Mazda Xedos6 24v 92a. ülari:)
Postitatud: 14 Veebr 2013, 00:48
Tere!
MAZDA XEDOS 6 2.0 V6 1992
5-ne manuaal
106 kW/144 hp
175 Nm @ 5000 RPM
134 mph/216 km/h
9.3 s 100-ni
Konditsioneer
4x el.aknad
2x el. peeglid
El. katuseluuk
Riidest sisu
205/60/R16
4.1 helisüsteem
Olen Xedose omanik juba 3+ a. Läbitud on selle aja jooksul palju muretuid ja ka murerikkaid kilomeetreid. Auto südameks on 2.0 v6 106kW sidruniga variant siis. Esimene kuu oli väga tore ringi vurada, teadsin et auto ajaloost keegi miskit ei tea. Varusin hoolduse jaoks aja ning teel sinna otsustas läbipaistev summuti pooleks minna-seda muidugi reedesel õhtupoolikul. Peale esimest suuremat ehmatust, esmast pilku põhja alla jõudsin selgusele et miskit väga teha polegi. Sõitsin siis kodulinna Pärnusse samal ajal "nautides" v6 kaunist laulu ja kolinat mida tekitas põhja-all mööda asfalti lohisev katalüsaator. Jõudes linnast välja maakodusse tuli ette võtta summutiparanduse DIY. Muidugi koduste vahenditega ei õnnestunud rohkem teha kui see kat-i raisk alt lõigata. Tehtud ta sai, siis pisike katse-oijummel mis kuradi müdin siis sealt tuli. Heli oli hullem kui enne. Peale toredat nädalavahetust ja Eestimaal paugutamist sai asi korda koos rihmade/rullide/filtrite/mahlade vahetamisega + veel mõni nipet näpet vidin, mida kohe ei mäletagi. Selgus veel et parempoolne veotelg on läbi. Okei, tellime uue ja sõidame siis kuu aega "hirmul". Kuu möödudes olin autoga ikka väga rahul...mmm konditsioneer, el. aknad/luuk/peeglid- pole paha eks. Selgus et osa mis telliti kohe üldse ei sobi sinna kuna mu isendil läksid suuremad otsad... Tellime teise siis. Aeg läks ja ei tulnud kuskilt enam ühtegi telge...lohutuseks öeldi et kui soovid originaali siis see maksab sama mis sul auto ise. Ei aitähh! Ootasin veel oma mingi kuu (kokku juba siis 2,5k ootamist) ja sain Saksast kasutatud telje ning sügiseks sain taas liiklustulle Xedosega. Peale kuu paar sõitu sai installitud heli lisasid ning nädal peale "naudingut" sai genekas otsa. Ajasin teist üle nädala taga kuni sain Soomest ilusama hinnaga tutika ning vana ei võetudki ära. Tuttav installis külge selle ja peale seda pole tõrkeid olnud. Sai südemerahus talve ootama jääda. Mingiaeg sai talvepapud muretsetud-seekord naelad, nii igaks juhuks. Need said peaaegu et otsa enne õige talve tulekut, kuid ajasid asja edukalt ära. Kui nüüd ei eksi siis talvel või juba kevadel...pigem kevadel sai tehtud jälle kerge hooldus. Pidurid-kettad/klotsid ja deem...tagumised sadulad uued... Ei soovita kellegile, isegi vaenlasele mitte. Nüüd meenus ka et sai pandud uus sidurikomplekt, vanal polnudki veel väga kulunud aga külmaga ei tahtnud 2. käik eriti sisse minna. Peale vahetust oli asi korras ja vanal siduril oli ketas sinine. Eelmisel aastal juulis (2012) oli vaja ÜV teha-sellega sai peaaegu muretult läbi. Leiti põhjast auk mis oli vaja järgmiseks korraks likvideerida, kuid muidu oli vinks-vonks. Peale seda sai muretult jälle kilomeetreid neelata seni kuni tuli va ajateenistus nagu needus kaela. Sügisel oktoobris jäi Xedos välja mädanema ja nüüd mõni aeg tagasi sai tehtud mõned ringid. Selle ajaga oli vaid aku tühjaks saanud, peale pisikest laadimist läks kenasti käima ja elektrivärgendused toimisid. Pool h hiljem kui auto oli üles sulanud tegin testisõidu ja kõik oli justkui korras. Kevadel siis näha ole kui palju vidinaid tuleb vahetada "tänu" seismisele. Ma ei taha juppide jms summadest rääkida. Nii palju ütlen et kuradi kallis km hind on
