2. leht 2-st

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2013, 16:38
Postitas tomkulibin
pressib ka radika korgi vahelt vedelikku välja
Soovitaks ka uus kork hankida.

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2013, 21:04
Postitas ahti626
Evert kirjutas:Oot, vigasele termostaadile vihjab ju pigem soe ülemine toru ja külm alumine toru? Kui paisupaak täis ja korgi vahelt ajab välja, siis oleks juskui liigne surve süsteemis. Kas õli vahune ei ole või jahutusvedelik õline?

Jahutusvedelik õline ei ole, mootor töötab ilusti, tagant auru välja ei aja. See ülemine toru oligi soe ja tühi vedelikust.Alumises vedelik sees. Surve süsteemis küll kuid kas liigne ei tea. Arvatavasti õhuga surus vedeliku paisupaaki.

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 18:49
Postitas ahti626
Täna sai siis termostaat vahetatud, kuid nüüd õhk süsteemis ja tundub et ka surve liiga suur. Käima pannes hakkab vedelikku praktiliselt kohe välja suruma :evil:
Selline küsimus siis ka. Et kui plokikaane tihend läbi kas siis ei peaks jõud kadunud olema, mootor ebaühtlaselt töötama, vedelikud segamini olema????? Isiklikult ei ole ühtegi neist sümptomeist.Mootor käivitub ilusti, tagant valget ei aja, õli ja jahutus vedelik puhas.
Veel avastasin siis et jahutus vent on saba andnud.
Pilt
Ja radikale ka natuke liiga teinud
Pilt

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 21:49
Postitas Mario
ilmselt ei suuda radika kork siis õiget rõhku hoida. Ehk siis tuksis. Muidugi ilma jahutusmootorita on raske ära ka õhutada, sest kui see ei tööta, siis võib krõks käia. Nojah, mis mina ikka räägin, ise ma sõitsin keeva mootoriga 15km ja peale väriseva käega tehtud kõnet Tomkulibinile, kes lubas autot käivitada ja hinge kinni hoida, siis võin öelda, et lühiajaliselt suudab see mootor kuuma taluda ning isegi radika kork jäi terveks selle käigus, siis ma ei kujuta ette loodusjõudu, mis sul korgi võiks tuksi panna..
Või olete ikka kindlad, et termokas õigetpidi sisse sai? :D
tihend sealjuures on ka eluliselt tähtis, kui asend natukenegi nihu sai, siis võidki jääda seal võimlema..
üldiselt uus jahutusvesi sisse ja mina olen teinud 5km ringi tavaliselt. Sellest piisab. Kohapeal u. 15 minutit 2900rpmi, siis suudab ka õhumulli ära lükata ja mõlemad torud peavad kuumaks minema.

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 22:04
Postitas ahti626
Termostaat sai jh õieti külge. Ma ise ka sõitsin koju nn keeva mootoriga u 10km(õnneks väljas külm hetkel). Ennem ei hakka seda õhutamist proovima kui uue jahutus ventika saab. Nagunii tuleb mootori hooldus ära teha(õli,filter,rihm ja rullid) eks siis vahetab ka veepumba ka ning ega siis ju pole raske ka plokikaane tihendit vahetada. Saab kõik ühe korraga tehtud.

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 22:24
Postitas margys
nooh kork sai su mazdale mu 626 küljest ja mul sellel korgil küll mingeid probleeme ei olnud

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 24 Veebr 2013, 23:07
Postitas ahti626
Korgi probleem arvatavasti jh pole.

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2013, 10:11
Postitas barlanks

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2013, 10:23
Postitas margys
eh, hinda muudkui pannakse juurde aga autot keegi ei tee :wave: esimene müügihind oli natu üle poole su soovitavast hinnast

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2013, 12:49
Postitas ahti626
Sai ta müüki paisatud jh kuid otseselt plaani maha müüa ei ole. Ei ole nii hullus seisus et tast veel asja ei saaks.Kõik ainult kättevõtmise asi :D

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 28 Veebr 2013, 21:43
Postitas ahti626
Jahutus korras hetkel. Sai siis ka siia foorumisse auto müüki pandud kuna jäi üks teine auto silma :)

Re: Mazda 626 2,0 85kw GF - ahti626

PostitusPostitatud: 05 Mär 2013, 17:27
Postitas ahti626
Auto nüüdseks teise omaniku käes.