3. leht 3-st

PostitusPostitatud: 22 Jaan 2008, 23:59
Postitas Muri
art kirjutas:Proovisin Vilojetis sellesse masinasse taha end ära sättida. Kahjuks osutuks võimatuks minu jaoks :)


Kardan, et mul tekib sama probleem juba ees istudes :lol:

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 00:21
Postitas art
Muri kirjutas:
art kirjutas:Proovisin Vilojetis sellesse masinasse taha end ära sättida. Kahjuks osutuks võimatuks minu jaoks :)


Kardan, et mul tekib sama probleem juba ees istudes :lol:



Kusjuures ette mahub isegi vast ära, kui esiiste välja tõsta.

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 07:39
Postitas tomkulibin
Ma ise seda putukat pole uurinud, aga mul kahtlane tunne, et kõik need suured poisid mahuksid eduliselt ära minu 121 sisse. Võiks järgmisel kokkusaamisel ära proovida :D

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 13:32
Postitas Ev.M
Pikemal inimesel tekib jah taga istumisega raskusi, pearuumi just palju pole :( aga kui eesistujad väga ei laiuta, siis jalaruum peaks enam vähem olemas olema (mul endal ees tool natuke ettepoole lükatud, et ikka sidurit ulataks vajutama :P ) samas ega eriti ei juhtu ka neid inimesi sinna taha, pigem siis muud asjad viskan tagaistmele, mitte pagasnikusse. (mis on ka suht väike, aga õnneks ei mul vaja niiväga midagi vedada. vajaduse korral saab tagumised toolid kokku klappida)

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 14:34
Postitas Muri
kulibin kirjutas:Võiks järgmisel kokkusaamisel ära proovida :D


Et mitu klubilist mahutab w?

:lol:

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 16:19
Postitas tomkulibin
Muri kirjutas:
kulibin kirjutas:Võiks järgmisel kokkusaamisel ära proovida :D


Et mitu klubilist mahutab w?

:lol:

kas Sinu mõõtu meha kah mahutab, selles mõttes.

PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 18:49
Postitas Muri
kulibin kirjutas:kas Sinu mõõtu meha kah mahutab, selles mõttes.


Eks me näe :lol:

PostitusPostitatud: 12 Juul 2008, 13:26
Postitas Mario
kuidas autoke elab ka :)

PostitusPostitatud: 12 Juul 2008, 23:00
Postitas Ev.M
Tänan küsimast :) Veereb ikka teedel. Jumpsima pole midagi hakanud, talvine kolin ja bensiinilõhn kadunud (ptui-ptui-ptui). Keskmine kütusekulu näidiku järgi kukkunud 6.2 -le, aga võiks veel kukkuda... Pesulas avastati, et keegi on parklas kaassõitjapoolsele uksele kriimu tõmmanud(ust avades ilmselt). Ma ise ei pannudki tähele :? aga see ei ole vist sügav(et nt roosteohtu ei tohiks olla?), niiet praegu ei kiirusta sellega, küllap tuleb neid juurdegi :? , ja paremal pool taga samuti paar kriimu, ei tea, kust need tekkisid.. Vahatamine ära tehtud :) , soovitati enne sügis-talve veelkord teha. Pilte pole klõpsinud viimasel ajal, aga mõne pildi seest peaks vast ikka ka millalgi tegema/üles panema, välimuse suhtes ei muutu vist midagi :roll: Sai esimest korda natuke pikemalt sõidetud nädala sees-Põltsamaale mööda Tartu mnt kurve ja sirgemaid lõike. Sinnasõites möödasõitu ei üritanud, (ehk olin rekka taga, kuni too ära keeras millalgi) aga hoidsin iga kord võimalikult paremale, kui taheti mööduda. Tagasisõites ikkagi möödusin ühest rekkast, aga õnneks oli sirge lõik ja pikem maa(ikkagi lennuk ta mul pole, et iga lõiku saaksin ära kasutada :( / või siis lihtsalt vähem kogemusi :P ) Algajate nurga küsimus->, et kas te vahetate käiku ka enne möödumist?madalamale? nt 5-käigulisel 5-ndalt 4-ndale? :oops: Aga need lõigud olid ikka mõnusad, kus piiriks oli 110 :D eriti veel kui nt rekkat ees polnud :) Kilomeetreid kogunenud 6700 kanti. Aa, tore/üllatuslik oli see veel, et üks juht viitsis isegi mind tänada pärast möödasõitu, et hoidsin hästi paremale. :) Ootan ikka, kuis saab jälle pedaale vajutada :P

PostitusPostitatud: 13 Juul 2008, 02:30
Postitas Mario
omast käest mäletan, et ise rabasin ka käiku alla.. :D ja osavad juhid teevad seda siiani.. et pidavat pikemas perspektiivis ikkagi mootorile kasulik olema.. mina olen laisaks muutunud ja kuna sõidan enamuse ajast üksi, vahel kaksi, siis käiku alla ei võta, kuna valin ka hetke ikka hoolega :)

aga tubli oled auto koha pealt :) sõites kasvab kogemus :)ütleme nii, et esimesed 25000km on niiöelda treening.. siis võib lugeda end juba kogenud juhiks.
edu sulle ;)

