1. leht 1-st

Mazda 929 2.0 84a. - Laurix

PostitusPostitatud: 20 Okt 2006, 19:29
Postitas Laurix
Suve lõpul kingiti mulle auto-84 aasta 929.aga auto olukord on sõidukorras autost suht kaugel.Mootorit vaja remontida ja uus bensupump osta,välimuses tahaks uued stanged teha ja auto kirsipunaseks värvida,uut sumbutit on vaja,uusi pidurikettaid-klotse,interjööri tuleks parandada.Muidu on mul olemas isegi originaal valuveljed.Ehk on siin foorumis veel mõnda selle auto omajat.auto on suht haruldane ja tahaks seda hobiautona lõpuks korda teha.nõuanded väga oodatud.

Laurix

PostitusPostitatud: 20 Okt 2006, 22:18
Postitas tomkulibin
Püüa mitte korrata paljude sinu eelkäijate tüüpviga, vaata eelnevalt foorumis ringi, enne, kui postitad sõnumi, ehk leiad niigi vastuse.
Vaata liikmete autosid(ka proofili alt leiad mõndagi), ehk leiad.
84. aastal tehti erinevaid keremudeleid, milline neist sinul on?
Pildid on siin foorumis oodatud kaup, kõik tahaks näha, mis "asi" sul on.
Nii, et oleks kena, kui saad kirjelada täpsemalt (mootor karpa/pritse, kubatuur).

PostitusPostitatud: 21 Okt 2006, 06:44
Postitas Anonymous
Jutt on kupeest ja 2.0 nagu pealkirjas, ja arvatavasti siis pritsung :wink:

PostitusPostitatud: 21 Okt 2006, 09:19
Postitas tomkulibin
Ups- kubatuur. MA mootoreil pritset ei pandud ja FE motodel- nii ja naa.
Aga igatahes tere tulemast ja aitame jõudumööda ikka.
Veel viga minu kommentis :MA motod olid ainult karpadega.

PostitusPostitatud: 21 Okt 2006, 11:06
Postitas Laurix
ei ole kahjuks pritsung :( muidu turboforsseeriks ära ja paneks koonusfiltri ka peale.aga on karburaatormootor millel oleks kusagiltpoolt uut besupumpa ja pidureid ja sellist karaami vaja :).varsti ka pildid

PostitusPostitatud: 01 Nov 2006, 11:16
Postitas Laurix
Sai siis laupäeval nokitsemas käidud :D krt pildid unusid jälle tegematta :evil: garaaž on korras ja ehk saab laupäeval auto sisse veeretatud 8)

PostitusPostitatud: 01 Nov 2006, 19:31
Postitas tomkulibin
Peaks uurima, ehk sobib sulle 626 GC pensupump, kui sul pole elektriline pump. Kui on elektriline, siis peaks neid veel "Taketist" saama.

PostitusPostitatud: 01 Nov 2006, 19:46
Postitas Laurix
mul tekkis eelmise omanikuga väike arusaamatus:) katki pole mitte bensupump vaid karburaator.aga selle saab küll 2.0 mazda 626 omaga asendada.mootorid on samad :)

PostitusPostitatud: 04 Nov 2006, 16:49
Postitas Laurix
mootoridetaile saab 626 2.0 pealt a kusagilt oleks erinevaid eksterjööri juppe vaja.on kellelgi kusagil 929 kere ja raami vedelemas?

PostitusPostitatud: 04 Nov 2006, 22:13
Postitas tomkulibin
Soiduautodel tavaliselt ikka kandevkere, mitte raam.
Osi voiks ehk kusida ksutaja Peter929 kaudu, tal v'idetavalt suurim kollektsioon 929id.

PostitusPostitatud: 04 Nov 2006, 23:31
Postitas Laurix
olgu.olen veel algaja autoremondimehaanik ju sellepärast tekivadki vead :D

PostitusPostitatud: 05 Nov 2006, 10:11
Postitas tomkulibin
Püüame aidata.

