1. leht 5-st

Mazda Xedos-9 2.5 120kW 02a. - Pulku - müüdud

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 04:28
Postitas Pulku
Tervitus kaasvõitlejad

Olen nüüdseks juba unustatud tegelane siin kollektiivis. Mõned aastad tagasi figureerisin siin Mazda 626 coupe'ga aastast 87.a kui ma ei eksi ning selle lehe vahendusel müüsin riistapuu ka edukalt varuosadeks. Vahepeal on olnud aastaid tühja maad kuna 6.a omasin kuni eilseni Ford Focus C-Maxi, mille eile vahetasin 1:1'le antud isendi vastu, mis pealkirjas välja toodud. Tõenäoliselt valdav enamik siinsest kollektiivist peab mind poole toobiseks sest ei saa ju olla normaalne inimene see, kes räigel MASU ajal 2004.a 1,6 TDCi 80kw parima saavutatud kütusekuluga parda kompuutri järgi 3,6l/100km vahetab 2002.a Xedos 9 vastu. Paraku lihtsalt tüdinesin Fordist ning tahtsin midagi huvitavat! Lugedes siinseid kõikvõimalikke arvamusi antud margi ning mudelli kohta siis ei tohiks mul igav hakata ning rahakott peaks ka valu hakkama saama :D

Mis puudutab siis omandatud isendit siis esialgu ootab ees korraline hooldus ning peagi hammasrihma vahetus, kuna hetkel ees 184k km. Väiksest rooste pisikust ei ole pääsenud ka antud isend nii, et kevade saabudes saab alustatud ka nende töödega jõudumööda. Elektrilisted vidinad isendil töötavad ainult praeguste külmadega ei tee seda 100%'liselt antenn.

Pluss poole pealt nii palju, et sain eesti ajalooga masina, millel olen nüüdseks 3's omanik. Hooldusraamatut on täidetud 120k kilomeetrini.

PS! Väidetavalt pidi hammasrihma vahetus edukalt saama tehtud ainult esinduses ... ise ei tahaks seda uskuda. Kui tarkade klubi oskaks soovitada asutust Tallinnas, kes antud töö mõistliku eur'i eest ära teeks siis: " tänud igatahes ning kui olete sama linna inimene siis väike külm rock minupoolt garanteeritud :)"


Mõned pildid ka sekka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 13:28
Postitas Siim
Ilus isend,olen isegi neid piilunud,aga minu jaoks on mootor liiga väike :P

Hammasrihma vahetus on sellel autol väga lihtne,iga natuke pädevam tegelane saab hakkama,seda mootorit on toodetud juba 20 aastat enamvähem :P

Käigukast on neil natuke õrnavõitu,tuleb ilusti õli ja filtrit vahetada siis ehk kestab ka,aga samas asenduskaste leiab sinna nii mx3/mx6/626/xedos6 küljest kui peaks midagi kunagi nihu minema.

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 13:32
Postitas Mario
number on tuttav... oleks nagu näinud seda autot tartus mõnda aega...
eniveis..
rihmavahetus nüüd küll mingi ulmeteadus ei ole, et ainult esindusse pead ronima. Kui väga tahta, saad ka ise kodus hakkama.
Kui muidugi sellist asja ette võtta ei julge, siis pädevam (nimekam) töökoda võib abiks olla. Meil siingi klubis on hakkajaid küll, kes oleks nõus ehk abistama...
No rahakotile ta väga suurt auku ei tekita, kuna tundub korralik isend. Veermik on selline peavalu valmistaja, kuid leiab lahendusi küll ja küll. Õnneks. :)

Xedos 9 on ainuke Mazda mudel, millele kanti peale 9 kihti värvi. Seda vigastada on juba töö omaette. :D Rooste vastu muidugi ei saa, see tekib paratamatult ja ka poeuutel autodel.
Niiet hoia siis kursis oma tegemiste ja tähelepanekutega. Ehk tekib siia siis veel X9 omanikke. :wave:

E: Siim jõudis otsaga ette juba. :D

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 13:49
Postitas Pulku
Mario kirjutas:number on tuttav... oleks nagu näinud seda autot tartus mõnda aega...
eniveis..
rihmavahetus nüüd küll mingi ulmeteadus ei ole, et ainult esindusse pead ronima. Kui väga tahta, saad ka ise kodus hakkama.
Kui muidugi sellist asja ette võtta ei julge, siis pädevam (nimekam) töökoda võib abiks olla. Meil siingi klubis on hakkajaid küll, kes oleks nõus ehk abistama...
No rahakotile ta väga suurt auku ei tekita, kuna tundub korralik isend. Veermik on selline peavalu valmistaja, kuid leiab lahendusi küll ja küll. Õnneks. :)

