Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict
Postitatud: 30 Nov 2016, 22:54
Kuna Mel suvel kurtis, et foorumis postitusi väheks jäänud siis olen mõnda aega mõlgutanud teema tegemist ja teen nüüd kohe kaks!
Alustan kohe enda igapäeva sõidukiga, millega pole viimasel ajal iga päev enam sõitnud, sool on võtnud oma...
"tutikana" oli siis selline:
maksis ~950€ mille maksin viiestes
roostet oli ainult koobaste siseservadel ja seda ka pindmiselt, üle pika aja vaatan pilti ja ise ka imestan praegu, et oli täitsa valge Kuskil lõuna- eestis olnud ja uuena Austriast ostetud.
Saades oli läbisõit ~198000 hetkel, 3 aastat hiljem 255555+
Tuli välja, et pill on üllatavalt hea 4x2 veoskeemiga maastikuato, pilt siis enne mõigust mööda lennujaama aedapidi pilpakülla sõites.
Siin pärast väga vihmast festivali lõuna eestis kus 4wd masinadki kinni jäid, üllataval kombel jõudsin mina ilusti kohale (kõik autod vedas traktor hiljem tagasi)
Kuna hobiautole kulub enamus energiat siis jõudsin paari aasta jooksul ainult õli vahetada, iga mööduva soolase talvega läks välimus aina rohkem käest ära.
Pidevalt lootes et projekt saab sõitma, lükkasin välimuse tahaplaanile ja püüdsin 626-te sõitmas hoida, millest nüüd on saanud omamoodi projekt.
Vahetatud on amordiring, keevitatud uus kõrv esimese õõtshoova külge kuna olematute amortideta sõitmine murdis stabika kondi sealt küljest ära.(enam odavaid amorte ei osta SRL vms firma oma sai 1.5 aastaga otsa)
Igasugu pidurikettaid jne üldisi kuluosi, vastu bussiraja eraldus sepikuid sõidetud, mõnusa õhulennu saanud sealt.. )Ivarilt sain uue karteri)
Mootoripadjad klaasiliimi täis valatud(parim mod) uued kõlarid ees ustes, pagasiruumi tuled põlema saadud. jne jne
Mingi hetk tekkis kõrvalistuja poolsesse amordikannu kole auk, mõtlesin et vaatan üle kuidas tiiva alt välja näeb, vaatepilt oli siis selline:
ühesõnaga kõik oli nii pehme, et kokku polnud mõtet seda panna, tuli kohe tegutseda, kuna garaaz oli edevamaid autosid täis mis ei liikunud tuli tööd teha garaazi ees, vaheldumisi keevitust sisse-välja vedades, kuna tuli hoovihma, samal ajal võimalikult vähe müra tehes kuna kuri ja napakas garaazi omanik oli väga helde sõimu jagama. Reede õhtul alustasin, esmaspöäeval tuli hommikul vara tööle sõita.
Öösel vastu esmaspäeva lõpetasin ja tunne oli mega, auto oli tunduvalt jäigem, tuli kole aga vähemalt oli tugev, eesmärk täidetud.
Jätkub...
Alustan kohe enda igapäeva sõidukiga, millega pole viimasel ajal iga päev enam sõitnud, sool on võtnud oma...
"tutikana" oli siis selline:
maksis ~950€ mille maksin viiestes
roostet oli ainult koobaste siseservadel ja seda ka pindmiselt, üle pika aja vaatan pilti ja ise ka imestan praegu, et oli täitsa valge Kuskil lõuna- eestis olnud ja uuena Austriast ostetud.
Saades oli läbisõit ~198000 hetkel, 3 aastat hiljem 255555+
Tuli välja, et pill on üllatavalt hea 4x2 veoskeemiga maastikuato, pilt siis enne mõigust mööda lennujaama aedapidi pilpakülla sõites.
Siin pärast väga vihmast festivali lõuna eestis kus 4wd masinadki kinni jäid, üllataval kombel jõudsin mina ilusti kohale (kõik autod vedas traktor hiljem tagasi)
Kuna hobiautole kulub enamus energiat siis jõudsin paari aasta jooksul ainult õli vahetada, iga mööduva soolase talvega läks välimus aina rohkem käest ära.
Pidevalt lootes et projekt saab sõitma, lükkasin välimuse tahaplaanile ja püüdsin 626-te sõitmas hoida, millest nüüd on saanud omamoodi projekt.
Vahetatud on amordiring, keevitatud uus kõrv esimese õõtshoova külge kuna olematute amortideta sõitmine murdis stabika kondi sealt küljest ära.(enam odavaid amorte ei osta SRL vms firma oma sai 1.5 aastaga otsa)
Igasugu pidurikettaid jne üldisi kuluosi, vastu bussiraja eraldus sepikuid sõidetud, mõnusa õhulennu saanud sealt.. )Ivarilt sain uue karteri)
Mootoripadjad klaasiliimi täis valatud(parim mod) uued kõlarid ees ustes, pagasiruumi tuled põlema saadud. jne jne
Mingi hetk tekkis kõrvalistuja poolsesse amordikannu kole auk, mõtlesin et vaatan üle kuidas tiiva alt välja näeb, vaatepilt oli siis selline:
ühesõnaga kõik oli nii pehme, et kokku polnud mõtet seda panna, tuli kohe tegutseda, kuna garaaz oli edevamaid autosid täis mis ei liikunud tuli tööd teha garaazi ees, vaheldumisi keevitust sisse-välja vedades, kuna tuli hoovihma, samal ajal võimalikult vähe müra tehes kuna kuri ja napakas garaazi omanik oli väga helde sõimu jagama. Reede õhtul alustasin, esmaspöäeval tuli hommikul vara tööle sõita.
Öösel vastu esmaspäeva lõpetasin ja tunne oli mega, auto oli tunduvalt jäigem, tuli kole aga vähemalt oli tugev, eesmärk täidetud.
Jätkub...