peale rallit kadusid kõik tuled, ja siuke el. anomaalia, et läheb kogu juhtmestiku vahetuseks.
Siis vaja teha uus väljalaske kollektor, aga kuna mootor natuke kehvas asendis ja nii tehtud et patju normaalselt vahetada ei saa kiskusin sillatala ja mootori maha... enne kui kolle tegemiseks läheb oleks õige asend hea. .. kerged kere remondid jms...
õnneks raam ja muud kandvad osad päris kenad, küll viskab karbi sisse muda jne, sealt alt kehva, päris pornolt remonditud, aga siiski suurem osa roostet enne välja lõigatud kui uus plekk asemele pandud... (erinevalt sellest mantast mis tööl hetkel teen, kunde poolt oli vähem remonditud seega olid veel uksepostid jne alles
)
stiilinäide kuidas enne tehtud oli
matsu on ikka korduvalt sellega pandud, ilmselt joobes peaga...
vasaku poole esitiib on olnud kunagi punane, esiotsa keevitatud, õõtshoob oli ilma tugevduseta, usun , et natuke vanema pealt vms... ja vedru tundus ka suts teine, nendelt lõikasin poolteist keerdu maha..
šarniirid saatsin taastamisse, aga tüübil need plastikud otsas, ühesõnaga selle taastamisega on kaput.
hetke olukord ka selline, et kuskilt austraaliast saatmisega natuke kahtlane, kui üldse norm hinnaga midagi leiab... 170eur saatmise eest tundub natuke liiast, aga kurat, ei meeldi need rooli ja vedrustuse loksud..
mootori joonde ajamine