Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks
Postitatud: 04 Jaan 2018, 04:43
Hetkel olen vist uusim kasutaja siin foorumis. Mõtlesin, et jagaks ka oma teekonda siin.
Ostsin novembri lõpus endale siis 6-silindrilise Ford Probe GT 850€ eest (kuulutus oli 1500€, hind vähenes tänu ostueelsele kontrollile.
Vead: Mootor 340 000 sõitnud, peaaegu täiesti kohv (plokikaane tihend läbi-praeguseks peale 5-minutilist töötamist tossab lekkiva jahutusvedeliku tõttu, peale 10km sõitu või isegi vähem, saab liitri peale valada ilusti). Karbid tagant läbi. Tagumised pidurid ei tööta. Kuluosad vahetamata-eelmiseid omanikke vist eriti ei kottinud sellised asjad (ei tolereeri selliseid inimesi..). Viimaks veel iluvead-terav mõlk kapotil, siit-sealt värv ussitab-lühidalt öeldes ülevärv või kole värviparandus, nagu vanal autol ikka.
Kuu enne ostu sain aga tuttava käest tema maja ees aegamööda laguneva Ford Probe GT. Algselt pidi sellest pill saama, aga tuli välja, et sellel põhi suhteliselt olematu. Nii temast saigi nüüdsele autole doonor stangede, klapptulede ja muude jubinate näol, mida oleks kohe vaja või siis igaks juhuks kõrvale panna kartuses, et äkki kunagi juhtub avarii ja jupp (või käigukast ) oleks kohe võtta. Peamiselt tuleks doonorilt aga mootor, mis on tsipa vähem sõitnud-250 000. Kuigi samadest kohtadest märg-plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend jne, siis tundub seda olevat mõistlikum taastada.
Koostasin suuremate tööde nimekirja ka:
* Mootori taastamine (korralikult, remontmõõdus kolvid jpm) TEEMA PEA KÜSIMUS: KUS VÕIKS LASTA KAP.REMONTIDA? HETKEL VAATAN OTG MOTORSI POOLE. Hind võiks ka normaalseks jääda.
* Karbid ja tiivakaared - praeguseks juba tehtud (lasin teha CSG Autohoolduses. Mõlemalt poolt karpide tagumised otsad ning veel siin-seal paar lappi + u nädal hiljem juhipoolne tiivakaar ülenisti ning kõrvalistuja omale lapp = Kõik kokku 550€)
* Alates katalüsaatorist kõik uus (hetkel summutit kuskil kuuri all juba 3-4 korda keevitatud ja endiselt ära kukkumas. vaatab äkki jätab katalüsaatori pigem üldse ära ja teeb midagi lahedat )
* Jupid ja varuosad (kõik puksidest klotsideni, amortideni, pidurivoolikuteni)
* Ülevärv (millist värvi teha? ise kahe vahel, kas juba tehasest tulnud must või midagi põnevamat-pärla pruun.. alla tuleksid nii-või-naa (vist) valged Japan Racingud (JR1,JR2,JR3 ei tea) või muud selletaolist.
Lisaks mugavuse ja niisama hea pärast ostsin Narvast mingi venelase käest, kes oma Probe lammutab, mustad nahkistmed koos uksepolstritega ja kõige muuga-andis isegi põhjamati kaasa. Kokku 150€ eest.
Uue kasutajana ei tea veel kuidas pilte lisada ja foorumi juhend aastast 2008 on ka aegunud, seega tegin Google Docs'i piltide jaoks. Igaüks saab kommentaare lisada.
https://docs.google.com/document/d/1BAn ... sp=sharing
Lisaaruteluks toon välja veel kord küsimuse, kus oleks mootori taastamiseks kõige parem hinna-kvaliteedi suhe või jään OTG Motorsi juurde.
Lõpuks ka veel kuulsin tuttavalt, kes MX-3 omas paar aastat tagasi, et paljudel V6 Probe'del ongi mootor läbi, sest õli ei jõua kuuendasse silindrisse. Teab keegi midagi sellest? Ja et ainuke õli, mis on piisavalt vedel ja jõuab ka kuuendasse ning millega pole keegi veel seda mootorit kokku jooksutanud, on Valvoline VR1 Racing 10W60.
Ootan tagasisidet ja abi ning tarkus/kogemus on alati oodatud.
Ostsin novembri lõpus endale siis 6-silindrilise Ford Probe GT 850€ eest (kuulutus oli 1500€, hind vähenes tänu ostueelsele kontrollile.
Vead: Mootor 340 000 sõitnud, peaaegu täiesti kohv (plokikaane tihend läbi-praeguseks peale 5-minutilist töötamist tossab lekkiva jahutusvedeliku tõttu, peale 10km sõitu või isegi vähem, saab liitri peale valada ilusti). Karbid tagant läbi. Tagumised pidurid ei tööta. Kuluosad vahetamata-eelmiseid omanikke vist eriti ei kottinud sellised asjad (ei tolereeri selliseid inimesi..). Viimaks veel iluvead-terav mõlk kapotil, siit-sealt värv ussitab-lühidalt öeldes ülevärv või kole värviparandus, nagu vanal autol ikka.
Kuu enne ostu sain aga tuttava käest tema maja ees aegamööda laguneva Ford Probe GT. Algselt pidi sellest pill saama, aga tuli välja, et sellel põhi suhteliselt olematu. Nii temast saigi nüüdsele autole doonor stangede, klapptulede ja muude jubinate näol, mida oleks kohe vaja või siis igaks juhuks kõrvale panna kartuses, et äkki kunagi juhtub avarii ja jupp (või käigukast ) oleks kohe võtta. Peamiselt tuleks doonorilt aga mootor, mis on tsipa vähem sõitnud-250 000. Kuigi samadest kohtadest märg-plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend jne, siis tundub seda olevat mõistlikum taastada.
Koostasin suuremate tööde nimekirja ka:
* Mootori taastamine (korralikult, remontmõõdus kolvid jpm) TEEMA PEA KÜSIMUS: KUS VÕIKS LASTA KAP.REMONTIDA? HETKEL VAATAN OTG MOTORSI POOLE. Hind võiks ka normaalseks jääda.
* Karbid ja tiivakaared - praeguseks juba tehtud (lasin teha CSG Autohoolduses. Mõlemalt poolt karpide tagumised otsad ning veel siin-seal paar lappi + u nädal hiljem juhipoolne tiivakaar ülenisti ning kõrvalistuja omale lapp = Kõik kokku 550€)
* Alates katalüsaatorist kõik uus (hetkel summutit kuskil kuuri all juba 3-4 korda keevitatud ja endiselt ära kukkumas. vaatab äkki jätab katalüsaatori pigem üldse ära ja teeb midagi lahedat )
* Jupid ja varuosad (kõik puksidest klotsideni, amortideni, pidurivoolikuteni)
* Ülevärv (millist värvi teha? ise kahe vahel, kas juba tehasest tulnud must või midagi põnevamat-pärla pruun.. alla tuleksid nii-või-naa (vist) valged Japan Racingud (JR1,JR2,JR3 ei tea) või muud selletaolist.
Lisaks mugavuse ja niisama hea pärast ostsin Narvast mingi venelase käest, kes oma Probe lammutab, mustad nahkistmed koos uksepolstritega ja kõige muuga-andis isegi põhjamati kaasa. Kokku 150€ eest.
Uue kasutajana ei tea veel kuidas pilte lisada ja foorumi juhend aastast 2008 on ka aegunud, seega tegin Google Docs'i piltide jaoks. Igaüks saab kommentaare lisada.
https://docs.google.com/document/d/1BAn ... sp=sharing
Lisaaruteluks toon välja veel kord küsimuse, kus oleks mootori taastamiseks kõige parem hinna-kvaliteedi suhe või jään OTG Motorsi juurde.
Lõpuks ka veel kuulsin tuttavalt, kes MX-3 omas paar aastat tagasi, et paljudel V6 Probe'del ongi mootor läbi, sest õli ei jõua kuuendasse silindrisse. Teab keegi midagi sellest? Ja et ainuke õli, mis on piisavalt vedel ja jõuab ka kuuendasse ning millega pole keegi veel seda mootorit kokku jooksutanud, on Valvoline VR1 Racing 10W60.
Ootan tagasisidet ja abi ning tarkus/kogemus on alati oodatud.