Xedos 9 on ainuke Mazda mudel, millele kanti peale 9 kihti värvi. Seda vigastada on juba töö omaette. :D Rooste vastu muidugi ei saa, see tekib paratamatult ja ka poeuutel autodel.
Niiet hoia siis kursis oma tegemiste ja tähelepanekutega. Ehk tekib siia siis veel X9 omanikke. :wave:

E: Siim jõudis otsaga ette juba. :D


Kesk Eestist masin minuni jõudis nii, et ei ole välistatud see, et isendit Tartus näha võisid

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 13:57
Postitas Pulku
_siim_ kirjutas:Ilus isend,olen isegi neid piilunud,aga minu jaoks on mootor liiga väike :P

Hammasrihma vahetus on sellel autol väga lihtne,iga natuke pädevam tegelane saab hakkama,seda mootorit on toodetud juba 20 aastat enamvähem :P

Käigukast on neil natuke õrnavõitu,tuleb ilusti õli ja filtrit vahetada siis ehk kestab ka,aga samas asenduskaste leiab sinna nii mx3/mx6/626/xedos6 küljest kui peaks midagi kunagi nihu minema.


Eelmine omanik vahetas autol 2 päeva tagasi käigukasti õli nii, et sellekohapealt on jonx. Ning kuna ei toiminud abs ja tcs siis vahetati ka abs andur. Veermikus on ka varasemalt juba miskit tehtud nii, et seis ei ole hull!

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 16:07
Postitas nirgi
iluz,iluz muretut kulgemist,minu oma seisab juba mitmentat aastat kuna siin Rakveres sellised lambad et viga ei leia ja momendil rahakott ka suht tühi et teda kuhugi viia :wave:

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 19 Veebr 2012, 16:51
Postitas Pulku
nirgi kirjutas:iluz,iluz muretut kulgemist,minu oma seisab juba mitmentat aastat kuna siin Rakveres sellised lambad et viga ei leia ja momendil rahakott ka suht tühi et teda kuhugi viia :wave:


Tänud ... ehk õnnestub sul ka siiski mingi valemiga oma liikurile veel eluvaim sisse puhuda

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2012, 22:23
Postitas Pulku
kindlasti oskab keegi mulle infot anda mazda originaal õli kohta!? Mis tootega on tegemist ja kas maksab eelistada margi kohast originaali või siis pigem mingit muud kallimat ja kvaliteetset? Kuna järgmine nädal plaan väike korraline hooldus autole ära teha õli ning filtri vahetuse näol siis oleks info igati tere tulnud :)

Aabest sain hammasrihma vahetuse hinnapakkumise ka juba kätte ... need tööd ka umbes 10k pärast vaja ära teha. Võimalusel lasen muidugi varem! Aabest Andre on väga abivalmis olnud ning igati positiivset infot jaganud. Hetkel julgen igati soovitada!

Re: Mazda Xedos 9 2002.a 2,5l AT 120kw - Pulku

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2012, 23:03
Postitas JaanusM
Keskeesti... ehk siis Türilt, siin figureeris suve paiku üks täpselt samat värvi, kui see möödus siis vaatasin ikka väga kadeda pilguga järele. :P.
Esimeses postis vaatasin juba, et kuidagi jõle tuttav näeb välja aga kahtlesin, kui lugesin teemat ja nägin kesk-eesti siis oli asi selge.

Väga kena aparaat! :).

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2012, 08:59
Postitas edvin0212
Üks ilusamaid Mazdasi minu arust. Selline äriklassi auto näeb välja :thumbup:

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2012, 14:02
Postitas Pulku
edvin0212 kirjutas:Üks ilusamaid Mazdasi minu arust. Selline äriklassi auto näeb välja :thumbup:


Äriklassist on asi kaugel :lol: Ma äridega ei majanda, vaid kõigest lihtne kaitseväelane

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2012, 18:34
Postitas tomkulibin
Nii mõnigi omaaja luksklassi masin on nüüseks taskukohane ka väiksema sissetulekuga inimestele. Iseasi, kas jätkub vahendeid väärikaks ülalpidamiseks :roll:

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2012, 21:17
Postitas Pulku
tomkulibin kirjutas:Nii mõnigi omaaja luksklassi masin on nüüseks taskukohane ka väiksema sissetulekuga inimestele. Iseasi, kas jätkub vahendeid väärikaks ülalpidamiseks :roll:


Masinaid on ülalpeetud omajagu, kõik on saanud õigel ajal oma hooldused ning ükski ei ole rivist väljas olnud ... ju siis oli kõik piisavalt väärikas, et kestsid :) Lisaks nüüd omandatud Xedosele on peres veel mazda 626 1,8l 74kw 2000.a ning pere kruisideks pontiac trans sport 2,3l 96.a Kõik masinad on sõidukorras ... kõik liiguvad. Tuleb ainult võtit keerata. Nii, et kõik on jonx ponx!

