1. leht 19-st

Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 12 Veebr 2012, 23:11
Postitas Zachary
Tere kõigile klubilistele,

Otsustasin siis ka lõpuks oma mazda üles riputada. Autost siis natuke. ostsin 22.07.2011 Väga soodsa hinnaga(700€) mis oli tingitud mootori veast mistõttu sattus õli radiaatorisse. Seda sain alles hiljem teada kuna auto ostu hetkel ei osanud vaadatagi kas vedelikud on korras. Korraks tõmbasin õlivarda välja nähes et puhas õli sees arvasingi et kõik korras. Minek oli hea, ei osanudgi kohe midagi halba kahtlustada. Retk autoga palamuselt koju(150km) kõik toimis viga ei olnud midagi mugav sõita.
läbisõit on nüüdseks juba 180000km.

Ei oskagi kohe midagi juurde lisada.
Mõne pildi ka.
Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd hakkan tagantjärgi tegemistest juttu ja pilt lisama :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 21:25
Postitas Zachary
Kui auto ostsin siis pidurid olid mitte kõige paremas korras,soetasin siis uued suppordid mis said ka uue värvikatte, ja kui juba suppordite vahetuseks läks siis sai ka valjuveljed alla pandud, mis sobivad päris hästi.

Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 21:34
Postitas Zachary
Sai alustatud ka auto värvimis töödega, kõik ilusti matiks mõlgid mis sai koputasin välja, mis ei saanud pahteldasin ära. Roostepärast mu mazdal pahtlit ei ole Ise ka ei uskunud et 1992 aasta autol ei ole roostet ei mõhjaall ega ka külgedel uksed on ka puhtad isegi esiklaasi ümbrus on roostevaba. Täitsa vedanud autoga.
Kahjuks ei leia üles pilti kus oleks auto ennem värvimist, aga vahetult pärast värvi saamist on pilt täitsa olemas.Värvimist alustasin ukse aukudest ja ukse sise külgedest.
Pilt
See järel sai värvi terve auto

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 21:40
Postitas Zachary
Vahepael sai vahetatud järgmised asjad:
Mõlemad rattapoolsed pooltelje otsad
Pooltelje sisemised ja välimised kummid
Nüüdseks on vahetatud ka piduri kettad ja klotsid
Katalüsaator oli otsa saanud
Sai vahetatud ka esimesed stapika vardad
Besniini pump oli oma survehoidmis omadused kaotanud
kõik mahlad mille käigus tuli välja et tuleks vist plokikaane tihendid ära vahetada kuna õli oli jahutusvedelikus, mitte palju aga ikkagi.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 21:43
Postitas Zachary
Vahepeal andis otsad starter, põhjuseks oli kulunud otsa puks mille tulemusena starteri sees kolm sateliiti tõmbasid plastmassist hammasratta hammastest puhtaks.
Sellest lisan pildi nädala lõpus.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 22:52
Postitas Zachary
paari nädalapärast kui olin plokikaane tihendid kätte saanud(2 tihendit 98€) asusin mootorit laiali kiskuma, klõpsisin mõned pildid et oleks kokku kergem panna, aga tühjagi.

Sain siis lõpuks sisselaske kollektori kätte, aega võttis aga kätte ma ta sain
Pilt

edasi läks juba lihtsal, 1 2 3 ja klapikambri kaas maas, Siis nukkvõlli märgid paika,ja edasi rihm maha, edasi siis nukvõllid, lahti keeramist alustasin seespoolt väljapoole osade kaupa.

Pilt


Siis tuligi esimene üllatus plokikaane poldid olid 12 tähikuga,egas siis midagi kui aga poodi ja padrunit otsima. Esimeses autopoes üteldi et spets võti ja saadaval ainult esinduses, ei tahtnud mitte uskuda et ainult esinduses. Läksin siis würth-i küsima et vaja 12 tähikuga padrunit suurusega nii umbes 10- 14. Neil oli just otsa saanud,ega siis midagi tuli minna kolmandasse poodi mis oli selline nö. keldripood kus nagu naksti olemas terve kompleks alates nr 5- 17.pole siis midagi tuli ära osta, õnneks oli odav 22 euri,samas oli neil pakkuda ka tollimõõdus padruneid 12 kandiga. Vaatasin siis silma järgi et milline võiks sobida, ostsin siis 2 padrunit veel, poleks arvanudgi et nii odavalt saab 1,5€ tk.

