2. leht 4-st

PostitusPostitatud: 06 Sept 2005, 19:52
Postitas Anonymous
Mis siis vahepeal tehtud on, et tulemust jahid :roll:

PostitusPostitatud: 06 Sept 2005, 23:49
Postitas Filler
esialgu võiks niisama üle mõõta kas vastab tehaseandmetele ja siis ,ah eks näis..

PostitusPostitatud: 07 Sept 2005, 15:47
Postitas Filler
niisiis:
143,8 PS(105,7Kw)/6719 1/min(172 km/h) 183,3 Nm/3876 1/min
ja sai ka filter eemaldatud ja mõõdetud siis
146,1 PS(107,4Kw)/6567 1/min(168km/h) 189,1Nm/4337 1/min
ilmselt pidid madalad numbrid olema tingitud veel väiksest läbisõidust,et mootor ei pidand veel olema korralikult sisse sõidetud.

PostitusPostitatud: 09 Sept 2005, 10:41
Postitas Rain
Tegelikult peaks mainima , et pöördemoment on väga hea. See tingitud muidugi ka suuremast litraasist (2.3). Aga jõudu on vähe , lubatud 166? asemel 143. Eks läbisõit kah mängi rolli aga üldiselt ongi väiksemad numbrid, nii et pole seal miskit imestada.

Filler kirjutas:niisiis:
143,8 PS(105,7Kw)/6719 1/min(172 km/h) 183,3 Nm/3876 1/min
ja sai ka filter eemaldatud ja mõõdetud siis
146,1 PS(107,4Kw)/6567 1/min(168km/h) 189,1Nm/4337 1/min
ilmselt pidid madalad numbrid olema tingitud veel väiksest läbisõidust,et mootor ei pidand veel olema korralikult sisse sõidetud.

PostitusPostitatud: 09 Sept 2005, 13:14
Postitas ints002
Uskumatu, teatud puhkudel see düno ei luiskagi!
ja hid saadud ju rattast, nii et mootoril endal ikka jõudu tsipa rohkem!

PostitusPostitatud: 09 Sept 2005, 13:18
Postitas Reix
ints002 kirjutas: hid saadud ju rattast, nii et mootoril endal ikka jõudu tsipa rohkem!

need on mootori näitajad

PostitusPostitatud: 09 Sept 2005, 14:51
Postitas Rain
Need on jah mootori näitajad kahjuks. Vaatasin , et momenti on kah lubatud 207 asemel vaid 183. Loodame, et see olukord paraneb sõitmisega. Palju sul üldse see sõitnud on?

Tegelt võiks Reix ja Allilm kah veel stendi minna , siis näeks , kas mu pingutustest kasu kah on olnud :D

PostitusPostitatud: 10 Sept 2005, 14:52
Postitas Anonymous
ma tahan minna küll... aga aega pole praegu vaapse... kas nädalavahetustel saab ka? ja mis kellani nädala sees saab?

PostitusPostitatud: 12 Sept 2005, 09:15
Postitas Filler
mul läbisõit siis 20 000

PostitusPostitatud: 12 Sept 2005, 09:36
Postitas Rain
Sellise läbisõiduga võiks juba mootor oma õigeid numbreid näidata. Kahju , et see nii väike on.

Aga selle vastu aitab väike tuning ;)

PostitusPostitatud: 15 Sept 2005, 15:45
Postitas Filler
üldiselt ütlesid poisid ise ka seal,et + - 10 hobujõudu ikka võib viga stendis olla
aga siin ka pilt sellest kõverast:
Pilt

PostitusPostitatud: 16 Sept 2005, 08:53
Postitas ints002
momendi kõver on küll väga hea!

PostitusPostitatud: 16 Sept 2005, 10:13
Postitas Filler
pidi olema jah täitsa talutav

PostitusPostitatud: 16 Sept 2005, 10:19
Postitas aibast
tahaks kah jeskata, mida mu turbotellis oma 160hp tegelikult annab.

