1. leht 1-st

Mazda 6 1.8 2005 tiku-taku

PostitusPostitatud: 18 Mär 2019, 10:13
Postitas Tiku-taku
Nii teen siis teema äsja soetatud autost
Nimelt sai kiiruga ostetud Mazda 6 kuna chrysleril läks käigukast ja oli vaja kiirelt liikurit

Jäi silma just see mudel auto ise suht viisaka välimusega roostet eriti pole salong viisakas ja puhas
Kuid autol põles mootori tuli veaga P0301: Misfire Detected – Cylinder 1
Sai siis vaadatud juhtmed üle need enam-vähem tahaksid vahetust
Siis sai vaadatud ka küünlad üle ja oh imet oligi esimene küünal pea täitsa põlenud
Teised tahavad ka vahetust aga polnud nii väga hullu
Sai neid siis natu puhastatud ja veakood kustutatud ja käima pandud
Natu jäi turtsuma veel ja kiirendus veits uimane aga tuli enam põlema ei läinud ja veakood ei ole ühtegi
Ehk nüüd täna vahetan kõik küünlad ära ja siis vaatab edasi kuidas toimib

Ja küsimus et mis oleks norm keskmine kütusekulu sel autol
Lugenud siit ja sealt et keskmine kuskil 8.5 kanti

Re: Mazda 6 1.8 2005 tiku-taku

PostitusPostitatud: 18 Mär 2019, 14:19
Postitas maaks
Keskmist kütusekulu mõjutavad niivõrd paljud asjad, nii et seda saaks adekvaatselt võrrelda ainult siis kui autod sõidaks sama marsruuti, sama juhiga ja teineteise järel :-)
Aga mingid andmed on seal:
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... power_e=90

Re: Mazda 6 1.8 2005 tiku-taku

PostitusPostitatud: 19 Mär 2019, 07:55
Postitas Tiku-taku
Kas see on mazdade kohapealt tavaline et kui kiirendas siis teise käiguga jõudes pöörded 3000 peale siis nagu järsult kiirendus muutub paremaks tunda kohe kuidas jõud taha tuleb
(Muidu on ka nüüd kiirendus nagu vist peaks olema sellise väikese mootori kohta)
Elu esimene mitte ameeriklane ja nii väikese mootoriga auto

Re: Mazda 6 1.8 2005 tiku-taku

PostitusPostitatud: 19 Mär 2019, 09:45
Postitas maaks
Tiku-taku kirjutas:Kas see on mazdade kohapealt tavaline et kui kiirendas siis teise käiguga jõudes pöörded 3000 peale siis nagu järsult kiirendus muutub paremaks tunda kohe kuidas jõud taha tuleb

Ei ole Mazdale tüüpiline, muutuvat klapiajastust (VVT) kasutavad (vist) kõik tootjad maailmas.
https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing

Re: Mazda 6 1.8 2005 tiku-taku

PostitusPostitatud: 23 Mär 2019, 13:26
Postitas Tiku-taku
Nii nüüd veel see et püsikas toimib vahepeal ja vahepeal mitte
St et kui sõidan püsikaga ja siis vaja maha võtta korra ja siis vahel lülitub sisse ja vahel mitte
Ja vahel ei lülitu üldse sisse
Samas roolil kõik teised nupud toimivad et lintkaablis vist äkki viga ei ole
Oskab keegi mingit nõu anda

Re: Mazda 6 1.8 2005 tiku-taku

PostitusPostitatud: 02 Apr 2019, 13:52
Postitas Tiku-taku
On kellegil pakkuda töökorras süütepooli?