2. leht 2-st

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 25 Mai 2017, 13:12
Postitas kulles
No luukidesse tuleb ikka mõistusega lasta. Ma olen sisekatted maha võtnud ja siis detailselt lasknud.

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 25 Mai 2017, 13:25
Postitas Mel
Seda ei oska kommida kui palju on paras ma virutan ka ikka niiet sätin pragude ja aukude alla topsikud et kallist kraami kaduma ei läheks. Ja suvel kuumaga see kipub hakkama elama nhjh luukidega võiks tõesti vbl tagasi hoida. Aga parem olgu õli nired kui rebane see mudugi iga enda asi. Tehases on õlitus auke tehtud pääris palju mõned on põranda mati all peidus et igale poole ligi pääseda selleks tuleb peris palju lammutada.Kui enam mingiaeg välja ei immitse siis paras aeg sama tegevust uuendada jne jääbki kestma mõnda kohta kas siis värvi mastiikat vaha ja sõidad rahus pool milli. Pm peaks ennem mootor otsa saama kui kere kui teeks nii :D Ega tpäe pole see kestvus enam oluline uued käulad tulevad unnikus peale pole muud kui maksa liisingut ja rem.arveid

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 22 Juul 2017, 00:09
Postitas E3RIK
Vahepeal on läbi käinud mõtteid ja läbi viidud tegevusi.
Olen päris pikalt mõelnud selle peale, et võiks teha autol summuti heli sportlikumaks. Palju sai mõeldud selle peale, et võib-olla hakkab see "sportlik" heli peagi ära tüütama ning võib-olla on see liiga vali ka. Uurisin välja, kui palju see võib DB-HP-s umbes maksma minna (kõige tagasihoidlikum variant). Selgus, et rohkem kui ma arvasin (ja rohkem kui pidasin mõistlikuks), seega jäi see hetkel veel mõtteks. Kui kunagi tekib mõte, et tasub sellise raha eest sellist asja teha, siis läheb võib-olla tegemisse. Samal päeval kui hinna teada sain, siis avastasin, et keegi oli parklas minu auto ukse kergelt ära rihtinud, seega tuli arvestada, et ka see võib tekitada kulutusi. Kolmel kõrgusel on sama mustriga kriim, pluss mõlgid on ka sees, üks neist on suurem, see paistab kaugemalt silma kui valgus peegeldub sealt teist moodi. Õnneks kasko on olemas, seega tuleb 650€-st ise maksta tsipa alla kolmandiku. Enamasti üritan parkida ikka parkla kaugemates nurkades, kuid see ei garanteeri seda, et auto kellelegi ette ei jää.
Ühel päeval tegin ära kaks muudatust. Kõigepealt vahetasin tagumise Mazda märgi natuke teistsugusema Mazda märgi vastu. Samal ajal paigutasin pakiruumi luugile polstri taha mürasummutuse kihte. Eesmärk oli see, et luuki kinni tõmmates käiks vaiksem ja pehmem heli. Eesmärk õnnestus, nüüd on mõttes, et kleebiks matte ka teistesse kohtadesse, näiteks ustesse. Ma veel ei tea, kui lihtne on näiteks ustelt paneele ohutult lahti võtta.
Pilt
Pilt
Kunagi kirjutasin, et otsin juhiuksele paneeli käetoe sisse katet. Vahepeal otsisin, siis selgus et näiteks vanema generatsiooni oma sinna ei sobi. Nüüd meisterdasin selle ise valmis. See on selline et püsib ilusti oma pesas. Kui vaja, siis saab selle lihtsasti sealt kätte. Katsin selle kunstnahaga, näeb välja nagu see peakski seal olema.
Pilt
Ühe väikse asjana tellisin auto katuseraami pesade katteid, sest üks oli imekombel jalga lasknud.
Üks asi, millest olen unustanud varem kirjutada. Eelmisel aastal suverehvidega sõites kui autos oli soe, siis hakkas midagi väikse vibratsiooni peale klõbisema. Kui tee ei olnud sile, siis pidevalt klõbistas. Talvel esinduses käies rääkisin sellest, siis lõigati laest tagaistuja peakohalt (kust see heli kostus) tüübleid lühemaks. Enam pärast seda pole midagi kuulda olnud. Asi oli olnud selles, et temperatuuri muutusega midagi nihkus ning tüüblid hakkasid vastu tagaklaasi äärt hõõruma (umbes selline jutt on sellest meelde jäänud).
Hetkel ootan järgmiseid detaile mis järjest tulevad, mõne asja ühildan kasko remondiga.
Pilt

