kui soovitusi veel võib jagada, siis väga hea on austraalia päritolu roheline pidurivaseliin.
ise kasutame Würthi pidurivaseliini. VÄga hea substants ja kuna ka minul on tükimat aega ühel kattekumm puruks, pole midagi juhtunud ja kolb endiselt väga ilus.
Sõrmede, liugurite, tappide, kuidas keegi nimetab... nende puhul on tähtis, et vana määre saaks täielikult eemaldatud/välja pestud. Kummidetaile pesta kraani all soojas vees. Piduripesu paneb kummiosad paisuma ja nii saab päris kiirelt jälle pidureid tegema hakata. Piduripesu kõlbab vaid metallpindade tarbeks. Seejärel kõik ära kuivatada, vaseliiniga kokku.
Kolvi sissepanekul kasutan ma suruõhku - nipli august lased õhku sisse, kolvi paned tihedalt kummi peale valmis, surtsaki ja ongi tolmukate ümber kolvi. Kolvi eemaldamisel kasutan samuti õhku, aga siis soovitan käe ette panna, et kolb vahelt minema ei lenda, käib päris hea jõmakas ja kõrval asuva auto klaas võib puruneda.
Tagumiste sadulate puhul soovitan kasutada ülimat ettevaatlikkust, sest seisupiduri link on kaitstud õhukese pleki ja simmeriga ja mina suutsin enda omal ikka selle pleki ära painutada ja näha on, et remontkomplekti simmerid ei ole õiges mõõdus ikka. Rooste ronib sisse.
Jäta meelde ka vedrude asendid, muidu ei hakka asi tööle.
Tore näha, et viitsitakse ikka ise lihtsate asjadega vaeva näha