2. leht 2-st

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 06 Apr 2016, 10:32
Postitas KuldarA
Reimps:
MX-5ga Eesti talves sõitmine on küll masohism, eriti esimese 2 generatsiooniga, kuna sool teeb päris kiirelt oma töö.

Teemasse ka:
Kena auto oled leidnud. Kui huvi one tire fire millegi parema vastu vahetada, siis võid kirjutada, jääb üks täiesti toimiv visco LSD lähiaajal üle. 1.6 85kW mootori puhul on see bolt on ja midagi peale selle vahetama ei pea.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 06 Apr 2016, 15:00
Postitas ndrk
täitsa hästi istub, mina olen sammuti seda meelt et tagant võiks 10-15mm tõsta. Suvel ikka juhtub, et keegi istub kürval ja kast või paar õlut on pagasiruumis. Siis läheb tagaots võrreldes ninaga veel madalamale.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 08 Apr 2016, 11:32
Postitas rrait
reimps kirjutas:Oled rooste osas ka kuskilt osast järgi aidanud? Sul vist muidugi seisab talviti, ma nüüd esimese talve sain ära sõidetud ja veidi ühtkomateist võiks teha, aga kogemust sellise pudruga null.


Ei ole midagi teinud ning tundub, et varem ka pole tehtud. Parema külje äravoolu juurest on mädane koht täitsa olemas, aga sellega tegelen siis kui keretöödega läheb tegelemiseks. Tagatiiva L-profiili juures on ka mõned mullid. Mul on pigem probleemiks tuhmunud värv, mida tuleb paintrestoreriga iga kuu üle käia, et auto poleks roosa. Muidugi tuleks ka seina äärde panna see mees, kes selle auto kunagi üle värvis.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 08 Apr 2016, 13:00
Postitas Mel
Ehk ràágid tàpsemalt mis tu maaler valesti teinud? Olen ise ka veidi keretöödega kursis ja ega see vàga meelis tööde hulka ei kuulu. Eks need mat. jne. on ja ei ole ka kallimad kvaliteetsemaid ei raatsita osta ja siis tekibki mingiaeg mingi x olukord :D 1 tobedamaid asju on järel kuivamine.Seeet oli juttu millega katust määrida oma cabrio kasutan Merelõvi saapa viksi

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 23 Apr 2016, 21:11
Postitas rrait
Põhiprobleem on selles, et alt pole matistatud ilmselt üldse. Autolt pole isegi kergelt eemaldatavaid detaile ära võetud, teip on rokkinud. Tihendeid pole eemaldatud ega eemale tõmmatud. Katmisega pole vaeva nähtud, tolmu on lennanud ka katmata kohtadele. Uste vahedest on värv sisse tolmanud. Ilmselt pole eemaldatud kerelt keemia jääke ning värv pole kinni jäänud. Kiblvitäkked on tuimalt üle värvitud ja "auke" pole viitsitud töödelda.

Rääkimata mootoriruumi ja pagassi värvimisest, mida ei tehtud. Värv on ka vist odav, sest kuidagi pleekinud on.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 24 Apr 2016, 00:25
Postitas Mel
rrait kirjutas:

* Üle värvitud pleekinud värvi tõttu - töö kvaliteet = saksa porno.


Küllap jäi see mul enne küsimuse esitamist märkamata :( Et nii ull olu x seda ei osanud küll oodata.Teipimine kui selline on ikka omaette rituaal,mis võtab suht suure osa ajast ja seda reeglina tuleb teha ikka mitu korda,ennem kui jõuab värvimiseni.Keevitus pritsmed,krundi jne.kõik need võivad kahjustada misiganes detaile,mida ei tohiks lubada,rääkimata värvist.
Punane vist ongi kõige rohkem päikse poolest tundlikum. :wtf:

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 24 Apr 2016, 12:13
Postitas rrait
:thumbup: keegi loeb ja saab targemaks. Paljud eeldavad et must on kõige hullem. Ise arvan et kui see auto uue värvi saab, siis uue mx5 punase. Aga õnneks on tee sinna pikk, saab veel 100 korda ümber mõelda.

Muid tegevusi ja rahaauke piisavalt, et mazda tagumiseks prioriteediks muutuks.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 11 Mai 2016, 10:35
Postitas rrait
Eelmise aasta puterdamine on ära kadunud ning nüüd kui olen sõitnud natuke ka nende TA-TECHNIX-itega võin öelda, et kindlasti parem kui kulunud vedrustusega. Lamavatest politseinikest üle sõites peab olema natuke rahulikum olema ning väga auklikel teedel on natuke bumpy. POle hullu, käib ka.

