1. leht 2-st

Mazda MX-3 1.6 94a. - Liinu&Alar - müüdud

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 16:11
Postitas Alar
Et ausalt ära rääkida kogu lugu siis alustaks sellest, et auto on ostetud mu tüdruksõber/elukaaslasele motiveerimaks teda lõpetama oma juhilubade tegemine. Aga seni kuni seda kallist lamineeritud papitüki käes pole, olen antud auto piloodiks mina.
Auto siis tehasest välja tulnud 94a ja Saksamaal olnud tal 2 omaniku. Ühe nende poolt on jäetud suitsuauk juhiistmes ja laepolstris.
Peab tunnistama, et antud auto minu pikkusega (1,84), kokku ei sobi. Iste on küll kõige alumises asendis, kuid siiski on pealae ja katuse vahel 5cm ruumi. Samuti ei toeta istmepadi piisavalt reisi ja gaasijalg väsib pikema reisi jooksul. Sellest hoolimata näeb ta minu arust parem välja kui näiteks Nissan NX100.
Tulevasele algajale juhile hakkab parklates ja muidu tagurpidi manööverdamisel segama tagumise kolmnurk klaasi puudumine, mille tõttu suur pime nurk tekib. Aga loodame parimat :D .
Meeldiv on see, et autol puudub rooste. Ainuke nõrk koht on numbritulesid hoidev plekiriba, mis päris korrodeerunud. Mõne kriimu ja mõlgikese ikka leiab aga tegu pole siiski uue autoga. Samuti oli meeldiv üllatus, et kõik salongi pirnikesed toimisid
Varustus:2x el. aken, el. peeglid ja katuseluuk ning valgustatud ukseluku auk.
Vahetamisele läheb või vahetatakse lähitulevikus:
Rihmad ja rullikud(ajuvaba on see, et rihm maksis sama palju kui rullik)
Veepump
Esiamort ja üks rooliots
Õli(BP)
Küünlad(Denso)
Piduriklotsid
Vahetatud sai ka hirmsat häält teinud originaalkõlarid(Pioneeri toodang) viisakate uute Sony 17cm 3ribaliste vastu, mis esiustesse ideaalselt istusid oma madala disaini tõttu. Taha kõlariteni pole veel jõudnud aga arvatavasti ovaalid sinna tulevad, hetkel kogu balanss keeratud esikõlaritele.
Samas sai osteud ka uus viisakas Sony CD makk. Soomes selle komplekti 2000 krooni eest sealsest Experdist.
Toonklaasi niipea ei tule, kuna see raskendaks algaja juhi manööverdamist veelgi.
Mõned päevad tagasi murdus juhiiste vasakust esi nurgast relsi küljest lahti, kuid see viga sai parandatud poldiaugu siirdamisega vähe tahapoole: Arvatavasti tegu mingi Mazda tüüpveaga, kuna sama viga oli ka annni Neol. Iste tuli selleks toiminkuks muidugi eemaldada.
Auto ise suhteliselt öko, keskmine kulu 400km sõidu jooksul 6,75l/100km
Kiirustel 110 ja ülesse kasvab see number lühikeste käikude tõttu kiiresti.
Nalja koht on ka tagaiste, kuhu istuma sobib mõni laps või alla 1,70 pikk inimene.
Mõned pildid siis:


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 16:30
Postitas Anonymous
Punnu mis Punnu :D

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 16:35
Postitas annni
naisss, naisss, naisss.... silmarõõm missugune! 8):wink:

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 16:37
Postitas annni
sa ei julgex muga joonele panna :?

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 16:47
Postitas Anonymous
Kui nüüd tagasi tulen siis olen rohkem harjutanud :twisted:
Ja julgust on mul üleliiagiiii :D

Saaks veel väikse kleebsu Mazdale taha ja Katsi ka siia (ta ka meil Mazda omanik ) siis oleks täitsa lahe :wink:

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 17:22
Postitas Mario
täitsa nummi auto on!!
:lol:
soovin jõudu ja tere tulemast!! ;)

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 17:44
Postitas kaRRRL
Tere tulemast ka minu poolt :)

PostitusPostitatud: 31 Juul 2006, 22:48
Postitas Priit86
Tere ka minu poolt! Naised hakkavad foorumit/ klubi hõivama juba vaikselt? :lol:
Ainult tervitatav nähtus, et naised ka siia ikka tulevad! :)

PostitusPostitatud: 01 Aug 2006, 10:12
Postitas Haramount
Velkamm.
Uued küünlajuhtmed võta ka kohe plaani (juhul kui pole näha, et värskelt vahetatud).

PostitusPostitatud: 02 Aug 2006, 17:01
Postitas Alar
Kyynlajuhtmed on ka plaanis, kuid unustasin kirja panna, nimelt olen tähendanud kerget puterdamist, kui söita yhtlase kiirusega, pöörded ca 2300-2600 vahel. Samuti peaks ylesse otsima, kus sel autol bensufilter, et ka see vahetada igaksjuhuks.

