi panema ning sain paika ilusti enda avates.
Lasin otsa mutri kinni, panin amordi rummukülge kinni, rooliots ka kinni ning siis avasatsin, et veovõll on lahti ja võtsin kõik lahti uuesti.
Proovisin kinni saada uuesti kuid ei midagi. Hakkasin siis juurdlema miles teema.
Probleem oli selles, et kui välja võtsin siis tulid ära stopper rõngas ja seib võlli otsast ning enne tagasi panekut panin suurema stopper rõnga tagasi ning sp pole kuulidega osa sisse mahtunud.
Lõpuks sain valmis vahetasin klotsid ära ning kokku.
Võtsin ka teise poole ette ning seal oli klotsidega veel hullem seis.
Pilt
Taas suund "varuosakeskusesse uute " klotside järgi.
Pilt
Lappsin kokku siis kui hakkas vaikselt pimedaks kiskuma ning siis tuli meelde, et oleks pidanud liugurid ülekäima:
Homme peab uuesti ette võtma teema ning keskmise k.piduri trossi ära vahetama.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 19 Sept 2019, 09:46
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage :shifty:

Peab jh lageda taeva all tegema, poke kuskil suuremat ruumi kus teha.
Muidugi tingimused peavad olema, et autot nokkida :thumbup:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 19 Sept 2019, 09:57
Postitas psyaddict
kanemgi kirjutas:
Mel kirjutas:Suht kehva lageda taeva all,vahetasid veovõlli määrde ka? Ma polegi enda oma kallale saanud,korra ajasin tõstukile,vaatasin üle ja nii see jäi,momendil põhirõhk garage :shifty:

Peab jh lageda taeva all tegema, poke kuskil suuremat ruumi kus teha.
Muidugi tingimused peavad olema, et autot nokkida :thumbup:


nii ta on jah, mul küll katusealune, aga midagi sisse ei mahu hetkel.. et kui tuleb isu nokitseda siis peab ikka alati pilgu taevapoole suunama ja nüüd juba ka jope poole :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 13 Juun 2020, 17:26
Postitas kanemgi
Selle aasta esimene postitus siis, et uuendame natu teemat :D
Sai tükk aega tagasi võetud vasak esitiib ette, et see viisakaks teha.
Mäletagi enam mis sellega teinud olin eelnevalt kuid üllatusena tuli kõvasti pahteltatud kohti välja.
Pilt
Pilt
Oli ka paar kohta mis vajasid keevitust.
Sai roosteussi kohad välja lõigatud või ära puhastatud ning lõpuks Dintrol rooste muunduriga üle tehtud.
Pilt
Pilt
Üks päev sai üriatud värvida aga püss tahtis seadistamist jne saada ning selle tõttu ei saanud ma hakkama ja värv läks jooksma või ei tahtnud ära katte pinda.
Täna siis võtsin tiiva ette kui püss korras oli lõpuks. AGA tiiva värvimine tuli üsna kehv kuna kiirustasin ullumoodi ei ole mõelnud, et tuuline õues ning ka päike oli üsna vali ja ka laiskus, et aluspind viisakaks teha. Nüüd mõnest kohast on apelsin ja teisest kohast liivapaber. Lollipeaga võtsin tavalise met. värvi aga oleks võinid kõvendiga värvi võtta.
Sai ka tagustange ette võetud. Algul oli plaan vasakus nurgas mõlk välja lüüa ja kogemata sattusin hoogu puhastus ja parandus töödega :D Lõpuks terve stange puhtaks tehtud relaka traatharjaga. Vajas keevitust ja uute kohtade siirdamist. Lõpuks ka taas rooste muunduriga üle käidud seest ja väljast. Nüüd mõtlen, et peaks mingi värvi veel sisse/taha laskma ja lisakaitseks mastiksiga üle tegema :think: :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ja nüüd värvitud. Uputasin keevitus kohad värviga üle rohkem, et mahalihvitud keevitusõmblusi hästi näha poleks :D
Pilt
Pilt
Värv peab tahenema mõned päevad siis plastik peale ja kere külge.
Pilt
Esitiivaga sama seis
Pilt
Pildilt vb vead näha ka aga no eks järgmine aasta vist pass täis siiis saab ülekere uue värvi selga.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 18 Juul 2020, 12:14
Postitas kanemgi
Mel kirjutas:Värvimis teema on teada värk kapriisne oma olemuselt,sõltub tuhandest pisiasjast,seega tuleks suhtuda ülima ette vaatlikkusega ja varuda aega.Sellega ei tohiks mitte mingil juhul kiirustada jne.

Eks seda kindlasti aga paraku olen kannatamatu ja kipun ikka kiirustama. :D

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 18 Juul 2020, 12:21
Postitas kanemgi
Sai siis täna küljekarbi ots lahti võetud.
Tulemus ei olnud midagi üllatavat :D
Palav ilm ja laiskus ei tösta väga töö tahet :D
Pilt
Edit: maas on keeruline teha ning otsustasin, et tööd jätkuvad kanalil kuna põhjas on ka läbivat roostet. Sellega seoses sai ka vaip välja võetud ning muu plastuku sodi. Natuke rohkem on kerget roostet. Läbi roostetanud kohad olid teada ainukese üllatusena tuli, et kunde jalge ees oli läbiv auk.
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 19 Juul 2020, 09:12
Postitas Mel
Nuu mis kerekaprem...? võta heaga ukse polstrid küljest,tekib omal rohkem ruumi ja eisaa nad viga,veel parem uksed üldseeest
:angel: klaasid kataka kinni

