2. leht 5-st

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 18:39
Postitas Bumer323
Mis mõttes vale käigukast? Rattad on mul 16 tollised

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 19:29
Postitas Siim
mx3-e kast on all :P

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 19:43
Postitas Bumer323
Ongi nii w? :mrgreen: Oh sa vana p***e! :lol: Aga oskab keegi õelda kui palju peab siis normaalse kastiga pöördeid olema?

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 20:07
Postitas Mario
100km/h kuskil 2450rpm ehk ligi 500rpm vähem.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 20:27
Postitas Bumer323
No selge! Siis peab kasti vahetusele kah mõtlema hakkama :( Tahaks nju siiki asja normaalseks saada.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 20:33
Postitas edvin0212
Bumer323 kirjutas:Küsimus 2.5l v6 omanikele!!!
Mure siis selline, et tundub, et pöörded pole 100km/h(Spidomeetri järgi) tunnikiiruse juures õiged. Nimelt mul liikudes 100km/h 5. käiguga siis pöördeid 3000p/min juures vöi nõksa vähem.

Oskate ehk õelda kas on nõnda õige vöi on midagi mäda?

Bumer323

Ära põe, mul 100km/h 5 käik ja 2700p/min umbes. Endal tundus ka kahtlane, aga tundub, et nii peabki olema.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 21:12
Postitas Bumer323
AGa Edvin sul vist oli automaat kast kui ma nüüd ei eksi.

Muidu pole vast hullugi kuna mul sport pütt taga ja siis kena sõidu ajal hääli kuulda aga see ei soodusta just väga öko sõitu kui pöörded 3k peal :D

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 21:18
Postitas martin
Edvin vist vahetas kasti ju ära. Aga tundub et umbes 2700rpm oleks originaal kastiga normaalne.
Mario mainitud 2450-2500rpm on r4 mootorite teema.
Tahad siis pane natuke kõrgemad rehvid alla, näiteks 205/60/R16, saad oma reaalse kiiruse peaaegu samaks mis originaal kastiga :)

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 21:22
Postitas Evert
Mul on 80kmh tahho 2400rpm peal. Minu meelest kõlab 100kmh/2700rpm täitsa loogiliselt.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 21:36
Postitas Bumer323
To Martin: Ei kahjuks kõrgemaid kohe kindlasti mitte. Niigi maastur. Kuid püüan siiski selle probleemi kõrvaldada.

To Evert: Kahjuks ei meenu kas su sõiduk on sama mootoriga mis mul?

Aga proovin asja parandada ja viga parandada kas või siis uue kasti otsimisega.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 22:03
Postitas Mario
eip, mul V6 oli 100 pealt täpselt gramm alla 2500, navi järgi oli siis muidugi 94km/h, sest oli originaalmõõt all. Ja kütet tahtis trassil isegi alla 7, sest Tartu-Tallinn (tallinna sees ligi 80km) ja Tartu tagasi, siis oli arvutuslik keskmine 7.3, ja see oli juba pekkis rattalaagritega.. Ilmselt on miski tsikibriki selle kastiga, et õige kast alla, saab ökonoomsemaks, vaiksemaks ja muhedamaks. :D Keegi tahtis ilmselt kiirenduspilli teha, et MX-3 kast alla rändas :P

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 22:36
Postitas Bumer323
Tänud Mario! :D

Ning siit siis kah kohe küsimus kas kellegil oleks 2.5l käigukasti pakkuda vöi siis vahetada mx-i kasti vastu(Juhul kui on siiski mx-i kast all). Teisipäeval satun tõstukile siis vaatan. Kas seda saab visuaalsel vaatlusel kuidgi tuvastada? Mingid koodid vöi märge?

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:18
Postitas martin
Pakun välja teistsuguse varjandi. Saan aru et tahad ökotada, aga samas on tore ka v6 kiirendust vahest nautida.
Uurisin natuke ja tundub et FS käigukasti hammasrattad sobivad 1:1-le.

Tegin natuke arvutusi:
rehvi mõõt: 185/65/R14
Kiirus 90km/h (25m/s)

Varjant 1 (originaal käigukast) mootori pöörded 5-nda käiguga 2614rpm
Varjant 2 (mx peaülekanne 4,3:1, FS kasti 5 käik 0,717:1) mootori pöörded 5-nda käiguga 2470rpm
Varjant 3 (originaal peaülekanne 4,105:1, FS kasti 5 käik) mootori pöörded 5-nda käiguga 2358rpm

