1. leht 1-st

Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver/omanik vahetus.

PostitusPostitatud: 04 Dets 2014, 15:07
Postitas rauno-oliver
Tervitused minupoolt, vahetuse tulemusel sain endale siis niiõelda probleemi :D ning mõtlesingi et teeks siis juba siia foorumisse ka teema kuna enamasti ju siiski mazdaga tegemist, autoga olen tegelt üsna rahul, roostet on väga minimaalselt kogu auto peale kokku, mis mulle kohe väga meeldib :angel: aga no kes siis ika ilma vigadeta pääseb, millegipärast ei tööta korralikult jahutus ventilaator mis on vaid korra tööle hakanud, see on ka üks põhjus miks ei ole veel ülevaatust tehtud kuna co d mõõtes läks ta keema kuid samas paar päeva hiljem kodus testides hakas jälle tööle aga järgmine kord jälle hakas keema minema. Nüüd nagu ei oskagi kusagilt peale hakata, kas siis temperatuuri andur vigane ?

Tehtud tööd:
-parempoolse veovõlli sisemine ja välimine kumm vahetatud(olid täitsa katki)
-Tagumised piduri klotsid vahetatud

Tegemist vajavad asjad:
-klapi kambri kaante tihendite vahetus,(õli igatahes kuhugi natuke kaob, loodan et tihendite vahetus aitab kuna õline on kambri kaante juurest küll)
-õli vahetus,
-käsipidur tööle saada( klotsid on vahetatud kuid ikka väga nõrk ning klotse olen juba peale keeranud,et igasugused vihjed on alati teretulnud:)
-radiaatori ventilaatorid tööle saada.
-Mootori rihm vahetada igaksjuhuks. (Peab vist hakama mootori koodi otsima?)

Õelda oskan veel niipalju et vasakpoolne tagumine tiib on värvitud, eelmise omaniku sõnul ja ise olen veel avastanud et süüte süsteem on ise ümber tehtud(süütepool ja kommutaator on eraldi) ning keegi on paigaldanud ka koonusfiltri, millekohta ma ise küll mõtlen et peaks originaali vastu vahetama ? vigadest tulebgi veel meelde et kiirendades tahab ka tõrkuda ning autodatas oli ka tegelikult mainitud et võib olla viga siis mootori juht süsteemis ja ka õhuvõtu teemas, võimalusi oli muidugi rohkemgi, lihtsalt neid kahte lauset lugedes tundisn ennast veidi puudutatuna :D Autoga olen siiski väga rahul, meeldib, et rooste poiss ei ole seda kere väga ahistanud( põhja alt on üks koht mis tahaks kunagi keevitust aga muidu on põhja alt ilus. Hetkel on plaan saada auto tehniliselt väga heasse korda :) Teen pildid lähiajal:)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 04 Dets 2014, 16:51
Postitas Evert
Tervist!

Käsipidurit on üsna keeruline hästi käima saada, aga veits vaeva nähes mingil määral õnnestub. Soovitaksin Taketist või Aabest hankida tagapidurite remontkomplektiga sadula liugpoltidele uued kummimuhvid. Samuti kontrollida, et liugpoldid on puhtad ja täiesti siledad ning, et pidurisupporti kolb käib ilusti & kergelt. Ühtlasi võiks kontrollida, et käsipiduri konks liigub edasi-tagasi kergelt ja ilma takistusteta.
Oluline on ka käsipiduri pingutamise tehnika. Mina kasutan sellist moodust - esiteks lasen salongis käsipiduri kangi juurest trossi lõdvaks (vaja pikka 10mm padrunit), siis keeran tagaratastest klotse peale kuni nad on kergelt vastu ketast, aga ratta pöörlemist veel ei sega. Siis pingutan taas salongist trossi niipalju, et kangi käik jääb lõpuks u. 5-6 naksu.