PostitusPostitatud: 14 Aug 2006, 13:24
Postitas Alar
Eile Soome kiirteel hetkeliselt 150+km/h sõites otsustas üks jahutusvedelikutoru, et tema on nõrgim lüli ning läks lõhki, õnneks tekkinud auk oli väike ja viga sai kohe märgatud, niiet esimesse bensukasse ja rull Erikoisvahvateipi (Eriti Vahva Teip :lol: )sai ostetud, viga selleks hetkeks kõrvaldatud ning nüüd võtan hoogu, et mõnes autopoest uus lõdvik osta.
Samuti juhtus selline tore lugu: Autot koristades, otsis teine pool midagi kindalaegast, märkamata, et kindalaeka avamis sang küljest tuli, kui märkas seda, võtis ülesse ja küsis minult, et mis see on, kuna endal oli tegemist ning korralikult ei süüvinud sellesse, sai vastatud, et ei tea :lol: Õnneks on Liina korralik neiu ning selle asemel, et ära visata see plastikjupp, pani tema selle kindalaekasse. Mõned päevad hiljem, kui mul sealt midagi vaja siis jätkus seda otsimist ja mõistatamist tükiks ajaks. Lahendus saabus vägivalda kasutades, tänu millele nüüd, kui auto põrutada saab ka kindalaegas lahti kukub(hetkeliselt on see viga parandatud paberi nutsuga, mis vahele sai sinna kiilutud :lol: Niiet s.it happens :twisted:

PostitusPostitatud: 14 Aug 2006, 18:57
Postitas tomkulibin
Ei tea mis tükk see ära tuli, aga proovi superataki, sellest varemgi abi olnud. :D

PostitusPostitatud: 14 Aug 2006, 19:43
Postitas kennu
hehee ilus autu :P minuga äkki joonele? :D

PostitusPostitatud: 14 Aug 2006, 20:28
Postitas Alar
kulibin kirjutas:Ei tea mis tükk see ära tuli, aga proovi superataki, sellest varemgi abi olnud. :D

Ära tuli see kõige suurem jupp, millest sa kangutad, et lukk lahti tuleks, Super südameatakk ei aita seal, kuna murdunud ka üks hing.

PostitusPostitatud: 15 Aug 2006, 13:02
Postitas Anonymous
Mu meheraas (Alar) toppis juba mingi kleepsu tahaklaasile .... sooviks parema meelega mazdaklubi kleepekat, kas neid on veel võimalik kuskilt hankida? :oops: Enne, kui veel auto sõidab :lol:

Ja, kui auto korras siis võin joonele kõik kes julgevad :twisted:
Aga praegu pisi Punnu vajab hoolitsemist ja hellust :roll:

PostitusPostitatud: 15 Aug 2006, 13:34
Postitas Anonymous
Siin on kõik mis klubi ja forumiga seondub :arrow: http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewforum.php?f=2

PostitusPostitatud: 17 Aug 2006, 10:34
Postitas Alar
Üks pildike ka selle õnnetu lõdviku teibituunimisest, eks loik auto all näitab, et tegu polnud teab mis suure avausega.
Pilt

PostitusPostitatud: 17 Aug 2006, 11:03
Postitas kennu
Liinu kirjutas:Ja, kui auto korras siis võin joonele kõik kes julgevad :twisted:
Aga praegu pisi Punnu vajab hoolitsemist ja hellust :roll:



hehee jätan meelde :P

PostitusPostitatud: 09 Okt 2006, 22:07
Postitas Alar
Ehhh, kuna siiani on tõsine ajapuudus vaevanud ning ka auto enamus aja Helsingis veetnud siis sai nüüd lõpuks Mazdaabisse aeg pandud veepumba, rullikute, rv-geneka-hammasrihma vahetuseks. Sai käidud siis Akadeemia teel asuvas Mazdaabis. Mingit üleolevat suhtumist küll ei näinud nagu siin mõned on rääkinud. Kuigi see nädal seal aint üks mehaanik tööl, pressiti mind kuhugi vahele siiski. Töö võttis vastu vanem härra, kellega sai väga viisakalt ja asjalikult asju aetud. Kõik jupid peale veepumba olemas, hetkel uurin hindu, kuid eks ta sinna 900 piirimaile jääb. Eks annan teada, et kui vaevatult see vahetus seal läks.
PS! Oskab keegi nimetada mõnd kauplust, kus eri mõõdus lõdvikuid oleks saada. Enim levinud autopoed neid ei paku.