Lõpuks koju jõutud sai siis plokikaane maha. Mootor on läbisõiduga 180000 Km, plokis oli näha isegi tehase silindri lihvimis jäljed ja silindri ülemises servas ei olnud mitte mingit ranti tunda, Hea mootor :thumbup:
Pilt

Esimene plokikaas oli kõvasti kinni, aga teine tuli päris kerge vaevaga lahti, et mitte ütelda et olid lahti. :wtf:

Lõpuks sain mootori kokku
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2012, 23:47
Postitas Zachary
Tihendid vahetatud, sai siis 100 km sõita kui oli märgata õli kadumist, mis siis ikka. Uut mootorit otsima, kuid tulutult. Vahetan seniks mootori ära 2.0 vastu mis mul olemas oli eelnevast mazdast mis leidis oma otsa üle katuse käies :(

Pilt
Pilt

V6 sai inimjõul maha tõstetud, koos käigukastiga
Pilt

Nii, nüüd kapoti akune tühi.
Pilt

Ilma mootorita auto nina natuke kõrgem, :lol: nagu maastur :thumbup:
Pilt


nonii nüüd 2.0 mootor peal ja juhtmete vahetus on täies hoos
Pilt

Siis kui kapoti ja armatuuri alune juhtmestik sai vahetatud jäi üks probleem, ehk siis tagumine kojamees jäi vehkime ega jäänud seisma. Selle probleemi lahendasin kojamehe mootori lahti ühendamisega :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 00:00
Postitas Zachary
Tellisin vahepeal Saksamaalt V6 tihendid, et esimese sooja tulekuga hakkata V6. remondiga pihta, muidugi kui koka praktika on läbi(Erialalt õpin restorani kokaks, oman lisaks 7 aastast muusikakooli kogemust, ja 12 aastast klaveri mängu kogemust, Peaks vist eriala vahetama ja hakkama autoremondi lukksepaks õppima :lol: )
Pilt

Kahest mootorist tuleb nüüd üks saada. Teise V6 sain kasutajalt edvin0121,mille plokikaan saab kaunistama minu V6-te
Pilt

Üks talvisem pilt ka lisaks, mille kohta ka küsimus? Kuidas saab stange ja esi tiiva vahet väiksemaks?
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 00:05
Postitas Zachary
Nädalavahetusel tekkis ka üks suur probleem millele ma hetkel täpset lahendust ei tea, nimelt ABS ei tööta, hommikul panin auto käima ja esimene kord mis pidurdasin siis käis ABS- mootori juures klobin või kärin selline ebaloomulik, peale mida enam ABS ei tööta. Armatuuris ABSi märgutuli ka ei põle :roll: mida teha? Kas pean vahetama ABS pumba, ma mõtlen seda kandilist kobakat kuhu läheb terve kari piduri torusid sisse(on bensiini filtri juures õhupuhasti all), Iseenesest on tagavara osad olemas mis on pärit mazda 626 1992 2.0l. Kas need omavahel ka ühtivad.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 00:24
Postitas Mario
b-osad ja stange ei istugi eriti hästi kokku. Vaatan, et tegu on autoga, mis 10.a tagasi asus minu kodukandis ja oli ninalaksuga. Suht nullist tehti nina üles jälle ja nii ta siin klubis ka rändas.. viimane teada olev kasutaja oli vist kasutaja Sten. Temalgi oli miski äpardus.. Ja odavam on osta B-osa, kui mõrvata rahakotti... Usun, et kui sa hangid seda peenikest keretihendit ja paned tiiva ja stange vahele miskit seibid ja selle tihendi ka punaseks võõpad küünelaki pintsliga, siis jääb vähe soliidsem ja ei riiva silma. Vähemalt nii teeksin mina. :)

ABS ei tööta siis, kui märgutuli põleb. Kui märgutuld ei ole (oled sa kindel, et märgutules pole mitte lampi välja keeratud? :D ), siis peaks asi ikka töötama. Ja võimalik on kõik variandid läbi mõelda, muidugi alustuseks tuleks veljed ja pooltelje otsad lumest ja jääst puhastada. Mõni andur vb jäätunud ja annab valeinfot. Pumba kallale mina veel ei läheks. Aga kui on lamp välja keeratud, siis on ilmselt tõenäosus, et juba on kuskil andur nahkas ja pump ka lõpuks kutu. Minu omal oli nii tehtud.
Kert võib sel juhul pakkuda uue pumba, kuigi usun, et kui sul vana pump veel mingi ime läbi elus on, võid seda ka proovida.

Koka kohta on sul päris head autotehniku oskused. Karjäärivahetus tuleks sul kindlasti kasuks, kui kokaamet kopa ette viskab. :D
Päeval rügad Astoorias süüa vorpida ja õhtul timmid hädalistel karpasid paika :D

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 00:44
Postitas Zachary
ABS- pirn täitsa olemas, Ise arvan et see ragisemine mis kapoti alt kostus (võibolla tuli hoopis rataste juurest) keeras ABS-i pumba pekki. Aga nädalavahetusel ajan kanalipeale ja teen selgeks kas on ABS- hambad pooltelgedel puhtad või mitte. Pidurdades natuke pedaali vajutades tahab loha võtta, võibolla on tee ka liiga libe :wink:
Igatahes Eelmine nädal töötas ilma probleemideta, aga nüüd mitte midagi :thumbdown:

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 02:22
Postitas Zachary
Sõiduk
MAZDA 626 (1992)

Kahju käsitlenud kindlustusandja Koht Aeg Roll Kannatanu sõidukikahju summa Õnnetuse vastaspool
If P&C Insurance AS Eesti Tartu 24.08.2004 Kannatanu 818.07 EUR KIA SEPHIA 1998

818€ tehti esiots korda

24.08.2004 On dokumentides esmane registreerimine eestis

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 10:47
Postitas Mel
Mario kirjutas:
Koka kohta on sul päris head autotehniku oskused.