PostitusPostitatud: 14 Juul 2008, 09:15
Postitas informer
Mario kirjutas:omast käest mäletan, et ise rabasin ka käiku alla.. :D ja osavad juhid teevad seda siiani.. et pidavat pikemas perspektiivis ikkagi mootorile kasulik olema.. mina olen laisaks muutunud ja kuna sõidan enamuse ajast üksi, vahel kaksi, siis käiku alla ei võta, kuna valin ka hetke ikka hoolega :)

aga tubli oled auto koha pealt :) sõites kasvab kogemus :)ütleme nii, et esimesed 25000km on niiöelda treening.. siis võib lugeda end juba kogenud juhiks.
edu sulle ;)


Ma vahetan küll käigu alla, küll mitte mootori säästmiseks vaid piisava jõuvaru saamiseks :roll:

PostitusPostitatud: 08 Nov 2008, 20:22
Postitas Ev.M
Peaaegu et aasta sai täis ja esimeses hoolduses sai ka eelmine nädal ära käidud. Kilomeetreid oli kogunenud 10555. Vahetati õli, õlifilter, õhufiltri puhastus ja loodetavasti veel paari asja kontrolliti, mida käsiraamatu graafikujärgse hoolduse kohaselt tegema peaks. Avastati, et tagumised rattalaagrid vajavad ka vahetust, eile käisin vahetamas. Aga huvitav, et selles graafikujärgses tabelis nimetuse "Esi- ja tagavedrustus, kuulliigendid, rattalaagrid" koha peal mingit märki pole, et neid 1.aasta/20000 kontrollima peaks, aga kena, et nad siiski midagi leidsid. :? Läks küll salongis nats vaiksemaks maanteekiirusel :)

PostitusPostitatud: 08 Nov 2008, 23:12
Postitas HaHoHe
10555 km pealt rattalaagrite vahetus?? :shock:

PostitusPostitatud: 08 Nov 2008, 23:18
Postitas Mario
ma ise ka imestasin, aga ju ta siis on. Tallinn ei ole üldse autosõbralik linn.

PostitusPostitatud: 09 Nov 2008, 01:01
Postitas Ev.M
Ma ei teadnud/ei tea neist asjadest nii palju, aga nii mõni on jah imestanud. Ja autot kuulates tabasin nüüd heli vahe ära. Garantiiremondi alla ta igaljuhul läks. Kas siis asi on ainult auklikes teedes, või võib muid faktoreid ka olla ? :? Ometi ju Jaapanis kokku pandud see mudel- aga see ka pole vist oluline?

PostitusPostitatud: 09 Nov 2008, 08:41
Postitas cabernet1
Ajaloos tagasi vaadates, saatis Hitler oma nuhid ette, et uurida, millises seisukorras on Nõukogude Liidus teed? Nuhk tuli tagasi nina vingus ja küsis, et MILLISED teed???? Neid ei olnudki.
Eesti maasturihullus on tingitud paljuski teeoludest. Nii et kui sul on auto, mis on ehitatud teedel liiklemiseks, elad sa küll vales riigis. NL endise osariigina puuduvad ka meil teed.
Isegi pealinna sattudes panen vana zigulli kummilohvi hammaste vahele, et mitte hambaid välja põrutada :mrgreen:
Nii, et Ev.M ära muretse - viga pole autos vaid puudulikes teeoludes.

PostitusPostitatud: 09 Nov 2009, 22:20
Postitas Ev.M
Väike vahekokkuvõte tegemistest. Suvel oli bensiiniluugi sulgemisega tükk tegu ja mingi hetk ei saanud seda üldse kinni (v.a. nipiga, kasutades avamisnuppu auto sees). Tuli välja, et üks plastikjublakas oli järele andnud ning asi läks garantiisse, korda saadi ruttu.
Septembri keskpaiku sõideti kivi esiaknasse :? , täke oli õnneks väike, aga klaasi vahetasin ikkagi ära.
Üleeile oli hooldus + rehvivahetus. Esinduses sai peaaegu kolm tundi istutud :P , sest inimesi oli sel päeval vähe tööl... Seekord, 2. aastal oli kõik ok (ehk midagi garantiivahetusse ei läinud) :) Isegi salongi õhufiltrit ei vahetatud, kuna pidavat piisavalt puhas olema.
Mõnikord on 1. või 2. käiguga sõites mingit vilinat kuulda, aga selle kohta ei osanud nad midagi öelda. Vast ei ole midagi hullu...
Läbisõit 21985 km :)

Re: Mazda 2 1.3 63kW 07a. - Ev.M

PostitusPostitatud: 14 Sept 2014, 10:34
Postitas Ev.M
Ei ole enam selle auto kasutaja, palun teema lukku.