1. leht 1-st

Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 23:45
Postitas ValdurKivirand
Omaniku loal, teen teema sõidukist, mille ostsime möödunud aastal juunis, klubiliselt.
Ls ostmisel oli u 296900 km.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sõidurõõmud oli üürikesed peale ostmist. Sai kontrollitud kõik üle ning vigu jätkus. :thumbdown:
Enne igasugust liiklemist pidin vahetama järgmised kuluosad:

2x šarniirid.
2x väl. rooliotsad.
4x esi õõtsapuksid.
P.e. rattalaager.
3x piduritorud+ 4x voolikud. 1 piduritoru oli ennem vahetatud.
T.v. pidurisadul remonditud (lekkis).
Väljalaske süsteemi sai lisatud kat, keskmine- ning lõpupütt.
Rehvid: Bridgestone 205/55 r16.
Mootori õli (BP 10w- 40) + filter.
Pidurite hooldus.

Tööd oli mehemoodi. :silent:

Veermik korras, parem kohe sõita. Koju sellega ikkagi ei jõudnud. Teel hakkas tahhokas loopima, mootor seiskus- vägev, saigi päev õhtusse. :evil:
Järgmisel hommikul hakkasin viga otsima- jaa, säde puudub, aga pihustid ja kütusepump töötab. Viga peitus "varga lülitis", mis oli "kvaliteetne" ja heas kohas. Lüliti katkestas süütepoolile akupinge. Taastasin juhtmed nii nagu olema peab ja jälle sai sõitma hakata.
Ülevaatuse läbis ilma veata. :angel:
Saime üle 2 kuu sõita, 300 000 km ees, enam sidur ei lahutanud ja siduripedaal väga raske- tuli siduri vahetus ettevõtta, 4,5h ja asi tehtud. :thumbup: Valeo komplekt läks.
Siduripedaal sulgkerge ja ei mingit raksuga käiguvahetust.
Osteski oli kuulda mootoril kerget vilinat. Vilin läks valjemaks- tuvastasin, et hammasrihma jooksurullik vilises- Ina rihma komplekt+ veepump. Peale tööpäeva mõned tunnid korralikku tööd ning asi tehtud. Vana veepump lekkis ja krobises.
Sügisel sai masinat vahatatud ka.

Talveks sai ostetud Nankang SW-7 175/70 r14 ja GE 14" veljed.
Pilt
Nüüdseks sai probleemivabalt sõita kevadeni.
Pilt
Kevadel vahetasin roolivõimendi pumba (häälitses), karteripõhja (lekkis), väljal. kollektori ja sumbuti vahelise kolmnurkse tihend, hammasrihma poolse mootori padja (katki), jahutusvedeliku torud, termostaadist tulevad, mädanesid ka ära, klassika- vahetatud. Jälle pusitud peale tööpäeva. Auto käima, lekked puudusi :thumbup: ja puudus ka tühikäik. Gaasiklapp lauale detailideks jaPilt
viga leitud.Jah.ved. kanali oli ummistunud kummist uss, mille algset kuju ei tuvastanud. Puhastatud- tühikäik olemas.
Ära väsitab :?
Kilometraaz sai ka täis, vahetasin uuesti mootoriõli+ filrti.

Ennem liiklesin vaesemehe mersuga- omega b 2.5l. Ca 11l/100km, selleeest krdi mugav, vaikne :wink:
Mazda püsib jätkuvalt 7l juures. Ja mul vaja sõita sellega A- Bni ja kütusekulu sobib minule :thumbup:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 27 Juun 2013, 23:48
Postitas ValdurKivirand
Aasta nagu naksti möödas, valmistume ÜV'ks.
GF esipiduri klotsid panin, väheke laiemad, sisekaarele käiia anda ja sobisid. :P Esisild jätkuvalt korras- see on ainult hea. :wave:
T.v. käsipid. tross kinni :wtf: mis muud, kui uus osta.
Sumbuti sukk susiseb, seegi vahetatud.
Sai pikalt, ärge pahandage. :wave:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 00:05
Postitas Mel
Vot plin,kennu müütas sulle täielku rappe,kere ka vist nüid juba täitsa otsas,kahtlane et need palgid seal kaua kestavad,varsti pudeneb tagaots küljest :D

