1. leht 29-st

Mazda 626 GC 2.0 74 kW karb.84a. - Mel

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 19:16
Postitas Mel
Tervist klubilised!
Oleks aeg oma 626 näidata,sain ta omanikuks suht juhuslikult.Käis teine mu juures nö.keretöödes,niipalju kui see aeg seda asja sai nii naljaga pooleks tehtud.Tagaamordid tahtsid tuppa tungida,siis sai teda vaadatud,et tagaratta koopad läbi,et eiei see auto on omadega otsas.Peale remonti juhtus omanikul väike õnnetus ja pakkus müüa, olin vanaraua hinnaga nõus.Keevitust oli kõvasti,lisaks esi klaas puru mis tormi kahjustusega tekkis. Lisaks mootor pulkadeks, uued kolvid, plokk puuritud, väntvõll lihvitud.Kõik amordid uued KYB,piduri torud need leidsin romulast,oli sama suguse peale sätitud mis seal hunnikus tagurpidi vedeles,hea oli kohe maha rookida,bensupump.Mootor sai kokkulapitud tuttava remondimehega, kere tööd oma tehtud ja muidugi naine väga tubli,nii moraalselt kui ka tegudega.Kulud kokku nii umb.20K.Värv sadolini metallik ei olnud õige valik oleks pidanud ikka õiget värvi kasutama.Kokkuvõtteks eI kahetse kaupa üldse palju, tööd ja vaevapalju,aga ära on tasunud igatepidi!

Pilt
Pealtnäha polegi asi väga hull.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5AD35149
All hoopis teine pilt,augud,augud ja ega kanalit siis plnud,suurem osa põhja keevitust sai väljas tehtud.

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A9487A3

See porika äralõikemine oli väga vajalik,muidu poleks saanud korralikult ligi ülevalt kõik otsas.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5ACCC225
Valmis,tõmbasin külmtsingiga üle
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5ACECFD1
Pistsin vertikaalse pleki ja siis läks see aukudega detail tagasi

Tol ajal oli keevitus aparaat nigela võitu,sai sellepärat ka osadest kohtadest lahti lõigatud kuna ta ei jõudnud plekist läbi sulatada,enamus keevitus õmblused serv servaga.Nüüd 3faasi aparaat.
Pilt
Põhja puhastus liivapritsiga kõik nurgatagused,mis oli ullult vaevaline tegevus,kompessor vene veoka zilli pealt pärit.Surve võis olla ehk seal 5-6 at.ringis,kondentsi tuli niiet kittis liiva düüsi kinni
Pilt
Siis olin isegi veel noor ja ilus...

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 20:04
Postitas risto_626
igati rõõm kuulda, et leidub veel selliseid huvilisi, kes tahavad sellist suurt tööd ette võtta. :wink:
tere tulemast ja et kestaks muretult edasi :D

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 21:59
Postitas jann
Njaa, piltide järgi võiks öelda, et suur-suur töö ära tehtud! Uskumatu, et on selliseid inimesi, kes jäksavad sitast saia teha. Edukat kulgemist.

PostitusPostitatud: 29 Mär 2008, 23:01
Postitas hullkonn
Jepp täitsa ilus töö tehtud ja rõõm näha üle pika aja siin gc tüüpi mazdat :D

Veel

PostitusPostitatud: 30 Mär 2008, 23:53
Postitas Mel
Tegemistest veel niipalju,et kõik rattalaagrid vahetasin,esimeste vahetus mitte eriti meeldiv tyy kui vähe kogemusi.Karbukaga juhtus pull lugu,peale pannes ei keeranud korralikult kinni esmakordne käivitus õnnestus vaatamata sellele hästi ainult,et 2pytti töötasid.Tükk aega ei saanud asjale pihta suht juhuslikult avastasin.Ja just esim.ja tein.Värvimisega ka väike jama,tegelikult päris suur kuna õhuvoolik käis korra vastu katust.Sadolin on nii kui on ega seal suurt parandada ei saa pese kõik maha.Väike tuunimise plaan ka,et korralik värv ja midagi veel.Auto on selle ajajooksul 2 kitse pauku ysna kergelt yle eland ja sõidab pea iga päev mööda kruusa teed,paha tee.