PostitusPostitatud: 06 Veebr 2006, 11:27
Postitas Filler
Vahepeal polegi siia foorumisse suurt vaadanud.Autoga mingeid muudatusi teinud pole peale selle,et üks porilapp otsustas paksus lumes lahkuda.Auto on ennast väga hästi üleval pidanud ja ka suurte külmadega kenasti käivitunud,ega muud polegi kirjutada kui,et ainult sõidurõõm 8)

PostitusPostitatud: 17 Veebr 2006, 11:01
Postitas Filler
eile sain ka klepsud kätte,eks kui auto puhtaks pesen,siis viskan külge ka :wink:

PostitusPostitatud: 20 Veebr 2006, 22:44
Postitas Dream On
Mina kipun juba kahtlema seda Laki dyno pingi sobivust uuematele autodele. RX-8 puhul näitas too kah palju väiksemaid numbreid ja tegelikkuses oli põhjuseks see, et auto andis signaali, et esimesed rattad ei pöörle ja täit võimsust ei rakendata. Samas sai näiteks neljaveoline MPS Soomes tehase 260hj asemel 275hj. Ei imesta üldse kui ka Filleri puhul oli tegemist tema auto vahele sekkumisega - kui DSC on välja lülitatud ei tähenda see veel seda, et nad täielikult maas on.

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2006, 16:36
Postitas Filler
Dream On kirjutas:Mina kipun juba kahtlema seda Laki dyno pingi sobivust uuematele autodele. RX-8 puhul näitas too kah palju väiksemaid numbreid ja tegelikkuses oli põhjuseks see, et auto andis signaali, et esimesed rattad ei pöörle ja täit võimsust ei rakendata. Samas sai näiteks neljaveoline MPS Soomes tehase 260hj asemel 275hj. Ei imesta üldse kui ka Filleri puhul oli tegemist tema auto vahele sekkumisega - kui DSC on välja lülitatud ei tähenda see veel seda, et nad täielikult maas on.

ilmselt on su jutus iva sees,kuna teine auto mul stockis 110kw ja ei liigu küll nii reipalt ja eks seda väänet on selle 2,3-sel nii ehk naa ju rohkem,kuna kolvikäik ikka üpris pikk ja ega see tänapäeva 2,3 pole mingi 85 aasta kaks koma kolm ka :)

PostitusPostitatud: 12 Mär 2006, 22:45
Postitas ets
mul ka plaanis sinna laki tuuningusse minna.kui palju se üritus maksab ja kaua aega võtab?

PostitusPostitatud: 13 Mär 2006, 13:34
Postitas Priit86
Ega see juhuslikult Tartu Mazda 6 pole??

PostitusPostitatud: 14 Mär 2006, 12:42
Postitas Filler
Tallinnas-Tallinnas :)

PostitusPostitatud: 14 Mär 2006, 13:34
Postitas Priit86
Filler kirjutas:Tallinnas-Tallinnas :)

Selge... siis sel masinal Tartus kaksikvend. :)
Aga auto paistab kena. :wink:

PostitusPostitatud: 16 Jaan 2007, 14:21
Postitas Filler
Niih 54000 kilomeetrit läbitud ja pole midagi öelda,Mazda on hea auto.Kel huvi seda autot omale soetada ,siis kevadepoole selleks ka võimalus olemas,autol on GARANTII

PostitusPostitatud: 24 Mai 2008, 13:10
Postitas Filler
Auto ka täitsa alles ja hetkeks ette kerinud 86000 kilomeetrit,vahepeal pole muud tehtud,kui värviti garantii korras auto küljed üle ja vahetati üks uks ka ära millegipärast.

PostitusPostitatud: 26 Mai 2008, 16:42
Postitas Filler
ja veel ,selline huvitav tähelepanek on, et peale 80 000km on kütusekulu kardinaalselt kukkunud 8) .Vot nii on lood,ilmselt on lõpuks mootor sissesõidetud.Esma autoga olen siiani hästi rahul olnud oma teenindusega,vahel juhtub mõni viperus(kadus pagasi kummimatt ära :lol: ),aga need on ka väga delikaatselt ära lahendatud,hindeks annan neile 5- ja miinus selleks,et oleks veel püüelda paremuse poole.