RetroTeam kirjutas:Nii. Uus mootor on käes ja kohe aru saada et hetkel peal olev mootor on PIIX-us
Uus mootor vädast kedrates käsitsi siis nagu nalja käib ringi.
Praegu peal olev on nii et vahepeal ei jõua keerata.
Anyway homme katkun mootori maha ja valmistan uue ette.
Uuel on küll süütepooliga jagaja aga saab panna ka selle elektroonilise.
Jagaja asendit ennem maha võtmist tegin ka pildi et teine jagaja panna õigesse asendisse.
Nipet näpet erineb aga mitte palju.
Kui nüüd uue peale saan siis annan ka teada kuidas olukord kulgeb.
Suure tõenäosusega saab asi korda.
Vaatan, et ühe allika puhul on tegu 1996 aasta mudeliga, registris olev 1998 on siiski esmase registreerimise aasta, mida väga tõsiselt ei tasuks võtta. Süütejärjekorraks on sel 1-3-4-2.
Saan aru, et klapiajami hammasrihma märgid on paigas, kütus värske, säde olemas ja bensiinihais olemas, millest eeldus, et kütus jõuab silindrisse.
Kui isiklikult peaks sattuma säärane mittekäivituv isend ilma taustainfota minuni olnuks tööde järjekord umbes miskit säärast:
*Aku laadima, veakoodide lugemine
*Kui esineb veakoode, siis tegutseb edasi neist lähtuvalt
*Kaitsmete kontroll - uskumatult sageli ongi asi nii lihtne ja kaitsmele peale vaadates peetakse seda korras olevaks, seega välistatakse see ja otsitakse probleemi mujalt. Tegelikult aga indikaatorlambi/multimeetriga testides on näha, et ahel on katkenud. Kuna enamjaolt on võimalik see lihtne töö päris kiiresti ära teha, siis pean seda lihtsat tegevust mõistlikuks
*Sädeme kontroll - kõik küünlad maha ja juhtme otsa, küünal massi.
*Hammasrihma märkide kontroll
*Kütuse rõhu kontoll (vähemalt 2,1 bar)
*Toide pihustitele (käivitusel vähemalt 9V)
*Aju massi lülitus pihustitele (LED pihusti kontaktidele - lülituse puhul dioodi vilksatab)
*Silindri kompressiooni test (vähemalt 8 bar-i)
Kui kõik eelnev peab paika, siis on väga vähe tegureid, mis võiksid veel käivitust välistada. Muidugi on omal käepärast ka veidi rohkem informatsiooni, millele toetuda, seega võib reaalsuses lahenduskäik mõningal määral erineda sõltuvalt olukorrast.
Muidugi on sel isendil tüüpveaks ka immobilaiseri probleemid. Süsteemis on sel ka
IFS-lüliti, mis kütusepumba välja lülitab avarii puhul. On juhtunud, et ka see on põhjustanud käivitusprobleeme.