6. leht 10-st

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 05 Dets 2018, 10:13
Postitas psyaddict
Pilt
Pilt

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 05 Dets 2018, 10:14
Postitas psyaddict
Pilt

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2019, 00:37
Postitas psyaddict
nädalvahetustel jõuan suhtkoht käia tegemas aint, aga niipalju kui käia saan, siis edeneb ikka kiiresti.. ei mõista hästi kuidas teist poolt nii kaua tegin...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2019, 00:44
Postitas psyaddict
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

see läheb liivapritsi kohe koos tagumise sillatalaga..
Pilt

Pilt

Pilt

kuna varsti saab tagasilda hakata alla proovima siis sai sinna kõik uued hoovad/puksid ostetud, 2 tükki lausa Originaalosad. ehk siis esimesed orikad mis ma sellele autole külge olen pannud... :thumbup:
Pilt

ja vahepeal on võõrast kraami ära viidud ( minu tungival soovil) nii, et teoorias saab varsti rx7 ka tuppa ajada :)
Pilt

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2019, 01:19
Postitas Mel
psyaddict kirjutas:see läheb liivapritsi kohe koos tagumise sillatalaga..
Pilt



Mitte aint koos talaga,võta kere ka kaasa,ok EDU pole ma ainus kes jännis omadega :wave:

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2019, 13:21
Postitas psyaddict
Jah tahaks küll seda varianti, tegelt aint tagaosa raami juurest oleks vaja , ülejäänu kena. Aga garaazi vist tellida siis on maast laeni liiva täis?

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2019, 18:26
Postitas Mel
Eiei ruumis sees saa,no teed mingi ajutise käru,mille peale paned kandma tagaotsa ja siis vead kuhu vaja,mudugi liivapritsiga see jama ka,et pärast on liiva tolmu-puru maailmatuma kehva igalt poolt kätte saada.See laseri tehnoloogia võiks juba kiiremini areneda,et hind kukuks :)

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2019, 00:25
Postitas psyaddict
see laser oleks ikka eriti vägev jah, kunagi vaatasin ka hindu ja ikka täiesti kättesaamatu. tundub et isegi lähitulevikus sama seis..
igatahes kere eelmine nv. ei teinud kuna oli vaja sõbrale mootor kokku panna lõpuks ja vaheldumisi sellega lammutasin tagasilda...

Pilt

Pilt
Pilt
poldid pidi läbi lõikama, sest mul kompressor nii lahja, et isegi töölt laenatud püssiga ei kannatand lahti keerata. Ma neid polte puhastasin ka enne terasharja ja akutrelliga ja leotasin roostesurmaga jne aga ikka ei saand kätte, va. mutrid maha... ja pikad poldid käändmike seest aitas tomkulibin välja.
Pilt

liivapritsiks valmis, koos sillatalaga.. + uued piduriplekid, mis õnneks olid hea hinnaga. need värvin veel üle ekstra kaitseks, mis siis et juba tsingitud.
Pilt
ehk siis ei jää midagi ebavajalikku enam sinna nagu ntx abs andureid mis veel küljes olid, läbi lõigatud juhtmed järgi....

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2019, 22:08
Postitas Mel
psyaddict kirjutas: ikka ei saand kätte, va. mutrid maha... ja pikad poldid käändmike seest aitas tomkulibin välja.
Pilt

liivapritsiks valmis, koos sillatalaga.. + ....


Mis imet siis tom ära tegi,vaatas kurjalt,posis? Kus liivaga pritsimas käite?