Enam ei saa parkida nii, et ajad rattad vastu äärekivi. Vahet pole kumb ots ees pargid, vastu läheb midagi muud enne rattaid. Peale auto puhastamist viitsisin isegi numbri korralikult ette panna (enne oli teip, viltu ja keskmest väljas).

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 15 Mai 2016, 17:27
Postitas rrait
Mel kirjutas:Mis Tapal ära tehti ?



Ei saanud aru.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 15 Mai 2016, 20:34
Postitas Mel
rrait kirjutas: See NV liigub punane punn Tapale ära ja siis valmis seiklusteks.



:)

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 15 Mai 2016, 22:30
Postitas rrait
Ma olen Võrust pärit ning enamus ajast on auto seal. Nüüd pesitseb Tapal, kus ma enamus ajast viibin. Saab rohkem sõita kui 1-2 korda kuus sõita. Samas pole Tapal pm ühtegi tööriista, seega autoga mingeid arenguid pole tulemas. Lihtsalt on hea käia sõitmas nädalavahetusel ja peale tööd.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 19 Mai 2016, 09:21
Postitas ndrk
Suvel tulebki tööriistad kuuris hoida ja autot nautida.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 10 Juun 2016, 06:48
Postitas rrait
Hommikuti on külma mootoriga bensiini hais üleval ning soojaks saamise eel hakkavad pöörded kõikuma 0 ja 2000 vahel ning tahab välja surra. Korralikult peab meelitama et sõita. Sidurit väga alla ei tohi vajutada ilma gaasitamata, muidu jäädki ristmikule. Paar korda on juba ebameeldivasse olukorda jätnud. Lihtsalt sureb välja ja enam ei käivitu. Juhtub alati siis kui seieri järgi peaks temperatuur olema 70 ja 90 vahel. Kuivalt ketrab ja bensiini haisu terve ilm täis. Käima lükata pole võimalik, aga siis kui mootori temperatuur alla läheb läheb kerge turtsatusega käima. Siis tuleb taas sellest soojenemiseelsest seisust üle meelitada ja sõidab nagu kellavärk.

Kellelgi ideesid? Lambda?

Paar pilti ka:
Pilt
Pilt

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 10 Juun 2016, 07:39
Postitas tomkulibin
Jahutusvedeliku tase? Jahutusvedeliku temp andur? Tühikäigu mootor?
Veakoode oled proovinud vaadata?

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 10 Juun 2016, 16:47
Postitas ndrk
See mure hakkas nüüd niiske ja vihmase ilmaga või on üleüldse?

Ma ütleksin paar asja:

* Süütejuhtmed / küünlad - lihtsalt vaheta välja, kui pole seda hiljuti teinud
* Õhukulu lugeja - väta vahelt välja ja lase traadid kontaktipuhastajaga üle. Suruõhk takka.
* Vända/nuka andur - Ei oska defekteerimise kohta kommenteerida
* vee temp andur - ühenda pistik tagant ära ja vaata mis teeb. Kui eriliselt ei muutu miski, on vigane

NB! Lamda laseb autol käima minna ilusasti. Lihtsalt ta hoiab segu suht rikkana ja seetõttu vahel hakkab puterdama sidurit vajutades. Minu auto sõitis terve üleelmise suve nii, et lamda oli tagant lahti ühendatud. erilisi muresi polnud seoses sellega.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 11 Juun 2016, 14:46
Postitas KuldarA
Küünlad ja juhtmed on selline hoolduse teema, aga nende puhul temperatuurist see asi otseselt ei olene. Tüüpiline on MX-5te puhul, et kui emb-kumb vahetust vajab, siis kipub madala pöördega jõnksutama.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 08 Juul 2016, 11:27
Postitas rrait
Vahetasin küünlad ära, eile sai ka test-drive tehtud, siis enam ei jukerdanud.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 30 Sept 2016, 22:45
Postitas rrait
Umbes nädalake tagasi sain juubelikõne isale kes teavitas et ülevaatusel kāidud ja kõik korras aga linnas tiiru tehes keeras mu sõber isale ette. Seati versioon Sharanist kaotas parema eesmise nurga. Mazdal vasakul eesmiselt veljelt hammustas tüki, poritiib rullis, eesmine gabariit puruks ja stangel kraapsud.

Kindlustuse kaudu läheb remonti umbes kuu pärast.

Re: Mazda mx-5 rrait

PostitusPostitatud: 03 Okt 2016, 00:07
Postitas reimps
Vähemalt õnnelik ajastus, suvel ilma Miatata on oluliselt nutusem.