1. leht 2-st

Mazda MX6 2.5 manual 92a. - kentaur/müüdud

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2005, 22:54
Postitas kentaur
Detsembris (2004) sai lõpetatud plokikaante taastamine.

Lisaks sai :
* porditud ja lihvitud sisselaskekollektor
* gaasiklapp 63mm peale freesitud
* tagumine stabilisaatori varras 16 mm vastu vahetatud (orig 12mm)
* kütusepump vahetatud Walbro 255 lph vastu
* lühikese käiguga käigukang
Plus tavahooldusega kaasnevad vahetused - rihmad, rihmarattalaagrid jne

Arvatavasti peaks pildid ja teadmised veebiks kokku kirjutama, kuid see kunagi hiljem :)

Mõned pildid :
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2005, 23:03
Postitas IvarR
Kas ostsid auto kasutatuna eestist??
Tuttaval oli täpselt samasugune masin kuid müüs kahjuks ära :(
Kui ostsid eestist siis kas eelmise omaniku nimi oli Hanno??
IvarR

PostitusPostitatud: 02 Veebr 2005, 23:32
Postitas kentaur
Ei ostnud.
Tal arvatavasti olid (koledad plekkäärega) udutuled :)
Antud auto on paberite järgi enne olnud sakslase käes.

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2005, 09:20
Postitas Reix
kust tagumine 16mm stabikas hangitud? kuidas keskelt kinnitus lahendatud?

PostitusPostitatud: 03 Veebr 2005, 10:55
Postitas kentaur
MX6.com'i foorumist käis läbi kisa kära, et Mazda 626 2000 aasta mudeli tagumine varras sobib...

Otsin ühe ära aga, voila - ei sobinud.
Vähemalt selle isendi otsad peale painet olid pikemad...
Lasin parajaks teha ja kruvisin alla.

Väike võrdlus 2 varda vahel:

Pilt

Pilt

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2005, 10:29
Postitas Reix
kas stabika vahetamine kuidagi juhitavusele ka tunda andis ja kas puksid ja kinnitusklambrid jäid mx6 omad? vedrud/amordid on orig?

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2005, 13:51
Postitas kentaur
Noh kui aus olla siis auto oli mootori remondi tõttu oma 4-5 kuud maas ... ega enam eriti ei mäleta, mis ta enne oli...

Lisaks peale remonti suurenes võimsus, tundlikus, käiguvahetus teine, naelkummid jne - kui huvitab võib võrrelda aga ma ootaks musta maa enne ära.

Kõhutunne ütleb, et sai kõvasti parem, aga tunne ja reaalsus alati ei kattu :)

Kinntusklambrid on samad, ostad lihtsalt 626 puksid.
Vedrud on stock, amordid on sakslane ära vahetanud - Sachs HD'd vastu.

Arvestades meie teid ei ole igatsust autot jäigemaks teha ega madaldada... vahel metsa sattudes on niigi probleem.

Sõbra G-Tech'iga on plaanis kunagi natuke mõõta.
Loodetavasti saab siia mõned graafikud ka.

PostitusPostitatud: 04 Veebr 2005, 14:10
Postitas Reix
väljalaset pole järgi aidatud?

sinu auto moditud sisselaskele peaks midagi sellist järgnema:

Pilt

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2005, 13:28
Postitas kentaur
Praegusel juhul põlgan uusi kollektoreid liiga kalliks... kui eestis keegi tõesti oskab neid teha ja vanad väga ära lähevad siis mõtleme :)

Kusjuures ma pole ka CAI'd peale pannud - ei riski viia õhuvõttu auto kõhualla...
Plaanis on midagi vahepealset teha näiteks kattega õhufilter praeguse sinka vonka õhufiltri asemele, eks näis.

Talvel pole nagunii ratsionaalne alt soolaläbu mootorisse ajada.

Ahjaa kogu modimise plaan on vaikse mõttega Eaton M62 kompressori suunas, kas ma praeguste kütusehindadega ka selleni jõuan on veel küsitav...

Praegu oleks puudu sidur, pihustid ja häälestatav aju (megasquirt või vems), et kompressori jaoks kõik valmis oleks.

PostitusPostitatud: 05 Veebr 2005, 13:48
Postitas Anonymous
mul üks siuke kattega õhufilter vedeleb! kate on carbon fiber tekstuuriga saada ps kui huvi...

PostitusPostitatud: 03 Apr 2005, 12:43
Postitas kentaur
Sai eile natuke sõbra G-Techiga mängitud...

Tulemused on raudselt mööda:
* auto mass sai lambist võetud
* minu käiguvahetus on olematu
* tee polnud lauge
* naelkummid

Peale rehvivahetust üritan auto täpse massi ära kaaluda ja uue katse teha.