Mootoririhmaga võib kuni selle elu lõpuni sõita :) Ehk siis rihma purunemine seda mootorit ei lõhu. Aga uue otsimiseks on mootori kood KL.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 05 Dets 2014, 07:35
Postitas tomkulibin
Probede puudusteks võiks ehk lugeda keerulist elektriskeemi ja ajahambast tingitud halba kontakti pistikutes. Massiühendused on tavaliselt ebaloogilistes kohtades ja pistikud/ühendused halva juurdepääsetavusega. Näiteks armatuurlaua lampide üks massiühendusi on, kui ei eksi, mootoriruumis õhufiltri ligiduses.
Ventilaator saab kä'ivitamiseks loa temperatuuri andurilt, mis annab infi edasi mootori ajule, kust edastatakse käsk releele ja see omakorda ventilaatorile.
Meil on paraku probesid vähe(suhteliselt), aga palju abi on nii vene, kui ingliskeelsetelt saitidelt. http://www.performanceprobe.com/
http://www.probe.org.ru/index.php

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 05 Dets 2014, 15:01
Postitas rauno-oliver
lisan siis ka mõned pildid :)
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 06 Dets 2014, 13:56
Postitas rauno-oliver
Selge kui garaasi minek siis ehk leiutab midagi :)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 17 Dets 2014, 13:11
Postitas rauno-oliver
Nojah, siiani pole jõudnud garaazi, vahetustega töö kõrvalt ika üsna raske veel mingit oma assja ajada minuarust. Selle venti asjaga olengi juba otsustanud et viin tutava juurde parandusse :)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 17 Dets 2014, 14:58
Postitas rauno-oliver
On ika tore värk küll, mõtlesin et käivitaks lihtsalt autot üle pika aja , võtsin aku laadimast, ühendasin aku juhtmed ning keerasin võtit... läks käima nagu kellavärk, ootasin siis et mootor jõuaks vähe soojeneda ning varsti juba nurrusgi vaikselt omaette aga siis juba gaasi andes oli ehmatus et mismõttes, puterdab ika korralikult aga kui vaikselt anda gaasi siis ei jama aga hääl ei ole nagu kohe mitte kohane kuue pütasele, kas tõesti kommutaator?, olen kuulnud et need ei kannata kuuma ja temperatuuri näidik samuti tal ei tööta ning kaks korda on keemagi läinud,ühekorra ülevaatusel ning teine kord testides kas radikas üldse soojaks läheb,( sain teada et läheb) . Kui aus olla siis ühekorra on ka vent tööle hakanud . Igatahes nüüd olen auto peale solvund ja iseenda peale pahane :)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 18 Dets 2014, 15:25
Postitas Evert
Pigem vaata üle jagaja kaanealune ning küünlad/küünlajuhtmed. Kommutaatori koolemisel on natsa teised sümptomid.
Juhul kui ongi viga siiski selles, siis foorumist leiad juhised kuidas jagaja u. 10 euriga ära remontida (tavaliselt on 1 transistor vaja vahetada).

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 18 Dets 2014, 18:28
Postitas rauno-oliver
Vaatasin jah juba seda teemat, sai läbi loetud ning mul ongi juba kellegi eelmise omaniku poolt se süütesüsteem väljapoole jagajat ehitatud ( see HEI värk) aga oskad õelda milline se transistor vällja võib näha? ( vabandan lollide küsimuste pärast aga jubedalt tahaks korda saada autot:D suured tänud kõigile aitajatele:)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 20 Dets 2014, 14:31
Postitas Evert
See HEI jublakas ongi põhimõtteliselt transistori asendus ja seda juhtub harva, et HEI otsad annab.

