Ford Probe GT 95 2.5 120kw Probz
Postitatud: 10 Aug 2016, 20:07
Tere!
Minu elu teiseks autoks oli Ford Probe 2.2 GT F2T, mis sai ostetud turbo pärast See auto on mul "kilekotis" tänaseni alles, igatahes sealt alates hakkasid mulle Mazdad ja Probed meeldima.
Eelmine suvi sai ostetud selline auto:
Plaanid autoga: Tehtud, Ootel, Tegemata
Klapptulede mootorid korda teha
Airbagi aju korda teha
Kojamehe harjased välja vahetada + kojamehed värvida
Õhufilter vahetada
Uus antenn + juhe vedada
Kõrvalistuja peegel vahetada
Udutuled vahetada
Manzo väljalaskekollektor + downpipe
2.5 inch katalüsaator
Magnaflow catback (tellitud, ootan)
2x Lambda andur välja vahetada
Väljalaske kollektori tihendid
Sisselaske kollektori tihendid
MSD blaster coil 2
Uued küünlajuhtmed
NGK süüteküünlad
Mootoririhma vahetud + rullikud + pinguti
Veepump
Esitulede vahetus
Tagumiste rattakoobaste aukude lappimine
Kapott sirgeks saada
Cold air intake
Ford logo projektorid ukse sisse (olemas, ei viitsi paigaldada)
Heliisolatsioon
Uus helitehnika + juhtmestik
Juhiistme parandus
K-sport Coiloverid (kui rikkaks saan)
Klapikambrikaane tihendid
Põhjakate
Uus toonklaasi kiletamine
VÄRVIPARANDUS (kui ropult rikkaks saan)
Eelmine suvi sai kergemaid asju tehtud, talvel seisis garaažis ja sellest suvest olen jälle tegema hakanud (oleks vaja oktoobriks sõidukorda saada üv+kindlustus).
Lasin naisel natukene kapotialust pesta
Pärast enam vasak plokk ei töötanud kolises 3 silindri peal nagu traktor, siis avastasin, et keegi on HEI modi teinud sinna ja ümberaretatud juhtmestik oli kokku teibitud, mis pärast pesu oli läbimärg.
Plaanis oli rihmavahetus teha sellel suvel kuna veepump lekkis meeletult ja pingutusrulli laager oli omadega õhtal ja kolises meeletult. Asjad arenesid nii, et sai kuidagi tellitud uued kollektorid, ja kuna klapikambri kaaned lekkisid ohtralt õli, ei jäänud muud üle kui sisselaske kollektor maha lammutada, mis muutis kollektorite vahetuse ka tunduvalt lihtsamaks.
Uus kollektor vs vana:
Räägitakse, et plastikust rullikud pole head, aga ei olnud tuju laagreid välja pressida ja kestasid vahetama hakata:
Igavusest sai karteripõhi ära värvitud:
Klapikambri kaante tihendite vahetus:
Kui juba siis juba:
Vahepeal sai Garaažipõranda valamisega tegeletud, auto jäi mõneks ajaks tahaplaanile. Kuni õues värskes õhus seisis, otsustasin kütusefiltri ära vahetada.
Hetkel ootan sumpa saabumist ja tegelen ajaviiteks nipet-näpet asjadega. Lammutasin tuled laiali ja tõrjusin roostet pisut.
Olemas on 93nda USA variandi tuled mis on viisakad, minu omad ära ussitanud:
Kahjus 93nda aasta tuledel pole tulede kõrguse regulaatorit (elektrilist) ja lambid on pisut teise ehitusega. Saaksin panna terved tuled, aga klapptulede mütsid siis ei istu (lillad sinistele peale) ja peaksin panema sinised klapptule plaadid.
Minu elu teiseks autoks oli Ford Probe 2.2 GT F2T, mis sai ostetud turbo pärast See auto on mul "kilekotis" tänaseni alles, igatahes sealt alates hakkasid mulle Mazdad ja Probed meeldima.
Eelmine suvi sai ostetud selline auto:
Plaanid autoga: Tehtud, Ootel, Tegemata
Klapptulede mootorid korda teha
Airbagi aju korda teha
Kojamehe harjased välja vahetada + kojamehed värvida
Õhufilter vahetada
Uus antenn + juhe vedada
Kõrvalistuja peegel vahetada
Udutuled vahetada
Manzo väljalaskekollektor + downpipe
2.5 inch katalüsaator
Magnaflow catback (tellitud, ootan)
2x Lambda andur välja vahetada
Väljalaske kollektori tihendid
Sisselaske kollektori tihendid
MSD blaster coil 2
Uued küünlajuhtmed
NGK süüteküünlad
Mootoririhma vahetud + rullikud + pinguti
Veepump
Esitulede vahetus
Tagumiste rattakoobaste aukude lappimine
Kapott sirgeks saada
Cold air intake
Ford logo projektorid ukse sisse (olemas, ei viitsi paigaldada)
Heliisolatsioon
Uus helitehnika + juhtmestik
Juhiistme parandus
K-sport Coiloverid (kui rikkaks saan)
Klapikambrikaane tihendid
Põhjakate
Uus toonklaasi kiletamine
VÄRVIPARANDUS (kui ropult rikkaks saan)
Eelmine suvi sai kergemaid asju tehtud, talvel seisis garaažis ja sellest suvest olen jälle tegema hakanud (oleks vaja oktoobriks sõidukorda saada üv+kindlustus).
Lasin naisel natukene kapotialust pesta
Pärast enam vasak plokk ei töötanud kolises 3 silindri peal nagu traktor, siis avastasin, et keegi on HEI modi teinud sinna ja ümberaretatud juhtmestik oli kokku teibitud, mis pärast pesu oli läbimärg.
Plaanis oli rihmavahetus teha sellel suvel kuna veepump lekkis meeletult ja pingutusrulli laager oli omadega õhtal ja kolises meeletult. Asjad arenesid nii, et sai kuidagi tellitud uued kollektorid, ja kuna klapikambri kaaned lekkisid ohtralt õli, ei jäänud muud üle kui sisselaske kollektor maha lammutada, mis muutis kollektorite vahetuse ka tunduvalt lihtsamaks.
Uus kollektor vs vana:
Räägitakse, et plastikust rullikud pole head, aga ei olnud tuju laagreid välja pressida ja kestasid vahetama hakata:
Igavusest sai karteripõhi ära värvitud:
Klapikambri kaante tihendite vahetus:
Kui juba siis juba:
Vahepeal sai Garaažipõranda valamisega tegeletud, auto jäi mõneks ajaks tahaplaanile. Kuni õues värskes õhus seisis, otsustasin kütusefiltri ära vahetada.
Hetkel ootan sumpa saabumist ja tegelen ajaviiteks nipet-näpet asjadega. Lammutasin tuled laiali ja tõrjusin roostet pisut.
Olemas on 93nda USA variandi tuled mis on viisakad, minu omad ära ussitanud:
Kahjus 93nda aasta tuledel pole tulede kõrguse regulaatorit (elektrilist) ja lambid on pisut teise ehitusega. Saaksin panna terved tuled, aga klapptulede mütsid siis ei istu (lillad sinistele peale) ja peaksin panema sinised klapptule plaadid.