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 27 Juul 2020, 22:49
Postitas kanemgi
Nonii nüüd palju aega mööda läinud ja tegemine läheb üsna vaevaliselt AGA edeneb :D
Küljekarbi tegemine osutus hullemaks kui arvasin, vahesein oli mäda ja üsna pikalt. Siis üllatuseks tuli ka sealt välja, et osa poolraam oli ka mäda võitu vaheseina tagant.
Juhi istumisalune kuni taha kunde jalgadeni läheb välja vahetamisele kuna tehase pigimati alt tuli ka rooste algeid välja ning ma ei viitsinud seda pigimatti terves ulatudes maha käiata.
Ärge väga tugevasti näkku lööge, oleks vaja kellegi pro juures õppida asja :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nüüd mingi päev peab mõtlema kuidas selle ära lahendab.
Pilt

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 28 Juul 2020, 00:59
Postitas Mel
See 5 nurkne tk mis sul seal all veel kinni keevitamata,selle sisse enne kinni keevitamist puuri õlitus auk ja just enne kinnikeevitamist.Siis saad kummi korgiga sobivust sättida,muidu kui kerekülges siis seda kehvem teostada.Ise olen niiteinud ja kummikork ikka korralik nii vähemalt 16 mm auguga.Need saad teiste kerede küljest,mis sul seal kiviaja kõrval rivis 8) Õlitus korke säti igale poole kus aga saad ja kui seest ära moosid,siis kestab.Põhjapleki oles võind teha veidi suurema,et oleks ulatanud istme aluse tugevduseni,selle alt kipub ka ära mädanema.Soovitav oles üldse see tugevdus eemaldada,selle saad kätte tervelt kui punktkeevituse lahti puurid,pärast hea tagasi sättida.Ürita teha õhemast papist zabloone saad ss nendega proovida tk.sobivust ja nendejärgi välja lõigata.

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 28 Juul 2020, 01:06
Postitas tomkulibin
Lööma ei hakka, kõik me olime kunagi algajad. Kui pinnad on puhtad, siis ei tekki tahma ja ka keevis läheb paremaks. Erinevate paksustega metalli keevitamisel anna rohkem kuuma paksemale plekile. Keevis peab peaaegu läbiv olema, aga mitte kärn peal või auke rohkem kui enne parendamist :wave: Kui traati rohkem peale annad on ka ilusam õmblus. Kas sul astmelise reguleerimisega vool? Pigem veidi rohkem voolu ja lühemalt päästikut vajutada. Tee proovikeevitamist masina häälde saamiseks, siis mina autu kallale. sul keevisest kaugele ulatuv kuumutamisest värvi muutus. Kui paned ühe täpi, on kuumalaik väiksem, lased jahtuda või paned järgmise täpi kaugemale/eemale eelmisest- vähem pleki üleküpsetamist. Peale keevitamist võiks kärnad siledamaks lihvida- jääb roostekollete tekkimiseks vähem võimalusi.
Midagi on veel, aga kohe tulegi kõik meelde, ja ega minagi taeb mis spetsialist ole, pigem harjutaja omade kogemustega :wave:

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 28 Juul 2020, 01:23
Postitas Mel
Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 19 Aug 2020, 21:49
Postitas kanemgi
Paksemat materjali lihtsam keevitada aga plekiga on natu jama, plärtsub pidevalt ja ei tee korraliku keevitust või põletab läbi. Olen praegu lasknud tugeva vooluga ja no probleeme natu ikka on. Kuskilt ajab ikka miskit välja ka hakkab nokkima aga no ma ei oska keevitada ka :D
Mel kirjutas:Tundub,et tal vbl analoogne aparaat
https://media.stokker.com/prod/thumb/m/ ... d=20200728

See sama ja

Re: Mazda 626 2.0 74kw 87a. - Kanemgi

PostitusPostitatud: 19 Aug 2020, 22:20
Postitas kanemgi
Nüüd tükkaega jälle möödas ja no vahelduva eduga mazdat teinud aga tööde lõpp pole kaugel... ma loodan :D
Kui juhipoolt lõpetasin siis avastasin eest k.karbi küljelt paar väikest auku. Mis ikka lõikasin välja ja hakkasin haljaks laskma ääri ning oppa kõrvalt tuli jälle uus auk. Ja nii läkski 25cm pikkuses karpi vahetusse. Tagant järge oleks mõistlik olnud terves pikkuses karp ära vahetada.
Tagatiival oli vana paigatud koht mädanema ja no sai seegi ette võetud ja nagu ikka tuleb hiljem OLEKS VÕINUD teisiti teha :D

Tagatiival märkasin ka bena luugi all paari rooste täppi. Noh haljaks muundur peale jne aga hoopis paar auku tuli välja. Jälle välja lõigatud ning uus asemele. Ja nagu ikka roostemuundur, krunt ja värv. Nii spets pole, et suudaksin nii teha, et pahtlit poleks tarvis(ei viitsinud siluda sellega nkn järgmine aasta uus värv tuleb peale ).

Sai siis kunde põhjaga. Jalge aluse nurk sai ette võetud. Plaan oli põhjaalt ka haljaks jne aga kõrvalt tuli ka paar auku välja. Sai ka need ära tehtud. Siis kui mõtlesin, et nüüd põhi valmis vaatasin, et istme kinnituste vahel on pikki kere. Relaka harjaga haljaks ja tuli välja, et sealt ka mäda.

Sai see ka nüüd tehtud ja põhjas on ainult tehase poolt miskid 5mm augud. Peab mõtlema kuidas need kinni panna.
Lisaks peab tagumised rattakoopad ette võtma. Amordid alt ära ja haljaks ning muundur jne peale.
Nüüd natu pilte.