2. leht 3-st

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 12 Mär 2015, 11:02
Postitas ndrk
Sai Mazdale head-kerged toolid kataloogi hinnaga.
Nüüd vaja kevadet oodata, et saaks sisse installida. Seniks aga olen 4p või 6p trakside jahil, kui keegi teab kedagi.....

Pilt

Lisaks saabus peotäis pukse

Pilt

Ja kuna mõned tuttavad (ja ka ülevaatuse mees) ei saanud aru minu auto Race-spec iseõlituva rüüga pidurivoolikute konseptsioonist, siis tellisin eelmisel nädalal ka ilma õlituseta, kuid selle eest metallrüüga pidurivollad.

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 19 Mär 2015, 14:44
Postitas psyaddict
vägev

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 26 Mär 2015, 10:26
Postitas ndrk
Ostan kiiremas korras tagasupportid, mis sobivad MX-5 le

Pilti kah tegemistest

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 10 Apr 2015, 23:59
Postitas ndrk
Mazda sillamajadnus tuli taastamisest tagasi. Saab uute pulkade ja puksidega Lego kokku laduma hakata.

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 16 Apr 2015, 09:20
Postitas ndrk
Uus esisild alla minemas...

Pilt

Autol nüüd 100% poly puksid igas augus.

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 20 Apr 2015, 15:05
Postitas ndrk
Pärast 3 nädalat pilbasteks olemist sai Mazda uute tükkidega kokku laotud. Eile öösel sai ratastele lastud. Nüüd hakkab töö kerega (laiendid, ducktail jms)

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 21 Apr 2015, 08:50
Postitas ndrk
Laiendite ja ducktaili proovipäev.
Fitment on vale aga see laheneb.

Pilt

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 23 Apr 2015, 14:29
Postitas MEXican
Uuu, f_ck me, siit on midagi head tulemas :clap:

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 23 Apr 2015, 21:10
Postitas rrait
Super.

Kust juppe ostad?

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 23 Apr 2015, 21:13
Postitas tomkulibin
MEXican kirjutas:Uuu, f_ck me, siit on midagi head tulemas :clap:
Mitte ei saa vaiki olla. Mõtted liiguvad otsese tõlke ja sealt tuleneva tähenduse peale.
PS ja siis me pahandame, kui meie kodumaal vene keelt kuuleme- pole riigikeel...

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 24 Apr 2015, 10:12
Postitas ndrk
Sildade jms kulujupid tulevad HL Taneli käest (HL Autoosad)
Spets jupid tulevad kõikjalt üle maailma (Metallrüüga pidurivoolikud Inglismaalt, laiendid Poolast, Ducktail Hiinast jne jne).
Enamuse asju proovin ikka kodumaalt kätte saada. Grammi võrra kallim aga saab kohe.

Niipalju on vahepeal muutunud et Ducktail on värvitud ja külge needitud, sillad said paika Pere juures. Nädalavahetusel lõikan koopad maha ja needin laiendid kah külge.

Kui viskab 25+ kraadi sooja, puurin kõik needid uuesti välja, tõmban autol kile maha ja needin tagasi.

Autol said kõik kummipuksid välja võetud ja nüüd liigub 100% Poly pukside peal

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 24 Apr 2015, 10:40
Postitas Mel
ndrk kirjutas:Lisaks saabus peotäis pukse



Palju selle unniku eest maksid,kui see muidugi suur saladus,siis vasta PS ? :?

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 24 Apr 2015, 11:06
Postitas ndrk
175.- koos transaga Inglismaalt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 17 Mai 2015, 11:18
Postitas rrait
ndrk kirjutas:175.- koos transaga Inglismaalt


What the hell, Eestis läheb see x 6 või rohkem. Vähemalt NA kerele.

Mis mootor sul peal? Ma pole küll palju enda omaga sõitnud, aga vägisi kisub turbo kitide ja suurema mootori poole vaatama. Eriti kui selgub et see tiks mootoris on midagi sellist, et mõistlikum kohe võimsam mootor peale visata.

