Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection
Postitatud: 20 Aug 2016, 22:25
Olen jõudnud taaskord saatuse tahtel Mazda juurde. Masinaks Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92, tegu on Kanada turule toodetud mudeliga, mistõttu on tal ka sidemarker-id ja "USA" mõõdus reg. numbrid.
Ostulugu:
Olime sel kevadel Tallinnas peale Uunikute talverallit õhtul sõbraga maha istunud, meenutasime läinud üritust. Peatselt aga teavitati, et Peugeot 306, mille olin sõbrannale mõneks ajaks asendusautoks kasutada andnud on jõudnud omadega Viljandi-Tartu maantel kraavi ja ilmselt kuulub maha kandmisele. Peab tõdema, et antud ajal olid ka libedad teeolud. Neiukese endaga oli õnneks kõik korras ja masingi päästeametnike poolt kraavis ratastele aetud. Selliselt ta endast mingisugust ohtu ei kujutanud ja otsustasime, et hommikul Tartu sõites käime vaatame masina üle ja tellime treileri järgi.
Hommikul sai puht sportlikust huvist vaadatud, et mida huvitavat autoturul ka leidub. Leidsin antud Mazda müügikuulutuse auto24 portaalist. Helistasin auto müüjale ja sõitsimegi juba Raplasse Röa külla.
Sai masinat kiigatud siit-sealt. Üldiselt tundus, et enamus detaile on olemas, läbivat roostet ei täheldanud. Aasta varem olevat vahetatud kütusepump, kolvirõngad, klapisääre tihendid, klapid soveldatud. Auto ise oli seisma jäänud alustatud eeltöödega, osandatuna väliselt ja kohati oli ta krunditud. Kaasa tulid autoga valuveljed ja pakendis uued DIEDERICHS tagatuled. Jõudsin veendumusele, et tahan masinat saada. Leppisime omanikuga kokku, et paremate ilmadega kunagi tulen järgi.
Kraavis olev Peugeot nägi nukker välja, autost oli ka CD makk pihta pandud.
Sain siis ühel nädalavahetusel ajateenistusest väljaloale, võtsime Tartust konna Rekordile sappa ja põrutasime pillile järgi. Kohale jõudsime, oli auto käivituv, paigutasime eemaldatud detailid autodesse, auto konna peale ja tuld Tartu.
Tartu jõudes sai auto garaaži ette käima jäetud. Mõne aja pärast mootor seiskus. Eeldasin, et kütus sai otsa ja ei teinud asjast suurt numbrit. Jätsin auto sõbra hoolde, värvimisse.
Sünnipäeva paiku sain jällegi õnneks väljaloale ja sain autot vaatamas käia, tulemus oli just see mida tahtsin. Alt pool-matt kollane, ülalt metallik must. Kaasa olid mul võetud ka teised rattad, mis kohe 15" originaal ENKEI-de asemele alla keeratud said.
Peale seda enam ajateenistuse jooksul väga auto juurde ei jõudnud, seega sellega oli üks etapp läbi ja auto jäi ootama Kevadtormi lõppu.
Ostulugu:
Olime sel kevadel Tallinnas peale Uunikute talverallit õhtul sõbraga maha istunud, meenutasime läinud üritust. Peatselt aga teavitati, et Peugeot 306, mille olin sõbrannale mõneks ajaks asendusautoks kasutada andnud on jõudnud omadega Viljandi-Tartu maantel kraavi ja ilmselt kuulub maha kandmisele. Peab tõdema, et antud ajal olid ka libedad teeolud. Neiukese endaga oli õnneks kõik korras ja masingi päästeametnike poolt kraavis ratastele aetud. Selliselt ta endast mingisugust ohtu ei kujutanud ja otsustasime, et hommikul Tartu sõites käime vaatame masina üle ja tellime treileri järgi.
Hommikul sai puht sportlikust huvist vaadatud, et mida huvitavat autoturul ka leidub. Leidsin antud Mazda müügikuulutuse auto24 portaalist. Helistasin auto müüjale ja sõitsimegi juba Raplasse Röa külla.
Sai masinat kiigatud siit-sealt. Üldiselt tundus, et enamus detaile on olemas, läbivat roostet ei täheldanud. Aasta varem olevat vahetatud kütusepump, kolvirõngad, klapisääre tihendid, klapid soveldatud. Auto ise oli seisma jäänud alustatud eeltöödega, osandatuna väliselt ja kohati oli ta krunditud. Kaasa tulid autoga valuveljed ja pakendis uued DIEDERICHS tagatuled. Jõudsin veendumusele, et tahan masinat saada. Leppisime omanikuga kokku, et paremate ilmadega kunagi tulen järgi.
Kraavis olev Peugeot nägi nukker välja, autost oli ka CD makk pihta pandud.
Sain siis ühel nädalavahetusel ajateenistusest väljaloale, võtsime Tartust konna Rekordile sappa ja põrutasime pillile järgi. Kohale jõudsime, oli auto käivituv, paigutasime eemaldatud detailid autodesse, auto konna peale ja tuld Tartu.
Tartu jõudes sai auto garaaži ette käima jäetud. Mõne aja pärast mootor seiskus. Eeldasin, et kütus sai otsa ja ei teinud asjast suurt numbrit. Jätsin auto sõbra hoolde, värvimisse.
Sünnipäeva paiku sain jällegi õnneks väljaloale ja sain autot vaatamas käia, tulemus oli just see mida tahtsin. Alt pool-matt kollane, ülalt metallik must. Kaasa olid mul võetud ka teised rattad, mis kohe 15" originaal ENKEI-de asemele alla keeratud said.
Peale seda enam ajateenistuse jooksul väga auto juurde ei jõudnud, seega sellega oli üks etapp läbi ja auto jäi ootama Kevadtormi lõppu.