2. leht 2-st

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 11 Juul 2018, 17:55
Postitas erks
Mel kirjutas:
erks kirjutas: Viimase asjana oleks vaja juhipoolset uksetihendit/liistu. Tegemist on vist tüüpveaga. Kust saaks uue liistu või kuidas ise uus tihend vorpida? Kood on muidu F42Z-6120557-AA või siis -B lõpuga.


Seda sooviks isegi teada,kas saaks sellist taastada,FB oleva pildilt nata raske aru saada :?


Panen selle pildi siia ka https://www.upload.ee/image/8667744/F47 ... 79D4A.jpeg
Tihend on esiklaasi poolt korralik ja terve. Kui jõuab paremale üles uksenurka, siis on kõik. Sealt on pudiks roostetanud. Koosneb kahest osast, mis üksteise küljes (Liist on tihendi peal, sest aknaraamita uksed). Liistu sees olev plekist konstruktsioon on see, mis pude on.
VP Autolammutuses on küll see Probe jah. 3x olen sellelt tahtnud osi, aga see on nii roim, et sealt pole midagi võtta. Selle tihend oli siuke: https://www.upload.ee/image/8667751/483 ... 18EE43.png

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 11 Juul 2018, 22:38
Postitas Mel
Tõenäoliselt oled juba teiste autode omasi uurind...

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 12 Juul 2018, 09:44
Postitas erks
Jep, MX6 on sama tihendi pilt, aga erinev tihend. Mazda Abis öeldi 250€ uus MX6 tihend. Viimane võimalus on taastada kuidagi tihend. Mul on 1 tihend veel. Sellel on sama probleem, aga see on veel peaaegu terviklik (kuskilt midagi konkreetselt murdunud pole, aga tihend ja liist on üksteisest eraldunud - tegelt peaksid olema üksteise küljes). Seda lihtsam taastada.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 15 Juul 2018, 12:01
Postitas ivoK
Oled saanud selle torukollega mootorit proovida ka juba või on alles ehitusjärgus ?

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 18 Juul 2018, 17:36
Postitas erks
Mootori pealepanek toimub see/järgmine nädal. Samuti uus väljalase. Siis on tehnika koha pealt täiesti valmis.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 29 Juul 2018, 12:36
Postitas erks
Kas kellelgi on kohe täna müüa töökorras tagumisi pidurisupporteid? Vaja niipea kui võimalik. Homme on põhimõtteliselt juba hilja. Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 31 Juul 2018, 00:40
Postitas erks
Tere Mazda tehnika asjatundjad. Mootor tuli kap.remondist ja on autol peal. Probleem on see, et auto ei käivitu. Käin tühjalt ringi. Kütust ei tule peale ja aju ei lülita kütusepumpa järgi. Käsitsi lülitades pump töötab, seega pumba viga välistatud. Kahtlustan, et sama viga on peale remonti alles jäänud, mis enne oli. Nimelt kui talvel oli vaja konna peale sõita, siis ei läinud enam lambist tööle. Käis samuti tühja. Enne oli kõik korras. Tegu on siis doonorauto mootoriga. See läks siis praegusele kerele peale. Praegusel kerel oli tehnika poolest 0 viga. Kahtlen, et juhtmestikus viga võib olla? Netis oli kirjutatud midagi tüüpveast immo kohta, mis takistabki pumpa või on asi äkki vända anduris? Kas keegi oskab probleemi lahendada või tulla kohapeale asja üle vaatama? Ise ei jaga.. 2.augustiks peab olema probleem lahendatud, seega sinnani on vaid aega. Auto asub Ääsmäel, võib koos sõita.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 31 Juul 2018, 06:29
Postitas 624AUH
Kui kirjutad et praegusel kerel oli tehnika poolest 0 viga siis tundub et viga on mootori poolepeal,
Kas jagajas ei või viga olla.kunagi ühel probel ütles jagaja üles.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 01 Aug 2018, 08:20
Postitas tomkulibin
V6 mootoritel (va 18 klappi) oli vist kõigil jagajaga miskeid probleeme. Surid teised ka kasutamata olekus/auto miski aeg kasutuseta seisnud.
Kas starterit ketrates säde on?
Kui aju ei saa vända pöörlemise signaali starterit kerides, siis ei pegi käivituma. Iseasi kas starteriga ketrates ka pump töötab?
Kasutaja IvarR käsutuses üks mahakantav liikur V6 mootoriga, millel jagaja ümber ehitatud vanakooli süütepooli ja kivi peale, töötas kui poisike, kuigi oli masinast endast vanem.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitatud: 28 Aug 2018, 22:27
Postitas TeeTL
20+ natuke vanusega autoga tulebki hoogsalt ja tõsisemalt tegeleda. Isegi kui mõni asi kärab veel küll.
10 aasta pärast pole enam pooltki niipalju varuosi saada.
Need spetsiifilised liistutüüblid võiks ka lausa tagavaraks osta, kuniks saada on :)
Jõudu ja viitsimist igatahes.