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 09:04
Postitas Evert
Pagassi sisu paistab sealt või???
Pilt

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 09:35
Postitas Mel
Tundub see vist ikka paistab läbi :) , nüid vaatan hea meel,et seda töösse ei võtt :mrgreen: Nii ei ole ilus uuekese leevikese autust kõnelda,ikka edu ja muretuid km ja tegelt ju ikka näeb üsna sile ja puhas välja... :wink:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 12:34
Postitas aviar
See õnnetus oli veel kunagi mingi ulmehinnaga müügis :wtf:
Need kleepsud ei sobi kohe mitte sinna (või siis just sobivadki esindama rämedat roostetuuningut :thumbup:)

Edu taastamisel :wave:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 28 Juun 2013, 18:48
Postitas Mario
see jutt siis vastab tõele, et tuuningumehed ei hooli tehnilisest seisukorrast - vaadake kasvõi neid Lowliferi komöödiat - hunnik vanaraua kandidaate, kraapimas asfaldit ja tahavad olla täisväärtuslikud autod... :D
no vähemalt õige omaniku kätte sattus auto vist.. õigemini hakkajama omaniku. Edu ja muretuid km!
Tundub, et mootorid kestavad ikkagi ja tuleviku mõttes äkki võiks ju proovida V6ga? või jääb ikkagi ökoautoks?

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 05 Juul 2013, 11:51
Postitas ValdurKivirand
Tänan teid toetamast :wave:
Auto jääb siiski võimalikult säästu masinaks. Kütusekulu on ainuke, millega saan säästa.
Pilt
Plekitükkid külge, pintsliga pigi peale- vähemalt ei tule enam vett sisse. :crazy:
Pilt
Sõiduk käis ka ÜV- viriseti, et esineb roostet ja hädapidur vasakpoolene nõrk. :yawn:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 19 Aug 2013, 21:09
Postitas Mel
Kui suur on tõenäoline, et 626 ge järelkonks sobib mx6 ge'le? :roll:

Ons see tõesti võimalik,et siia selle sättisid? :)

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 19 Aug 2013, 21:29
Postitas ValdurKivirand
8) Naljamees. :)
Pole midagi sättind, veel. :mrgreen:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 19 Okt 2013, 22:07
Postitas ValdurKivirand
318t km.
Mootoriõli+ filter vahetatud. Jätkuvalt BP 10w- 40 ning wix filter.
Käigukasti õli vahetatud XL Uni Gear-S 75w90 vastu. Õli oli must ja metalli purune. Tundub, et 5. käigu sünkronid läbi- 70-85km/h ragiseb vaikselt.
Pärast õlivahetust kadus ära, õli viga oli? :roll:
Sportlikust huvist sai hammasrihma rullikud üle kontrollitud, sest vahel kostus kerge häälitsus, lõpuks ikka selgus, et RV pump jälle teeb häält :|
Vahel hommikul käivitades viskab sinist tagant välja. Sumbuti ka lekib, pole ühtki tuttavat, kes ära keevitaks. :think:
Muidu mazda sõidab rahuldavalt, kiirendused lähevad järjest paremaks. :problem:
Siiani hästi teeninud. :thumbup:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 20 Okt 2013, 00:04
Postitas tomkulibin
ValdurKivirand kirjutas:...Vahel hommikul käivitades viskab sinist tagant välja. Sumbuti ka lekib, pole ühtki tuttavat, kes ära keevitaks. :think:
Muidu mazda sõidab rahuldavalt, kiirendused lähevad järjest paremaks. :problem:
Siiani hästi teeninud. :thumbup:
Kas sel liikuril mitte pole vahetatud või remonditud mootor?
Tean mõnda ühist tuttavat, kes summutiga võiks aidata :silent:
Jahedama ja niiskema õhuga om silindrite täitetegur suurem, sellest ehk erksam liikumine, kui pole just masinaga kokkukasvamist tekkinud. Minul tekkib see kokkukasvamine nii umbes kolmandal aastal alles :shh:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 20 Okt 2013, 01:23
Postitas Mel
ValdurKivirand kirjutas: pole ühtki tuttavat, kes ära keevitaks. :think:


Võin mõnda soovitada :yawn:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 20 Okt 2013, 11:40
Postitas Pulku
Sel isendil lasi Kenn poiss jah kunagi mootori ära vahetada

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 20 Okt 2013, 20:29
Postitas ValdurKivirand
Mootor on remonditud kasutaja Linesi poolt. Sellestki juba üle 5 aasta tagasi?
1l õli 10t km peale läheb hetkel.