Vaata ikkagi küünlajuhtmeid lähemalt. Näiteks õhtul pimedas pane auto käima ja pritsi pihustipudelist kergelt vett juhtmetele, vahetust vajavad juhtmed hakkavad sädemeid pilduma. Samuti võib viga olla lihtsalt lahtises küünlajuhtmes või õli täis valgunud küünlaaugus. Või kulunud jagajakaanes.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 30 Dets 2014, 11:07
Postitas rauno-oliver
Selge, uurin siis lähiajal , tänud :)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2015, 13:51
Postitas rauno-oliver
ilmselt on vaja vahetada siis küünlajuhtmed, lasin electro protectoriga küünlajuhtmed üle ja enam ei puterdanud.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 26 Jaan 2015, 12:33
Postitas rauno-oliver
Vahepeal olen ära vahetanud küünlajuhtmed, jagaja kaane ning isegi ülevaatuse ära teinud , tegelikult jagaja rootori tahtsin ka asendada uuega aga millegipärast ei sobind otsa, juu siis andsid vale asja( jälle) :D aga kui nüüd natuke emotsioone lisada siia juttu siis no aii kurrjam kuidas mulle meeldib temaga sõita ja millised mahedad hääled :p aga no paraku ei saa jälle ilma probleemideta, nimelt kiirust ei näita enam, vahepeal kiiruse näidik tõmbles aga enam ei näita midagi :? On ehk keegi veel sellise murega koku puutund ?

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 26 Jaan 2015, 16:34
Postitas Evert
Vaata armatuuri taga olevad ja käigukasti peal olev pistik üle.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 29 Jaan 2015, 23:18
Postitas rauno-oliver
Selge, vaatan üle .

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2015, 21:07
Postitas barlanks
Nägin täna Vändras su autot.On ilus ikka küll :wave:

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 07 Veebr 2015, 17:24
Postitas rauno-oliver
barlanks kirjutas:Nägin täna Vändras su autot.On ilus ikka küll :wave:


Oo, aga tänan komplimendi eest :D

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 07 Veebr 2015, 17:47
Postitas rauno-oliver
Täna siis ebaõnnestus käivitus pärast jagaja rootori vahetust ja ei läinud ka vanaga enam tööle, ise pakun et võibolla jagaja juhtmetes viga(juhtmeid korra kuskilt sakudades läks korra käima aga suri kohe vällja), ei saa kusagilt ühendust( mul ju ehitatud se HEI süsteem ), üks juhe on küll nagu pigem juba põimitud traat.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 20 Veebr 2015, 12:45
Postitas rauno-oliver
heh, viga oli siiski minus, olin vales asendis rootori otsa pannud, kuigi endal tundus et teistes asendites ei lähegi aga vott mulle nallja :D No igatahes nüüd jälle nurrub :) jõnksutamisest ei ole veel pääsenud siiski. Küsin ilmselt päris pallju lolle küsimusi aga järgmine küsimus oleks selline: kuidas õhulekkeid kõige parem tuvastada oleks? :)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 20 Veebr 2015, 16:13
Postitas Evert
Klassikaline viis õhulekkeid tuvastada on töötaval mootoril karburaatori puhastajaga kõik õhuvoolikud üle pihustada. Katkisele kohale sattudes märkad korraks muutust mootori töös.

Kuid kogemusest soovitan õhulugeja ning mootori vahelise lõdviku hästi hoolikalt üle vaadata.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 22 Apr 2015, 15:54
Postitas rauno-oliver
Oskab keegi ütelda, kas 2.0 mootori näidikute plokk hakab õieti näitama? Minul on 2.5 :)

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 22 Apr 2015, 16:23
Postitas kulles
Probe on äge. USA tagumikuga probe on mu märg unistus alati olnud.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 22 Apr 2015, 22:00
Postitas rauno-oliver
Sain õige näitajate plokki, sai vahetatud sest vanal näidiku plokil olid näidikud kinni liimitud, peale tahhomeetri ja spidomeeteri. Peale näidikute ploki vahetust ikka ei tööta spidomeeter ja õli näidik( ma ei tea kas ta näitab temperatuuri või rõhku ) . Täna ostsin romulast veel jagaja elektriku soovitusel, see ise leiutatud süsteem on seal päris kole.

Re: Ford Probe GTS 2.5 98a. rauno-oliver

PostitusPostitatud: 10 Nov 2015, 04:38
Postitas diesel6611
Vist ei saand asju käima sel pillil,se pill minukäes nüüd,õli rõhku ei näitand,kuna anduri klemm seest pekkis,kiirust ei näitand,kuna kiirus andur kastipeal peetis :)