Mazda mx-6 2.0 85kW- Leevike
Postitatud: 27 Juun 2013, 23:45
Omaniku loal, teen teema sõidukist, mille ostsime möödunud aastal juunis, klubiliselt.
Ls ostmisel oli u 296900 km.
Sõidurõõmud oli üürikesed peale ostmist. Sai kontrollitud kõik üle ning vigu jätkus.
Enne igasugust liiklemist pidin vahetama järgmised kuluosad:
2x šarniirid.
2x väl. rooliotsad.
4x esi õõtsapuksid.
P.e. rattalaager.
3x piduritorud+ 4x voolikud. 1 piduritoru oli ennem vahetatud.
T.v. pidurisadul remonditud (lekkis).
Väljalaske süsteemi sai lisatud kat, keskmine- ning lõpupütt.
Rehvid: Bridgestone 205/55 r16.
Mootori õli (BP 10w- 40) + filter.
Pidurite hooldus.
Tööd oli mehemoodi.
Veermik korras, parem kohe sõita. Koju sellega ikkagi ei jõudnud. Teel hakkas tahhokas loopima, mootor seiskus- vägev, saigi päev õhtusse.
Järgmisel hommikul hakkasin viga otsima- jaa, säde puudub, aga pihustid ja kütusepump töötab. Viga peitus "varga lülitis", mis oli "kvaliteetne" ja heas kohas. Lüliti katkestas süütepoolile akupinge. Taastasin juhtmed nii nagu olema peab ja jälle sai sõitma hakata.
Ülevaatuse läbis ilma veata.
Saime üle 2 kuu sõita, 300 000 km ees, enam sidur ei lahutanud ja siduripedaal väga raske- tuli siduri vahetus ettevõtta, 4,5h ja asi tehtud. Valeo komplekt läks.
Siduripedaal sulgkerge ja ei mingit raksuga käiguvahetust.
Osteski oli kuulda mootoril kerget vilinat. Vilin läks valjemaks- tuvastasin, et hammasrihma jooksurullik vilises- Ina rihma komplekt+ veepump. Peale tööpäeva mõned tunnid korralikku tööd ning asi tehtud. Vana veepump lekkis ja krobises.
Sügisel sai masinat vahatatud ka.
Talveks sai ostetud Nankang SW-7 175/70 r14 ja GE 14" veljed.
Nüüdseks sai probleemivabalt sõita kevadeni.
Kevadel vahetasin roolivõimendi pumba (häälitses), karteripõhja (lekkis), väljal. kollektori ja sumbuti vahelise kolmnurkse tihend, hammasrihma poolse mootori padja (katki), jahutusvedeliku torud, termostaadist tulevad, mädanesid ka ära, klassika- vahetatud. Jälle pusitud peale tööpäeva. Auto käima, lekked puudusi ja puudus ka tühikäik. Gaasiklapp lauale detailideks ja
viga leitud.Jah.ved. kanali oli ummistunud kummist uss, mille algset kuju ei tuvastanud. Puhastatud- tühikäik olemas.
Ära väsitab
Kilometraaz sai ka täis, vahetasin uuesti mootoriõli+ filrti.
Ennem liiklesin vaesemehe mersuga- omega b 2.5l. Ca 11l/100km, selleeest krdi mugav, vaikne
Mazda püsib jätkuvalt 7l juures. Ja mul vaja sõita sellega A- Bni ja kütusekulu sobib minule
Ls ostmisel oli u 296900 km.
Sõidurõõmud oli üürikesed peale ostmist. Sai kontrollitud kõik üle ning vigu jätkus.
Enne igasugust liiklemist pidin vahetama järgmised kuluosad:
2x šarniirid.
2x väl. rooliotsad.
4x esi õõtsapuksid.
P.e. rattalaager.
3x piduritorud+ 4x voolikud. 1 piduritoru oli ennem vahetatud.
T.v. pidurisadul remonditud (lekkis).
Väljalaske süsteemi sai lisatud kat, keskmine- ning lõpupütt.
Rehvid: Bridgestone 205/55 r16.
Mootori õli (BP 10w- 40) + filter.
Pidurite hooldus.
Tööd oli mehemoodi.
Veermik korras, parem kohe sõita. Koju sellega ikkagi ei jõudnud. Teel hakkas tahhokas loopima, mootor seiskus- vägev, saigi päev õhtusse.
Järgmisel hommikul hakkasin viga otsima- jaa, säde puudub, aga pihustid ja kütusepump töötab. Viga peitus "varga lülitis", mis oli "kvaliteetne" ja heas kohas. Lüliti katkestas süütepoolile akupinge. Taastasin juhtmed nii nagu olema peab ja jälle sai sõitma hakata.
Ülevaatuse läbis ilma veata.
Saime üle 2 kuu sõita, 300 000 km ees, enam sidur ei lahutanud ja siduripedaal väga raske- tuli siduri vahetus ettevõtta, 4,5h ja asi tehtud. Valeo komplekt läks.
Siduripedaal sulgkerge ja ei mingit raksuga käiguvahetust.
Osteski oli kuulda mootoril kerget vilinat. Vilin läks valjemaks- tuvastasin, et hammasrihma jooksurullik vilises- Ina rihma komplekt+ veepump. Peale tööpäeva mõned tunnid korralikku tööd ning asi tehtud. Vana veepump lekkis ja krobises.
Sügisel sai masinat vahatatud ka.
Talveks sai ostetud Nankang SW-7 175/70 r14 ja GE 14" veljed.
Nüüdseks sai probleemivabalt sõita kevadeni.
Kevadel vahetasin roolivõimendi pumba (häälitses), karteripõhja (lekkis), väljal. kollektori ja sumbuti vahelise kolmnurkse tihend, hammasrihma poolse mootori padja (katki), jahutusvedeliku torud, termostaadist tulevad, mädanesid ka ära, klassika- vahetatud. Jälle pusitud peale tööpäeva. Auto käima, lekked puudusi ja puudus ka tühikäik. Gaasiklapp lauale detailideks ja
viga leitud.Jah.ved. kanali oli ummistunud kummist uss, mille algset kuju ei tuvastanud. Puhastatud- tühikäik olemas.
Ära väsitab
Kilometraaz sai ka täis, vahetasin uuesti mootoriõli+ filrti.
Ennem liiklesin vaesemehe mersuga- omega b 2.5l. Ca 11l/100km, selleeest krdi mugav, vaikne
Mazda püsib jätkuvalt 7l juures. Ja mul vaja sõita sellega A- Bni ja kütusekulu sobib minule