1. leht 1-st

Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 04 Apr 2016, 19:47
Postitas Gorilla
Tere,

Impulsiivselt sai otsustatud ka üks päris auto osta. Nimelt oli turul üks eriti hale, väike, traumatiseeritud MX-6, mis pani südame verest tilkuma. Taksole tagant sisse sõitnud, elektroonika natuke põles teisel käivitusel armatuuri alt, kesklukk kaput, signa kaput, kere on taastatav. Algsel koristamisel leitud vähemalt 5 niisket vasaku jala sokki ja 2kg rannast korjatud kive.

Algne seis 1
Algne seis 2
Algne seis 3
Algne seis 4

Nüüd on ta juba jõudsalt rehabilitatsiooni protsessis ja õnnelikum.

Kosmeetika algab
Hakkab looma
Teistega koos juba mängimas

Mazdaabi kaudu sai talle kasutatud esitule, tiiva ja tutika kapoti. Ootan veel Saksast suunatuld. Lootus ta ikka viisakaks teha.

Tegemist tahab veel:
1.kokkuvõtvalt kõik

Soovige edu.

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 04 Apr 2016, 21:33
Postitas Mel
Gorilla kirjutas:
Nüüd on ta juba jõudsalt rehabilitatsiooni protsessis ja õnnelikum.



Teretere.
Algseis niiväga hull polnudki,tu massin väga teretulnud,muidu palju MX siit juba läind,putita ja silita siis teist :)
Ikka Kotiga edu ja muretuid km

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 29 Apr 2016, 15:12
Postitas Gorilla
Vahepeal sai auto koju toodud ja tuttuued papud alla. Ajutiselt terasveljele ja R15 sest auto on piisavalt jäik. Nimistu mõnedest probleemidest ja vajalikeks tegemistest oleks järgnev:

Klaasipesuvoolikute liitmikud
Õlivahetus
Tosoolivahetus
Karteripõhja kontroll (mõlki sõidetud ja niiske)
Summuti sukk katki
Õhuvõtu lõdvikud katkised, sh. pärast õhulugejat
Esimesed amordikannud läbivate aukudega
Jooks vildakas
Juhipoolse tagumise tiivakaare kehv konditsioon
Kundepoolse karbi tagumine ots läbivalt roostes
Mittetöötav audiosüsteem
Streikivad elektriaknad
Käigukangi hoovastik on väga lõtv
Tagaluuk käib lahti ainult seestpoolt
Tagatuli katki
Piduriklotsid kehvad
Ühtegi korralikku võtit pole, mõlemad murdumise äärel
Klappide poolne heli kohati lagisev
Juhiiste räbal
+veel mustmiljon asja mis hetkel meelde ei tule

Pildil tundub palju tervem kui tekstis :shifty:

Pilt

Hetkel kulud ca. 800 eurorubla kanti. See suvi tahaks ta saada niivõrd-kuivõrd tööle, järgmiseks suveks ka kenaks.

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 29 Apr 2016, 20:52
Postitas Mel
http://www.upload.ee/image/5703564/P_20 ... 164655.jpg
Kus need läbivad rooste kohad on,kändudel?

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 29 Apr 2016, 22:14
Postitas Gorilla
Paar kartuliga tehtud pilti. Amort läbi tungimas ei ole kuid silma riivab küll.
Pilt
Pilt

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 29 Apr 2016, 23:19
Postitas Mel
Gorilla kirjutas:t
Esimesed amordikannud läbivate aukudega
Jooks vildakas
.


Ma niikui arvasin,et siin äkki seos :wtf:

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 30 Mai 2016, 10:06
Postitas Gorilla
Mõnisada Km nüüd teisega ka sõidetud. Elektriaknad on ise ära paranenud ning esipidurid on taastatud. Vahetatud said ka žarniirid, mida oli vahva teha, kuna kinni on nad nii splindi, rooste kui ka keevitusega. Viimase sõiduga läks aga midagi nihu ning nüüd vilistab igas kurvis rehvi.
Pilt
Ka Pilt

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 30 Mai 2016, 16:06
Postitas Mel
Tubli poiss ikka hea ise putitada kuda kere maast lahti said kannatab veel tõsta karbi servast?

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 31 Mai 2016, 18:49
Postitas Gorilla
Karbi serv peaks kannatama kuid on kombeks tõsta poolraamist (vist nii kutsutakse).

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 01 Juun 2016, 10:07
Postitas Mel
Poolraamid nende tõstmistega x paras jama kõikse etem vast ikka silla talast :) Siis on kindel et ei tee kerele liiga asee tegelt niisama öeldud...

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 20 Juun 2016, 10:46
Postitas Gorilla
Vahepeal sai auto endale uue Kati'i (mingi bemmi oma) sest vana oli eelmine omanik tühjaks peksnud ning sai ka lõigatud uued tihendid summuti sektsioonidele, sest neid lihtsalt Polnud. Sai tagumise väljalaske kollektori ühe poldi ots ära murtud, kuid loodan et jäi piisavalt keeret välja, et vahetama ei pea. Vahetatud žarniirid tegid ka tempu. Sisse pressitult mõtlesin et kärab kah aga mõlemad küljel vajusid õõtsad neist üle ja lõhkusid nad ära ning sai kummivilinaga koju sõidetud. Ehk siis õõtsad kaenla alla ja töökoja poole, et uued-uued žarniirid punktida kohale... aga ohhei... kundepoolse õõtsa tagumine puks on keevitatud autole külge, murtud puksi poldi tõttu. Terve inime seda autot taastada ei prooviks. :crazy:
Lootus on, et loodust vähem reostav ning vähe vaiksem auto on jaanipäevaks olemas jälle (kere ikka si**).
Küll aga jääb auto taastamine seisma aastakeseks alates Juulist... Täpsemalt 8 või 11 kuud...
Kuna puuduvad ka märgid autole, siis pidi improviseerima, et vesi aukudest sisse ei jookseks.
Pilt

Re: Mazda MX-6 2.5L 24v 94a. Gorilla

PostitusPostitatud: 21 Juun 2016, 13:36
Postitas Mel
Kui kaheposti tõstukil saab veel uksi avada sulgeda norm pole kerel ullu :)