Mazda RX8 141kw 2004 Peeter
Postitatud: 29 Okt 2020, 00:06
Niinii .. olen esimest korda siis siinsesse foorumi sattunud ning esmakordselt ka Mazda omanik.
Sai ostetud RX8 - täiesti kogemata ning ilma sellist sõidukit otsimata - spetsiaalselt seda autot ostma ei hakkaks kuid ...
Õigustuseks ütlen kohe ära et raha maksin välja koos omanikuvahetusega vähem kui Eestis on miinimumpalgaks.
Soetatud sai läbi sõbra-venna-tuttava-sugulase
Autost olin eelnevalt vaid jutte kuulnud ning nägin esimest korda kottpimedas "Põllul seismas" - ei üritanudki lähemalt süveneda ega käivitada enne kui jõuan sellega koju.
Auto järgmisse puhkepaika jõudes nägi ta välja selline :
https://www.upload.ee/image/12447021/IM ... 184127.jpg
Mõni päev hiljem sai see ropp kleebis eemaldatud ning pilt järgmine :
Kahjuks oli ta seal niinimetatud põllul seisnud viimased 2,5-3 aastat ning sellest autost olid rõõmu leidnud igasugused närilised. Kallal käidud on nii istmetel kui jõutud ka "heater core" kallal käia ning igasugust jama igalepoole kokku vedada, kuid õnneks neile juhtmed ei meeldinud ning tundub et need on jäänud puutumata.
Mõningad päevad hiljem päevavalges auto uksi avades paistis vaatepilt üsna ropp ning hais oli hingemattev
Esialgseks eesmärgiks sai salong puhtaks kasida ning esmavajalik üle vaadata korda nokitseda kuid paistab et see kõik on alles algus.
Üllatuseks peale värsket akut ilma igasuguste punnimisteta läks ta käima, näitas OK õlirõhku ning ei suitsenud - kogu elektroonika paistis töötavat aga omal jõul sõitma ei hakanud. Sellest hoolimata ajasin auto kuiva garaaži alla ning sai vigu kaardistama hakatud.
Esialgne vaatepilt : Pealevaadates tundus auto juskui ok, põhjaalla vaadates siiski kere on surnud. Lekkiv summuti ning nipetnäpet häirivat veel.
Peale käigukasti eemaldamist ning väljalaskekollektori eemaldamist sai selgeks et tegu saab olema projektiga ning loodetud talveautot sellest ei saa - vähemalt see aasta.
Kollektori eemaldamiseks tuli eemaldada mootorikäpp. Ka mootoripadi oli uskumatult vedel ning seda maha keerates otsustasid ära murduda kinnituspoldid mis hoiavad teda sillatala küljes Üsna kähku sai selgeks et mootor tuleb maha tõsta ning tuleb kohe katki ära keerata kõik mis vähegi kahtlane tundub
Lahkamise käigus tuleb välja et auto on osalenud ka avariis - milles tekkinud kahjustusi ei oldud kõiki eemaldatud
Hetkene seis paistab selline et tuleb küljest keerata kõik mida saab ning puhastada - lappida ning tagasi kokku panna. Esialgne eesmärk silmeeest kadunud ning mitu korda sügavalt sisse välja hingatud - endale sisendatud et kevadeks ikka midagi saab
Kuna tuleb välja et päris kõik ei ole letikaup ning niimõnigi asi tuleb tellida ning välja otsida jäi mootoriosa ootele - otsin uusi patju ning nipetnäpet.
Järgmiseks hakatud otsima selle kohutava haisu allikat - selleks tuli lahti võtta kogu salong ning kõik ka puhastada.
Minu üllatuseks need närilised elanud vähemalt osaliselt ka "heater core" enda sees.
Sellised nägid välja klapid mis suunavad õhu liiklust ning kogu krempel ise ka seest.
Hetkene seis autoga on järgmine :
Päris niisama nagu ta on õige teda kokku panna ei ole - esmalt tuleb plekki lappida ning natukene elule turgutada.
Loodan et keegi vähki ei saanud - ei ole väga ammu kuhugi midagi postitanud ning hea tava on meelest läinud.
Teema tegin nii endale päevikuks ning kui keegi kusagil näeb et tal on pakkuda midagi sellist mida mul vaja võib minna siis olen pakkumistele avatud.