Lugesin interneedusest, aga raske on nendest lühenditest veel aru saad, v.a hondade mootorite osa.

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 18 Mai 2015, 09:09
Postitas ndrk
mul on 1.8l 107kw.

Mootori vahetus peaks suht lihtne olema.

Veidi pead uurima, aga mälu järgi oli kuni 2000 aasta mootorite panek N/A-le suht bolt-on. 2000+ VVT mootoritega vist oli rohkem jebimist, aga see jebimine ei tasu ära kuna võimsuselisa sealt väga ei tule.

Mootorikoodidest niipalju:

BP - kuni 1998 1.8
BP-W4 - 1998-2000 1.8
BP-Z3 - 2001-2005 1.8 VVT

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 21 Mai 2015, 22:27
Postitas ndrk
Pilt

Pool autot valmis. Kõvasti on viimastel õhtutel vaeva nähtud aga hetkel ei viitsi pikemalt pajatada. Täna sai lõpuks relaka autosse sisse ja laiendid külge. Flantsisin ära kah. Taha 25mm, ette 15mm

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 28 Mai 2015, 13:01
Postitas MEXican
Jäi pühapäeval Auto24Ringi parklas OT ajal silma. Duckbill on üüratu, stance asjalik. Hõbedane NB nühkis rada, aga ei pannud tähele - sõitsid rohelisega ka?

PS Kui keegi nokitsemist ja/või võimsuselisa otsib, siis mul seisab nurgas üks 118 kW 2.0 MX-5 NC mootori toorik.

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 28 Mai 2015, 13:50
Postitas ndrk
OT stardiks kohale ei jõudnud, seega tegelesin vaid "Mannergute" poolega.
Hea oli et ei jõudnud, auto oli nii toores ja Pärnusse sõit oli esimene testtdrive pärast suurt ehitust. Päris paljud vead tulid välja. Järgmine OT aga juba rajal.

Vahepeal sai teip lõplikult maha ja esimene number neetidega "ümber paigutatud"

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 15 Juun 2015, 10:03
Postitas ndrk
Nädalavahetusel käis auto väljanäitusel. Ega sel hooajal miskit enam ei tee, vaid panen kõik mõtted sügistalviseks toimetamiseks. Mõtteid kogunenud juba üsna palju.

Pilt

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 24 Aug 2015, 14:11
Postitas ndrk
Mazda on, nagu nad ikka on, vaid kalla ja talla elu peal. Läksin autoga ülevaatusele (laiendid, flantsid, laiad veljed, tiib, puur jms kõik küljes) olles eelnevalt seadusi ja määrusi uurinud ja ennast korralikult ette valmistanud. Kere jms kohta ei öeldud midagi, ehk et kõik OK. Pidurid väga head, puksid uued, kõik tip top. Gaasid kah OK aga Lamda näit paigast ära. Lamda näidu võtavad persest nuusutamisega. Kuna auto andis ka mingit lamda veakoodi aeg-ajalt siis sai Boschi lamda sisse istutatud ja rõõmsalt kordusülevaatusele. Ikka sama jama, kuigi lamda näit vähe parem (1.15). Panin teise õhukulu lugeja. Flat sport 3000-4000 rpm kadus ära. Tundus et asi lahendatud. Läksin uuesti ülevaatusele, ikka raisk sama jama. (lamda 1.05). Kui pöörded kõrgeks ajada, läheb lamda 1 peale täpselt aga siis on CO2 veidi lubatust väljas. Ilmselt tuleb KAT ära vahetada. Kui kellelgi on 200 CELL katti pakkuda mitte jämedamat kui 2.5" siis võib märku anda.
Eile sai tehtud 250km tiir põhjarannikul. Sõidab väga eeskujulikult, rahvas vahib järgi. Vaid Peterburi tee lasnamäe osa on nii aukus et väristab hambad suus ja plastiku lahti salongis.

