2. leht 4-st

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 21 Apr 2012, 21:33
Postitas mkangur
6x9 läheb küll, aga siis peaksid vineeralused ntks tegema vahele, ja vb natuke uksepolstrit muutma, iseenesest midagi rasket ei ole, kuigi jah kõige lihtsam on osta 6x8 alpined, samas mis mul endal olid vahepeal, olid 6x8 flid, hinna ja kvaliteedi suhe täitsa okei! :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 28 Apr 2012, 19:52
Postitas VaheR00
Pilt
Kolmapäeval sai Punakaarikuga tutipäeva mõnusi nauditud. Lõbusaim moment oli siis, kui õhtul avastasin, et päevane päike lõõmas nii hästi, et teip ei tahtnud vabatahtlikult maha tulla, eriti hästi jäi külge teibilt liim.. Õnneks pigieemaldaja aitas seekord hädast välja :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 28 Apr 2012, 22:08
Postitas edvin0212
VaheR00 kirjutas:Pilt
Kolmapäeval sai Punakaarikuga tutipäeva mõnusi nauditud. Lõbusaim moment oli siis, kui õhtul avastasin, et päevane päike lõõmas nii hästi, et teip ei tahtnud vabatahtlikult maha tulla, eriti hästi jäi külge teibilt liim.. Õnneks pigieemaldaja aitas seekord hädast välja :D

Mul oli sama probleem paaris kohas selle liimiga :D

Ilus auto muidu ja muretuid kilomeetreid ;)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 02 Mai 2012, 19:51
Postitas VaheR00
Võtsin ennast lõpuks kätte ja ühendasin tuled ära.. Nüüd saan lõpuks valida kas põlevad led ääretuled või tavalised pargid. Saab näha kunas siis Diskobussi tähelepanu teenin, seekord on mul kõik legaalne :twisted: .

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 02 Mai 2012, 23:39
Postitas VaheR00
Sain halva üllatuse osaks.. Õhtul sõites avastasin, et hakkas pöördeid loopima üles-alla.. Vaatsin kapoti alla, radikas kuiv.. Visates pilgu auto alla, avastasin, et vesi tilgub mootori juurest. Lähimal vaatlusel pimedas taskulambiga avastasin, et veepump on selles süüdi. Veepumba juurest vesi jookseb läbi.. Kui vahetada veepump ära, mida peaksin koos sellega veel vahetama või piisab ainult veepumbast?

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 03 Mai 2012, 07:47
Postitas Mario
kas veepumba ja ploki vahelt või veepumba võlli ja korpuse vahelt?
Esimesel juhul piisab ka tihendi silikoonitamisest ja poltide pingutamisest.
Teisel juhul peaks juba kuulda olema ka kloginat.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 03 Mai 2012, 14:33
Postitas VaheR00
Vesi tundub tulevat veepumba rulliku juurest.. Nüüd jääb auto natukeseks seisma, aga kui raha saan, siis vahetan ära veepumba ja hammasrihma.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 08 Mai 2012, 23:44
Postitas VaheR00
Värskemad pildid, nüüd töötavate ja legaalsete ääretuledega :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Mai 2012, 01:03
Postitas hullkonn
Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Mai 2012, 07:45
Postitas Mario
hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????

kaheliitrine on sama öko ju. :)
kui mootor on korras ja üldine seisukord tibenstobens, siis ma ei näe põhjust, miks mitte ära osta. Kuigi see on kindel, autotehnik on viimane, kelle käest autot osta. :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Mai 2012, 10:48
Postitas hullkonn
Mario kirjutas:
hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????

kaheliitrine on sama öko ju. :)
kui mootor on korras ja üldine seisukord tibenstobens, siis ma ei näe põhjust, miks mitte ära osta. Kuigi see on kindel, autotehnik on viimane, kelle käest autot osta. :D