Järeldus: vahetades 5-nda käigu hammasrattad ära saad juba pöörded madalamaks kui originaalis. Jutu järgi ei tule selleks isegi kasti maha võtta. Samas jääb aga alles natuke parem kiirendus 1-4nda käiguga.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:24
Postitas cabernet1
WTF????
Krt minu putukal 90 pealt on ca 2700 abarotti, 100 peal ca 3000 ning 120 peal 3500.
Ma küll ei leia, et pöörded liiga kõrged oleksid. Nissanil oli umbes 110 peal 3000 pööret, civicul 6-da käiguga ca 2500 saja juures, swiftil hoidsid 100 peal taas 3000 kanti ning SX4-l on samamoodi 100 km/h ja 2900 pööret...
Miskipärast ma ei usu, et kasti vahetada oleks mõtet. Olen täheldanud, et jaapanlased 2500 ja 3000 pöörde vahel ongi kõige erksamad ja ökonoomsemad.
3-s käik, kiirus 60 kanti, peaks hoidma pöörded 2700 peal linnas. 4-s käik samal ajal ca 2100 pööret.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:26
Postitas eksole
Hahaa...huvitav, mul on 95 peal 2000 põõret :clap:

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:30
Postitas Bumer323
Tubli töö martin! Suured tänud.

Hetkel on pea nii pulki täis, et ei teagi veel mida tegema peaks nüüd.
Juhul kui pääseks selle hammaka vahetusega siis oleks küll eriti timm. AGa eks ma uurin tuttavatelt kah veel infi juurde kes käigukastidega rohkem kokku puutunud(Kahjuks/õnneks siis vaid BMW omadega).


Kuid tänud siiski

To cabernet: Mul sama teema, et 120 juures 3500. ja proovisin ns täna hetkeks siis 5. 160 juures oli 4500 vist kui õiet mäletan. Aga ehs siis peabgi nii olema w? :wtf:

Aga eks näis uurin veel ja ootan ka uusi arvamusi.
BTW: Hääled on väga ilusad siiski :twisted:

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:32
Postitas Evert
Bumer323 kirjutas:To Evert: Kahjuks ei meenu kas su sõiduk on sama mootoriga mis mul?

Kahepoolene V6 on mul. Järgmine kord sõites püüan meeles pidada spidost video teha.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:48
Postitas edvin0212
Mul ikka automaadist manuaali peale ümberehitatud ja tundub, et kõik tiptop. Ei usu, et keegi viitsis ehitada teise käigukasti sinna vahele. Uuri ikka natuke kas on originaal kast või midagi muud, enne kui vahetama hakkad :)

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2012, 23:55
Postitas Bumer323
Aga kust seda uurida(kus on mingid kasti tüübid vöi koodid kirjas)? Vabandan kuna tulin bmw pealt Mazdale siis pole väga Mazdadega kursis. Niiet kust leida kasti andmeid?

To Edvin: kuidas siis on manuaaliga majandada võrreldes automaadiga? :D

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2012, 01:40
Postitas edvin0212
Minek on poole parem võrreldes automaadiga. Automaadil uimased käiguvahetused ja üldse nõrk käigukas V6 jaoks. Manuaal on ikka poole parem asi ja kütet säästab samuti :) Palju sul kütusekulu umbes on oskad öelda ?

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2012, 08:05
Postitas Bumer323
Kahjuks ei oska veel õelda kuna pole nõnda otseselt möötnud. eile sai siis 18l sisse pandud ja 80km sõidetud ja tuli pole veel hakanud. Aga konkreetset ei saa veel midagi õelda kuna auto on veel ümber registreerimatta ja üv on tegematta. Niiet ei saa väga paarutada veel. Kuid järmine kuu 15. teeb sellegi ära ja siis hakkan täpsemalt arvutama.

Re: Mazda 626 GE 93.a 2.5l v6 121kw Bumer323

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2012, 10:22
Postitas pokenaut
eksole kirjutas:Hahaa...huvitav, mul on 95 peal 2000 põõret :clap:

GH automaat sõidab nii jah. Manuaal peaks kusagil samade pöörete peal veerema(GG 6'ne manuaal sai ka samade pööretega hakkama).

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 93a. - Bumer323

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2012, 20:46
Postitas Bumer323
Krt ja nüüd juba uus jama. Hakkas täna kuskilt päris hoogsasti õli tilkuma. Ainult töötamise ajal seega julgen oletada, et ehk roolivõimu õli kuskilt valla pääsenud. Homme tõstukile ja proovin jagu saada.

Hakkavad need seisnud auto vead välja tulema. :(

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 93a. - Bumer323

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2012, 21:19
Postitas Siim
Ma olen potentsiaalne ostja :D

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 93a. - Bumer323

PostitusPostitatud: 30 Jaan 2012, 21:24
Postitas Bumer323
Ma nii kergelt siiski veel alla anda ei kavatse :P


Kuid nagu naised saunas rääkisid siis meelepärase summa eest pidid kõik inimesed murduma :mrgreen: