6. leht 7-st

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 03 Mär 2018, 19:48
Postitas Mel
624AUH kirjutas:Nii amordid all aga auto millegi pärast ei muutunud lendavaks vaibaks.
Üks kolks mis tagnt tuli ,seda nüüd ei kuule kuid taga koliseb (see ei ole päris õige ,mütsub on õigem) samas ees on vaikus.
Vist paremaks ei saagi
Kui kellegil on vaja võin sümboolse hinna eest ära anda .3+1(mitte väga hea)


Hmm,see vast natsa imelik,vaheta parem kliima soojenedes tagasi vanad,siiski veidi ikka paranes,kui ees vaikus

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 03 Mär 2018, 22:16
Postitas 624AUH
See amortide vahetus ei ole kuigi raske aga teisi tagasi ka ei viitsiks panna ,samas ei saa ka päris aru võibolla luuk hoopis teeb seda häält.
Peab vist uue auto muretsema liiga nõudlikuks muutunud...... :wtf:
Varsti saab 300 000 km. täis

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 06 Mär 2018, 17:37
Postitas 624AUH
Täna pidin jälle järsku pidurdama ja esimesed pidurid loha aga taga nagu ei midagi.
Pedaalist ei saa aru et midagi korrast ära.
Kettad ja klotsid võiks muidugi ära vahetada.
Võibolla on kurjajuur selles vidinas.
Pilt
Igal ülevaatusel on tagumised suht nõrgad olnud.
Viskaks selle üldse vahelt välja siis peaks küll tagumised tööle hakkama korralikut.
On kellegil kogemusi nende niiöelda regulaatoritega.
Või on süüdi tutikad naelrehvid ....... :roll:

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 06 Mär 2018, 19:47
Postitas Mel
624AUH kirjutas:See amortide vahetus ei ole kuigi raske aga teisi tagasi ka ei viitsiks panna ...... :wtf:
Varsti saab 300 000 km. täis


Aga kas silla stendi ei peagi minema peale sellist suuremahulist tegemist.See regulaator onjh saatanast ja sees pole seal muud kui kuul koos vedruga,kuda see rsk suudab olla nii tark,et sätib õli just nii palju kui tarvis. :D

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 06 Mär 2018, 21:38
Postitas 624AUH
Mel kirjutas:
624AUH kirjutas:See amortide vahetus ei ole kuigi raske aga teisi tagasi ka ei viitsiks panna ...... :wtf:
Varsti saab 300 000 km. täis


Aga kas silla stendi ei peagi minema peale sellist suuremahulist tegemist.See regulaator onjh saatanast ja sees pole seal muud kui kuul koos vedruga,kuda see rsk suudab olla nii tark,et sätib õli just nii palju kui tarvis. :D


Amortide kinnitustel ei olnud ühtegi ühendust mida annaks teises asendis tagasi panna.
Kindlasti peaks sillastendi minema kuna jupid ei pruugi identsed olla.Lähitulevikus tegelen sellega.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 13:50
Postitas maaks
Mel kirjutas:See regulaator onjh saatanast ja sees pole seal muud kui kuul koos vedruga,kuda see rsk suudab olla nii tark,et sätib õli just nii palju kui tarvis. :D

Kas taga trummelpidurid? Trummelpidurite klotsidel aeglasem reageerimisaeg, see regulaator peaks esmalt andma kogu laksu tagapiduritele ja alles seejärel ette, ehk siis taha minev klapp peaks koguaeg avatud olema ja ette avaneb alles siis kui rõhk saavutatud. (aga see teooria, käevahel osandanud ei ole) Ma kahtlen, kas vahelt välja võttes asi paremuse poole liigub.
Offtopic: Mu esimesel autol oli tagasillal regulaator, mis sõltuvalt koormusest sillale reguleeris tagapidurite võimsust mingi varda ja vedruga - sellel tegin poldi, millega ülevaatuse ajaks sai vedru põhja fikseerida, aga sõita oli talvel halb, sest väiksemgi pidurdamine plokeeris tagumised rattad ja külg oli koguaeg ees :)

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 17:59
Postitas justin.keiss
Ma olen selle regulaatori kolmikutega asendanud BFil ja GD-l. Ülevaatusel ei saanud tagumisi pidureid heaks muidu. Pärast seda ei ole probleeme olnud. Võimalik, et tagumised rattad blokeeruvad liiga kergelt, aga ise ei ole seda märganud.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 19:50
Postitas 624AUH
maaks kirjutas:
Mel kirjutas:See regulaator onjh saatanast ja sees pole seal muud kui kuul koos vedruga,kuda see rsk suudab olla nii tark,et sätib õli just nii palju kui tarvis. :D

Kas taga trummelpidurid? Trummelpidurite klotsidel aeglasem reageerimisaeg, see regulaator peaks esmalt andma kogu laksu tagapiduritele ja alles seejärel ette, ehk siis taha minev klapp peaks koguaeg avatud olema ja ette avaneb alles siis kui rõhk saavutatud. (aga see teooria, käevahel osandanud ei ole) Ma kahtlen, kas vahelt välja võttes asi paremuse poole liigub.

Taga on kettad ,eelnevatel ülevaatustel on tagapidurid kogu aeg suht kehvakesed nii uute juppidega kui ka natuke kulunud osadega.
Vist ikka proovin ilma regulaatoritta.Kui siis tagumised lähevad plokki siis kala regulaatoris.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 19:58
Postitas tomkulibin
Niipalju kui minu käes on autusi ülevaatusel käinud, on alati olnud nurinat tagapidurite üle.
Tuttav vahetas kunaski GE-l garantii korras antud jubina esinduses ja ei lännu miski paremaks. Hoovaga timmitav regulaator on heam, kui see õieti timmitud saab.
Parim variant on vast ilma reguleerijata, aga korras ABS-ga.
Ka on heamaid tulemusi olnud Maazu bussuga, sel juhmakad pidurid(ilma absuta) ja tagaotsa trummleid sätib miskine regulaator, mis vist kalde peale reageerib(pole tükkideks võtnud- töökorras teine).

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 20:24
Postitas Mel
624AUH kirjutas:
Vist ikka proovin ilma regulaatoritta.Kui siis tagumised lähevad plokki siis kala regulaatoris.


Nii,et roogid seest puhtaks vm.?

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 20:31
Postitas psyaddict
624AUH kirjutas:Täna pidin jälle järsku pidurdama ja esimesed pidurid loha aga taga nagu ei midagi.
Pedaalist ei saa aru et midagi korrast ära.
Kettad ja klotsid võiks muidugi ära vahetada.
Võibolla on kurjajuur selles vidinas.
Pilt
Igal ülevaatusel on tagumised suht nõrgad olnud.
Viskaks selle üldse vahelt välja siis peaks küll tagumised tööle hakkama korralikut.
On kellegil kogemusi nende niiöelda regulaatoritega.
Või on süüdi tutikad naelrehvid ....... :roll:


pidi olema nii et kui pole absi, siis on mõtet see pidurijagaja eemaldada

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 22:03
Postitas 624AUH
psyaddict kirjutas:
624AUH kirjutas:Täna pidin jälle järsku pidurdama ja esimesed pidurid loha aga taga nagu ei midagi.
Pedaalist ei saa aru et midagi korrast ära.
Kettad ja klotsid võiks muidugi ära vahetada.
Võibolla on kurjajuur selles vidinas.
Pilt
Igal ülevaatusel on tagumised suht nõrgad olnud.
Viskaks selle üldse vahelt välja siis peaks küll tagumised tööle hakkama korralikut.
On kellegil kogemusi nende niiöelda regulaatoritega.
Või on süüdi tutikad naelrehvid ....... :roll:


pidi olema nii et kui pole absi, siis on mõtet see pidurijagaja eemaldada


Praegu mul olude sunnil ongi nii et ABS ei tööta st.nagu ABS-ita.(Eeldan et kui ABS-i tuli põleb siis ABS ei tööta)

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 22:04
Postitas 624AUH
Mel kirjutas:
624AUH kirjutas:
Vist ikka proovin ilma regulaatoritta.Kui siis tagumised lähevad plokki siis kala regulaatoris.


Nii,et roogid seest puhtaks vm.?


