6. leht 27-st

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 29 Mär 2011, 07:26
Postitas ance
Mel206 kirjutas:
ance kirjutas:noo krt :D
Auto muutus kohe kordi praktilisemaks :D
Jõudu !
Ance


Kusjuures katkusin selle konksu oma põllul yhelt mazda sedanilt ja see elektri osa sai täpselt samamoodi yhendatud kui oli seal.Isegi hakkas toimima ja miks ei oleks ka pidand,sama aasta massin,mis siis,et sedan.Nyd tulen sulle kylla sinna tikitreileri,mingiaeg ja võtan kõige suurema käru mis sul pakkuda on. :D Vaatab palju see ylepuuritud mootor ka ä suudab vedada,noo 5 tonniga läb vist vabalt mihema :lol:


Huvitav. Selline suhtumine on üldiselt norrakatel, et haagis peab olema suur ja piduritega... eks neil muidugi mägised teed seal ka, aga eks ka raha rohkem :)
Eestlase haagis peaks olema aga omakaaluga 50 kg ja peaks ää vedama 2 tonni.
Nii et kas sa vales riigis ei tegutse oma businessiga ? :D Haagise valiku osas kipud küll sinna päris põhjamaade tegelaste hulka:D
Aga kui tulema hakkad, siis helista ette, ma ise sel nädalal haiguslehega kodus. Saan asjad korda ajada.

Ance

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 29 Mär 2011, 22:36
Postitas Mel
ance kirjutas:noo krt :D

Eestlase haagis peaks olema aga omakaaluga 50 kg ja peaks ää vedama 2 tonni.


Noo ja mida siis sellest arvata,mis minu suhtumine selle kõrval :lol: Võin siin pajatada misiganes.Aga kulinib teab mis räägib,ega ta jh eriti vedada ei suuda.Täna sai metsaveo traktor käima tõmmatud :D ilma puukoormata.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 01 Apr 2011, 23:23
Postitas Mel
Tsekkasin oma teemas,oleks justkui ennem ka sellest juttu teind,aga ei leidnud.Nimelt mingi anomaalia,just see kevadine aeg,kui öösi teeb kylma ja päeval siis + .Naine vähe kurtis,pidi xpäev siis mazdaga tööle kimama,oli volksil mingi jama.Et kole fibra oli järsku sisse tulnd,ei julgendki edasi kulgeda,keeras otsa kodu poole ja siis niikui iseenesest kadus samamoodi kui oli tekkind.Võimalikud varjandid,kondents mis kummi pumpamisega,satub mööda õhuvoolikut.See jää tykk siis sulab :D Oleks kellegil midagi huvitavamat pakkuda.See ei ole aprillinali.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 07:49
Postitas cabernet1
Põhimõtteliselt pakuksin ise kah sarnast lahendust nagu tasakaalust väljumine kuid mitte rehvi sees oleva vee tõttu, kuna ilmselgelt pumpate rehve sama kompressoriga, mida kasutad värvimisel ja omast käest tean, et selleks vajalik veefilter.
Pigem pakuksin kas lumelörtsi mis velje sisse mingil põhjusel pidama jäi... ja siis kas ära sulas või minema lendas.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 07:52
Postitas ance
Mel206 kirjutas:Tsekkasin oma teemas,oleks justkui ennem ka sellest juttu teind,aga ei leidnud.Nimelt mingi anomaalia,just see kevadine aeg,kui öösi teeb kylma ja päeval siis + .Naine vähe kurtis,pidi xpäev siis mazdaga tööle kimama,oli volksil mingi jama.Et kole fibra oli järsku sisse tulnd,ei julgendki edasi kulgeda,keeras otsa kodu poole ja siis niikui iseenesest kadus samamoodi kui oli tekkind.Võimalikud varjandid,kondents mis kummi pumpamisega,satub mööda õhuvoolikut.See jää tykk siis sulab :D Oleks kellegil midagi huvitavamat pakkuda.See ei ole aprillinali.


Kui ta autoga suuremas lumes seisaks, siis võiks ju ka pakkuda, et sooja autoga sõidust tulles ja auto suuremasse lumme (a´la 15 cm) jättes, külmub lumi ratta siseküljele ... kuigi ise ka ei usuks seda :D

Sinu variant ka ei saa olla, sest rehv on elastsest materjalist ja see jää tükk peaks peale esimest ratta ringi sealt lahti tulema.

Sellel on mingi 3. kotermann :D Äkki piduriklotsid kuidagi ?