PostitusPostitatud: 05 Nov 2006, 12:25
Postitas Laurix
tööd on mul ikka ülipalju.kõigepealt tuleb garaaž elamiskõlbulikuks teha ja siis see auto.võiks nagu uued veljed ka soetada ja raha hakkab igasugu pudipadi peale kõvasti minema :D.vb saab alles 4 aasta pärast mazdaklubi kokkutulekule tulla :D :D :D

PostitusPostitatud: 09 Nov 2006, 22:41
Postitas Laurix
täna sai siis auto garaaži veeretatud ja esimesed pildid ka tehtud:
http://img230.imageshack.us/my.php?image...188dk2.jpg

PostitusPostitatud: 09 Nov 2006, 22:58
Postitas tomkulibin
Kas olen mina juhmakas, või ei oska kasutada seda linki, kus väidetavalt pildid on, aga mina küll neid ei näe.

PostitusPostitatud: 09 Nov 2006, 23:22
Postitas Laurix
vabandust
mingi vale link sattus
krt küll
õige link on siin
http://www.foto24.ee/album/7304

PostitusPostitatud: 12 Nov 2006, 19:49
Postitas Laurix
sai siis starter alt ära kistud ja ära puhastatud.tõmberelee sai ilusti käima aga ta ei käi enam ringi :( selgus veel selline kole asi,et üks hari puudu.aint kolme harjaga.vb sellepärast ei käigi ringi.on kellelgil pakkuda???

PostitusPostitatud: 12 Nov 2006, 22:23
Postitas tomkulibin
Osa startereid ongi 3 harjaga. Kas sinu omal 1 hari ära kulunud/katki? Või on ta ikka sünnist saati 3 harjaga olnud?

PostitusPostitatud: 12 Nov 2006, 23:40
Postitas Laurix
seal harja koht olemas aga harja pole.müstiline kuhu ta võis sealt starterist kaduda

PostitusPostitatud: 10 Dets 2006, 20:50
Postitas Laurix
nu krt.kuna garaaž on ullult prahti täis ja eriti enne talve ei viitsi seda nullist alates taastama hakata siis tekkis mõte kevadeks asjade edasine käik paika panna.esmalt tahtsin ette võtta veermikku siis mootorit,siis kere ja siis interjööri.kas on mõttekas asjade käik?

PostitusPostitatud: 10 Dets 2006, 21:19
Postitas dilidon
No mis sul seal garaazis lahti on? 1 nov kirjutad ,et on korras -siis 5 päeva pärast segamini ja nüüd prahti täis? :?:
Muidu aga räägi sellest-kui põhjalikult kere teha tahad/saad/võimalust on? Mina alustaks kerest ja veermikust, siis mootor jne (mõte selles,et saad kapotialuse ka keretööde ajal ilusaks. ) Siis on auto sõiduvõimeline ja see annab hulga innustust juurde,et sisu kallale asuda..
jne.
jne.

EDIT; ...ja ära muretse praegu uute velgede pärast,nendele jõuad veel mõelda maa ja ilm....

PostitusPostitatud: 11 Dets 2006, 20:12
Postitas Laurix
ok.see on vb tõesti parem variant.aitäh soovitamast.sain garaaži aint niipalju korda et auto sisse mahub talve ootama.ülejäänd sodi tuleb kevadel välja rookida.

PostitusPostitatud: 06 Jaan 2007, 19:20
Postitas Anonymous
Hoian sulle pöialt ja soovin igatahes jõudu, et saaksid oma pilli ikke korda... Oma oma müün kohe maha ja muretsen uue, sellise mis sõidab.
Ühe leidsin Narvas, kuid koledat hinda tahab!! 21000.-

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2007, 17:33
Postitas Laurix
Kuule Fxz.Ega sa mulle enda uto küljest juppe ei saa müüa:P

PostitusPostitatud: 11 Veebr 2007, 14:47
Postitas msnuser
milega te pilte teete krt need on vaevu märgatavad.ja see garaazi värk on jh imelik.mulle eriti istub selline armatuur. :? :?