Pigem mõtlesin et keeran torud lahti reg. küljest ja ühendan otse.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 07 Mär 2018, 22:08
Postitas 624AUH
justin.keiss kirjutas: Võimalik, et tagumised rattad blokeeruvad liiga kergelt, aga ise ei ole seda märganud.


Kahel korral väga järsult pidurdanud ja selgelt näha esimeste rataste lohisemis jäljed.Samas auto ei kisu pidurdades ,tõmbab ainult tugevalt nina alla.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 14 Mär 2018, 23:45
Postitas 624AUH
Vaatasin esimest postitust ja selgub et ca 5 aasta jooksul on sõidetud 80 000 s.o.16 000 km aastas ja 1300 km kuus ja 47 km päevas .Kui võtta keskmine kütuse kulu 9 l. sajale siis on paagist läbi käinud 7200 l bensiini.Minu käes on vanakese keskmine läbisõit suurem kui eelneval 18 aastal.

Igati tubli tulemus.

Seekordne ülevaatus vist ei lähe valutult ,ABS-i tuli põleb (otsisin teemat kus on veakoodide lugemisest kirjas aga ei leidnud) mõni rooste koht on ka juurde tekkinud.Pidurid vist ka ei lähe esimese korraga läbi.Nagu ikka on tõstuki koht hõivatud.Lähen käin ülevaatus punktis ära ja vaatab mida nad kostavad.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 15 Mär 2018, 00:01
Postitas kulles
Sõitmiseks hankisid selle auto vä :crazy:

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 16 Mär 2018, 10:20
Postitas Mel
kulles kirjutas:Sõitmiseks hankisid selle auto vä :crazy:


Noo ja kus omma maasu ? :wtf:

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 16 Mär 2018, 18:15
Postitas kulles
Mel kirjutas:Noo ja kus omma maasu ? :wtf:


Käis üle jõu :(

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 19 Mär 2018, 11:02
Postitas maaks
Põleva ABS tulega on korduv garanteeritud :-(

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 19 Mär 2018, 17:55
Postitas 624AUH
maaks kirjutas:Põleva ABS tulega on korduv garanteeritud :-(

Sellest olen teadlik aga hetkel pole õnnestunud leida juhiseid kuidas lediga veakoode vaadata.Tundub et viga kuskil mujal kui tagumistes andurites.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 19 Mär 2018, 18:20
Postitas maaks

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 21 Mär 2018, 00:35
Postitas 624AUH
Pilt
Ilus number .Kaua veel see mootor suitseb,kusjuures suitsemine on oluliselt vähenenud.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 21 Mär 2018, 09:25
Postitas tomkulibin
624AUH kirjutas:...kusjuures suitsemine on oluliselt vähenenud.
Õli otsa saamas? :think:

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 24 Mär 2018, 01:06
Postitas 624AUH
Õnnestus täna üle vaadata ABS.i veakoodid ja mis selgus näitab et kõik andurid (11,12,13,14) ja Mootor-motor relay .
Andurid ei tohiks olla,kontrollisin ja arvan et on korras,mootor on küll kehva kohapeal.Ilma piduri torusi lahti ühendamata vist kätte ei saa.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitatud: 16 Apr 2018, 21:47
Postitas 624AUH
Vahepeal on auto otsaga tõstuki peale jõudnud.
Et siis siduri vahetus,üksjagu kola tuleb enne lahti võtta,lahtivõtmisel selgus et ei olegi nii hull.
Uus ketas küll 1,5 mm paksem .Nii et uus kompl.sisse.
Põhja alt uurides ei lõpenud üllatused,summutis kolm auku ja tagumine pütt ning keskmine osa tahab vahetust.
Riiulil olid mõlemad olemas ainult tihendid vaja muretseda.Sellega see ei lõpnud Vasak zarniir loksuga ja vahetamist tahtsid ka
poolasside tolmukatted kolm neljast.Ühtlasi lähevad ka kõik filtrid vahetusse ja uus õli mootorisse ja käigukasti.
Kas käigukasti võiks panna autom.kasti õli.
Pilt
Radiaatori alune tala kus on pikki autot oleva tala esimene kinnitus.
PiltPilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tagumine pütt mis lähemal uurimisel muutus selliseks.
Pilt