Miks viimane kelle käest osta????Ma ei ostaks ehitusmehe käest tööautot pigem:D

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Mai 2012, 11:21
Postitas VaheR00
Ma olen keskmiseks saanud umbes 6-7 liitrit sajale, aga kui oled eriti öko sõitja, siis peaks isegi 5 kuidagi kätte saama. Väga mugav masin on Ge ikka. Kui tal mootorilt lekkeid pole, siis ma ei näe põhjust mitte osta 8) Tagumise klaasiga vaatan mis ette võtan, vahepeal mõtlesin, et panen kardina.. Kuid kes teab, ehk tuleb viitsimine peale ja mässan veidi ja panen kile hoopis.. uute valukate jaoks raha pole, nagu õpilasele ikka kohane ja samas olen nende mazda originaalidega ka rahul. Endale meeldib... Ainuke asi mis häirib on roostetavad koopaääred mis tuleb enne ÜV minekut ära teha ja kapotilt ka natuke lakk koorub, aga loodedavasti järgmise kuuga peaks asi korda saama :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Mai 2012, 20:17
Postitas Mario
hullkonn kirjutas:
Mario kirjutas:
hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????

kaheliitrine on sama öko ju. :)
kui mootor on korras ja üldine seisukord tibenstobens, siis ma ei näe põhjust, miks mitte ära osta. Kuigi see on kindel, autotehnik on viimane, kelle käest autot osta. :D


Miks viimane kelle käest osta????Ma ei ostaks ehitusmehe käest tööautot pigem:D

no hea näide on see sellepärast, et autotehnik TEAB TÄPSELT, mis ta autol viga on ja tihti need vead ei sega üldse sõitmist, aga lihtsalt ei teki aega, et ära likvideerida. Mukitud autod on reeglina ka müügiks vaid tehtud.
Ehitaja ARVAB, et ta TEAB, mis ta autol viga on ja ostes pealtnäha OK auto, võid saada korraliku üllatuse osaliseks või veel parem, saad hoopis palju tervema auto, kui inimene ise enda arvates teab.
Pealegi, autotehnikute autod on reeglina mingi asja katselava, kes turbotab, kes harrastab elektroonikat näppida, kes voolib keretükke ja jätab asja poolikuks..
Kingsepp käib paljajalu, ehitaja elab telgis, autotehnik sõidab peldikuga ja kokal on alati kõht tühi. Vot. :D

Aga tulles teemasse, siis mina oma kuudiga suutsin minimaalseks manada 5.8 ja hetkelgi on keskmine 6.5 peal, sest sõidan pikki vahemaid ja üldjuhul püsikaga. Ennem võtaks 2.0, aga kindlustuses võidab väiksema mootoriga ikka natuke, kuigi minu 100kW küsib kolme kuu eest 28€. Pole ka paha.
Edu, VaheR00 :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Mai 2012, 21:04
Postitas Zachary
... ja kokal on alati kõht tühi. Vot. :D


Kokal pole kunagi kõht tühi :thumbup: :wave:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 04 Juun 2012, 18:29
Postitas VaheR00
Taaskord pöördun murega Foorumalaste poole.. Mure on selline, et tekkinud on paremale sisemisele pooltelje otsale loks sisse..Väljendub selles, et otseselt näppides loksub ja suurematel kiirustel viskab vibra sisse, samuti vasakule keerates on kuulda kerget raginat.(Infoks, kes tahab teada milliste tundemärkide järgi diagnoos pandud) Kas on võimalik ainult see sisemine ots vahetada, või tuleb muretseda uus pooltelg? Olen täheldanud, et kord kuus tuleb sellel masinal mingi viga, mis tahab sättimist.. :lolno:

PS! kellel parem(kõrvalistuja poolne) pooltelg üle, võib märku anda, ehk leiame ühise keele :thumbup:

Lisaks veel nii palju, et sai koopaääred natuke roostest puhastatud, pahteldatud ja sprei värviga üle lastud(1purk ei andnud soovitud tulemust, kuid parem ikka kui rooste vastu vahtimas).

Eesseisvad tööd:
õlivahetus, klotside vahetus ja muu ülevaatuseks vajalik.