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 01 Veebr 2019, 01:25
Postitas psyaddict
no tomil seal 2x kompressorid, suuremad kruustangid ja vägevam gaasipits kui mul. kogemust ka kõvasti rohkem. :D
selle pritsimisega on nii, et noh siiamaani tundub, et keegi ei taha nagu tööd teha :D aparaat rikkis või hoolduses jne... muidugi ma küsisin et kas nädalavahetusel saab teenust. ju siis seepärast katki seadmed.
väiksemad detailid mõtlesin sõbra tööjuures puhtaks lasta, aga no ju siis oli kiire tol hetkel ja ei saanud.
Ja nüüd suutsin jälle kõikidest telefoni nr-itest lahti saada, et võite mulle postkasti jagada neid kui viitsimist on. ja seetõttu ei saa helistada, et uuesti küsida :problem:
ehk siis kõik pritsiks valmis aga pritsida pole kuskil. ehk varsti saan. pean saama.

eelmine laup. sai teisel masinal keretöid tehtud tööjuures. see 1 meie uunikute talveralli autodest, eelmisel aastal ja eelmise omaniku käes juhtus nii et oli külgepidi veokaga kokku saand ja tagatiib koos rattakoopaga sees.. sai veel poolraami parandatud jne.. meh. probleeme ka natuke. hetkel juba pahtel ja värv peal ja nagu uus. aint kleepsud puudu veel.
Jube tahtmine endale ka mingi jaapani päritolu vanaaegne sõelapõhi võtta.

täna siis jõudsin peale tööd garaazi lõpuks.
Sain mõlema poole varuratta vanni servad tehtud (mitte vanni enda vaid poolraami küljes olevad servad millele see ise toetub)
Ja no plekk vaja veel peale lüüa mülemale poole (et keevituskohti niipalju välistingimuste kätte ei jääks)
ja siis hakkasin kõige tagumist plekki ära lõikama, tagaluugi alt siis.
kahjuks pilte ei taha millegipärast upload.ee vastu võtta enam, jääb 99% peale toppama. Äkki mul failimaht täis?
loodetavasti saan pildid ka lähipäevil siia :)

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2019, 01:40
Postitas psyaddict
volvo siis... kahjuks lömmis tiivast pilti pole, et saaks "enne-pärast" võrdlusmomenti
Pilt
Pilt
https://youtu.be/PRL99R2JUL0

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2019, 01:45
Postitas psyaddict
Pilt

luuk all siis täitsa auto moodi isegi
Pilt

ülemise serva puurisin välja peale seda kui olin roostes osa alt välja lõiganud. pole tahtmist siukest juppi ise teha
Pilt

mingeid lihvtööriistu oleks juurde vaja, seda nurka oli suts kehva teha seal kuna poolraami ots jäi ette.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

piduriplekid ja stabikavarras värvitud
Pilt

Pilt

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2019, 01:52
Postitas Mel
Mis jändad seal sinkavonka sinna keevita relss,et oleks tagaots tummine. Tegelt seesama nelikant toru,ühenda omavahel kokku,mis jääb stange taha,mis vahet seal kudamoodi,tähtis et kõva oles ja hea konksu sättida.

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2019, 09:15
Postitas psyaddict
Aga siis kui taha keskele paugu saab siis tõmbab raami koledasti kokku äkki?
Originaalis on tugevdused aint poolraami otste ümbert ja keskel täitsa lihtlabane õhuke plekk.. ma oletan et sellel on mingi point ikkagi

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2019, 11:01
Postitas Mel
Seda teeb see nvn,vbl.veelgi rohkem kui oleks orig.ja ilma rooste kahjustusteta,sellest kerest säilind aint katuse plekk.Eks oleta siis edasi,sa oled seal juba kere tugevdust trastiliselt muutnud,keegi krt ei saa ennustada,mis võib juhtuda avariiga.Oled ju liitnud niigi kokku nelikant toru,mingi roostes käraka pleki hunnikuga,ei mõtle halvustavalt,niion.Oletame,et tagant sõidab sisse skania veokas 50 km/h...mis oleks oletatavad kahjud?või mingi s.auto teine samasugune kui sul...jne. :D