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 08 Sept 2017, 23:07
Postitas E3RIK
Kindlustuse remont on möödas, auto uks on jälle sile. Ega mõlgid eriti suured polnudki, mõned ei hakkaks selle pärast pead vaevamagi, aga mulle meeldib ilma mõlkideta rohkem :) . Ühe lisatööna lasin vahetada ka ühe kummi-/plastikliistu, mis asetses samal uksel klaasi all ääres. Talvel kaabitsaga klaasi kraapides jäi kaabits koguaeg selle vahele kinni ja lõhkus seda liistu veelgi. Nüüd on see korras, aga vaatasin et kundepoolsel uksel on sama seis, varsti lasen selle ka ära vahetada.
Pilt
Samal ajal värviti ära ka lip spoiler, mis sai varem tellitud. Tööd teostati AMMECO AUTOs ja töö oli korralik. Ühe asjana paigaldasin tagastangele alla äärde väiksed kummist „liistud“, mis sai netist tellitud. Nende külgepanek mul ebaõnnestus, nüüd on need natuke loperguselt. Lõuna-Eesti põllul (mitte samas kohas mis pildil :D ) sõites tulid nendel otsad lahti ka. Kui aega leian, siis võtan need ära, aga veel ei tea kas panen hiljem uuesti, aga sel juhul juba sirgelt. Pole veel 100% kindel, kas need sobivad sinna, sest kujutasin tulemust ette natuke teistmoodi. Mul on veel olemas seda liistu selleks, et ka esistangele panna, aga seal ilmnes väike takistus ning pole veel välja mõelnud, kuidas see ühest kohast kinnitada.
Pilt

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 24 Sept 2017, 23:55
Postitas E3RIK
Vahepeal käisin Mazdaabis (Mustamäel). Alguses kartsin, et mis saama hakkab, kuna lugesin siit samast foorumist, kuidas üks või teine külastaja sai sealt halvad kogemused kaubapeale. Mina isiklikult sain sealt ainult häid kogemusi. Lähen sinna ka teinekord. Kui viimati Inchcapes käisin, siis pakuti pärast välja tööd, mida võiks järgmisel korral teostada. Kuna summa kokku oleks tulnud mitu korda rohkem kui tavaliselt, siis otsustasin lasta teha igasugused lisatööd Mazdaabis ja tavalise hoolduse lasen teha Inchcapes (et saaks seal ka märgi kirja). Kuna talvel külma ilmaga autot tööle pannes oli paaril esimesel minutil kuulda õrna vilinat, siis kahtlustasin, et mootoririhmad on väsinud. Inchcapes öeldi, et pigem on summuti koonustihend väsinud ja järgmisel korral võib selle ära vahetada ning mootoririhmad võib ka siis vahetada. Muuhulgas said need mõlemad tööd nüüd Mazdaabis tehtud. Kokkuhoid oli suur.
Lisaks nendele asjadele lasin panna kundepoolsele uksele uue tihendi (see millest eelmisel korral kirjutasin), nüüd näeb terve ring viisakas välja. Auto ostmisest saati, juhipoolne tagauks ei püsinud iseseisvalt lahti. Mazdaabis vahetati piiraja ära ja nüüd on harjumatult mugav, kui midagi tahaistmele panen, siis ei vaju uks kinni.
Tellisin ka nanovaha, mille kandsin klaasidele. Nüüd on omaette vaatemäng, kuidas veetilgad jooksevad üle klaasi ilma kojamehi kasutamata. Loodetavasti aitab see talvel lihtsamalt teostada ka klaaside kraapimist jääst.
Alles mõni päev tagasi sai autole Krown korrosioonitöötlus tehtud. Seisukord oli üsna hea, aga eks põhja all oli seda aastatega juba arenenud ka.
Talv tasapisi läheneb. Vaikselt käivad juba mõtted, et talveveljed võiks saada omale uue tooni. Kõige mõttekam oleks võõbata need pulbervärviga. Kui keegi teab soovitada Tallinnas mõnda asutust, kes seda teeb (koos ettevalmistusega), siis võib anda teada.

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 25 Sept 2017, 10:29
Postitas psyaddict
tore vaadata kuidas auto eest hoolitsetakse, kenad pildid samuti :thumbup:
Mustamäe Mazda Abis olen ise ka käinud, siiamaani rahule jäänud, ainuke asi, et tuleb jah öelda kindlad asjad mis vaja ära teha ja mitte rohkem, muidu krutivad kõvasti hinda juurde, kui ütled, et vaadake muu ka üle vms..
Ma võin pulbervärvi asja uurida mul sõber tegeleb.. võibolla siis võtan enda veljed ka alt juba..

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 09 Dets 2017, 01:13
Postitas E3RIK
Ma pole pikalt midagi kirjutanud, sest soov oli koos jutuga ka üks pilt lisada, kuid normaalse pildi tegemiseks oli vaja aega ja head juhust.

Teist aastat järjest suutsin sügisese rehvivahetuse planeerida juhuslikult esimese lume saabumise päevale. Nädal enne rehvivahetust viisin veljed värvimisse ning pidin nendele järgi minema läbi lume ja tuisu, et rehvid planeeritud päeval ära vahetada. Vanad veljed olid tegelikult täiesti sirged ja ilma kraapsudeta, lihtsalt plastikust kapslid olid nii väsinud, et nendelt oli enamus värv maha kulunud. Otsustasin siis veljed lasta tervenisti üle värvida.

Rehvivahetuses öeldi, et üks pidur on peal ja on päris kuumaks läinud. Panin siis kohe aja MazdaAbisse ning auto läks esimesel võimalusel sinna. Täpsemalt uurides selgus, et mõlemad esipidurid olid halvas seisus. Päris täpselt enam peast ei mäleta, aga mõlema esimese pidurisadula kolvid oli vist kinni roostetanud. Lõpuks tehtid ära kõikidele piduritele suurem hooldus. Pidurite töös oli enne ja pärast hooldust tunda suurt erinevust. Lisaks sellele lasin neil sama hooga pakiruumi amordid ära vahetada, sest müraisolatsioon ja spoiler tegid luugi raskemaks. Luuk liigub ka nüüd nii mugavalt nagu uuel autol.

Nüüd käisin autoga Inchcapes iga-aastasel hooldusel ning seal tehti seekord suuremat sorti hooldus. Teel sinna tegin siis ühe kiire pildi, et oleks ülevaade, kuidas auto näeb välja üle võõbatud velgedega. Jah, värviks valisin läikiva musta. Mina olen rahul.
Pilt

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 09 Dets 2017, 10:54
Postitas eksole
Äge

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 09 Mär 2018, 23:58
Postitas E3RIK
Ega vahepeal pole ma autoga suurt midagi teinud, mis vääriks mainimist. Soojad ilmad lähenevad ning kevadeks/suveks on palju plaane tehtud. Täpsemalt tuleb jutuks siis, kui see aeg lähemale jõuab.
Talvel kõvemate külmakraadidega, kui auto oli seisnud terve öö või päeva, juhtus nii, et kui uksi lahti tahtsin teha, siis juhiukse lukk ei tahtnud avaneda. Pidin päris mitu korda autot lukku ja lahti klõpsutama, kuni juhiukse lukk avanes. Pärast esimest avanemist liikus lukk jälle kenasti kinni-lahti. Sellel polnud ka vahet, kas keerata lukku võtmega või klõpsutada nuppu. Kas keegi oskab pakkuda, mis võib olla viga ja kas näiteks mingisugune jubina ümbervahetamine võib mind säästa järgmisel talvel sellest probleemist? Õnneks juhtus see talve jooksul ainult mõned korrad. Ega asi ei saa olla selles, et sügisel pihustati auto uksed seestpoolt korrosioonikaitsevahendiga ja suure külmaga see jäätus detailide vahel ära?
Seniks paar pilti.
Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 10 Mär 2018, 17:55
Postitas Mel
E3RIK kirjutas:Alles mõni päev tagasi sai autole Krown korrosioonitöötlus tehtud. Seisukord oli üsna hea, aga eks põhja all oli seda aastatega juba arenenud ka.


Ahoi.
Palju ka € küsitakse tolle töötlusest ja kas intskeip ikka aktsepteerib :)

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 10 Mär 2018, 23:32
Postitas E3RIK
Mel kirjutas:
E3RIK kirjutas:Alles mõni päev tagasi sai autole Krown korrosioonitöötlus tehtud. Seisukord oli üsna hea, aga eks põhja all oli seda aastatega juba arenenud ka.


Ahoi.
Palju ka € küsitakse tolle töötlusest ja kas intskeip ikka aktsepteerib :)


Hinnaks on muidu 179€, aga lugesin kusagilt Mazdaklubi lehelt, et Krown lubas teha Mazdaklubilistele soodukat. Küsisin siis, et kas see pakkumine veel kehtib. Selle peale tegid nad hinna paremaks.
Ma ei tea küll, et Inchcapel sellega probleeme oleks. Isegi 10a keregarantii on lõppenud. Nüüd tuleb teha enda poolt kõik, et auto hästi säiliks.

