Mazda 929 Coupe 2.0 74kW '84 Injection
Postitatud: 30 Jaan 2017, 01:22
Teen sel korral kiirelt ja postitan kaua oma aega oodanud 929 ka siia ära, ehk kiirendab foorumlaste know-how masina valmimist, mõni teine kord uuendan ja heietan pikemalt.
Tegu on kasutaja bmw vana 929-ga minu käes on ta olnud umbes viimased sada aastat, mille jooksul on ta saanud uued tagasilla kinnitused, veidi komplekteerimist-sorteerimist, sünnipärase mootori.
Tellitud sai mõningat elementaarset pudi-padi, uus klaas.
Hetkel on armatuur laiali, kuna eemaldasin juhtmeporri. Ühtlasi on tarvis soojenduse tihedus ja töökorras olek tagada enne kui seda miljonist haprast detailist koosnevat armatuuri peale laduda.
Välja tuli ka veider puudus - nimelt teadmata kadunud on roolivõimendi rihmaratas. Eeldan, et sobib üpris paljude Mazdade rihmaratas, vähemalt FE 8V mootoriga isenditelt kindlasti. Nuudil on 17 hammast, neid leidub ka 14-ga.
Kui Sul on know-how'd pumba rihmaratta kohta, siis anna aga teada, oleks teist tarvis! Ühtlasi huvitab ka see, kuidas ta reservuaar kapoti all välja peaks nägema. Saan aru, et antud isendil on see pumba küljes, mis asub suhteliselt madalal. Viimane omakorda tekitab aga küsimuse, kas tal peaks olema täitetoru, mis toob RV vedeliku valamise kõrgemale või ongi ta seal madalal karu***-s?
Tegu on kasutaja bmw vana 929-ga minu käes on ta olnud umbes viimased sada aastat, mille jooksul on ta saanud uued tagasilla kinnitused, veidi komplekteerimist-sorteerimist, sünnipärase mootori.
Tellitud sai mõningat elementaarset pudi-padi, uus klaas.
Hetkel on armatuur laiali, kuna eemaldasin juhtmeporri. Ühtlasi on tarvis soojenduse tihedus ja töökorras olek tagada enne kui seda miljonist haprast detailist koosnevat armatuuri peale laduda.
Välja tuli ka veider puudus - nimelt teadmata kadunud on roolivõimendi rihmaratas. Eeldan, et sobib üpris paljude Mazdade rihmaratas, vähemalt FE 8V mootoriga isenditelt kindlasti. Nuudil on 17 hammast, neid leidub ka 14-ga.
Kui Sul on know-how'd pumba rihmaratta kohta, siis anna aga teada, oleks teist tarvis! Ühtlasi huvitab ka see, kuidas ta reservuaar kapoti all välja peaks nägema. Saan aru, et antud isendil on see pumba küljes, mis asub suhteliselt madalal. Viimane omakorda tekitab aga küsimuse, kas tal peaks olema täitetoru, mis toob RV vedeliku valamise kõrgemale või ongi ta seal madalal karu***-s?