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2019, 12:08
Postitas psyaddict
Rooste on õnneks ainult poole stangeni jõudnud :D ehk siis mitte liistust kõrgemale.
Muidu mõtlesin küll sinna midagi vahele panna, aga väiksema nelikandi, 25*25 näiteks. Samas see konksu idee tundub hea kuna vaja kudagi metsast küttepuid tuua, aga pole kuskile käru haakida..
Ja ega see nelikant torust raamiosa misteab lömmi lähe küll paugu korral, pigem võib rohkem kõveraks lükata kere kuskilt keskeltpoolt.
Aga ma.usun et kui järgmine bemarivend tagant sisse tuleb siis pole hullu midagi :D

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 06 Veebr 2019, 22:55
Postitas nymmik
psyaddict kirjutas:volvo siis... kahjuks lömmis tiivast pilti pole, et saaks "enne-pärast" võrdlusmomenti
Pilt

Maailm on ikka väike :) Kary kena Amazon sai jah eelmine aasta kannatada.
See aasta ma kahjuks UT org komitees ei ole.

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019, 17:16
Postitas psyaddict
Pilt

Pritsipoisid.ee
Eks ta kallivõitu lõbu oli, aga peaasi, et sillatala tehtud sai.
Kuidas nendega nüüd edasi peaks käituma?
Kuskilt nagu meenub, et need pidi veel relakaga üle laskma, et muidu läheb rooste.. ei mäleta kas oli see tom või mel kes seda rääkis või mäletan valesti?

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019, 19:12
Postitas Mel
Mäletada enmv.sinna kanti,see rohkem restauraatorite teema,aga jh ma olen nende järgi ahvinud,pidi olema kasulik ja plekk hakkab uuesti läikima.Liiva ja muu tolmu puru tuleb pooridest välja rookida,mudu need pidid hakkama krundi ja muu kraami all elama :) . Mis lugu sul tolle valge...amatsooniga

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019, 20:29
Postitas psyaddict
Pilt
Värvituna päris kena väljast :)
See on töökaaslase auto mille ta vahetas traktori vastu vist. Tuli see lömmis tiiva ja summutita. Nyyd käib ja hääl pidi ka ok olema.
Uunikute talverallile lähme sellega, töökaaslane laenab seda siis meile või nii.

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 13 Veebr 2019, 20:38
Postitas Mel
Olen ka vahest mõelnud,et vbl.võiks tollest üritusest osa võtta,aga siiani see mõtteks jäänd,vist ei viitsi :shock:

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2019, 10:19
Postitas psyaddict
Mel kirjutas:Olen ka vahest mõelnud,et vbl.võiks tollest üritusest osa võtta,aga siiani see mõtteks jäänd,vist ei viitsi :shock:


Mind kutsuti eelmine kaasta töökaaslaste poolt ja no ikka käidi peale.
Läksin ja ei kahetse :D

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 14 Veebr 2019, 13:28
Postitas psyaddict
Pilt
Pilt
Pilt

Eile.käisime naisega käbe garaazist läbi, kerge pinnatöötlus ja värv.

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 29 Mär 2019, 00:54
Postitas psyaddict
see mingi vahepealne pilt, nüüdseks tagaots ja vasak t. nurk küljes ja keevitusmummud maha lihvitud, vaja poolraamile natuke plekki külge panna veel ja siis varuratta vann sisse. ja siis juba kruntima.
Pilt

Pilt

et siuke küsimus veel...
need keevitusmummud kuskil sees pool, kas need peab ka maha lihvima või mis?

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitatud: 29 Mär 2019, 10:27
Postitas tomkulibin
Mida siledam pind, seda paremini on kaetav/kaitstav välismõjude eest. Kui suudad tagada hermeetilise kattekihi ja silma ei häiri, siis minuarust las olla. See ju vaid parandamine, mitte restaureerimine :wave:
Aga käeliste harjutamiste tarbeks on hea selle rondi peal kogemusi korjata, "mõne teise"liikuri peal vast ei teeks selliselt.