Mazda 323 BG 1.6 62kw A/T 1990a psyaddict
Postitatud: 09 Jaan 2019, 00:12
võtsin siis ühe rooste juurde, omandamine on tegelt veel pooleli...
Auto laenas mulle ivar, kuna hakkasin gw kere tegema ja rx7-st pole suurt tolku transpordivahendina....
Igatahes auto oli seisnud, käima sain siis vahetasin õli ja spidomeetri trossi mis nüüdseks on ammu otsa saanud..
nüüd juba vist varsti poolteist aastat selle roolis, aga parandasin ainult kriitilisi asju kuna autot kellelgi otseselt vaja ei olnud (ka omanikul) siis pidi pärast kasutust metalli minema (põhi vahepeal katki roostetanud)
Jahutusega oli koguaeg probleeme.. katkine radikas, termostaan jne. radikas lendas puruks lausa, kuna papitükk oli ees, plastvann oli liimitud, ja vent ei toiminud... märkasin alles siis kui mootor juba tulikuum ja kokku pooma hakkas... polnud hullu, 5 minti jahtumist ja sain maja ette ära sõidetud.
asemele sai 626 gw radikas kuna automaatkast noh see tahab õli läbi jahutusradika ajada.. pool viltu ta seal oli, ventikas vasta väljalaske kollektorit:D a hakkas ka lekkima kuskilt keskelt ja siis sai 323 radikas ikka sinna ja kastile läks jäme pikk vasktoru jahutuseks..
aasta tagasi said ette uued klotsid, tööl, peokäigus, ehk siis pidurid said üle vaadatud ja need praeguseks ainukesed asjad mis veermikus veel kolisevad.
kuskil eelmise aasta oktoobris või nii, parandasin midagi , aa panin uued stabikakondid taha,sest üks oli murdunud... ja krt hakkas ikka meeldima, see auto, mitte, et ma üldse fännaks automaatkasti, aga lihtsalt sellepärast, et kui palju siinmail automaatkasti, konditsioneeri ja katuseluugiga 323esi leidub?? , et äkki ikka hoiaks elus.
ja nüüd ma olen teda aeg-ajalt putitanud ikka tööjuures.. kõik ilmselt ei tule esimese raksuga meelde
ülevaatuse jaoks vahetasin šarniiri ja vv. tolmukatte suve lõpul
siis selgus et tagapidur ei võta, aga kässar okk..
ja muidugi mootor- see oli vist kõige õlisem mis ma näinud olen siiamaani
vahetasin plokikaane ja klapikambri kaane tihendid, hammasrihma(pingutasin pöidla Nm järgi) ja veepumba kuna korras radikaga hakkas see läbi laskma( kui rõhk üleval)
Suvel sai maantee peal isegi vytautast sisse valatud kuna lihtsalt alt lahises välja, mingiaeg pani ilmselt katlakivi lekkekoha kinni ja sai vee/lahja tosooliseguga sõita lekkevabalt..
väga toores mootor selle kohapealt, et täis saast õli oli sees, mingi emulsioon.. ja jahutas värskaga aga toimib nagu kellavärk.
siis kuu tagasi sai villand, et auto 24/7 lahti (võtmega keerata ei saa ja kesklukk lakkas töötamast kunagi) sai 2 uut mootorit tellitudja voila! toimib puldist- sai ka uksepolster ära parandatud kuna see käepide vüõi mis iganes ta on kust ust kinni tõmmata-- see oli lahti rebenend ja rippus kuidagi ukse küljes.
Hakkas juba kuidagi viisakas tunduma auto (suvel olid üldse pooled armatuuri plastid eemaldatud...) kohe nii viisakas, et avastasin, et pole kunagi tolmu imend auto vaibalt, sai ka see tehtud
salongilaest sai seasilm ära võetud ja vägev led valgus pandud, inimesed jooksid akendele kui salongivalgus põlema läks.. et mis seal tänaval toimub, mõtlesid et ufo vist
igast nipet-näpet asju ka tehtud, uus õli sees, kojamehed jne..
ja siis eelmine reede, võtsin tagasilla juurest piduritorude vahelt välja selle junni mis ei lase tagapiduritel toimida, said ka uued torud ja uued TRUMLID
tagapidur ja kässar võtab paremini kui Tänaku wrc pillil
natuke putitada siis jäävad ainult iluvaead veel (k.a. põhjaaugud)
kui sain nägid karbid nii head välja, et tungrauaga hoogast tõstes vajutasin parema karbi tagant kohe sisse
aga ütleme nii, et sellise auto kohta on kere ikka väga ok, pehme on aga kergest lapitav
Ja muidugi, kui kellegil vüib üle olla vanaaegseid KOLEDAID(väga tähtis, et koledad oleks) valuvelgi 4x100 valemiga, no siukseid kus kodaraid väga pole ja on lihtsalt mingid triibud, ruudud või augud... siis võite need mulle müüa.
aitäh
Auto laenas mulle ivar, kuna hakkasin gw kere tegema ja rx7-st pole suurt tolku transpordivahendina....
