Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider
Postitatud: 25 Juun 2014, 02:34
Siia teemasse hakkavad koonduma tegemised minu "uue" GT kohta. Päritolulinn on sellel kupeel Tallinn ja ostsin auto Evertilt 18.06.2014.
Tehnilised andmed:
Kere - kupee(2 ust), ilma faceliftita, värvus - helehall. Katuseluugiga.
Veermik tavaline esisillavedu, ilma neliveota ja tagarattad ei keera.
Mootor - 2.0 liitrit, DOHC 16 klapiga, 103kw passi järgi ja väga äkiline.
Elektrilisad - el. klaasitõstukid, püsikiiruse hoidja.
Pilte autost peale toomist:
Autol puuduvad piltidel esimesed poritiivad. Tegelikult on need täiesti olemas, aga hakkasin kahjustusi inspekteerima ja vaikselt juba keret puhastama, seepärast on need eemaldatud.
Tüüpilised vead ikka selle kere puhul - aga mitte nii hull, kui minu tumehallil...
Proovin selle auto nii korda teha, kui suudan. Praegu on teadaolevalt roostest kahjustatud ja taastada vaja eest prill(poes 27€), poritiibade servad, ees amordikandurid mõlemad, küljekarpidel mõlemal tagumine osa. Taga pagasnikus olevad karpide põhjad.
Talvel on nähtavasti lumi garaazi katuselt auto peale kukkunud, ja selle sisse vajutanud. Oodatud on ideed selle endisesse vormi saamise kohta. Vahetusse läheb kõrvalistujapoolne uks, selle alumine äär kobrutab. Pagasniku luuk tuleb teine, korralik. Esistange läheb GD kupee oma ja see ka tuleb leida uus/kasutatud. Salongis kõik enamvähem super, seal ei muuda väga midagi, v.a. armatuur, milles on tweeterite augud tehtud, vahetusse ja uksepolstrid, samuti kõlariaukudega.
Suurem ehitamine läheb lahti 30. juunil. Midagi ette ei luba, aga tõotab tulla põnev ettevõtmine, sest selle kere küljes on metalli ka veel alles, kergem taastada. Ootan kommentaare ja ettepanekuid siia teemasse.
Tehnilised andmed:
Kere - kupee(2 ust), ilma faceliftita, värvus - helehall. Katuseluugiga.
Veermik tavaline esisillavedu, ilma neliveota ja tagarattad ei keera.
Mootor - 2.0 liitrit, DOHC 16 klapiga, 103kw passi järgi ja väga äkiline.
Elektrilisad - el. klaasitõstukid, püsikiiruse hoidja.
Pilte autost peale toomist:
Autol puuduvad piltidel esimesed poritiivad. Tegelikult on need täiesti olemas, aga hakkasin kahjustusi inspekteerima ja vaikselt juba keret puhastama, seepärast on need eemaldatud.
Tüüpilised vead ikka selle kere puhul - aga mitte nii hull, kui minu tumehallil...
Proovin selle auto nii korda teha, kui suudan. Praegu on teadaolevalt roostest kahjustatud ja taastada vaja eest prill(poes 27€), poritiibade servad, ees amordikandurid mõlemad, küljekarpidel mõlemal tagumine osa. Taga pagasnikus olevad karpide põhjad.
Talvel on nähtavasti lumi garaazi katuselt auto peale kukkunud, ja selle sisse vajutanud. Oodatud on ideed selle endisesse vormi saamise kohta. Vahetusse läheb kõrvalistujapoolne uks, selle alumine äär kobrutab. Pagasniku luuk tuleb teine, korralik. Esistange läheb GD kupee oma ja see ka tuleb leida uus/kasutatud. Salongis kõik enamvähem super, seal ei muuda väga midagi, v.a. armatuur, milles on tweeterite augud tehtud, vahetusse ja uksepolstrid, samuti kõlariaukudega.
Suurem ehitamine läheb lahti 30. juunil. Midagi ette ei luba, aga tõotab tulla põnev ettevõtmine, sest selle kere küljes on metalli ka veel alles, kergem taastada. Ootan kommentaare ja ettepanekuid siia teemasse.