See on tõesti äge,+veel klaverimägija pikad,paenduvad näpud mis annavad ka teatud eelise,oli omal x kogemus ühe tsellomängiaga.Mäleta vist seal r.koopas mingi x stange kinnitus polt,küll ma proovisin ja veel jne.siis tu vend seal natuke pusis ei tulnd vist ei ühtegi karvast ja küljes ta oligi.
Edu igatahes :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 12:35
Postitas Zachary
Edu igatahes :thumbup:


Tänud :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 12:39
Postitas edvin0212
Minu poolt edu samuti ja loodan, et minu vanast mootorist on kasu :) kui lahti võtad kunagi, siis võid pildid teha mis seal katki oli ja milline ta välja nägi seestpoolt :)

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012, 13:03
Postitas Zachary
edvin0212 kirjutas:Minu poolt edu samuti ja loodan, et minu vanast mootorist on kasu :) kui lahti võtad kunagi, siis võid pildid teha mis seal katki oli ja milline ta välja nägi seestpoolt :)

Kasu on kindlasti. Pilti teen ka ja eks ma postitan siis pildid ka kevadel siia kui lammutuseks läheb

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 17 Veebr 2012, 23:23
Postitas Zachary
ABS-i probleem oligi pumbas, pumba mootor töötas, aga mootori ja nn. pumba ühendus kohas on tsentrist väljas laager mis paneb rattad vaheldumisi plokeeruma paneb :thumbup:

Vahetasin kogu kompoti ära nüüd jälle kõik korras :)

Nüüd tuleb oodata kevadet et mootor ära vahetada.
Ja kui rahad liiguvad siis kulutab natuke välimusele :thumbup:

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 18 Veebr 2012, 00:24
Postitas Zachary
Praegu on kapoti all selline seis.

Pilt

Kogu ABS-i teema kurjajuur, hävinenud tsentrist väljas laager

Pilt

Laager siis liigutab neid kahte jublakat, mis tekitavad surinat pedaalil
Pilt

Kogu ABS-i süsteem siis on selline see on katkine süsteem


Pilt

See aga terve
Pilt

Sellekskorraks kõik.
Kui kellelgi on soovitusi kuidas auto väljanägemist paremaks teha siis võib oma arvamust avaldada

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 18 Veebr 2012, 03:39
Postitas Bumer323
Tervist! midagi asjalikku peale selle soovida pole, et head tööd olete teinu kui arvesse võtta, et te ametilt kokk.

Märkisin lihtsalt teema ära.
Edu ja jõudu soovides!

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 08 Mär 2012, 23:28
Postitas Zachary
Hakkasin siis mootorit lammutama
Pilt

Kuidas sellest tökatist kerge vaevaga lahti saab?
Pilt
Pilt

Silindrid on kulumata tehase oonimis jäljed kõik olemas, arvatavasti on õlirõngad läbi, aga mul on õnneks ainult plokikaant vaja :thumbup:
Pilt

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 09 Mär 2012, 16:07
Postitas Zachary
Täna siis lammutasin natuke teiseltpool,
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Edasi ei saa lammutada, kuna ei ole üles leidnud õiget padrunit.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 09 Mär 2012, 18:18
Postitas R-go
Sa teed seda igavusest :D või mingil kindlal põhjusel ?

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 09 Mär 2012, 19:29
Postitas edvin0212
Minu ex'i lammutab :D Muidu tundus mootor suht korras ? Oli väga jube karteri põhjas olev õli ?

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 09 Mär 2012, 20:27
Postitas janis1985
Kui tahad selle mootoriga sõitma hakata, siis võta lahti kuuenda silindri kepsusaale. Üldjuhul on saalel juba vask väljas, vaadates seda hooldamata mootorit.

Re: Mazda 626 GE 2.5 121kW 92a. - Zachary

PostitusPostitatud: 09 Mär 2012, 21:32
Postitas IvarR
Abiks on selline keemia nagu Puhtax Turbo ja sõbraks on sul korralik survepesur. Võta kõik ikka lahti ja käi täielikult üle ning pane uued jupid (saaled, rõngad jne)

Kogu see plöga hakkab ka tulevikus sul muidu probleeme põhjustama.

IvarR