MAZDA XEDOS 6 2.0 V6 1992
5-ne manuaal
106 kW/144 hp
175 Nm @ 5000 RPM
134 mph/216 km/h
9.3 s 100-ni
Konditsioneer
4x el.aknad
2x el. peeglid
El. katuseluuk
Riidest sisu
205/60/R16
4.1 helisüsteem
Olen Xedose omanik juba 3+ a. Läbitud on selle aja jooksul palju muretuid ja ka murerikkaid kilomeetreid. Auto südameks on 2.0 v6 106kW sidruniga variant siis. Esimene kuu oli väga tore ringi vurada, teadsin et auto ajaloost keegi miskit ei tea. Varusin hoolduse jaoks aja ning teel sinna otsustas läbipaistev summuti pooleks minna-seda muidugi reedesel õhtupoolikul. Peale esimest suuremat ehmatust, esmast pilku põhja alla jõudsin selgusele et miskit väga teha polegi. Sõitsin siis kodulinna Pärnusse samal ajal "nautides" v6 kaunist laulu ja kolinat mida tekitas põhja-all mööda asfalti lohisev katalüsaator. Jõudes linnast välja maakodusse tuli ette võtta summutiparanduse DIY. Muidugi koduste vahenditega ei õnnestunud rohkem teha kui see kat-i raisk alt lõigata. Tehtud ta sai, siis pisike katse-oijummel mis kuradi müdin siis sealt tuli. Heli oli hullem kui enne. Peale toredat nädalavahetust ja Eestimaal paugutamist sai asi korda koos rihmade/rullide/filtrite/mahlade vahetamisega + veel mõni nipet näpet vidin, mida kohe ei mäletagi. Selgus veel et parempoolne veotelg on läbi. Okei, tellime uue ja sõidame siis kuu aega "hirmul". Kuu möödudes olin autoga ikka väga rahul...mmm konditsioneer, el. aknad/luuk/peeglid- pole paha eks. Selgus et osa mis telliti kohe üldse ei sobi sinna kuna mu isendil läksid suuremad otsad... Tellime teise siis. Aeg läks ja ei tulnud kuskilt enam ühtegi telge...lohutuseks öeldi et kui soovid originaali siis see maksab sama mis sul auto ise. Ei aitähh! Ootasin veel oma mingi kuu (kokku juba siis 2,5k ootamist) ja sain Saksast kasutatud telje ning sügiseks sain taas liiklustulle Xedosega. Peale kuu paar sõitu sai installitud heli lisasid ning nädal peale "naudingut" sai genekas otsa. Ajasin teist üle nädala taga kuni sain Soomest ilusama hinnaga tutika ning vana ei võetudki ära. Tuttav installis külge selle ja peale seda pole tõrkeid olnud. Sai südemerahus talve ootama jääda. Mingiaeg sai talvepapud muretsetud-seekord naelad, nii igaks juhuks. Need said peaaegu et otsa enne õige talve tulekut, kuid ajasid asja edukalt ära. Kui nüüd ei eksi siis talvel või juba kevadel...pigem kevadel sai tehtud jälle kerge hooldus. Pidurid-kettad/klotsid ja deem...tagumised sadulad uued... Ei soovita kellegile, isegi vaenlasele mitte. Nüüd meenus ka et sai pandud uus sidurikomplekt, vanal polnudki veel väga kulunud aga külmaga ei tahtnud 2. käik eriti sisse minna. Peale vahetust oli asi korras ja vanal siduril oli ketas sinine. Eelmisel aastal juulis (2012) oli vaja ÜV teha-sellega sai peaaegu muretult läbi. Leiti põhjast auk mis oli vaja järgmiseks korraks likvideerida, kuid muidu oli vinks-vonks. Peale seda sai muretult jälle kilomeetreid neelata seni kuni tuli va ajateenistus nagu needus kaela. Sügisel oktoobris jäi Xedos välja mädanema ja nüüd mõni aeg tagasi sai tehtud mõned ringid. Selle ajaga oli vaid aku tühjaks saanud, peale pisikest laadimist läks kenasti käima ja elektrivärgendused toimisid. Pool h hiljem kui auto oli üles sulanud tegin testisõidu ja kõik oli justkui korras. Kevadel siis näha ole kui palju vidinaid tuleb vahetada "tänu" seismisele. Ma ei taha juppide jms summadest rääkida. Nii palju ütlen et kuradi kallis km hind on