Kuid kindlasti pakub ka teile huvi, mida aparaat välja annab:

võimsus /kW/, vääne /nM/ vs pöörded /rpm/
Pilt

võimsus /kW/ vs aeg /s/
Pilt

pöörded /rpm/ vs aeg /s/
Pilt

kiirus /km/h/ vs aeg /s/
Pilt

kiirendus /G/ vs aeg /s/
Pilt

distants /m/ vs aeg /s/
Pilt

PostitusPostitatud: 04 Apr 2005, 16:33
Postitas Rain
G-techi puhul enamvähem ainuke asi mida mina usaldaksin on 400m aeg. Need võimsuse näitajad sõltuvad nii palju muudest asjaoludest.

Muidu aga ootasin 400m aega paremat kui 16.2 .

PostitusPostitatud: 04 Apr 2005, 16:53
Postitas kentaur
Kui G-Techiga korralik mõõtmine tehtud ja tekib võimalus kunagi tallinna jõuda... siis vaatan, mis düno näitab.

Praegu uurin MegaSqurit'i ja VEMS'i hindu.
Loodetavasti leidub veel huvilisi - teeks mingi kambas tellimuse.
Peale pisikest planeerimist avan selle kohta teema koos väikse ülevaatega.

PostitusPostitatud: 05 Apr 2005, 10:09
Postitas Reix
kentaur kirjutas:Kui G-Techiga korralik mõõtmine tehtud ja tekib võimalus kunagi tallinna jõuda... siis vaatan, mis düno näitab.

Praegu uurin MegaSqurit'i ja VEMS'i hindu.
Loodetavasti leidub veel huvilisi - teeks mingi kambas tellimuse suve poole.
Peale pisikest planeerimist avan selle kohta teema koos väikse ülevaatega.

Dyno tulemusest selle auto puhul oleks isegi väga huvitatud, G-Tech'iga võib pigem mõõta tulemust enne ja pärast mingit modi, kui et adekvaatset võimususe näitu. Tehase poolt 400m ajaks pakutakse sellele autole vist ~15,7s, seega 16,2 värskelt sätitud motori kohta pisut palju küll :roll:

PostitusPostitatud: 05 Apr 2005, 22:39
Postitas kentaur
Enne mainisin, miks tulemused valed on, ning ka 400m aeg kuulub nende hulka.

Tegemist oli rohkem demoga, kui väärtusliku infoga.

Tegin 4 sõitu pimedas, kusjuures mingi tont veel vilgutas tuledega etc

PostitusPostitatud: 24 Apr 2005, 18:08
Postitas kentaur
Uus katse, raadi lennuväljal.

Võimsuse ja väände tulemused on minuarust nihu.
Seekord on ta võtnud väärtused valest pöördevahemikust ja valelt käigult.

Tegelik väände lagi on kuskil 4800 rpm'i juures ja hp lagi 5600 peal.

Ahjaa CAI tellimine on plaanis, suvi ju tulekul.

võimsus /kW/, vääne /nM/ vs pöörded /rpm/
Pilt

võimsus /kW/ vs aeg /s/
Pilt

pöörded /rpm/ vs aeg /s/
Pilt

kiirus /km/h/ vs aeg /s/
Pilt

kiirendus /G/ vs aeg /s/
Pilt

distants /m/ vs aeg /s/
Pilt

Edit: andmed nüüd SI süsteemis, nagu eelmisel mõõtmisel.

PostitusPostitatud: 25 Apr 2005, 10:05
Postitas Reix
need näitajad oluliselt ilusamad ja vastavad juba ka auto tegelikule sooritusvõimele :wink:

PostitusPostitatud: 28 Apr 2006, 19:08
Postitas kennu
tupli poiss..

millal autosid võrdleme? meil ju ainukesed sinised eestis. peale selle Greddy kirjadega panni :P

PostitusPostitatud: 28 Apr 2006, 22:15
Postitas kentaur
Ilmselt suvisel kogunemisel.
Kuigi pean tagasihoidlikult tunnistama, et autod juba tunnevad teineteist ühelt raadi kogunemiselt.

PostitusPostitatud: 28 Apr 2006, 23:17
Postitas kennu
ahsoo nu jah ma tean küll et sa selle tartu kutiga rääkinud vist :P

auto jäi vähemalt klubisse :D

PostitusPostitatud: 04 Juun 2007, 16:16
Postitas vvs
Aasta aega "puhatud" :)
Mis ettevõtmised käsil kah :?:

PostitusPostitatud: 04 Juun 2007, 18:38
Postitas Mario
tundub, et kondi radika vahetus jne jne :P

PostitusPostitatud: 04 Juun 2007, 19:14
Postitas IvarR
vvs kirjutas:Aasta aega "puhatud" :)
Mis ettevõtmised käsil kah :?:

Mhmh tal natukene rohkem käsil aga see selleks :D
IvarR

PostitusPostitatud: 26 Juul 2008, 12:06
Postitas Mario
nii, kentaur..
kergita natuke saladuseloori, mis kompotti sa kokku keedad :lol: :lol:

viimati olid sul jubinad värvimises..

PostitusPostitatud: 01 Sept 2008, 01:01
Postitas Ardo
Sain õigesti aru, et sobib Civicu shortshifter? Mihukese Civiku?