Mazda mx-5 rrait
Postitatud: 21 Apr 2015, 00:29
Tere kõigile,
suvi tuleb, kabriod tulevad.
Pole eriti mazdadega sõitnud, aga õe omatud Mazda 3 1.6, Mazda 3 2.0 ning Mazda 5 2.0 said päris tuttavaks.
Olen erinevaid autosid erinevatest aastakäikudest omanud, aga esimene kord üle 8 aasta olen jälle tagaveolise roolis. Auto sai ostetud suht emotsiooni najal ning loodetavasti ei toonud ma endale erilist õnnetust kaela. Nimelt sai käidud pealinnas CRX-e vaatamas, kuid sobilikku ei leidnud. Tagasi sõites jäi naisele silma BMW e30 kabrio, mis omakord viis auto24-s kabriote sirvimiseni ning vähem kui 24h hiljem olingi Mazda MX-5 omanik. Netist sai natuke uuritud, seega täiesti pea ees tulle ei hüpanud, kuid siiski on palju tundmatust veel ees. Auto sai ostetud suve ja hobipilliks, seega nokitsemine nutma ei aja. Kaalutletud risk, kuid arvan, et nii palju ma sellega ei hävi kui B8 kerega 2.0 tdi Audiga.
Teema eesmärk ongi rohkem teadmiste omandamine. Näiteks ei tea ma grammigi sellest, mis ettevõtte juppi külge panna kui midagi puruneb ning millest peaks just kui kulutulest eemale hoidma.
Auto ise on suht bone-stock, kui velg ja madaldus (vist) välja arvata.
Küljes on pakiraam, el aknad, tagumine udutuli.
Autost endast:
* 1.6 @ 85kw
* 1992 aasta
* Katus on väga heas seisus, rebendid ja lekked puuduvad.
* Kerel vasaku küljekarbi juures suurem roostemull.
* Tagumistel tiivakaartel seespool mõned pisemad roostemullid.
* Miskit kiuksub sõites. Kohapeal ei kiuksu, lükates ka mitte.
* Roolivõimu õli vist kaob natuke kuhugi. Kiuksuga seotud?
* Rihmad, rullid ja filtrid lähevad see nädal vahetusse.
* Sisu terve, aga istmete külgtoed natuke laiaks istutud.
* Üle värvitud pleekinud värvi tõttu - töö kvaliteet = saksa porno.
* Põhja alt valdavalt ilus. Üksikutes kohtades pindmine rooste.
* Paar korda on "hapniku kinni tõmmanud" ning välja surnud või lihtsalt jõu kaotanud. Käivitamine pikk. Küttefilter? Küünlad? Jagaja vms?
* Kerge tiks vms. Naise autol (Dual VVT-i Yaris) on analoogne, aga seal esindus ütles, et see on OK. Mind häirib. Pole nagu klapitirin, aga see pole ju normaalne?
* Amordiring on ilmselt surnud (tagumised kindlasti).
* Puksid tunduvad valdavas enamuses kehvemapoolses (muidugi see on minu suhteliselt kriitilisele silmale). Välimised rooliotsad ilmselt Juunis juba vahetusse. Samas auto ei kisu, uju, rool ei loksu jne.
Oskab keegi ülalmainitud probleemide kohta midagi kosta?
Nägin ka mingit ostukuulutust, kus pigem välditi alla 1993 aasta mudelit. Kas selleks on mingi kõigile teatud põhjus?
Paar pilti ka:
Ja kohustuslik pilt ka:
suvi tuleb, kabriod tulevad.
Pole eriti mazdadega sõitnud, aga õe omatud Mazda 3 1.6, Mazda 3 2.0 ning Mazda 5 2.0 said päris tuttavaks.
Olen erinevaid autosid erinevatest aastakäikudest omanud, aga esimene kord üle 8 aasta olen jälle tagaveolise roolis. Auto sai ostetud suht emotsiooni najal ning loodetavasti ei toonud ma endale erilist õnnetust kaela. Nimelt sai käidud pealinnas CRX-e vaatamas, kuid sobilikku ei leidnud. Tagasi sõites jäi naisele silma BMW e30 kabrio, mis omakord viis auto24-s kabriote sirvimiseni ning vähem kui 24h hiljem olingi Mazda MX-5 omanik. Netist sai natuke uuritud, seega täiesti pea ees tulle ei hüpanud, kuid siiski on palju tundmatust veel ees. Auto sai ostetud suve ja hobipilliks, seega nokitsemine nutma ei aja. Kaalutletud risk, kuid arvan, et nii palju ma sellega ei hävi kui B8 kerega 2.0 tdi Audiga.
Teema eesmärk ongi rohkem teadmiste omandamine. Näiteks ei tea ma grammigi sellest, mis ettevõtte juppi külge panna kui midagi puruneb ning millest peaks just kui kulutulest eemale hoidma.
Auto ise on suht bone-stock, kui velg ja madaldus (vist) välja arvata.
Küljes on pakiraam, el aknad, tagumine udutuli.
Autost endast:
* 1.6 @ 85kw
* 1992 aasta
* Katus on väga heas seisus, rebendid ja lekked puuduvad.
* Kerel vasaku küljekarbi juures suurem roostemull.
* Tagumistel tiivakaartel seespool mõned pisemad roostemullid.
* Miskit kiuksub sõites. Kohapeal ei kiuksu, lükates ka mitte.
* Roolivõimu õli vist kaob natuke kuhugi. Kiuksuga seotud?
* Rihmad, rullid ja filtrid lähevad see nädal vahetusse.
* Sisu terve, aga istmete külgtoed natuke laiaks istutud.
* Üle värvitud pleekinud värvi tõttu - töö kvaliteet = saksa porno.
* Põhja alt valdavalt ilus. Üksikutes kohtades pindmine rooste.
* Paar korda on "hapniku kinni tõmmanud" ning välja surnud või lihtsalt jõu kaotanud. Käivitamine pikk. Küttefilter? Küünlad? Jagaja vms?
* Kerge tiks vms. Naise autol (Dual VVT-i Yaris) on analoogne, aga seal esindus ütles, et see on OK. Mind häirib. Pole nagu klapitirin, aga see pole ju normaalne?
* Amordiring on ilmselt surnud (tagumised kindlasti).
* Puksid tunduvad valdavas enamuses kehvemapoolses (muidugi see on minu suhteliselt kriitilisele silmale). Välimised rooliotsad ilmselt Juunis juba vahetusse. Samas auto ei kisu, uju, rool ei loksu jne.
Oskab keegi ülalmainitud probleemide kohta midagi kosta?
Nägin ka mingit ostukuulutust, kus pigem välditi alla 1993 aasta mudelit. Kas selleks on mingi kõigile teatud põhjus?
Paar pilti ka:
Ja kohustuslik pilt ka: