3. leht 4-st

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 31 Dets 2017, 01:57
Postitas 624AUH
Mel kirjutas:Paistab,et ei ole lastud mingit õliollust ja ongi parem teha keevis töid,kui ei tilgu mingit jama kaela.See justkui traditsioon,et need tagaotsad otsa saavad,enne teisi :) Kas kavatsed selle neljakandilise painatud servadega pleki tüki alles jätta?

Ei jäta, teen selle asemele uue mis ulatub karbi servani ,see orig. jubin oli servast u 5mm kõrgemal ja selle tõttu ka mõlemalt poolt serv kõveraks tõstetud.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 31 Dets 2017, 13:44
Postitas Mel
See painatud pleki tk.oles seal niikui mingi tugevdus vms.justkui see mis asetseb ratta koopas,poolraami peal,see 4x13cm ja umbselt sinna keevitatud.Sellised igatsugu peale pandud tk.just soodustavadki kere läbi mädanemist,ratta koobas kui selline,võiks ideepoolest olla nii kumer kui,ei mingeid nurga taguseid jne.Eks kasutame natukse paksemat plekki ja küllap sellest peab piisama :idea:

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 31 Dets 2017, 20:19
Postitas 624AUH
Nonii kaks uut tükikest küljes.
Sisuliselt uus tõstmis koht.
Pilt
Pilt

See siis kõik selleks aastaks.Uued tegemised uuel aastal.
Seniks kõigile Head Vana aasta lõppu ja uue algust.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 02 Jaan 2018, 00:37
Postitas Mel
See nii imelik tk.käär tungidel on ikke soon ja see haagib ennast karbi ääre külge, kuda selliselt hakkab olema?

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 02 Jaan 2018, 23:50
Postitas 624AUH
Mel kirjutas:See nii imelik tk.käär tungidel on ikke soon ja see haagib ennast karbi ääre külge, kuda selliselt hakkab olema?

Jep see rohkem tõstuki käpa ja krokodilli jaoks ,ettepoole teen lisa tugevduse orig. tungi jaoks.(tegelikult panin puusse liiga hilja taipasin lol.)
Aga orig. tungi teise auto juures kasutanud üks kord 4 aasta jooksul( siis pidin ka tõstma keset autot) nii et pole hullu.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 02 Jaan 2018, 23:56
Postitas 624AUH
Natuke jälle paremuse poole.
Pilt
PiltPiltPilt
Varsti saab asuda karbi ja tiivaääre kallale(nali sellise tempoga vist mitte, peale tööd ei jää eriti aega garaazis olla)

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 03 Jaan 2018, 16:32
Postitas Mel
624AUH kirjutas:Natuke jälle paremuse poole.

Varsti saab asuda karbi ja tiivaääre kallale(nali sellise tempoga vist mitte, peale tööd ei jää eriti aega garaazis olla)


Ja ndlv.rikutakse ka, kui seal nii keel nenast väljas neid tk.voolid jne.aga teisalt,väga teistmoodi ka ei saa,nvn.võib see venida teadmata kaugusse,tulevad mingid kiireloomulised vahele ja ongi pisdets,siis ei saa ennast keima jne.jne.Ma üks x keevitasin ühele kiirkorras,tõstmis koha täiteks 40x40 vinkli,vot vihane enne roostetab katus läbi,kui see :cry:

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2018, 00:19
Postitas 624AUH
Mis on karul kõhus PiltPilt
Rooste on ....

Suuremas osa tuleb sisemine kaar ka uus teha.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2018, 17:42
Postitas Mel
Mis huvitava meetodiga sa lõiganud oled,et serv narmendab,nüüd lastakse käiku kandikone,0.8 plekist paras sise kaart väänata,allub kergemini :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2018, 23:43
Postitas 624AUH
Mel kirjutas:Mis huvitava meetodiga sa lõiganud oled,et serv narmendab :)

Ketaslõikuril oli suht väike ketas.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 04 Jaan 2018, 23:50
Postitas 624AUH
Kuna oskused ja seadmed kõike ei võimalda siis tegin sisemise tiiva kaare esialgu 4 cm.laia .Üldiselt sobib aga karbinurga juures
on vaja laiemalt uut plekki panna, nüüd saab uue pleki külge kinnitada.
Karbi otsa seespoolt viimistlen siis kui karp ja tiivaäär paigas,nii on vast lihtsam.

Pilt
PiltPilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2018, 01:25
Postitas heikki
Epo krunt kivikaitsme püssi sisse ja voolikuga pritsid õõnsustesse. Pole väga keeruline :thumbup: Jõudu tööle!

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 07 Jaan 2018, 02:04
Postitas 624AUH
heikki kirjutas:Epo krunt kivikaitsme püssi sisse ja voolikuga pritsid õõnsustesse. Pole väga keeruline :thumbup: Jõudu tööle!