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 03 Apr 2018, 23:36
Postitas E3RIK
Väike vahekokkuvõte lõppenud/lõppevast talvest, enne selle aasta esimesi muutusi. Alles hiljuti meenus mulle, et eelmisel talvel oli jaheda ilmaga peale auto käivitamist alati mõnda aega vilinat kuulda, nüüd enam mitte. Seega oli kasu sellest, et suvel summutitihendi lasin ära vahetada. Igaks juhuks lasin vahetada ka siis rihmad. Hakkasin siis veel mõtlema, mida ma eelmisel aastal tegin, et talv paremini üle elada. Tänu plastikliistude vahetusele akende ääres ei jäänud talvel klaase jääst puhastades kaabits katkise liistu vahele enam kinni. Sügise saabudes katsin auto klaasid nanokihiga. Kõige suurem pluss oli sellel minu jaoks see, et talvel oli klaase palju lihtsam jääst puhastada. Tundub, et jää ei olnud klaasi küljes nii kõvasti kinni, siis läks puhastamine kiiremini ja lihtsamini. Üks muudatus on siiski jõudnud vahepeal Mazdaga toimuda. Alles mitte väga palju aega tagasi lendas maanteel ees oleva auto ratta alt minu auto esiklaasi kivi, mis jättis otse juhi vaatevälja täkke. Kuna öeldi, et päris ära ei ole võimalik seda vigastust peita, siis otsustasin klaasivahetuse kasuks. Kulu oli minu jaoks 0, aga kahjuks jäin ilma nanokaitsest esiklaasil.
Üsnapea on oodata järgmist muudatust, aga seda muudatust on ainult kõrvaga kuulda. Visuaalselt jääb kõik enamvähem samaks. Täpsemalt juba siis, kui see ära tehakse.

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 18 Apr 2018, 23:24
Postitas E3RIK
Ilmad on juba kevadised, järgmisel nädalal lähevad lõpuks suverehvid ka alla. Vaikselt jätkan juba auto ehitamisega. Esimene plaan, muuta auto häält vingemaks, sai viimasel hetkel ära jäetud. Ma ei tea kas saab öelda, et pandi mõistus pähe, aga summutite vahetus resode vastu oleks teinud sõidud arvatavasti ebamugavamaks, sest teatud pööretega oleks kosta valju kuminat. Praegu jäi see tegemata. Kuna mõtteid on veel palju, siis tegutsesin kohe edasi. Olen pikalt mõelnud autole lisada LED päevatuled. Nüüd sai see siis tehtud. Küljes need on, aga nendega on veel tegemist. Kõigepealt tuleb lasta Mazda esinduses teha autole väike tarkvara update, et need tuled selle autoga automaatselt töötaksid. Tuledel on see funktsioon olemas. Pärast seda tuleb veel ühed kaablid ka ümber tõsta ja siis on kõik sellega valmis. Mulle väga meeldib auto väljanägemine koos uute LED tuledega, kuigi sellega on läinud üle kivide ja kändude.

Täpselt veel ei tea, mida ma kohe järgmisena ette võtan, aga üks idee on osta ette uued madaldusvedrud, sest esimesed koopavahed on suuremad kui tagumised ja prooviksin õnne teiste vedrudega. Ehk läheb võrdsemaks. Taga on kõrgus täpselt nii palju kui olema peaks. Viimase aja idee oleks panna velgedele vahele ka flantsid, aga jälle kui paksud, et näeks välja võimalikult ideaalne? Leidsin näiteks ühed 20mm, aga kas nendega rattad koopast liiga palju välja ei jää? Raske on mõõta ja hinnata.

Lisaks kõikidele teistele plaanidele, tahaks veel auto esiosa muuta erilisemaks. Kõige lihtsam tundub olevat osta uus esivõre. Kõige rohkem meeldiks mulle SELLINE, aga leidsin ainult ühe koha kust seda osta saab. Suhtlesin Japanparts-ist Yukiga. Ta ei garanteeri, et see võre minu autole külge sobib. Mõtteid? Millised on võimalused? Auto küljes näeks see välja umbes SELLINE.

Viimase asjana sain ükspäev üllatuse, kui päeval kaubanduskeskuse parklas oli keegi minu auto kallal vandaalitsenud. Auto ühel küljel on kriimud ja küljepeegel oli ka siis tagurpidi lükatud/löödud. Teise autoga ei oleks võimalik sellised kahjustusi teha. Kahjuks kaamerad sinna ei ulatu. Kaskoga ei suhelnud, sest alles lasin klaasi vahetada ja ei taha nende „kuldkliendiks“ saada. Loodan, et kriimud saab poleerimisega ära. Sellest suhtlen veel spetsialistidega.