Ance

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 11:44
Postitas Mel
cabernet1 kirjutas: selleks vajalik veefilter.
Pigem pakuksin kas lumelörtsi mis velje sisse mingil põhjusel pidama jäi... ja siis kas ära sulas või minema lendas.


Mul oma tehtud,selline 100mm toru,30cm pikk misiis täidetud silikageeli graaanultiega,see on filtriks.Kondents on selline kaval tegelane,et ta rsk tekib just seal pystoli otsas/ehk voolikus.Kolbkompressor jh selline,on ja ei ole ka.Vot kruvi,või rootor,ahh mis sellest.Igatahes midagi imelikku seal toimub,omastarust auto jooksuosa oles justkui korras. :think:
Sai teist nyd altpoolt vähe kaetud,pole ta nii korras yhti,ikka vict rattalaager,zardiin ka vähe kahtlane. :?

Re:

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 20:35
Postitas Mel
Mel206 kirjutas:No oli teine ikka kinni,
Pilt


Tegelt ei taha.Aga peab teisepoolega sama tegema hakkama+veel assiots,ketas.Miks kyll se kettavahetus selline peab olema,et mudu ligi ei pääse kui,et tao laager välja :(

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 21:49
Postitas diidzhei
Vanema mazda mugavused :D
Usun, et see pooltelje ots ei eemaldu ka kergelt :S Niipalju, kui ise olen neid lammutanud on tihti probleeme tekkinud. Vahest ei jää muud varianti, kui ketaslõikuriga ots eemaldada.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 22:03
Postitas tomkulibin
Mell, mul on GD esimeste isendite esi käänmik, peaks sobima kinnitustelt, poldivalem ka 4x114,3.
Mõtle selle peale, seal ketaste kinnitus inimese kombel juba ja laagrid pole enam koonusrullikud...

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 03 Apr 2011, 23:02
Postitas Mel
tomkulibin kirjutas:Mell, mul on GD esimeste isendite esi käänmik, peaks sobima kinnitustelt, poldivalem ka 4x114,3.
Mõtle selle peale, seal ketaste kinnitus inimese kombel juba ja laagrid pole enam koonusrullikud...


Need ju peaks olema mul kuskil kuuriall.Aitähh,et meelde tuletasid :) Aint tea kas,ommen selgub.
Pilt
Ei ma neid leidnud,aga midagi sai ika tehtud,ä vahetatud.Õnneks oli uus zarniir olemas,aint jälle see keevitus teema.Ilma nende keevitus punktidetta seda pidama ei saa ja läks ka vahetusse õõtshark.Kuna see nena poolne puks oli vähe vedela võitu.Siis veel assi ots,sobrasin jälle kola hunnikus,vbl.on vähe parem,aga ei pääse ikka nendest uutest juppidest mingiaeg.Katkusin kaitsekummi lahti sai ka uuendatud määret.Õnneks hakkavad need kasutatud jupid otsa saama,ongi hea kui muidu aru ei saa.Mingi teise käändmiku ka sinna toppisin,oli teine täitsa komplektne.Jälle jäid kettad vahetamata.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 05 Apr 2011, 13:56
Postitas argo7up
Kui nüüd meenutama hakkasin, siis mul cr-v-l oli ka selline jama. Minul osutus probleemseks šarniir.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 28 Apr 2011, 19:28
Postitas Mel
Vaat kus lops,tema rsk rooste läind.Sekkusin väheke 4+1 läs peale,see serva osa seestpoolt.Tegelt väljapoolt ka veidi näha elutegevuse jälgi.Vajutasin sisse veel seda kerevaha,ei ilma selleta saa.
Autu ikka väga ä pleekind,ilus aint see aeg kui pestes märg on.See on see sadolin. :?
Pilt
Vähe kahtlane on,et jõuab veel korra talle tiiru peale teha,koos uue maaliga.Ukse alaosa sai siis vahetatud,oma väänatud plekiga.See näitab aint seda,et ma ei ole ta eest hoolt kandnud.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 28 Apr 2011, 20:25
Postitas cabernet1
Mel206 kirjutas: Autu ikka väga ä pleekind,ilus aint see aeg kui pestes märg on.See on see sadolin. :?

