Mazda 6 1,8 /88KW universaal 2007a. -Marth
Postitatud: 26 Veebr 2014, 21:50
Selline auto siis tõi mind siia klubisse. Kuna auto sai võetud liisingusse,siis oli nagunii ees vanusepiirang. Läbisõit 88000km ja ostetud Inchcape salongist. Seega Eesti ajalooga auto.Värvus on kergelt roheka tooniga hõbehall. Kere on pealtpoolt vigadeta ,aga põhja all on juba mõnusalt roostet. Vaja vist ka Krown-is roostetõrje lasta teha suvel. Lisadest on peal: istmesoojendused,elektriaknad,stabiilsuskontoll,konditsioneer (kliimaautomaatik),esimesed ja tagumised udutuled,xenon lähituled, Bose audiosüsteem (6 kõlarit ja 6-ne CD box). Lisaks roolilt juhitav püsikiirushoidja ning raadio juhtimine samuti roolilt. Autol on "Active" sisu ,mis on täpselt minu maitse -mõnusad tumedad toonid salongis.Kärukonks ka küljesning originaal valuveljed kaasas. Ukselingid on kroomitud ,selliseid pole osanud isegi varem tähele panna. Olen tänaseks sõitnud umbes 1000 km ja muljed on head. Kõik lisad toimivad ja keskmine kütusekulu on 7,3L. Lähituledega oli väike seiklus,millest teises teemas juttu tegin Praegu tahaks loota,et korraliku hoolitsusega veab see masin mul liisingu lõpuni välja. Õlikulu jutud ja rusikasuurused augud porikobastes on muidugi päris koledad hirmujutud,aga kuna läbisõit on tõesti alles väike ja plaanin sõita Mobil Super täissünt õliga edasi (vahetus iga 15000km järel) ning teen ka roostetõrje ära ,siis ehk õnnestub. Üks põhjus veel,miks just selle auto valisin. Eelmine omanik oli naisterahvas,kes ei suutnud aastaga eriti üle 10000km sõita,aga garantii pärast käis igal aastal korralikult õli vahetamas. Nii ongi plaaniliste hooldustega jõutud juba 150000km hoolduseni,aga tegelik läbisõit ainult pool sellest. Isegi kasti õli ja pidurivedelik pidi olema vahetatud. Nagu üle hooldatud auto või nii. Kui saan puhtaks pestud auto kaamera ette,siis lisan pidid ka.