Mazda 6 2.0 105kW - arxanyus
Postitatud: 05 Aug 2016, 15:36
Tegu siis 2006 aasta universaal Mazda 6-ga.
Edasi veab 2.0 105 kW diisel ja manuaaleslt vaja lapata 6 käiku.
Värvuseks siis tumelilla. Sakslased olid mingil põhjusel märkinud pruun, aga siin sai lillana kirja.
Lisadest on siis antud kliima, toonitud el aknad, el.peeglid soojendustega, istmed soojendustega, automaatsed tuled, webasto, parrot hadsfree, püsikiirusehoidja, 6 cd-ga raadio, pagasikate ja võrk, metallikvärv, veojõukotroll jne.
Teepeal hoiavad kinni hetkel 16" 205/55 suverehvid, mis istutatud originaal valuvelgedele.
Eks muidugi ostes olid all plekid, aga uued valuveljed hinnaga 50 eur tk - pole paha.
Muretuid kilomeetreid hetkeks kolme kuuga läbitud pea 10 000.
Eks kerge kontide klõbin on eest kuulda vahel.
Heli annab mõnusalt BOSE süsteem koos sinna juurde kuuluva originaal võimendi ja subwooferiga.
Istmed liiguvad manuaalselt, aga see ei olegi oluline.
Reaalne kütusekulu on keskmine ca 6.5, mis täiesti talutav. Võttes arvesse et ka suur katuseboks kasutusel.
Samas kiirteel muutub see kulu tänu boksile suuremaks
Saksas tehtud ära ka põhjakaitse.
Edasi veab 2.0 105 kW diisel ja manuaaleslt vaja lapata 6 käiku.
Värvuseks siis tumelilla. Sakslased olid mingil põhjusel märkinud pruun, aga siin sai lillana kirja.
Lisadest on siis antud kliima, toonitud el aknad, el.peeglid soojendustega, istmed soojendustega, automaatsed tuled, webasto, parrot hadsfree, püsikiirusehoidja, 6 cd-ga raadio, pagasikate ja võrk, metallikvärv, veojõukotroll jne.
Teepeal hoiavad kinni hetkel 16" 205/55 suverehvid, mis istutatud originaal valuvelgedele.
Eks muidugi ostes olid all plekid, aga uued valuveljed hinnaga 50 eur tk - pole paha.
Muretuid kilomeetreid hetkeks kolme kuuga läbitud pea 10 000.
Eks kerge kontide klõbin on eest kuulda vahel.
Heli annab mõnusalt BOSE süsteem koos sinna juurde kuuluva originaal võimendi ja subwooferiga.
Istmed liiguvad manuaalselt, aga see ei olegi oluline.
Reaalne kütusekulu on keskmine ca 6.5, mis täiesti talutav. Võttes arvesse et ka suur katuseboks kasutusel.
Samas kiirteel muutub see kulu tänu boksile suuremaks
Saksas tehtud ära ka põhjakaitse.