Hea juhtmete seisukohast on uute juhtmete paigaldus olemasolevate juhtmete kimpudega sarnaselt.Vanematel(80ndad) oli lisavarustuse juhtmestik ka tehase poolt eraldatuna põhijuhtmestikust ja paigaldatud koos/kõrvuti põhijuhtmestikuga.
Jätkud ja pistikud on oluline läbi mõelda!
Lihtsama variandina on tehtud erinavalt, igaüks on ise "insener/projekteerija". Tavaliselt on leitud tulemüüris mõni kork(enamasti kummist või plastist) mis saab olema mootoriruumi ja salongi vaheliseks läbiviiguks. Ei tohiks unustada, et ava serv on terav ja võib ajapikku esile kutsuda juhtmete lühistamist.
Tehase kimpudel on läbiviigud sellised, et sinna ehk isegi õnnestub lisada mõni juhe.
Iga elektriahel peab olema kaitstud (sulav/automaat/bimetall)kaitsmega, mis vastab koormusele antud ahelas ja juhtmete ristlõige peab sammuti vastama koormusele. Mida lähemale vooluallikale on kaitse, seda tegusam on kaitsmine.
Püüa paigaldades mitte läbi põimida olemasolevate juhtmete vahelt vaid nende kõrvalt vedada juhtmed. Enamus paigaldisi on tehniline pornograafia , isegi esinduse järelpaigaldustega.