Igatahes auto oli seisnud, käima sain siis vahetasin õli ja spidomeetri trossi mis nüüdseks on ammu otsa saanud..
nüüd juba vist varsti poolteist aastat selle roolis, aga parandasin ainult kriitilisi asju kuna autot kellelgi otseselt vaja ei olnud (ka omanikul) siis pidi pärast kasutust metalli minema (põhi vahepeal katki roostetanud)
Jahutusega oli koguaeg probleeme.. katkine radikas, termostaan jne. radikas lendas puruks lausa, kuna papitükk oli ees, plastvann oli liimitud, ja vent ei toiminud... märkasin alles siis kui mootor juba tulikuum ja kokku pooma hakkas... polnud hullu, 5 minti jahtumist ja sain maja ette ära sõidetud.
asemele sai 626 gw radikas kuna automaatkast noh see tahab õli läbi jahutusradika ajada.. pool viltu ta seal oli, ventikas vasta väljalaske kollektorit:D a hakkas ka lekkima kuskilt keskelt ja siis sai 323 radikas ikka sinna ja kastile läks jäme pikk vasktoru jahutuseks..
aasta tagasi said ette uued klotsid, tööl, peokäigus, ehk siis pidurid said üle vaadatud ja need praeguseks ainukesed asjad mis veermikus veel kolisevad.
kuskil eelmise aasta oktoobris või nii, parandasin midagi , aa panin uued stabikakondid taha,sest üks oli murdunud... ja krt hakkas ikka meeldima, see auto, mitte, et ma üldse fännaks automaatkasti, aga lihtsalt sellepärast, et kui palju siinmail automaatkasti, konditsioneeri ja katuseluugiga 323esi leidub?? , et äkki ikka hoiaks elus.
ja nüüd ma olen teda aeg-ajalt putitanud ikka tööjuures.. kõik ilmselt ei tule esimese raksuga meelde
ülevaatuse jaoks vahetasin šarniiri ja vv. tolmukatte suve lõpul
siis selgus et tagapidur ei võta, aga kässar okk..
ja muidugi mootor- see oli vist kõige õlisem mis ma näinud olen siiamaani
vahetasin plokikaane ja klapikambri kaane tihendid, hammasrihma(pingutasin pöidla Nm järgi) ja veepumba kuna korras radikaga hakkas see läbi laskma( kui rõhk üleval)
Suvel sai maantee peal isegi vytautast sisse valatud kuna lihtsalt alt lahises välja, mingiaeg pani ilmselt katlakivi lekkekoha kinni ja sai vee/lahja tosooliseguga sõita lekkevabalt..
väga toores mootor selle kohapealt, et täis saast õli oli sees, mingi emulsioon.. ja jahutas värskaga aga toimib nagu kellavärk.
siis kuu tagasi sai villand, et auto 24/7 lahti (võtmega keerata ei saa ja kesklukk lakkas töötamast kunagi) sai 2 uut mootorit tellitudja voila! toimib puldist- sai ka uksepolster ära parandatud kuna see käepide vüõi mis iganes ta on kust ust kinni tõmmata-- see oli lahti rebenend ja rippus kuidagi ukse küljes.
Hakkas juba kuidagi viisakas tunduma auto (suvel olid üldse pooled armatuuri plastid eemaldatud...) kohe nii viisakas, et avastasin, et pole kunagi tolmu imend auto vaibalt, sai ka see tehtud
salongilaest sai seasilm ära võetud ja vägev led valgus pandud, inimesed jooksid akendele kui salongivalgus põlema läks.. et mis seal tänaval toimub, mõtlesid et ufo vist
igast nipet-näpet asju ka tehtud, uus õli sees, kojamehed jne..
ja siis eelmine reede, võtsin tagasilla juurest piduritorude vahelt välja selle junni mis ei lase tagapiduritel toimida, said ka uued torud ja uued TRUMLID
tagapidur ja kässar võtab paremini kui Tänaku wrc pillil
natuke putitada siis jäävad ainult iluvaead veel (k.a. põhjaaugud)
kui sain nägid karbid nii head välja, et tungrauaga hoogast tõstes vajutasin parema karbi tagant kohe sisse
aga ütleme nii, et sellise auto kohta on kere ikka väga ok, pehme on aga kergest lapitav
Ja muidugi, kui kellegil vüib üle olla vanaaegseid KOLEDAID(väga tähtis, et koledad oleks) valuvelgi 4x100 valemiga, no siukseid kus kodaraid väga pole ja on lihtsalt mingid triibud, ruudud või augud... siis võite need mulle müüa.
aitäh