edit: Tuhnides 3. korda varuosa poodides, leidsin, et peaks olema võimalik ikka vahetada seda. Täpsem info ei tee paha.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 04 Juun 2012, 20:26
Postitas Mario
Mo GE tegi sama nalja peale 2007 Campi, kus sai ikka kiirendatud ja lollusi tehtud ja siis ülejärgmisel päeval tegin töö juurest minekut, foori alt üks kiirem start ja käis raks. Mõtlesin, et ooookeeeeeei... Tuli väja, et see "granaat" oligi juba kulunud ja lihtsalt nüüd kiirendasin surma. :D :D
eesti rahas maksis see hingehinda, lihtsam on hankida terve pooltelg või siis keevitada kokku, nagu mina lasin teha. :) Siis on lihtsalt see, et kui tugilaager väsib, siis on vaja tervet pooltelge. Maksis see toona 2 keevituselektroodi ja pakk õlunaadi.
Lihtsam on terve telg ringi visata.
ise hankisin ka siis hirmus uue tugilaagri... ei teagi kus selle pannud olen oma keldris.... aga jah. Nüüd siis tead, mis sul seal ragiseb. Esialgu likvideeri see ära, siis vaatame seda pööramiseragnat edasi. Kui nüüd mälu ei peta, siis sellest granaadist liikus mul pooltelg ligi 2 ja pool cm :) Ehk siis rohkem, kui üldse normaalne oleks..

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 04 Juun 2012, 22:50
Postitas VaheR00
See jutt ei too enesekindlust, kuna ma pean sellise riistapuuga homme Tallinna ja tagasi Apja jõudma.. tiba üle 400km sõitmist :thumbup: Vaikselt sõites vast peab ta selle vastu... Aga see tuleb kiiremas korras ära teha siiski, peale seda reisi jääb palgapäevani seisma..

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 04 Juun 2012, 23:31
Postitas Mario
sõita ta kannatab. lihtsalt see korin käib pinda. Ise jäin ühekorra lausa poolel teel Jõgevale kuskil seisma, et näha, kas ikka ära ei kuku. Ei kukkunud. Aga jah, suht ebameeldiv on. Kui ketsi ei lase, ei juhtu midagi.
Niiet joonestama ära kuku. :D

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 08 Juun 2012, 17:24
Postitas VaheR00
Teab mõni targem mees rääkida, kas on mingit vahet ka, kui osta pooltelg millel ABS'i hambad küljes ja paigaldada see, või peab ilmtingimata olema ilma :D .. Endal nagu puudub ABS.. Kindluse mõttes küsin ikka üle :roll:

Saab ära tellida/osta lõpuks, ei kannata enam seda korinat välja.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 08 Juun 2012, 19:24
Postitas Mario
kui õigesti mäletan, siis ABSiga ots ei sobi, sest non-ABS puudub see süvend hammasvöö jaoks.. aga siin praegu võib mälu alt vedada. Peaksid muidu ühesugused otsad olema küll.. keegi, kellel on non-ABS käänmik, võiks öelda :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 09 Juun 2012, 01:21
Postitas tomkulibin
Kui su on tükil absu hammasvöö küljes, siis see ei sega ilma apsuta masinale külge pookimist. jsa kui ta sulle pinda käib, siis toksi maha, see vöö on pressistuga külge topitud.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 15 Juun 2012, 22:08
Postitas VaheR00
Täna potsatas maja trepile pooltelg. Aga kuna peale tööd pidin linna minema asju ajama ja kaubaringile, ei jõudnud ära vahetada.. Täna oli viimane päev, mil pidin rahulikult sõitma ja nautima seda meloodilist raginat :D Pooltelg sai tellitud E-Part-ist ja maksma läks kokku 127€ koos saatmisega: 120€ Pooltelg ja 7€ kullerteenus. Praeguste plaanide kohaselt peaks homme vahetatud saama.

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 16 Juun 2012, 02:17
Postitas Siim
Ok,esimest korda juhtusin seda teemat lugema,tavalised keskmised GE ja GF-i teemad/probleemid siin,AGA 5-6/100 no come on :D
Katsuge ikka jalgadega maapeal pysida,ylikorras autoga ja madala veeretakistusega ehk siis kitsa rehvi ja ainult pikisoonega venitab ehk 6,algus välja,aga siis peab s6itma ka nagu ..... nagu meil siin yritavad :x

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 16 Juun 2012, 07:56
Postitas VaheR00
5l/100km on juba pilvedes unistamine.. Endal on reaalseks kuluks ikkagi jäänud 6.5l ja 7l kanti, teinekord ka rohkem :twisted:

Re: Mazda 626 GE 1.8 77kW 97a. - VaheR00

PostitusPostitatud: 16 Juun 2012, 08:06
Postitas tomkulibin
VaheR00 kirjutas:... Endal on reaalseks kuluks ikkagi jäänud 6.5l ja 7l kanti, teinekord ka rohkem :twisted:
Igati viisakad numbrid ju :thumbup: