2. leht 3-st

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 10 Juul 2014, 12:45
Postitas MPSTann
Selles postituses näeb lõpuks pilte!!!

:clap:


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 10 Juul 2014, 13:04
Postitas MPSTann
Tellisin endale mõned nädalad tagasi CorkSport Stage II Short Ram Intake komplekti. Auto teeb nüüd sellist häält, nagu ülelaetud auto tegema peaks! Kriips on igatahes kõrvuni peale igat käiguvahetust: " sssssss TSSSSSS " :D Kuna turbovahetusega olin korra juba auto pealt poolt juppideks harutanud, siis läks asi üsna kiirelt ning kuskil algusest lõpuni kulus alla tunni.

Pilt

Pilt

Tellimust vormistades oli võimalus see komplekt üsna kirevaks komplekteerida, aga mulle meeldibki just see, et ei paista silma, kuigi seda suurt koonusfiltrit on raske mitte märgata, isegi siis kui see on musta värvi. Ise olen vaikuga ülirahul ning hammas on nüüd verele saadud modifitseerimises. :twisted:

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 08 Aug 2014, 21:53
Postitas MPSTann
Vahelduseks jälle midagi kurvemat. :yawn: Nimelt avastasin, et käigukastist lekib õli-seda siis ?? käiguvahetushoova tihendi ?? vahelt. Mugavusest leidsin pildi netist, aga näpp viitab õigele kohale. Leidsin ka õpetuse kuidas seda vahetada ning varsti tuleb see ette võtta ning kui ma seal juba juppe siia-sinna üle õla viskan, siis arvatavasti vahetan ka käigukasti õli ära. Kui keegi oskab soovitada, mida silmas pidada ja ehk ka töövõtteid soovitada, olen tänulik. :wave:
Pilt.

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 18 Aug 2014, 12:09
Postitas ZaintS
Kui saladus pole, siis kust kohast need corksporti vidinad tellisid?

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 18 Aug 2014, 12:17
Postitas MPSTann
CorkSport'ist :wave:

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 12 Mai 2015, 17:24
Postitas MPSTann
Nonii, terve talv olen justkui talveunes olnud, kuna polnud vahepeal autoga midagi teinud. Samuti ei ole auto ise midagi teinud, millest oleks olnud vajadus kirjutada. Aga kevade soojad ning päikeselised ilmad panevad rohkem aega veetma garaažis. Ning suure plussina kolisin ettevõtte laoga uude kohta, kus saab autoga sisse sõita. Kohe esimesel nädalavahetusel (eelmisel) vahetasin ära mootoriõli ning 90% valgustusest: parktuled, numbrilaua tuled, pagasiruumi pirn, laevalgustus, uste pirnid, päiksesirmis olevad pirnid ning udutuled on nüüd LED´id, sellest saab pilte ehk nädalalõpuks, ei hakka telefoniga mingeid jurakaid tegema. Ammu plaanis olnud mure - õiges pikkuses kojamehed sai viimaks lahendatud: PiltPilt
Pilt

Uued kojamehed on Bosch AeroTwin ning välimuselt tunduvad ausad.

Värvisin lõpuks ka kojameeste hoovad üle, sest need olid üsna kulunud. Paraku unustasin suures tööõhinas ENNE pildid teha. Nüüd näevad nad välja sellised:
Pilt
Pilt

Ning lõpetuseks-auto sai endale täna huvitava numbri ette!
Pilt

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 27 Veebr 2016, 20:11
Postitas MPSTann
Tegin endale hiljuti kingituse ning soetasin Accessport´i.
Pilt

Hetkel on aju üle lastud Stage 1 + SRI&TIP map´iga Siiani olen olnud selle hinnast hoolimata väga rahul, autol on hoopis teine hingamine! Kuna väljalase on veel tegemata, siis hääl ei ole paranenud, aga sellegipoolest on Launch Control midagi, mis naeratuse suule toob! Turborõhk on tõusnud 0,2BAR ning sisselaske poole pealt kostuvad hääled on tunduvalt valjemad! :twisted:

Samuti sain lahti CEL tulest armatuurlaualt, mille põhjustas kuu aega varem ostetud EGR Block off kit firmast James Barone Racing:
Pilt

Ahjaa.. Enne talve tulekut läksid tagumised kettad-klotsid vahetusse. Ammu oleks olnud aeg:
Pilt

Lõpetuseks paar pilti möödunud talvest:
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 19 Mai 2016, 15:40
Postitas MPSTann
Pole jälle kaua miskit kirjutanud, nüüd on aga põhjust.
Andestage, kui detailide nimetused on valed, olen harjunud inglise keelsete terminitega..

Nimelt vahetasin tagasillas pukse - vedru taldriku mõlema otsa puksid ja stabilisaatorvarda kondid, samuti vahetasin ära õõtsa puksid, mis kinnituvad kere külge ja reguleerimisvardad.

Nagu ikka ei läinud miski nii, nagu ma lootsin:
Kogu lugu sai alguse sellest, et autoga kaasa tulnud rehvid olid seest nii kulunud, et see hooaeg ei kannatanud neid enam alla panna. Sellele lisandusid kolksud tagasillas. Automaailmas oli kampaania, kus sai tasuta sillakontrolli teostada. Muredega paber käes, koos hinnapakkumisega ~400€ mõtlesin, et ostan vajaminevad jupid ise ning panen külge kah! Kui raske see ikka olla saab?! :lol:

Läksin siis Japanparts'i vajaminevaid jubinaid ostma. Ja siit hakkas pihta häda ja viletsus ning mu plaan auto sõitma saada ühe nädalavahetusega lõppes sellega, et kolm nädalat oli auto pukkide peal.

Reguleerimisvardad sain Mazda 6 omad ja need olid liiga pikad. Seda sain teada sillastendis.

Vedrutaldriku otsapuksid olid kummist ja nende vahetamine oli kohutav. Esiteks vanade kättesaamine võttis mul aega tunde, osalt oskuste puudumise pärast ja osalt seepärast, et kasutada oli mul ainult suured kruustangid ja padrunvõtmed ja Youtube. Uusi pukse ma sisse ei saanudki. Loobusin pärast esimese lõhkumist. Viisin siis kõrvale autotöökotta ja küsisin, et kas nad suudavad puksid sisse suruda. Ütlesid et proovivad. Tulemuseks üks täiesti sodi puks ja üks viltune puks "omal kohal".

Läksin oma murega uuesti Japanpartsi ja küsisin, et äkki on needki tavalise kuue omad, vastati, et ei, need peavad minema. Kui ma olin juba lootust kaotamas, leidis ta Tallinna laost metallist hülsiga puksid, aga neid oli vaid 2. Mis mul üle jäi, võtsin need ära. Järgmiseks läksin ma Autoeksperti ning küsisin kas nad suudavad ühe kummipuksi ja kaks metallhülsiga puksi omale kohale panna. Noor mehhaanik lubas proovida. Tunni aja pärast olid puksid ilusti paigas! Ja raha võeti poole tunni eest! Siis sain ma ka õiged reguleerimisvardad ja valed sain ilusti tagastada.

Käisin veel kord sillastendis ja asi korras!

Tahaksin siinkohal tänada Kalvinit Pärnu Japanparts'ist, kes tuli mulle meeletult vastu ja kes on mulle teadaolevalt kõige kliendisõbralikum inimene! Tema abivalmiduse pärast teen ma nüüdsest paljud ostud Interneti asemel just tema kaudu!

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 19 Mai 2016, 20:00
Postitas Mel
http://pics2.alpics.info/pics/spares/big/73004.jpg

Hmm,ega jh mazda pukse pole vahetanud,aga kui naene kimas ringi ventoga,sai sellel neid samu pukse vahetatud.Suht tobeda kujuga,sai tehtud spets tõmmits,press vanast mazda esiratta laagri rõngast ja poldiga venitasin sisse,vana puksi kätte saamine viitis rohkem aega :)
Pilt

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 09 Aug 2016, 20:39
Postitas MPSTann
Kolisin hiljuti maale ning vahepeal on tegemist olnud palju. Kahjuks mitte autoga seoses. Siiski sain lõpuks survepesuriga katsetades teada, kus kohast vesi pagasnikusse sai. Välimiste tuledeploki plastikust kinnituste tihendid olid peaaegu olematuks muutunud. Parandasin vea neutraalse silikoniga ja nüüd on kõik kuiv, nagu kõrbes!

Samuti sain kliima uuesti tööle, kuivati juures oli samuti tihend koostöö lõpetanud.

Kurvemas toonis lõpetades - nuka kett annab külma mootoriga käivitades märku, et tahab vahetust. See on töö, mida ei tasu väga edasi lükata, kui see komplekt vaid nii palju ei maksaks..

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 15 Aug 2016, 13:13
Postitas MPSTann
Natuke suvist silmailu!

Pilt

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 06 Okt 2017, 10:54
Postitas MPSTann
VVT komplekt on minu poole teel, mis tähendab, et varsti saab lammutada, nukke lõhkuda ja vihastuda. Ehk piirdub asi vaid sellega. Huvitav saab igatahes olema, sest olen oma elus vahetanud vaid ühe nukarihma ja see oli 2.6 audi, mis oli lapsemäng. Kui ma väga närvi ei lähe, proovin vahetusest ka pilte teha.

PS: Tahab keegi kampa lüüa? :lol:

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 10:58
Postitas MPSTann
Avastasin, et olen unustanud kirjutada väljalaskest. Mõni aeg tagasi kadus ära nii teine kat, kui ka pütid, mille asemele läksid sport resonaatorid. Selle kohta ka väike teaser.

https://youtu.be/VxyP7r3boZQ

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 12:06
Postitas psyaddict
päris mehist häält teeb

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 23:04
Postitas E3RIK
MPSTann kirjutas:...mille asemele läksid sport resonaatorid.

Mis toodanguga tegemist on? Kas salongis talub viibida ka pikema sõidu korral?

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 09:06
Postitas MPSTann
E3RIK kirjutas:Mis toodanguga tegemist on? Kas salongis talub viibida ka pikema sõidu korral?


Nad on mingid noname resod. Kuna ma sõitsin mingi nädalakase ilma resodeta, siis kõrv ja sisikond puhkas, kui nad külge sain, aga eks nad on üsna pisikesed ja kindlasti olen ma juba sellega ära harjunud. Samas on mul 2 alla 2a last ja nad magavad rahulikult autos, isegi naine pole müra kohta midagi öelnud. Salongi tekib resonants vaid väga väiksel pööretevahemikul ~2200 kandis ehk täpselt kui spidomeeter näitab 90.

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 17:53
Postitas Mel
psyaddict kirjutas:päris mehist häält teeb


Noojaa ja kana ei tee väljagi :think:

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 18:13
Postitas MPSTann
Mel kirjutas:
psyaddict kirjutas:päris mehist häält teeb


Noojaa ja kana ei tee väljagi :think:



Nad on mul erioperatsioonide väljaõppe läbinud kullitapjad! :lol:

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2018, 18:40
Postitas MPSTann
Aega on jälle omajagu möödunud, kuid kirjutaksin, mis vahepeal teinud olen:

Sain lõpuks USA´st keti komplekti ning nagu videost näha, siis olen õnneseen, et kett üle ei hüpanud. Vahetuse tegin ise ning oli oodatust ja loetust tunduvalt kergem, välja arvatud üks ketikaane polt, mis ei tulnud ei toore jõu, leegi, ega epoksliimiga lahti. Kõige masendavam oli see, et peale poldipea maha lõikamist võis ülejäänud polti käega keermest välja keerata. Kogu see ettevõtmine võttis aega 3 päeva millest ühe raiskasin puhtalt selle poldi peale.

https://youtu.be/WTIJ-BbRpNo

Kuna mul oli juba üks rattakoobas vabaks tehtud, vahetasin ka esimesed kettad-klotsid ja laagrid ära.

Meelehärmiks avastasin, et roolivõimu "radikat" on roosterebane järanud, ning see lekib, mistõttu hetkel võib öelda, et kalla ja keera
ning teiseks paneb detonatsiooni andur segast ning hüppab vahest lakke osalisel koormusel, aga sellega tegelen siis, kui kõrgsurvepumba ostan ning masin korraliku seade saab.

Hetkel naudin talve!
Pilt

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2018, 19:35
Postitas psyaddict
Keera vasktorust uus jupp valmis või võta suva mazdalt uus... ideepoolest võib mingi väikese päris radika ka vahele aretada.

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2018, 19:51
Postitas MPSTann
See viimane ongi mul plaanis, et kui juba, siis juba korralikum.

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2018, 20:28
Postitas tomkulibin
psyaddict kirjutas:...mingi väikese päris radika ka vahele aretada.
kas miskit seelist ei sobiks:
https://osta-ee.postimees.ee/soojendusr ... src=search
Et kui sättida tagasivoolule mahutisse, siis pole erilist survet kah seal.

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2018, 20:46
Postitas MPSTann
Kuna olen analoogse VAG salongiradikaga (c4 kere) kokku puutunud, siis kogemus ütleb, et need plastikust otsad on tehtud väga haprast plastikust ning kuna mul asetseks see mitte just väga kaugel maapinnast, ning elementidele käeulatuses, siis ei riskiks. Mul on tegelikult üks Toyota õliradikas täitsa olemas, aga mul pole veel järele uuritud Mazda voolikute läbimõõte, et pudelikaela efekti ei tekiks.

Ega keegi ei oska peast öelda sisemõõte?

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2018, 21:20
Postitas psyaddict
Oletan et 6-8 mm seest, v noh nagu japsidel ikka.. toru pealt saad täpse..
Peaks endale ka mingi radikamoodi asja vahele istutama mingi hetk.

Re: Mazda 6 MPS 2.3T ´06 - MPSTann

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2018, 23:32
Postitas tomkulibin
Kui vanematel(BG,GD...) oli roolivõimu jahutiks vaid u meetri jagu terastoru radika ette sätitud, siis selline toru( http://gaspre.ee/?id=armatuurid&sid=eurotis_vesi ) oleks kordades etem. Roostevaba ja näpuvahel painutatav. Erinevaid mõõtusid kah saada, meil(tööjuures) laos valik olemas, lõigatakse tellija soovikohaselt parajaks.
Ehk on selline variant sobiv?