Nüüd ikkagi Xedose juurde tagasi. Et oskab keegi mulle jutustada miskit selle originaal mootori õli kohta, mille kohta varem küsimuse esitasin!? Aitäh :wink:

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2012, 16:20
Postitas kennu
hea näeb välja jaa ikka ikka :P aga need suunatuled vaheta küll välja eks.

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2012, 21:52
Postitas Pulku
kennu kirjutas:hea näeb välja jaa ikka ikka :P aga need suunatuled vaheta küll välja eks.



Ega mulle poleks need väiksed kollased vidinad silma jäänudki kui sa poleks tähelepanu juhtinud. Aga nüüd kus terasem silm tähelepanu juhtis siis tuleb nad ära vahetada küll jah 8)

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2012, 22:56
Postitas Mel
edvin0212 kirjutas: äriklassi auto näeb välja :thumbup:


Ikka eliit, lux :D sellisega vist pikki vahemaid hea vajutada

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 04:01
Postitas Pulku
Mel206 kirjutas:
edvin0212 kirjutas: äriklassi auto näeb välja :thumbup:


Ikka eliit, lux :D sellisega vist pikki vahemaid hea vajutada



Ei no aitab sellest eliit lux jurast :D Kõik saadaolevad lisad on saadaval igal praegu saada oleval kesklassi masinal. Mis puudutab vajutamist siis sõitsin värskelt just masinaga kesk-eestisse Tallinnast. Sõit oli nauditav tõepoolest, eriti möödasõidud ... gaasi põrandasse surudes tuli V6 kõrvu silitavale helile ka vastav minek. Kütusekulu sai aga seejuures mõõduka 8l/100km juures hoitud ... pole paha! :wink:

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 08:53
Postitas tomkulibin
Pulku kirjutas: Kõik saadaolevad lisad on saadaval igal praegu saada oleval kesklassi masinal.
Siin ongi see inimlik lähenemine. Praeguseks keskklassi masinatele paigaldatakse seda, mis omal ajal vaid kõrgema klassi masinatele omane olnud. Natuke suuremaks ajavahesid venitades võiks näitena tuua suurt luksust, kuis kalessi jõuallikas hobune asendati aurumootoriga ja see oli ka vägagi suur luksus, omal ajal :wave:
8/100-le on hea näitaja, arvestades nii massi kui ka isendi vanust. Jätab mulje, et on heas korras. Mugavuse kohta öeldes, et kõik nn "9" sarja masinad on kõvasti paremad väiksema klassi numbriga masinatest(võrdluseks võtaks ikkagi sama ajastu masinaid).
Võrduseks sinu masinale pakun oma kogemustest: Mazda 929 sünniaasta 1991, mootor 3.0L V6 ja kulu kah 8/sajale ja mugav ja mõnusa minekuga(minu silmis võiks alati enam olla)...
Aga jõudu sulle ja tore, et rahul oled.

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 15:10
Postitas Pulku
On keegi sedasorti tulesid juhuslikult laiali võtnud? Mul parempoolne võrreldes teisega tuhm, plastik tahab võibolla poleerimist aga samas tundub, et võibolla hoopis niiskus sees laternas

Pilt
Pilt

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 18:11
Postitas Mel
Votsulle lux,e kapote kuidagi kahtlaselt kreenis :?

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 21:47
Postitas Pulku
Mel206 kirjutas:Votsulle lux,e kapote kuidagi kahtlaselt kreenis :?



Ei ole kreenis, pilt moonutab ja sulle tundub nii :wink:

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 21:54
Postitas Mario
juhipoolne on siis ilmselt originaal ja kõrvalistuja poolne värske B-osa, sest kapott on tõesti väheke teist tooni, selle nurga alt peavad ka tiiva ääred samad olema.. Aga see selleks. :)
Üldiselt peaks vesilihv ja poleerimine sind mõneks ajaks avitama. Aga arvestades soola, liiva ja kivide kogust meie teedel, siis see poleerimine eriti järgmise hooajani ei kesta. :(

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 22:32
Postitas Mel
Mario kirjutas:Üldiselt peaks vesilihv ja poleerimine sind mõneks ajaks avitama. :(


Noojaa,mul x päev keis,tollel oli kohe sihke väga kole rant,seal ei pääsend vesi lihvist,a siin vast nii karmilt lähenema ei pea :wink:

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2012, 22:40
Postitas Evert
Aitaks vesilihv + poleerimine ja siis kohe nt. LaminX kile peale. Nii peaks kestma.

Re: Mazda Xedos-9 2.5 AT 120kW 02a. - Pulku

PostitusPostitatud: 25 Veebr 2012, 01:07
Postitas Pulku
Tegin igksjuhuks hinnapäringu ka Smartservice'sse. Vaatab, mis vastus tuleb. Selge on aga see, et asi häirib mind ja lahendus tuleb leida, kuigi on ka tähtsamaid asju, milleha antud auto puhul tegeleda. Kõik tegemised saavad tehtud, lihtsalt pean tegevus järjekorra paika panema enda jaoks