Eagle One nanovaha selga ja särab 6 kuud nagu juudi muna... siis uus kiht jne

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 28 Apr 2011, 20:41
Postitas argo7up
Poleri üle ja tõesti küta nanovaha selga, peaks jääma nigut uus 8)

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 28 Apr 2011, 21:13
Postitas Mel
argo7up kirjutas:Poleri üle ja tõesti küta nanovaha selga, peaks jääma nigut uus 8)


Peab jh teitega olema ikka nõus,vaha on ja jääb selleks heaks,mis katab ja kaitseb.On x väike aga,see paganama sadolin,olen teist korra proovind poleerida.Ei tea millest kas minu oskamatusest või veel miskit,aga tu maalikiht on ikka kole õrnake,karm poleerkone tegi natuke aiai.Ja kui siis ikka korraliku lakialuse peaks sinna peale kallama.Pille käest on isegi värvi kood ispetsiaalselt kysitud. :D

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 29 Apr 2011, 16:58
Postitas Mel
Täitsa unustasin,sai siin ivoK tehtud kaupa,soetasin talt suve rehvid 195/60 15t.ja tekkis väike mõte,olin kunagi kuskilt saand sihksed veljed.Kuigi 205 oles sinna etemini sobind,aga käib see kah.Natuke eebliga takka aitamist ja siis suure kummi haamriga paar vopsu,nyd veel peab vbl.kuskil käima tasakaalustamas.
IvarR ütles nii koledasti mulle,et need kõlba tal kärugi alla.
Pilt
Vbl.kui viitsib teeb nad kunagi isegi ilusamaks.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 29 Apr 2011, 17:23
Postitas argo7up
Nõnda näeb ta tõesti natuke nutune välja. Kuid usun, et paar kihti värvi teeb suure ime.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 29 Apr 2011, 17:47
Postitas tomkulibin
Mel206 kirjutas:...olin kunagi kuskilt saand sihksed veljed...
Ajastule vastav stiil :thumbup:

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 01 Mai 2011, 21:08
Postitas cabernet1
Mel206 kirjutas: see paganama sadolin,olen teist korra proovind poleerida.:D

Kui mu äiapapa veel elas, siis võõpas kah korra masina saddoliniga... peale seda kirus, et kõlbab vaid uksi ja põrandaid võõbata. Aga mina ple poleerimisest essugi rääkinud. Ütsin vaid, et Eagle One nanovaha... pesed autu puhtaks, kannad käsatsi peale ja käsatsi nühid... hakkab läikima ja püsib kuni 6 kuud.... masinad oia asjast eemal...
Kui isi ei saa akkama, tari mulle õuepääle, teen ära :mrgreen:

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 01 Mai 2011, 22:24
Postitas Mel
Seda nimetatakse ka plangu värviks.Aga jh olgu selle poleeriga.A samas vbl.olekski huvitav,vaat kui tulengi.Ja siis,oioiaiai võtan lapid ja vaha yhes.Oi kus siis targutan ja õpetan,libistan kõrval õlli :wave:

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 01 Mai 2011, 22:44
Postitas argo7up
cabernet1 kirjutas: pesed autu puhtaks, kannad käsatsi peale ja käsatsi nühid... hakkab läikima ja püsib kuni 6 kuud.... masinad oia asjast eemal...

Mulle jääb nüüd arusaamatuks, et miks peaksid käsitsi nühkima?! Masinad on ju selleks loodud, et inimvaeva vähendada. Masinaga poleerides saad suured pinnad tunduvalt kiiremini ning ühtlasemalt vahatatud.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 01 Mai 2011, 23:29
Postitas Mel
Mul isegi olemas see vahatamis kone.Selline 2he suure sangaga,mida olen vist kasutand e 2x.Ikka käsitsi on see nauding,nyhkat,nyhkat vaikselt niiet higi pull otsaees ja tuleb läigens. :eh:
Ega polegi ammu teind,pole viitsind.

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 01 Mai 2011, 23:33
Postitas argo7up
Mul ka see kone olemas, lihtsustab vaeva oluliselt. Ja kui sama auru, mille praegu suurtele pindadele kulutad, kulutaksid hoopis deailidele ja peenetele kohtadele, saaksid 2 korda parema tulemuse :thumbup:

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 02 Mai 2011, 08:41
Postitas cabernet1
Super ja hüperautosid vahatatakse käsitsi ning isegi vaha kantakse peale ilma lappi kasutamata, et saaks ühtlasem ning pinda ei kriimustaks. Käsitsi saad vastavalt vajadusele survet avaldada, sügavamale minna või kergemalt lükata... Sõrmedega tunnetades pinda... Masin nühib ja töötleb ühesuguselt pinnakontuure tunnetamata. @argo miks sa naisele enda asemel masinat ei paku??? Asi on tundes eksole :mrgreen:

Re: Mazda 626 GC 2.0 84a. - Mel 206

PostitusPostitatud: 12 Mai 2011, 23:45
Postitas Mel
See uunikum vedeles vist paaraastat.Oli teine juba maa kylge kasvand.
Pilt