Selleks korraks siis kõik
Sai ostetud RX8 - täiesti kogemata ning ilma sellist sõidukit otsimata - spetsiaalselt seda autot ostma ei hakkaks kuid ...
Õigustuseks ütlen kohe ära et raha maksin välja koos omanikuvahetusega vähem kui Eestis on miinimumpalgaks.
Soetatud sai läbi sõbra-venna-tuttava-sugulase
Autost olin eelnevalt vaid jutte kuulnud ning nägin esimest korda kottpimedas "Põllul seismas" - ei üritanudki lähemalt süveneda ega käivitada enne kui jõuan sellega koju.
Auto järgmisse puhkepaika jõudes nägi ta välja selline :
https://www.upload.ee/image/12447021/IM ... 184127.jpg
Mõni päev hiljem sai see ropp kleebis eemaldatud ning pilt järgmine :
Kahjuks oli ta seal niinimetatud põllul seisnud viimased 2,5-3 aastat ning sellest autost olid rõõmu leidnud igasugused närilised. Kallal käidud on nii istmetel kui jõutud ka "heater core" kallal käia ning igasugust jama igalepoole kokku vedada, kuid õnneks neile juhtmed ei meeldinud ning tundub et need on jäänud puutumata.
Mõningad päevad hiljem päevavalges auto uksi avades paistis vaatepilt üsna ropp ning hais oli hingemattev
Esialgseks eesmärgiks sai salong puhtaks kasida ning esmavajalik üle vaadata korda nokitseda kuid paistab et see kõik on alles algus.
Üllatuseks peale värsket akut ilma igasuguste punnimisteta läks ta käima, näitas OK õlirõhku ning ei suitsenud - kogu elektroonika paistis töötavat aga omal jõul sõitma ei hakanud. Sellest hoolimata ajasin auto kuiva garaaži alla ning sai vigu kaardistama hakatud.
Esialgne vaatepilt : Pealevaadates tundus auto juskui ok, põhjaalla vaadates siiski kere on surnud. Lekkiv summuti ning nipetnäpet häirivat veel.
Peale käigukasti eemaldamist ning väljalaskekollektori eemaldamist sai selgeks et tegu saab olema projektiga ning loodetud talveautot sellest ei saa - vähemalt see aasta.
Kollektori eemaldamiseks tuli eemaldada mootorikäpp. Ka mootoripadi oli uskumatult vedel ning seda maha keerates otsustasid ära murduda kinnituspoldid mis hoiavad teda sillatala küljes Üsna kähku sai selgeks et mootor tuleb maha tõsta ning tuleb kohe katki ära keerata kõik mis vähegi kahtlane tundub
Lahkamise käigus tuleb välja et auto on osalenud ka avariis - milles tekkinud kahjustusi ei oldud kõiki eemaldatud
Hetkene seis paistab selline et tuleb küljest keerata kõik mida saab ning puhastada - lappida ning tagasi kokku panna. Esialgne eesmärk silmeeest kadunud ning mitu korda sügavalt sisse välja hingatud - endale sisendatud et kevadeks ikka midagi saab
Kuna tuleb välja et päris kõik ei ole letikaup ning niimõnigi asi tuleb tellida ning välja otsida jäi mootoriosa ootele - otsin uusi patju ning nipetnäpet.
Järgmiseks hakatud otsima selle kohutava haisu allikat - selleks tuli lahti võtta kogu salong ning kõik ka puhastada.
Minu üllatuseks need närilised elanud vähemalt osaliselt ka "heater core" enda sees.
Sellised nägid välja klapid mis suunavad õhu liiklust ning kogu krempel ise ka seest.
Hetkene seis autoga on järgmine :
Päris niisama nagu ta on õige teda kokku panna ei ole - esmalt tuleb plekki lappida ning natukene elule turgutada.
Loodan et keegi vähki ei saanud - ei ole väga ammu kuhugi midagi postitanud ning hea tava on meelest läinud.
Teema tegin nii endale päevikuks ning kui keegi kusagil näeb et tal on pakkuda midagi sellist mida mul vaja võib minna siis olen pakkumistele avatud.
Selleks korraks siis kõik