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 21 Okt 2013, 07:23
Postitas tomkulibin
ValdurKivirand kirjutas:Mootor on remonditud kasutaja Linesi poolt. Sellestki juba üle 5 aasta tagasi?
1l õli 10t km peale läheb hetkel.

Tegelikult lasi remondi teha "Lines", teostas remondi klubiline "Choise". :wave:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 01 Nov 2013, 23:11
Postitas ValdurKivirand
ValdurKivirand kirjutas:Siiani hästi teeninud. :thumbup:

Kiida veel, möödunud nv oli tunda kerget bena lõhna, kolmapäeval lausa tilkus,
Pilt
Paagipealsed torud olid mädanenud, koos paagi tuulutussüsteemiga.
Eemaldasin pildil oleva jama, asendasin surve ja tagasivoolu torud 8mm vasega ning tuulutab loomulikul teel. :twisted:
Sumbuti sai ka tol päeval keevitud, uskumatu vaikus on sõites, v.a. rehvi ja kere aukude müha.
Denso IR küünlad vahetatud NGK BKR5E vastu. Tundub, et kütusekulu langes. :wink:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 11 Jaan 2014, 11:03
Postitas tomkulibin
kennu kirjutas:...Tänan siin kohal Choice-i kes pahteldas ja tegi küljelaiendid ja need nüüdseks purunenud on.
Tervitan ka värvimeest kes Tartus "imehead kvaliteeti tegi" tomkulibin peaks ka teadma, kuidas ta masin ära värviti.
Mõtetu on "teadjameestel" mulle kõrri hüpata ja alatut laimu ajada. Kellel pole aimu tuuningumeeste tegemistest see ära plärisegu....
Mina loobusin Choice tehtud keredetailidest, ainus mida ma ümber ei teinud roostetab sarnaselt kui antud teemas eelnevalt näidatud piltidel- ehk vale lähenemisega ja materjalidega teostus. Värv ja pahtel on tunduvalt jäigemad, kui see alus, millele nad kleebitud - põhjus miks kipub pragunema.
Värvija mehe tööl polekski suurt midagi viga(lähtudes oma kogemustest), kui seda poleks tehtud kiirustades. Vaid ühes kohas on värvialune pragunema hakanud ja seda ilmselt liig paksu ja täielikult tahenemata alusmaterjali tõttu enne värvimist. Paraku täitsa veatuid tegemisi väga raske saavutada. See minu arusaam asjast.
Päris teadjameheks end ei pea, aga vaata metalli kokkuostus sinna toodud isendite kuhja. Seal enamuses ilusad ja siledad kered, milledel põhja pea polegi. Nõustun, et tegid omalt poolt niipalju kui suutsid hoidmaks heas olekus seda liikurit, paraku oli seda kas vähe, või oli vale suunitlus, seepärast on kere sellises olekus, kui ta praegu on. Ja alguse sai see antud liikuri esimesest kasutajast, kes ei pidanud vajalikuks läheneda keretöödel lähtudes, et antud liikuri eluiga peaks olema pikem arvestuslikust elueast, mida ta oli saavutanud juba enne sinuni/Kennu jõudmist.
Tean sinu loomust ja sellest johtuvalt - võta vähe rahulikumaks. Veterani staatus foorumis ei anna sulle selleks miskeid õigusi :wave:

Re: Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike

PostitusPostitatud: 30 Apr 2014, 23:14
Postitas ValdurKivirand
Pereliige läinud järgmisele omanikule. :|
Nael kummi ja teema lukku.