PostitusPostitatud: 28 Mai 2008, 23:39
Postitas dilidon
Kovasti tegemist olnud sul. 8)
Ise kyll poleks julgenud sinna auto olla ronida mis seal ,,kanalil,,on. :shock:

Jaksu ikka..

PostitusPostitatud: 28 Mai 2008, 23:53
Postitas hardstyler
täitsa ime oled teinud ju.
Jõudu ja jaksu. 8)

Edit: Veic nagu K.I.T.T ju. Mustad ilukilbid ja värgid :D

PostitusPostitatud: 29 Mai 2008, 00:03
Postitas hullkonn
Kanali lahendused on küll ulme :)
aga auto on päris nükke pro!!
ega rohkem uuemaid pilte pole varuks??

PostitusPostitatud: 01 Juun 2008, 02:55
Postitas tomkulibin
Meelik kirjutas:Tervitus.Eks see väljas olev estakaat tekita vastakaid arvamusi.Ega kanalit siis olnudki kui Mazdat ehitasin,tegin garaasi autode hoidmiseks.Halli tung tõstab küll 40cm,aga ega seal küliti keevitada hea ei olnud.Hiljem kui sai hakatud teiste autosi aktiivsemalt putitama tekkis ka vajadus kanali järele.Ometi on suht kõrge kohapeal,aga vee pidama saamisega oli tegemis.Kaks korda sai tõmmatud basseini põhja krundiga üle siis sain pidama.Eks see kõrgem koht rohkem jutumärkides,sood ja järved ümberringi.

626

PostitusPostitatud: 12 Juun 2008, 16:47
Postitas Mel
Et see niikui suvine rüü,muuseas velg on pärit Roveri 820 96a. alt.
Pilt

PostitusPostitatud: 12 Juun 2008, 19:53
Postitas hardstyler
võta roveri märgid küljest. sobib paremini siis :wink:
aga veelkord, head tööd oled teinud :!:

PostitusPostitatud: 12 Juun 2008, 20:36
Postitas Fanatt
Väga pro :D hea et keegi viitsi ka mazdasi restaureerida
need estakaadid jms on kyll väga spets :lol:

PostitusPostitatud: 12 Juun 2008, 21:21
Postitas hullkonn
Mis masina antitiib on taga??

626

PostitusPostitatud: 13 Juun 2008, 12:29
Postitas Mel
Pilt
Tervitus.
Taga näha puusse tagurdamis jälgi.Tiib pärit romulast uuemalt Mazdalt kärpisin otstest 10 cm,et kujuga sobiks.Ega peale valmimist suurt putitanud pole kui vahatanud,õlitanud ja hoidnud ikka UV kiirte eest peidus.See puusse tagurdamine oli küll suht tobe,teisemehe kodu õues.Tuli purunes, luuk sai mõlgi ja tiibki räsitud,stange ka loomulikult.Kiire remont ja nii ta jäänud on. Auto pidevalt sõidus.See ei ole mingi vabandus, otse loomulikult.Ennist mainitud kitse paugud olid ka minu jaoks õnnelikud,ühele panin kümnesse kiiruseks nii 8/9 kümmend. Vasak pool sai suurema obaduse,kapoti nurka painutas vähe, tule lükkas sisse ja stnge nurka,tuli terve, kinnituskronsteinid vahetasin.Kitsel ei vedand , silmapilkne surm.Siinkandis on teisi päris palju liikumas,sekka vahest ka mõni põder neid siiski suht harva.