Mul endal käis ka selline mõte peast läbi ,proovin järgi.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2018, 13:47
Postitas psyaddict
Mel kirjutas:
624AUH kirjutas:
psyaddict kirjutas:väga kena töö :thumbup: ei julge ise enam pilte üles laadidagi :lolno:


Pane ikka
Minu esimesed keevitus tööd olid kordi hullemad,harjutamine teeb meistriks (ega ma ennast meistriks pea :D )
Niisama harjutan kui kopp ette tuleb siis teen kiiruga mõne koledama lapi ka ega ükski asi igavene ole. :thumbup:


Mudugi tuleb panna,psy on rohkem FB üle kolind :silent:

Ei ole sinna ka kolinud, vahest mõni 1ik pilt lihtsalt. Ajapuudus, õhtul olen suht laip peale tööpäeva :D nii aju kui keha on väsinud.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 09 Jaan 2018, 23:08
Postitas 624AUH
Täna käis päkapikk.Tõi ära puhastatud ja värvitud vidinad.
Kokku 32 tk. (sillatalad ,kronsad, stab. vardad, vedrud jne.)
Talad tõstsin tuppa ülejäänud kola leidis endale kodu varjualuse all,kuna töötuba on kola täis.
Huvipärast arvutasin et ühe jubina puhastamine, kruntimine, ja pulbervärvimine 5,6 eur.-
Aga osad jupid olid päris suured .Vist võib rahule jääda,(viisin roostes jupid ja tagasi sain värvitud).Pilt
Pilt
Mõned asjad tuleb ise puhastada ja värvida,näiteks amordi padjad.
Proovin terasharjaga.
Pilt
Arvata võib et üks puhastus ja värvimis ots tuleb veel teha.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018, 15:33
Postitas psyaddict
Mul käis ka liivapritsi-pulbervärvi mõte peast läbikui sillatala maha kiskusin.. veljed peaks nagunii viima

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018, 19:08
Postitas Mel
624AUH kirjutas: .Vist võib rahule jääda,(viisin roostes jupid ja tagasi sain värvitud).


Kas pakke kilesse oli ka nende poolt mässitud?

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018, 23:03
Postitas 624AUH
Mel kirjutas:
624AUH kirjutas: .Vist võib rahule jääda,(viisin roostes jupid ja tagasi sain värvitud).


Kas pakke kilesse oli ka nende poolt mässitud?


Enamus juppe oli kilesse mässitud esisillatala oli ilma.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018, 23:06
Postitas 624AUH
psyaddict kirjutas:Mul käis ka liivapritsi-pulbervärvi mõte peast läbikui sillatala maha kiskusin.. veljed peaks nagunii viima


Igal juhul silla tala tasuks teha säilib oluliselt kauem.

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 10 Jaan 2018, 23:11
Postitas 624AUH
Varsti saab amorte-vedrusi koostama hakata:
Roostesurm
Pilt
Värv
Pilt

Siin tuleb siis mitte väga viisakas lapp ,sellised nurgad kus plekk on igatpidi paindes ajavad hulluks.
Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 12 Jaan 2018, 18:20
Postitas Mel
Sa siis ei muuda tagaotsa kuju,see sodi kogumis nurk,kus mõlemal pool mingid sala kapid :)

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2018, 02:28
Postitas 624AUH
Otsustasin et jälgin orgiginaalset kuju niigi kipub minema nii et liiga palju tükke tuleb ära lõikuda.
Pilt
Tagumine nurk peaaegu valmis tiivakaare paigalduseks.
Pilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 13 Jaan 2018, 17:33
Postitas Mel
Huvitava kujuga kujundid,aga keevitus punktid peavad tulema tihedalt,nii tihedalt,et moodustuks 1 tükk,peale maha käiamist ei saa aru,kus on keevis liides :roll: ja ära kiirusta

https://youtu.be/hwG_-_erfbY

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2018, 01:11
Postitas 624AUH
Nüüd on küll keevitamisest kopp ees.
Uued plekid on tehtud millegi pärast tsingitud plekist ja kuju on mõne kohapealt ikka väga mööda.
Selle tsingi kihi maha saamine on suhteliselt keeruline seega karbil otsustasin selle alles jätta mis oli viga.
Keevitamisel segas see oluliselt tööd ja kuna karbi kuju oli ikka väga mööda siis neetisin ülemise serva kinni ja keevitasin ja alles
pärast tõmbasin alla vastu.
Proovisin pidevalt punktida vahepeal oodates jne, kuid tulemus ei ole väga hea ikka kuskil mingi pisike auk.Ja muidugi see tsingi kiht seal kus ei ole vaja.
Teiselpool tehes eemaldan kindlasti tsingi kihi mõlemalt poolt plekki ja punktin umbes 15mm vahedega ,arvan et nii on tulemus sama hea kui mitte parem
Aga karp on küljes .Seespoolt tegin enne pinnad üle tsink krundiga, pärast karbi sisse piiludes on näha korralikud põlemis jäljed keevis punktide juures.
Sinna peaks nüüd midagi peale pritsima ... Väljast poolt lasin karbile peale epokrunti(aerosoolis)
Ei tea kas homme viitsin veel keevitada peaks vist vahepeal midagi muud nokitsema, amorte kokku panema näiteks.

Ettevalmistatud tükk karbist
Pilt
Pilt

Pilt
PiltPilt

Re: Mazda 626 GE 1.8 Projekt -624AUH

PostitusPostitatud: 14 Jaan 2018, 22:03
Postitas 624AUH
Nagu arvata oli tegin täna pausi keevitamisest.
Võtsin ette sellise lihtsa töö nagu amortide ja vedrude koostamise.
Lihtne oli see hetkeni kuni selgus et vedru kokkusurumise abinõu vigastab värvi.
Igasugused katsed kaitsta värvipinda (teip ,kumm ) ei õnnestunud.
Sellise tööriista mutriosa läheb vastu vedru.
Pilt
Vigastatud värvikiht.
Pilt
Pilt
Katsetused lõpesid peaaegu katastroofiga kui ühel hetkel üks abinõudest otsustas oma kohalt lahkuda.
Väikse mõttepausi järel tegin sellise asja.vedrud said paigale ja värv jäi terveks.
Pilt