1. leht 1-st

Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 21 Mär 2018, 09:39
Postitas Mazdavaim
Tere
Pärast 10 a sakslast- BMW´d, otsustasin, et vajan uut autot. BMW jäi vanematele-sest kere on jätkuvalt roostevaba ja saab kasutada. Pärast tund aega Auto24, LKF ja mnt veebides surfamist jäi sõelale 2006 a Mazda 6 2l ja automaat. Kopp oli ees kepikastist ja tahaks kondensioneeriga autot ka lõpuks omada.
Vaatamise hetkel oli sõidukil mõlemal tagatiival rooste
Pilt,
läbisõit oli 121 kopikatega (täiesti originaalne läbisõit ja Mazda abist sain ka hooldusraamatu). Kohapeal sai auto ise ülevaadatud, lekkeid ja rohkem roostet ei tuvastanud. Samal päeval tegime netis omanikuvahetuse ja nii ta minu kätte jõudis. Siiani pole suuremat remonti (kui tagatiiva kaarte vahetuse ja tagumisne amort, mis Pärnus pauku tegi) ette pidanud võtma. Õlid ja muud vedelikud ka vahetatud. BMW´ga võrreldes ikka küll uuem aga nüüdseks õhukese pleki ja sõidumüraga harjunud.
Sügisel lasin Mazda abis ka korrosjooni tõrje ära teha, kuigi suht tihti pesen autot, siis lisakindlus peab olema.
Pilt

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 22 Mär 2018, 14:47
Postitas Mazdavaim
Tavaline hall facelift, midagi paremat ei ole juures küll, mis pildilt välja tuleks. Ptüi ptüi-siiani on olnud Mazda ülalpidamine olnud odavam, kui BMW oma. Paraku iga krõbin ja klobin on mind häirinud, ehk seepärast ka BMW alla nii palju raha läks. Sama suunda hoian ka Mazda poolelt. Näis-esimene japs :D

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 11 Juun 2018, 10:00
Postitas Mazdavaim
Huvi pärast küsiks, enne pole omanud automaatkäigukastiga autot v.a tööoma mis on DSG käigukastiga.
Kas Mazdal ongi nii, et kui natuke rohkem vajutada gaasipedaalile maanteel v linnas, siis tõstab pöördeid nii 500 võrra aga käiku veel ei pea vajalikuks alla vahetada, kui koormus kaob, siis langetab uuesti 500 võrra pöördeid.
Kas antud kastid peavadki nii tegema? Muidu vahetab ilusti sujuvalt käike ja ka õli on vahetatud 110 000 pealt käigukastis, ning õlitase on korras.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 29 Juul 2018, 14:10
Postitas Mazdavaim
kulles kirjutas:Kõik automaatkastid käituvad nii. See on turbiinilukk, mis lukustub gaasivajutuse peale lahti ja laseb turbiinil läbi libiseda, et saaks käiku vahetada (normaalolek). Ühtlase koormuse juures lukustub jälle, et kütust säästa.


Tänud vastuse eest. Peab paika ütlus, et "Inimene õpib terve elu" Olen targem jällegi.
Varsti jälle pimedad ajad tulekul. Mazda 6 tuled-isegi ksenoonid, suht kehva valgusjõuga. On küll originaal 4300k aga maapinnal kuidagi tuledevihk sinakas ja tuhm ning udutulesi pole mõtet lisaks kasutada, kuna loovad lihtsalt nina ette suurema valguslaigu ja silmad ei näe kaugele. Kas peaks poleerima tulesi (millist pastat kasutada) või mõtlema LED lisatulede lisamisele? :think:
Kuidas Teie olete omale lahendused leidnud.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2019, 16:55
Postitas laurioja
Mazdavaim kirjutas:Mazda puhul ikka vähe kirjutada, varsti saab 2 aastat ostu hetkest ja pole midagi eriti kirjutada. Siiani ainult sõitnud, mingit suuremat remonti pole vajanud, siiani vaid tagumised tiivakaared vahetatud, tagumised kettad+klotsid ja roostetõrje. BMW va kurjam vajas iga paari kuu tagant miskit tegemist. Tuled vaid kehvad-ksenonid lumepeal sinaka varjundiga, (märjal teel pole üldse midagi näha) kuigi hooldusraamatus kirje, et 4300k pirn sisse pandud, et tuledega tahaks midagi ettevõtta. Siiani vältinud pimedas sõitmist.

Pirnid väsind v luubi reflektorid tuhmunud, nii palju kui olen lugenud, ega need mazda tuled ei ole ka tea mis asjad.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2019, 18:20
Postitas Mazdavaim
Pirnid väsind v luubi reflektorid tuhmunud, nii palju kui olen lugenud, ega need mazda tuled ei ole ka tea mis asjad.[/quote]
Pirni ja reflektori kohta ei tea-lahti pole võtnud, eemalt tunduvad korras olema aga katteklaas on fl oma-pruuni varjundiga ja see on ka suht kriimus ja tuhm-vbl selles ka asi.

justin.keiss kirjutas:GG xenon on jah täielik jubedus. Ma ei julge elukaaslast pimedas sõitma lasta. Mitte midagi ei näita enam. Pirne pole mõtet vahetada, raha raiskamine. Uued luubid tarvis kuidagi sisse saada. Tellisin Hiinast d2s pirnile mõeldud bi-xenon luubid. Loodetavasti saan varsti kätte ja mahuvad ikka ära tule sisse. Saab ka luupe, mis kohe sobivad, aga ei tahaks d2s pirni H1 vastu vahetada.


Anna teada, kuidas paranenud on olukord. Vihmase ilmaga võta või hotellituba, mitte ei kutsu pimedas sõitma autoga. Et miskit näha, kasutan udutulesi aga et udukate valguses turvaliselt sõita-peaksin liikuma 50 v 60 km/h.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 08 Veebr 2019, 17:24
Postitas justin.keiss
Mazdavaim kirjutas:
Anna teada, kuidas paranenud on olukord. Vihmase ilmaga võta või hotellituba, mitte ei kutsu pimedas sõitma autoga. Et miskit näha, kasutan udutulesi aga et udukate valguses turvaliselt sõita-peaksin liikuma 50 v 60 km/h.


Toppisin uued projektorid sisse. Originaalid olid osaliselt mustaks põlenud. Ostsin 3" projetorid, mis oli viga. Originaalid on 2.5" ja nende mahutamine oleks ilmselt tunduvalt lihtsam olnud.

Pilt
Pilt

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 21 Veebr 2019, 18:31
Postitas Mazdavaim
Täna olles rohkem aega, ilus päikseline ilm, ning peale autopesu sai tulede teema käsile võetud.
Tulemus-vaja uued tuled leida, kas kasutatud v täitsa uusi. Tule plastik ja luubid mustad. Õnneks on juba rohkem valget aega ja saab rahulikult valida. Seega esimene suurem kulutus tulekul.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2019, 11:08
Postitas laurioja
afipuu kirjutas:https://imgur.com/a/RDaKlQ2

Non-xenon GG'le said Morimoto 4TL-R projektorid retrofitparts.ee abiga välja valitud. Võrdlemisi plug and play lahendus - originaal xenon tule sisse vahetades ei tohiks üldse probleemi tekkida. Poolast saad sama luubikomplekti ca 100 euri eest, ma võtsin Eesti kauplejalt jupp kallimalt. Lisaväärtusena kui viitsid kaugtulelt paralleelühenduse solenoidini tuua saad neli! kaugtuld. Viskad kaugtuledesse Hella 100w rally pirnid sisse ja vihmaga pimedas ei saa aru ka, et märg oleks ;)

Vahetuse protsess on võrdlemisi lihtne; stange maha; tuled maha; fööniga kuuma tulele; vana projektor välja; uus sisse; kokku tagasi jne. Kiire vend teeb paari tunniga ära, mul kulus pikem õhtu rahulikult nokitsedes.

Kindlasti tasub ka kindluse mõttes peale projektorite vahetust uued pirnid panna, näiteks Osram 66240XNB (~120e paar).


Miks mitte bi-ledi projektorid panna, kuna endal see plaan ette võtta, pole mingit xenonitega mässimist :)

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2019, 11:18
Postitas afipuu
Korralik LED lahendus maksab veits rohkem kah. Kuna teemaalgatajal on originaal xenonitega tuled, siis on plokid juba mugavalt integreeritud ja ainuke mässamine ongi projektorite vahetamine, tulede reguleerimine ja zeroset. Need plokid on üldiselt üsna kvaliteetsed, pirnid ja projektorid väsivad ära.

Ma endal paigaldasin xenonid selle pärast, et mul olid kvaliteetsed Hella plokid ja GE pirnid "riiulist võtta", mis tegi kohe lahenduse odavamaks.

https://www.theretrofitsource.com/d2s-p ... bulbs.html

Sellised pirnid oleks tõenäoliselt ägedad küll aga jällegi - kas on pointi hakata ledindust tule sisse susima/mingeid läbiviike tegema jne kui saab lihtsamalt hea tulemuse. 4TL-R projektoritega 3000lm nominaaliga pirnid valgustavad maa ja ilm, öösel vihmaga ei saa arugi et 15a vana autoga sõidad :D

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2019, 11:48
Postitas laurioja
afipuu kirjutas:Korralik LED lahendus maksab veits rohkem kah. Kuna teemaalgatajal on originaal xenonitega tuled, siis on plokid juba mugavalt integreeritud ja ainuke mässamine ongi projektorite vahetamine, tulede reguleerimine ja zeroset. Need plokid on üldiselt üsna kvaliteetsed, pirnid ja projektorid väsivad ära.

Ma endal paigaldasin xenonid selle pärast, et mul olid kvaliteetsed Hella plokid ja GE pirnid "riiulist võtta", mis tegi kohe lahenduse odavamaks.

https://www.theretrofitsource.com/d2s-p ... bulbs.html

Sellised pirnid oleks tõenäoliselt ägedad küll aga jällegi - kas on pointi hakata ledindust tule sisse susima/mingeid läbiviike tegema jne kui saab lihtsamalt hea tulemuse. 4TL-R projektoritega 3000lm nominaaliga pirnid valgustavad maa ja ilm, öösel vihmaga ei saa arugi et 15a vana autoga sõidad :D

Ega ma tegelikult ei mõelnud ledi pirne eraldi vaid ledi projektoreid, kuna kvaliteetsed xenonit maksavad 100 euri pluss peale, siis teeb sama välja, aga ledid phmt peavad auto eluea välja, kui osta korralik asi. Nuh aga eks ta maitse asi ole, kellele blond kellele brünett.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2019, 12:14
Postitas laurioja
afipuu kirjutas:Koito Bi-Led näiteks on oma füüsikalistelt mõõtmetelt suhteliselt 1:1 xenoni projektoriga. Kas sa mõtled päris integreeritud led elementidega projektorit nagu moodsamatel autodel on? Pane viidet mida sa täpsemalt mõtled ;)

Mitagi sellist oleks plaan panna:
https://www.aliexpress.com/item/DMEX-2P ... 2e0e6LYg0K

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 22 Veebr 2019, 12:26
Postitas afipuu
Valgusjõu poolest tundub hea toode olevat, mitmed videod saadaval. Küll aga valmistab muret, et juhul kui see toode ei kesta auto eluiga siis hooldamiseks/remondiks on vaja sisuliselt terve projektor välja vahetada või vähemalt tuled lahti sulatada jälle, et led elementi/juhtplokki vahetada (kui neid on eraldi võimalik osta üldse). Muidu tundub igati vägev asi ja proovimiseks why not ;)

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 09 Aug 2019, 09:51
Postitas Mazdavaim
Tulede mure lahenes, võib sügisesse vastu sõita. Sain soti eest peaaegu uue ksenoontule komplekti, pole küll tumeda varjundiga aga mind ei häiri. Halli värvusega sobivad just paremini kokku.
Vanad tuled alles, kui leiab sinna uued esiklaasid siis üks mõte nendega on.

Ühed asjad korras, hakkab vaikselt teine mure tekkima :problem: Tundub, et karbid hakkavad lõpule jõudma, ühest nurgast juba kergelt vajus tung läbi. Tuleb mingi lahendus leida, sest plaan oleks omada antud isendit veel aastaid, kui mitte rohkemgi. Läbisõit alles 137 kilo juures, ressursi veel piisavalt.

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 09 Aug 2019, 18:57
Postitas tomkulibin
Kui vajus läbi, siis ilmselt see väline nähtav osa on sinu väikseim probleem. Karbi sees on tugevdusribi ja lisaks sisemine karp, need kõik tahavad asendamist :wave:
Ainiti peaksid kogu põhja üle vaatama, oletan et see mis näed on vaid "jäämäe veepealne osa".

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitatud: 14 Sept 2020, 16:06
Postitas Mazdavaim
Sellest karbiteemast niipalju, et siiani pole midagi paranduse osas ettevõtnud, kuna läbivat auku kui sellist ei ole ja pole ka tekkimas. Lihtsalt monk nagu olen, kõik mis kägiseb v vigane on tuleks kohe ära parandada. Egas ta eriti rahalist väljaminekut polegi kunagi vajanud ainult õlivahetused ja mõned puksid.
Ülevaatusest läks nii eelmine aasta kui ka see aasta läbi puhtalt. Midagi halba ei saanud ma selle auto kohta ütelda, julgesin ta müüa edasi oma sõbrale. Kahju küll oli, sest auto vägagi vastupidav ja suht väikese läbisõiduga aga pikapeale hakkas seljale (pole loodud ikka 2m pikkusele) ja pere ka suur. Aga vähemalt näen autot ja kui vaja saan ka uuesti roolis istuda. Plaan oli küll uue Mazda rooli minna aga elu viis teise margi juurde.