hullkonn kirjutas:Mario kirjutas:hullkonn kirjutas:Väga asjalik Ge aga tagumise toonklaasi pead küll panema ja viisaka valuka kah alla siis on tip top välimuselt.Aga räägi mis sul kütusenäitajad teevad,et mul üks tuttav automehaanik pakkus enda mazdat sama ge kirsipunast ja 1,8 motoga,ning rääkis kütusekulust 5-7 sajale aga on see reaalne,et nii öko see 1,8 liitrine????
kaheliitrine on sama öko ju.
kui mootor on korras ja üldine seisukord tibenstobens, siis ma ei näe põhjust, miks mitte ära osta. Kuigi see on kindel, autotehnik on viimane, kelle käest autot osta.
Miks viimane kelle käest osta????Ma ei ostaks ehitusmehe käest tööautot pigem:D
no hea näide on see sellepärast, et autotehnik TEAB TÄPSELT, mis ta autol viga on ja tihti need vead ei sega üldse sõitmist, aga lihtsalt ei teki aega, et ära likvideerida. Mukitud autod on reeglina ka müügiks vaid tehtud.
Ehitaja ARVAB, et ta TEAB, mis ta autol viga on ja ostes pealtnäha OK auto, võid saada korraliku üllatuse osaliseks või veel parem, saad hoopis palju tervema auto, kui inimene ise enda arvates teab.
Pealegi, autotehnikute autod on reeglina mingi asja katselava, kes turbotab, kes harrastab elektroonikat näppida, kes voolib keretükke ja jätab asja poolikuks..
Kingsepp käib paljajalu, ehitaja elab telgis, autotehnik sõidab peldikuga ja kokal on alati kõht tühi. Vot.
Aga tulles teemasse, siis mina oma kuudiga suutsin minimaalseks manada 5.8 ja hetkelgi on keskmine 6.5 peal, sest sõidan pikki vahemaid ja üldjuhul püsikaga. Ennem võtaks 2.0, aga kindlustuses võidab väiksema mootoriga ikka natuke, kuigi minu 100kW küsib kolme kuu eest 28€. Pole ka paha.
Edu, VaheR00