PostitusPostitatud: 26 Apr 2009, 16:57
Postitas Mel
Sai yks päev zarniiri vahetatud,pesa kus zarniir istub nuudid täitsa olematud oli enne mind keevitatud,punktitud.Ega mulgi muud jäänud,ka punktisin aga sai vist natuke palju eks sulatas seest.Ei saanud seda uut kaua nautida,suvekate allapanekuga asi kahtlane ei ole võimalik loksub teine :shock: :shock: :shock:

PostitusPostitatud: 26 Apr 2009, 18:36
Postitas Mel
Vahest veab ka sobrasin siin seal,täitsa olemas millel pesa korrasPilt
ei ole keevitatud,punktitud.Vist panen ikkagi väikse suraka ja kohe vee pange??
Pilt
ega polegi muud kui alla ja lootma,et pidama lääb

PostitusPostitatud: 26 Apr 2009, 23:31
Postitas tomkulibin
Kinni valtsimist tahab ka saada, niisama pressimisega ei pruugi pidama jääda. Korra kui tegin sama tööd, piisas valtsimisest, järgmine aga tahtis 3 punkti saada. Hakkas teine üpris ruttu kolisema peasa.

PostitusPostitatud: 26 Apr 2009, 23:42
Postitas Mel
Valtsimist?St see serv kus vedruseib :cry:

PostitusPostitatud: 27 Apr 2009, 00:00
Postitas tomkulibin
Nuudi osa ülemises(sõrmepoolses) otsas on soon. Originaalis on hoova krae sinna sisse valtsitud.

PostitusPostitatud: 27 Apr 2009, 00:07
Postitas Mel
Selge siis 2he haamriga vaikselt toks toks....või oo mingi parem nipp

PostitusPostitatud: 27 Apr 2009, 19:41
Postitas Mel
Paremat nippi?Need tagavara jupid erinevad.... sattus mingi imelik stopper seib loksub seal soones vaata,et 2tk paras sinna toppida,aga siis ei jää ruumi kaitse kummile.Panin ilma ja punktisin kinni,eks näis kaua nüüd,kestab...

PostitusPostitatud: 27 Apr 2009, 20:18
Postitas tomkulibin
Mel206 kirjutas:...Need tagavara jupid erinevad.... sattus mingi imelik stopper seib loksub seal soones vaata,et 2tk paras sinna toppida,aga siis ei jää ruumi kaitse kummile.Panin ilma ja punktisin kinni,eks näis kaua nüüd,kestab...

Sulle sattus ilmselt miski teise mudeli jagu. Ilmselt GC juppe pole müüjatelgi eriti pakkuda ja kas peale esinduse leiadki veel kuskilt(originaalis on õõtshoob komplekteeritud kuulliigendiga ja eraldi pole olemas). samas on enamus oma väliste füüsiliste mõõtudega sarnased ja nii nad õige pähe müüki lastaksegi.
Punktimisel katsetatud- 3 punkti ja kestab siiani(kahe aasta jooksul laiali ei läinud) :D

PostitusPostitatud: 27 Apr 2009, 20:54
Postitas Mel
originaalis on õõtshoob komplekteeritud kuulliigendiga ja eraldi pole olemas)sellest mõtlesingi,et kuda ma selle serva sinna soonde trugin.Eelmine juppoli made in japan 555,sellel puudus tähis,märk,mark.Võib siis ikkagi oma viga olla,sai koledsti kuuma,ei jahutnud veega suruõhuga???

PostitusPostitatud: 28 Apr 2009, 07:02
Postitas tomkulibin
Kataloogis klikkides võimaliku pakkumise peale(õõtshoob koos kuulliigendiga/ilma ei pakuta), andis vasted:
Pilt
kus näha, et Mazda ise pakub vaid komplektset hooba ja igasugused teised pakuvad ka kuuli eraldi. Sealt tulevadki need mõõtude mitte 100% sobivused.
Kindlasti on mõni ainult kuuli pakkuja ka õiges mõõdus, aga arva ära, missugune :D

PostitusPostitatud: 28 Apr 2009, 08:47
Postitas Mel
Pilt
Soones näha vedru stopper seib,sinna mahub vabalt teine kõrvale ilma kaitse kummita