PostitusPostitatud: 14 Okt 2006, 16:39
Postitas Alar
Asjalood nüüd nii, et kuna pole ise pöial p..ses sündinud, sai rihma ja pumba vahetus ise ettevõetud. Eks pusimist oli isejagu, kuid õnneks sai töö tehtud eksmehaanikust isa, reedele kohaselt natuke ähmase, silma all :wink: . Kõik läks sujuvalt kuni sinna maani, mil küljesolev pump paistma hakkas, kõrvutades seda uuega vihastasin roheliseks end, Taket oli suutnud vale pumba müüa. Õnneks polnud kell veel nii hiline, et pood kinni oleks olnud. Teise autoga siis pumpa vahetama poodi, õnneks oli kohapeal õige olemas. Uue pumba eest pidi veel 120.- peale maksma aga kuna mul Taketis -20% soodustus siis ei hakanud eriti nurisema.
Vana pumba küljest võttes oli ilmselge, et see tegi viimaseid hingetõmbeid ning kauaks teda ei oleks jätkunud. Samas hammasrihm oli väga korralik, isa sõnul u. 20000-35000 sõitnud. Nagu näha oli auto küljes vahetatud ainult hammasrihm, mõlemad kiilrihmad, juhtrullik, pingutusrullik ja veepump olid jäenud tol hetkel vahetamata. Väga ohtlik kooslus ning ei soovita kellegile. Egas midagi, uued jupid külge ja valmis. Lisaks sai vahetatud veel ka katkine lõdvik, uue leidsin Ben Autotarbest Järvel.
Kahjuks jäi genekarihm tiba lõdvalt, mis vähe vilistas, täna hommikul sai asi ülepingutatud ja kõik nurrub nagu peab.
Lisaks sai talveootuses silikoonspreiga ülekäidud kõik uste ja luukide tihendid ja teflonmäärdespreiga kõik lukud ja hinged. Nüüd peaks jätkuma muretuid kilomeetreid (sülitan kolm korda üle õla)

PostitusPostitatud: 18 Okt 2006, 10:13
Postitas IvarR
Hullu palju neid joonestajaid tekkinud. Mu auto ootab järgmistel klubi suvepäevadelpäevadel kõrvale palju autosid siis.
Ma ka siis joonestamise nimekirja sooviks end lisada.
IvarR

PostitusPostitatud: 30 Okt 2006, 14:46
Postitas Alar
Pühapäevast krõbisevad all ka Good Yeari UG 500 naelad, niiet lumi võib maha tulla millal tahes :D

PostitusPostitatud: 12 Nov 2006, 21:24
Postitas Alar
Sujuvalt hakkab auto jõudma teise õlivahetuseni, seekord läheb sisse Castrol GTX Magnatec 10w-40. Samuti tuleb võtta ette parema esiamordi ja amordi tugilaagri vahetus. Samuti tuleb minema visata augustis ostetud Klaxcari kojamehed, mis sai siit ostetud http://www.abv.ee/index.php?group=20 , kuna vähe külmema ilmaga muutuvad harjad kõvaks ja suurt kasu neist pole, tuleb tagasi pöörduda Trico pakutavate poole. Vahetusse läheb ka klapikaanetihend, mille rihma vahetuse ajal unustasin vahetada ning ka jagaja nukkvõlli poolses otsas olev rõngastihend, mis on nähtavasti põhjuseks kergele õlilekkele. Vahetatakse veel ka õhufilter. See järel võib vast julge südamega talvele vastu minna.
Need 10tkm on sõidetud pea probleemivabalt va lõdviku purunemine, niiet selles vallas on auto meeldivalt üllatanud mind.

PostitusPostitatud: 12 Nov 2006, 21:39
Postitas Mario
njaa... selle aja väiksematel Mazdadel on jh simmerite lekkega probleeme.. mu omal on sama lugu...
aga jh.. selle eest on sõidurõõmu ikkagi rohkem kui sakslasega ;)

PostitusPostitatud: 12 Nov 2006, 21:50
Postitas Alar
Njah väike kiitus auto juhitavuse kohta: Sai kuskil enne 18.00 Vääna Jõesuhu sõidetud, väljas pime, ja miskit jama sadas kergelt, teel kerge lumekirme. Peale Murastet vilkutas vastu tulev auto tulesid, ma võtsin kiiruse nii 95km/h pealt 80km/h peale. Jutustasin Liinaga, kes kõrval istus, kui järsku nii 35m eespool lebas surnud kits tee peal, kuna kits pole päris allaaetud kass, et võid ta kahe ratta vahele jätta ja ülesõita, sai tehtud rooliga järsk pööre vasakule, kuna vastutulija oli lähedal siis ka rooliga kiire liigutus tagasi oma ritta, kui väljaarvata kerge ülejuhitavus tagasireastumisel, tuli auto (koos juhiga muidugi :wink: ) sellest auga välja ning auto jäi terveks koos sees istujatega, kuigi Liina hoidis peast kinni Väänani välja. Selline sündmus pani peas keerlema, kui mitte Xenon tulede hankimise siis korralike pirnide oma küll. Otsa sõites oleks see korjus nähtavasti lõhkunud heal juhul aint stange ja radika, halvemat juhust ei taha välja mõelda. Niiet päris "põdrakatse", küll kitsega, ka üleelatud :D