Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann
Postitatud: 03 Veebr 2014, 22:39
Tervist kõigile!
Otsustasin enda masina "avalikuse ette" tuua, lihtsalt sellepärast juba, et siin foorumis on mps'ist üsna vähe juttu. Muidugi on ka mul omad kasud plaanis, kuna siin on ilmselgelt kordades targemaid mehi kui mina ning igasuguse abi eest tänan juba praegu ette ära!
Natukene autost ka.. Saksamaalt toodud, 2 eelmist omanikku, läbisõit ~118300. Minu käes olnud selle postituse kirjutamisel 2 nädalat.
Auto kätte saades öeldi et tagumised amordid on läbi. No olid. ainult vedrude peal oligi. Ja et Check Engine tuli pidi ka põlema. CO2 oli liiga kõrge-7, arvuti näitas, et lambda on läbi. Ma mõtlesin, et oh, pole hullu, ma olin arvestanud, et midagi tuleb ikka autoga teha, ka rahaliselt olin arvestanud. Millega ma ei olnud arvestanud, oli see, et ma olin ostnud endale MPS´i. Hakkasin otsima amorte ning lambdat. Viisin esindusse kontrolli ning juppide hinnapäringut küsides öeldi, et ikka saab.. 1 amort 160€ ning lamda 700€. Ütlesin, et ma püüan veel mujalt ka uurida. Raunexist küsiti, et mis auto see veel on ning siis ma hakkasin tundma seda tumedamat poolt. Japanpartsist sain lamda 400€ ja mõlemad amordid törts alla 100€. Ma ei ostnud kõige jäigemaid amorte, vahetan kunagi hiljem jäigemate vastu. Lamda tuleb tehase laost ning peaks järgmise nädala alguseks kohale jõudma..
Kogemused autoga on olnud väga väga head! Kui välja jätta see, et keskmine kütuse kulu on praegu 14L\100km ning auto on nii mõnedki korrad hüpelnud täiesti lampi.. Ma süüdistan lamdat.
Kuna see on minu kõige esimene postitus üleüldse kuskil, siis võite vabalt küsida küsimusi ning öelda, millest võiksin veel rääkida, jagada ise soovitusi, millel peaksin silma peal hoidma jne.Ning kui on soov näha pilte, siis eks ma võin need tekitada
järgmise rapordi annan hiljemalt siis kui uus lambda on peal.
Otsustasin enda masina "avalikuse ette" tuua, lihtsalt sellepärast juba, et siin foorumis on mps'ist üsna vähe juttu. Muidugi on ka mul omad kasud plaanis, kuna siin on ilmselgelt kordades targemaid mehi kui mina ning igasuguse abi eest tänan juba praegu ette ära!
Natukene autost ka.. Saksamaalt toodud, 2 eelmist omanikku, läbisõit ~118300. Minu käes olnud selle postituse kirjutamisel 2 nädalat.
Auto kätte saades öeldi et tagumised amordid on läbi. No olid. ainult vedrude peal oligi. Ja et Check Engine tuli pidi ka põlema. CO2 oli liiga kõrge-7, arvuti näitas, et lambda on läbi. Ma mõtlesin, et oh, pole hullu, ma olin arvestanud, et midagi tuleb ikka autoga teha, ka rahaliselt olin arvestanud. Millega ma ei olnud arvestanud, oli see, et ma olin ostnud endale MPS´i. Hakkasin otsima amorte ning lambdat. Viisin esindusse kontrolli ning juppide hinnapäringut küsides öeldi, et ikka saab.. 1 amort 160€ ning lamda 700€. Ütlesin, et ma püüan veel mujalt ka uurida. Raunexist küsiti, et mis auto see veel on ning siis ma hakkasin tundma seda tumedamat poolt. Japanpartsist sain lamda 400€ ja mõlemad amordid törts alla 100€. Ma ei ostnud kõige jäigemaid amorte, vahetan kunagi hiljem jäigemate vastu. Lamda tuleb tehase laost ning peaks järgmise nädala alguseks kohale jõudma..
Kogemused autoga on olnud väga väga head! Kui välja jätta see, et keskmine kütuse kulu on praegu 14L\100km ning auto on nii mõnedki korrad hüpelnud täiesti lampi.. Ma süüdistan lamdat.
Kuna see on minu kõige esimene postitus üleüldse kuskil, siis võite vabalt küsida küsimusi ning öelda, millest võiksin veel rääkida, jagada ise soovitusi, millel peaksin silma peal hoidma jne.Ning kui on soov näha pilte, siis eks ma võin need tekitada
järgmise rapordi annan hiljemalt siis kui uus lambda on peal.