Mõtteid on veel, aga ma ei hakka romaani ka siia kirjutama :)

Pilt

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 12 Mai 2018, 14:29
Postitas justin.keiss
Kõige rohkem meeldiks mulle SELLINE, aga leidsin ainult ühe koha kust seda osta saab. Suhtlesin Japanparts-ist Yukiga. Ta ei garanteeri, et see võre minu autole külge sobib. Mõtteid? Millised on võimalused? Auto küljes näeks see välja umbes SELLINE.


FL eelsel (kuni 2005) on jah teine võre ja sinu stangega ei sobi. Väiksed erinevused on kujus.

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 13 Mai 2018, 22:43
Postitas E3RIK
justin.keiss kirjutas:
Kõige rohkem meeldiks mulle SELLINE, aga leidsin ainult ühe koha kust seda osta saab. Suhtlesin Japanparts-ist Yukiga. Ta ei garanteeri, et see võre minu autole külge sobib. Mõtteid? Millised on võimalused? Auto küljes näeks see välja umbes SELLINE.


FL eelsel (kuni 2005) on jah teine võre ja sinu stangega ei sobi. Väiksed erinevused on kujus.


Uuendasin eelmise postituse linki, sest see ei avanenud korrektselt. Ma arvan, et see toode ei ole mõleldud FL eelsele autole. See on pigem FL GT, kirjas on "Only for GGEP Hatchback". Nüüd ei teagi, kas eraldi GT võre sobitub tavalisele faceliftile.

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 14 Mai 2018, 06:57
Postitas justin.keiss
Siis ongi põhjust gt stange sebida. :)

Re: Mazda 6 Touring 2.0 2007 - E3RIK

PostitusPostitatud: 17 Juul 2018, 19:51
Postitas E3RIK
Vahepeal on olnud aega autoga tegeleda, seega on toimunud palju muudatusi.
LED päevatuled, mis sai kevadel auto külge installeeritud töötavad nüüd automaatselt. Käisin Eurostautos, seal uuriti ja selgus, et sellel autol polegi sellist funktsiooni, mis võimaldaks lisatud päevatuled automaatseks teha. Selle asemel lasin juhtmed ümber tõsta nii, et päevatuled lähevad kindlale režiimile üle vastavalt auto valgussensorile, mis muidu reguleerib spidomeetri valgust.

Hiljuti sai kätte võetud ja päevatulede asetsust muudetud. Kuna need olid minu jaoks liiga palju otsapidi stange vahelt väljas, siis kergitasin autot tungrauale ja hakkasin nikerdama. Uuesti seda tööd ei tahaks läbi teha, sellega läks aega kokku pool päeva. Kõige suurema osa ajast võttis esimese „udutule katte“ eemaldamine koos päevatulega ning jubina ehitamine, mis hoiaks tuld õiges kohas.

Ühel heal päeval ühildasin kaks tööd, üks oli kriimude välja poleerimine (mida ma kevadel mainisin). Õnneks kriimud ei olnud sügavad, nendest sai lahti. Teiseks tööks oli esitulede taastamine. Kuna tulede poleerimisega on effekt ajutine, siis lasin teha taastamise koos lakkimistega. Nüüd näevad esituled välja nagu uued.

Enne:
Pilt
Pärast:
Pilt
See veidra kujuga Mazda märk mis minu auto tagaluugil on, seda tellisin kunagi igaks juhuks kaks tükki. Vahepeal hakkas tunduma, et nende värvikatte kvaliteet ei olnud suurem asi. Kuna üks märk oli juba ajaga koledaks läinud, siis võtsin pakist välja teise, eemaldasin värvi ja panin uued kihid ise peale. Loodan, et see märk peab kauem vastu. Visuaalset näeb see välja samasugune nagu see alguses oli.

Vahepeal jõudsin jälle uued madaldusvedrud tellida. Seekord siis H&R vedrud, mis madaldavad 50mm. Eelmisel nädalal said need juba autole alla. Visuaalselt väga suurt muutust ei olnud, aga mulle meeldib nüüd lõpptulemus veelgi rohkem. Siiani pole ma aru ka saanud, et sõitmine oleks ebamugavam. Nüüd on minu endised Eibach vedrud huvilistele saadaval.

Pilt

Hetkel rohkem ei meenu, kas midagi sai veel tehtud. Aga lähiajal on veel igasuguseid tegemisi tulekul. Mitmetest tehtud muutustest pole ma veel pilte teinud, kuid küll lähiajal tuleb pildimaterjali juurde. Lõpetuseks mõni kevadisem foto:

Pilt
Pilt