1. leht 1-st

Mazda 626 FE 2.0 89a. - vzk

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 00:42
Postitas vzk
Masin sai soetatud juba üle kahe aasta tagasi. Ühtteist on ta kallal nokitsetud. Umbes aasta tagasi tuli turbo mõtteks, töökaaslane tegi ära, minul jäi tookord vaid mõtteks, nüüd lõpuks umbkaudu kuu tagasi sai asi ka minul kapoti alla. Olgem ausad rohkem selline eksperimendi laadi projekt ta on... alati võiks ju parem olla, aga esialgu puhub vile umbes 0.35bari, kunagi kui julgust rohkem (loe: mootorist kahju pole :D) keeran juurde. Hetkel vaja igapäev liikuda masinaga ja seega ei tihka väga.

Pilt

Millalgi lähitulevikus katsun kapotialusest ka pilte teha.

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 19:39
Postitas bmw
tere tulemast meie sekka, jään huviga kapoti aluseid pilte ootama
mis moto kw muidu on kas 103kw v 66kw +turbo

kui palju see turbo siis juurde annab on tunda et minek parem vms

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 22:05
Postitas Mario
njaa.. seda autut ma näen igapäev linna peal tiirutamas, mõtlesingi, et äkki leiad ka klubi netist üles.

et sis tervitused ka minu poolt, linna peal kohtume ;) :D

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 22:07
Postitas Priit86
Tervitused minugi poolt!

PostitusPostitatud: 18 Juul 2006, 23:30
Postitas kaRRRL
Tere tulemast ka minu poolt 8)

PostitusPostitatud: 19 Juul 2006, 16:50
Postitas vzk
Kahjuks on FE ehk siis 66kw ainult, ainuke pluss vist et surveaste madal ja ehk ka see et ruumi oli nac rohkem. Palju juurde annab ei tea, aga vahe on p.....sega tunda :D. Midagi erilist mudugi pole, sest põhja polnud eriti all(st stockis juba vähe kw), aga kunagi tahaks võidu proovida mõne 103kw masinaga. Seda ka et 103kw kast on juba küljes, et see peaks pidama ja ise tegelikkuses ei usu et 103kw vastu saan.

PostitusPostitatud: 19 Juul 2006, 21:41
Postitas Anonymous
Võin öelda et F2 kast on tegelikult tugevam kui FE3 kast :wink: Omal lendas Summercampi ajal laiali ja asemele tuleb F2 kast :idea:

PostitusPostitatud: 19 Juul 2006, 22:05
Postitas vzk
Sai raadil 85kw universaal omegaga proovitud, paar autopikkust jäi vaheks, arvestades et teine auto on 150kg raskem+juht oli ka paarkend kilo raskem siis pole vahe väga märkimisväärne, muidugi eeliseks tema pool oli tagavedu :). Kurb uudis on see et sidur libises esmakordselt täna.
Nagu lubatud siis mõni pilt ka juurde, midagi erilist pole.....
Pilt
Pilt
Pilt

PostitusPostitatud: 19 Juul 2006, 22:16
Postitas Anonymous
Mis "vurriga" tegu on?

PostitusPostitatud: 19 Juul 2006, 22:24
Postitas bmw
kui ma lõuks valmis saan oma luukpära motoga mis on nüüdseks 103kw eks ma siis üritan kiirendust kah ära mõõta, samas mul jäi 66kw moto kast alla, loodan et see seal kah vastu peab 8)

PostitusPostitatud: 20 Juul 2006, 00:16
Postitas vzk
Garret T3 minu mäletamist mööda ehk siis Golf II TD oma peaks olema.
Just tulin raadilt sai 2.2T Probega proovitud ja ütleme et pole midagi sõita, u. 2 autopikkusega kindlasti rebis ära kui mitte 3ga. Alul tundus et polegi nii võimatu, aga raja teisel poolel ampsas mõnuga minema.
Väike pilt kelladest
Pilt

Re: Mazda 626 FE 2.0 89a. - vzk

PostitusPostitatud: 17 Okt 2012, 11:09
Postitas freerider
Huvitav, kas siia kellade kõrvale pandud valgusdioodide otstarve on lambda signaali väärtust näidata? :)
Ja tal on vist ka sama probleem temperatuurinäidiku ja anduri ühildumisega(või lihtsalt jahedavõitu mootoritemp.), nagu minul. Peale mootorivahetust näitab temp. kell 90 kraadi juures hoopis 50 kraadi mootori temperatuuriks. :p

Re: Mazda 626 FE 2.0 89a. - vzk

PostitusPostitatud: 17 Okt 2012, 15:52
Postitas Evert
Arrr-arrr, zombid ründavad!
"vzk" Viimane logimine foorumisse: Laupäev Mär 26, 2011 11:54 pm

Re: Mazda 626 FE 2.0 89a. - vzk

PostitusPostitatud: 17 Okt 2012, 22:29
Postitas freerider
Evert kirjutas:Arrr-arrr, zombid ründavad!
"vzk" Viimane logimine foorumisse: Laupäev Mär 26, 2011 11:54 pm


Lootsin, et keegi teab rääkida kui ta ise enam sisse ei logi :D Aga selge pilt ^^