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 03 Mär 2016, 11:06
Postitas ndrk
Kuigi auto norskab veel rahulikult talveunes, sai tehtud mõned ettevalmistused tulevaks hooajaks.
Mingit tjuuningut ei plaaninud, kuid kuna mõned asjad on vaja asendada, siis pigem asendada juba heade asjadega.
Originaalsummuuti on täiesti läbi, Kuningriigist sai tellitud Jetex 2.5" Stainless catback. Jetex müüb Marteliuse tooteid oma kaubamärgi all. Martelius tuleb teadupäerast Simonsi tehasest, kuid on veidi fancymalt kokku pandud.
Lisaks sai Hangitud jooks Bilsteini amorte ja sinna peale sai Hitleritemaalt tellitud jooks Vogtlandi vedrusi. Vogtland tundus kõige jäigem olevat tuntud brändide seas.
Vedrustuse osas ilmselt ette jätan ikkagi Konid, mis mul praegu on. Hindan neid veidi kõrgemalt, kui Bilsteini. Taga on üks Koni surnud ja sinna lähevad siis Bilsteinid.
Garaazipuhkus on paika pandud selle kuu lõppu. Lisaks eelmainitule läheb ka sidur taastamisele/vahetusele. Olukord selgub siis, kui kast on maha tõstetud.

Pilt

Pilt

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 27 Mär 2016, 11:16
Postitas ndrk
Täna sai akule klemm peale visatud ja võtit näidatud. Lisaks viskasin teise käiga uue vedrustuse alla. Bilsteini amordile istutasin Vogrlandi vedru selga. Võrreldes eelnevaga tekkis taha veidi tõstet, kuid proovisõit lubab setupiga rauhule jääda. Mõnusalt jäik, samas pehme. Progresseeruvad vedrud ikkagi.
Kuigi esialgu plaanisin ette Konid alles jätta, siis lõpuks ikkagi loobusin. Korpus oli koledasti ära roostetanu ja ühel tundus reguleerimise kruvi juurest väga märg olevat. Lisaks on Bilsteinid palju suurema läbimõõduga, näeb palju ässam välja .

Pilt

Suurt nussi nägin vahepeal summutiga.
Sai Demon Tweeksist tellitud Jetexi catback. Ootan ja ootan aga ei midagi. Kirjutan, meeldiv naisterahvas teatab et oi jah, seda toodet pole laos ja ei tea millal tuleb. Ärritusin.
Võtsin kontakti Jetexi tehasega. Ütles et jah, järgmine sats läheb tootmisse millalgi suvel ja jagama hakatakse juulis-Augustis. Kurtsin mure ära, et see nende dealer on pm muhv ja ei viitsi infot kodulehele üles panna et delivery time on 3-4 kuud. Tehasest kutt kirjutas, et nende süsteem näitab, et ühel diileril vedeleb viimane komplekt laos, kui tahan seda saada, pean tehasele raha kandma ja nad ostavad selle tagasi.
Nõudsin Demon Tweeksilt raha tagasi ja kandsin selle nüüd tehasele. Hind läks veel 50.- kallimaks ja kogu kupatuse hind ületas nüüd napilt 600.-. Samas valikuid kah polnud. Õnneks tracking näitab, et mu summuti on 2päeva tagasi Londoni lennujaamast ära lennanud. lootust on.

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 29 Mär 2016, 20:24
Postitas reimps
Mis marki need kollased puksid on? Tahaks endal ka terve ringi välja vahetada, kuid tundub maru töömahukas ja veidi laiskus sees.

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 30 Mär 2016, 09:05
Postitas ndrk
Bränd on Flo-Flex, mul pole enam ühtki kummipuksi veermikus.

Re: Mazda MX-5 - ndrk

PostitusPostitatud: 30 Mär 2016, 23:01
Postitas reimps
Need on siis määrdenipplitega, et ei kriuksuks?