2. leht 2-st

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2013, 21:59
Postitas Evert
Selle nimi on VRIS. Kui 4000rpm kandis lisandub tuntavalt tugev tõmme, siis tähendab, et süsteem ei tööta korralikult.

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2013, 22:14
Postitas Pulku
Fredo kirjutas:Selline küsimus, et mis värk sellega on et 4500 pöörete pealt tuleb hull jõud taha ja tõmbab isegi kergelt istmesse ..... mingi krdi vtec :D ?


Kusjuures olen sedasama täheldanud ka enda aparaadil ... alguses ei saa kohe vedama ja kuskil 4500 pealt tuleb tõmme taha ja siis ei saa enam pidama :wave:

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2013, 22:17
Postitas Pulku
Evert kirjutas:Selle nimi on VRIS. Kui 4000rpm kandis lisandub tuntavalt tugev tõmme, siis tähendab, et süsteem ei tööta korralikult.


Kui tegemist on süsteemi mitte korraliku toimimisega, kas antud juhul peaks diagnost midagi näitama? Kuna diagnostika mootori töös mul miskit ebatavalist näidanud ei ole siis olen eeldanud antud mootori tüübi ning ATM kasti eripäraga!?

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2013, 22:44
Postitas Fredo
Woot nii tegija teema :D .... ja tähendab et ei tööta korralikult -_-

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 23 Veebr 2013, 23:05
Postitas Pulku
Fredo kirjutas:Woot nii tegija teema :D .... ja tähendab et ei tööta korralikult -_-


Sul ta manuaal kastiga?

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 00:06
Postitas Fredo
Manu jah

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 11:00
Postitas Mario
no nii palju kui aru sain, siis 0-3250, ei toimu midagi ja õhk liigub läbi u-kujulise resonantstoru, sisselaske täitumus on maksimaalne ja madalal pöördel on rohkem väänet... Solenoid A ja B on suletud.
3250-4250 - Solenoid A avaneb, nii on mootoril nüüd kiirem õhu sissevõtt, aga jõud hakkab vaikselt raugema õhupuudulikkuse tõttu ning nüüd tuleb midagi muuta, et õhu mahutavus taastada ja vääne tagasi tuua. Õhu liikumine on üsna kitsas ja seetõttu tuleb raskuse ületamiseks avada lühem teekond - 4250-6500 - Avaneb ka solenoid B. Nüüd on õhu mahutavus jälle maksimaalne, kuid peale 5000 rpmi tekib jällegi suurim resonants ja jõud hakkab raugema.
6500rpmi peal sulguvad mõlemad klapid uuesti ning õhku liigutatakse jällegi läbi U-kujulise resonantstoru.
Seda kõike pidi saama parandada parema läbilaskevõimega kollektori abil, et vältida jõu täielikku raugemist peale 5800rpmi.

Kentaur ja Evert võivad mind julgelt parandada. :P

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 13:07
Postitas Fredo
KLZE on juba võtt siis selle parema läbivusega kollektori kasutusele võtt :D ?

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 13:51
Postitas Evert
Mariol on õigus, nii VRIS toimib. Asja point on, et väändemomendi kõver püsiks kõrge ja lame võimalikult suure pööretevahemiku sees. Ideaalis klappide avanemised peaks olema nii sujuvad, et väga tunda ei ole. "Istmesse tõmbamine" 4000rpm kandis vihjaks justkui sellele, et väändekõver 3250-4250rpm vahes jääb liiga madalale. Vb. oleks sisselaskekollektori loputamisest kasu?...

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 14:33
Postitas Pulku
Ma siinkohal ei saa nüüd jah enda kogemust enda masinaga Fredo manuaal kastiga võrrelda. Paigalt kiirendus on mul ühtlane, samas istmesse tõmme on tuntav ainult siis kui alustan kiirendamist u. 50-60km/h vahel ning kiirendamise hetkel otsustab auto käigu alla vahetada kui ei vaheta on kõik jätkuvalt ühtlane

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 15:02
Postitas Evert
Pulku kirjutas:Ma siinkohal ei saa nüüd jah enda kogemust enda masinaga Fredo manuaal kastiga võrrelda. Paigalt kiirendus on mul ühtlane, samas istmesse tõmme on tuntav ainult siis kui alustan kiirendamist u. 50-60km/h vahel ning kiirendamise hetkel otsustab auto käigu alla vahetada kui ei vaheta on kõik jätkuvalt ühtlane

Käigu alla vahetamine võtab istmesse küll, aga see on teine teema.

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 17:28
Postitas Pulku
Evert kirjutas:
Pulku kirjutas:Ma siinkohal ei saa nüüd jah enda kogemust enda masinaga Fredo manuaal kastiga võrrelda. Paigalt kiirendus on mul ühtlane, samas istmesse tõmme on tuntav ainult siis kui alustan kiirendamist u. 50-60km/h vahel ning kiirendamise hetkel otsustab auto käigu alla vahetada kui ei vaheta on kõik jätkuvalt ühtlane

Käigu alla vahetamine võtab istmesse küll, aga see on teine teema.


jep ... minu viga :silent:

Re: Mazda 626 2.5 V6 121kW 94a. - Fredo

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 19:20
Postitas Fredo
Mul see tõmme tuleb kõigi käikudega, esimesega väga palju eriti ei saa aru kuna esimene tõmbab niikuinii tühja kuni piirajani. Aga teisest kuni viiendani on see moment väga hästi tuntav.